Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 00:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Positiv! (-: (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Hej til jer alle !

Jo det er en god side, på mit arbejde i pausen går jeg lige ind og kikker og igen når jeg kommer hjem, vis jeg ikke er inde bare en gang om dagen uha uha  

man skal jo geren følge med for nogle gange går det stærkt med inlægne, og har man brug for hjælp så er det bare med at trykke lidt på knapperne så får man et svar  bravo.

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
Lede Kede
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

Jeg synes siden er et hit, her har man mulighed for at få styr på the do's and don'ts of HiFi og det er jo meget rart for en newbie som mig!
Markedspladsen er også god, for folk her virker som om de har andet i tankerne end bare at slippe af med deres gamle kram. Generalt må man sige at folk er utroligt hjælpsomme.

Kristian 
Til top Vis Lede Kede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lede Kede
 
powda
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 678
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Hifi4all.dk - fordi Ronin's signaturlinie er hele turen værd (sjoveste signaturlinie i historien :])



__________________
AnanaZz
Til top Vis powda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af powda
 
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2671
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Jeg kan også kun støtte op omkring emnet!

Fantastisk side som "stjæler" megen tid - det er uden tvivl kvalitetstid af højeste karart når jeg sætter mig bag skærmen og læser og debattere om alverdens akroge inden for hifi!

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 113
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Det er et rigtig godt sted at blive kloger, og hvis jeg ikke for læst Hifi4all hverdag, ja så mangler der noget. 

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
G40driver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Juli 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Couldn´t live without this A W S O M E website



__________________
Lasse K.

Pioneer M90 x2
Pioneer C90
Dali Grand
Cambridge DacMagic 100
Til top Vis G40driver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af G40driver
 
hifiigen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1033
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Lede Kede skrev:
Jeg synes siden er et hit, her har man mulighed for at få styr på the do's and don'ts of HiFi og det er jo meget rart for en newbie som mig!
Kristian 

Det er også godt for mange andre - ikke bare newbies, men også gamle hifi-enthusiaster.

Men hov! kan man ikke få "styr på dont's" hvis man får noget kritik? Jo.

Men hov igen! SKAL den kritik absolut være positiv? Er al konstruktiv kritik positiv, eller er der nogle som flytter sig hvis kritikken er negativ?

Ja - nogle flytter sig vha. negativ kritik, som derfor kan være konstruktivt.

Nu hører positiv kritik af det negative ikke hjemme i denne tråd om det positive, man snarere i en modsat polariseret tråd om det negative. Dér skal den dog helst ikke være negativ, men positiv. Ellers hører den hjemme i denne tråd.

Der går meget matematik i denne indlæg. Vi nærmer os også eksamenstiden. Jeg tror derfor jeg vil sammenfatte sådan:

Lad en lidt bramfri tone være mulig. Er man for negativt påvirket af udladningerne, kan man gøre opmærksom herpå eller ignorere indlægget. Ubehøvlede personer bør ikke have stor kommunikationsplatform, men negative personer får nok den platform de er berettiget til, hvis de ellers har noget på hjerte, som andre kan få en eller anden glæde af.

mvh

Til top Vis hifiigen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifiigen
 
PeptoBizmo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 161
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Jeg vil da osse lige give min mening med. Det er et rigtigt godt forum. Da jeg lige havde meldt mig ind var jeg lidt "bange" for at stille et dumt spørgsmål. Der blev min frygt så gjort til skamme. Tusind tak for at gøre mig til at klogere menneske

__________________
Jamo er nu slet ikke så ringe
Til top Vis PeptoBizmo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeptoBizmo Besøg PeptoBizmo's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes