Emne: Hvilke kabler har i? ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 28 Maj 2008 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg kører med Harmonic som signal kabel og kondo som ht kabel det virker bare rigtig godt på mit nuværende setup.
|
Til top |
|
|
Dmagnetic Forum Bruger

Bruger siden: 20 Maj 2008 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 9
|
Sendt: 28 Maj 2008 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund ,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Due lund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund ,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund og aldrig nogensinde andet end Duelund uber alles. Alt andet lyder unaturligt hvis anlægget bare er godt nok til at afsløre det. Fåes hos Dansk Audio Teknik til jeg ved ikke hvad.
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 28 Maj 2008 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dmagnetic skrev:
Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund ,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Due lund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund ,Duelund,Duelund,Duelund,Duelund og aldrig nogensinde andet end Duelund uber alles. Alt andet lyder unaturligt hvis anlægget bare er godt nok til at afsløre det. Fåes hos Dansk Audio Teknik til jeg ved ikke hvad.
|
|
|
Jeg tror godt vi kan forstå at det er Duelund, hvis du kun skriver det een gang  Man kan ikke umiddelbart finde kabler af mærket Duelund på Dansk Audio Tekniks hjemmeside ?! PS: Har du hørt " alt andet" ? __________________
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 28 Maj 2008 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Dmagnetic skrev:
|
|
|
Jeg tror godt vi kan forstå at det er Duelund, hvis du kun skriver det een gang 
Man kan ikke umiddelbart finde kabler af mærket Duelund på Dansk Audio Tekniks hjemmeside ?!
PS: Har du hørt "alt andet" ?
|
|
|
Du finder det her => http://www.duelundaudio.com/
Det forhandles af => http://www.danskaudioteknik.dk/
Det er lidt for dyrt, synes jeg (ca. 10K for 2 x 3 m). Prøv at finde noget brugt hvis du vil prøve det.
PS: Jeg har prøvet det, og det slår ikke NLE 
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 28 Maj 2008 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kalle hva er duelund  ej joe der findes som sagt meget gode produkter, men hvert kabel skal jo passe til hvert enkelt setup. Så hvis man bare siger som udgangspunkt at det og det mærke, er det eneste der virker ja så er der sgu noget galt.
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

|
Sendt: 28 Maj 2008 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
Kalle_dk skrev:
Dmagnetic skrev:
|
|
|
Man kan ikke umiddelbart finde kabler af mærket Duelund på Dansk Audio Tekniks hjemmeside ?!
|
|
|
Det er lidt for dyrt, synes jeg (ca. 10K for 2 x 3 m). Prøv at finde noget brugt hvis du vil prøve det.
PS: Jeg har prøvet det, og det slår ikke NLE  |
|
|
Jamen hov? Så er Duelund måske alligevel ikke det bedste ?! CHOCK  NLE er da vist kun for millionærer ?!. Så skal det da osse være godt. Gad vide om man kan finde noget kabel til en fjerdedel af prisen, som er omtrent ligeså godt ? Det skulle ikke undre mig  __________________
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

|
Sendt: 28 Maj 2008 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 28 Maj 2008 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Signal Cable over hele linien.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Dr. Strangelove Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
Sendt: 28 Maj 2008 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Aries" - Dyrholm Design Audio (signalkabler) "Speaker REF" - Bertram (højttalerkabler) "Silver IT" - VdH (digitalkabel)
Og så noget VdH D-501 og D-102 III på surround og hovedhøjttalere ;o)
mvh
__________________ Dr. Strangelove
...Tubes rules
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3706
|
Sendt: 29 Maj 2008 kl. 01:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Medlem skrev:
Kalle_dk skrev:
Dmagnetic skrev:
|
|
|
|
|
|
PS: Jeg har prøvet det, og det slår ikke NLE  |
|
|
Jamen hov? Så er Duelund måske alligevel ikke det bedste ?! CHOCK 
NLE er da vist kun for millionærer ?!. Så skal det da osse være godt. Gad vide om man kan finde noget kabel til en fjerdedel af prisen, som er omtrent ligeså godt ? Det skulle ikke undre mig 
|
|
|
Når vi snakker om kabelpriser i dagens Danmark (og resten af verden) er NLE-kablerne bestemt ikke dyre. I forhold til ydelsen er de, efter min mening, nærmest en foræring! Efter min mening er NLEs højttalerkabler en del bedre end Duelund-kablerne. Og Duelund-kablerne er temmelig gode!  Mvh. Niels L.
|
Til top |
|
|
happy Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 505
|
Sendt: 29 Maj 2008 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
I mit setup bruger jeg p.t.
Signalkabel = Yter Laboratorium XLR
Højttalerkabel = Nordost Heimdal (har et sæt Yter LAboratorium liggende som skal afløse NO)
Power Cord = Isotek Elite / Optimum sammen med Isotek Sigmas
|
Til top |
|
|
Svan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Februar 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 121
|
Sendt: 29 Maj 2008 kl. 07:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Signal - VdH D102 HT - VdH Clearwater
Gider ikke rigtig bruge penge på dyrere kabler...
|
Til top |
|
|
Pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 252
|
Sendt: 30 Maj 2008 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Svan...
Og hvorfor dog også bruge flere penge på kabler når de du har, lyder fantastisk! Jeg har haft flre forskellige dyrere kabler, men kører også selv nu med:
VdH D102 mk III
VdH Clearwater.
Og hold da op jeg nyder dem
Svan skrev:
|
|
|
|
Til top |
|
|
Svan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Februar 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 121
|
Sendt: 30 Maj 2008 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pedersen skrev:
Hej Svan...
Og hvorfor dog også bruge flere penge på kabler når de du har, lyder fantastisk! Jeg har haft flre forskellige dyrere kabler, men kører også selv nu med:
VdH D102 mk III
VdH Clearwater.
Og hold da op jeg nyder dem
Svan skrev:
|
|
|
|
|
|
Ja, syntes sku ikke forskellen på kabler er noget benævnelsesværdigt...
og VdH kablerne gør det jo fortrinligt.
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|