Forfatter |
|
Cougar_DK Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 15
|
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, jeg vil lige høre jer hardcore fyre om Zitechs Media Center, Athlon 64 3000+ ... er noget værd. Eller det er bedre at bygge selv.
Men grundet min nuværende situation er jeg lidt til færdige løsninger.
Mark
|
Til top |
|
|
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Harritz3257 Forum Bruger

Tidl. gichael3257
Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
|
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil nok også være en anden processor end Athlon 64.. Ikke fordi jeg har noget imod den, men en Intel Centrino mobil processor i et stationært bundkort, så har du ikke hører på den støj der ellers kommer fra blæseren.!
Asus har lavet en Socket 478 til 479 (Pentium Mobil) converter, som virker på nogen der deres bundkort, på den måde kan man stadig få udnytte af bla. Dual RAM, AGP x8, og mange andre features.. (Q-Fan...)
|
Til top |
|
|
Cougar_DK Forum Bruger

|
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Binnerup skrev:
Men det forlyder jo at vi vil se noget til Zitech omkring udgivelsen af MCE i Danmark til September...
Mvh
Brian
|
|
|
Ok jeg troede den var født med det i engelsk format.
|
Til top |
|
|
Binnerup Forum Bruger

|
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Cougar_DK Forum Bruger

|
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK men det er vel ikke så vigtigt om det er det ene eller det andet?
|
Til top |
|
|
Binnerup Forum Bruger

|
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
-Thomas- Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 137
|
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Cougar_dk
Ham Christian (ctacta) vil jo ikke ud med detaljer den bandit men den bliver noget du ikke har set før og skulle snart være på trapperne..forhåbentligt..
Mvh
Thomas
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
-Thomas- skrev:
Hej Cougar_dk
Ham Christian (ctacta) vil jo ikke ud med detaljer den bandit men den bliver noget du ikke har set før og skulle snart være på trapperne..forhåbentligt..
Mvh
Thomas
|
|
|
vil ikke.. tja, er det ikke mere 'må ikke'
men jeg glæder mig også meget til at se det færdige resultat..
|
Til top |
|
|
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
Sendt: 08 Juni 2005 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Ikke for at være en trådbryder, men chacta; hvis du lytter med: hvad er prisrammen for det du går og skruer på på arbejde? (hvis du må fortælle dét)
mvh. Per.
|
Til top |
|
|
fez_dk Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 42
|
Sendt: 09 Juni 2005 kl. 01:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cougar_DK skrev:
Hejsa, jeg vil lige høre jer hardcore fyre om Zitechs Media Center, Athlon 64 3000+ ... er noget værd. Eller det er bedre at bygge selv.
Men grundet min nuværende situation er jeg lidt til færdige løsninger.
Mark |
|
|
Hvis man er til færdige løsninger, så ser den her absolut ikke ringe ud: lumina :)
|
Til top |
|
|
-Thomas- Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 137
|
Sendt: 19 Juni 2005 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
NYHEDER!!!
Ringede til Zitech i fredags og en sælger fortalte mig han forventede deres nye mediacenter som Christian herfra har haft en finger med i skulle komme på gaden i August og at den kommer i 2 udgaver og at jeg ikke vil være i tvivl om hvornår den er på gaden så de laver sikkert en solid markedsførring.
Mvh
Thomas
|
Til top |
|
|
GuldLos Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 422
|
Sendt: 20 Juni 2005 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også snakket med en Zitech sælger for nogle dage siden...
På ham lød det som om at deres nye HTPC var en komplet løsning med forstærker indbygget... Han sagde dog intet om effekt, pris eller noget andet...
I hvert fald sagde han, at når jeg nu har en Yamaha RXV 1500 i forvejen, så var der ikke, for mig, noget særligt vundet i at vente på deres nye udspil.
Rune __________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
Til top |
|
|
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
Sendt: 20 Juni 2005 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
GuldLos skrev:
På ham lød det som om at deres nye HTPC var en komplet løsning med forstærker indbygget... Han sagde dog intet om effekt, pris eller noget andet...
I hvert fald sagde han, at når jeg nu har en Yamaha RXV 1500 i forvejen, så var der ikke, for mig, noget særligt vundet i at vente på deres nye udspil.
Rune
|
|
|
Nå, æv, jeg har selv lige købt en RXV1500 og gik netop og ventede på at supplere den med en MCE-maskine, men det bliver så måske ikke Zitechs alligevel.
Kan ikke helt finde ud af, om jeg orker alt besværet ved en HTPC eller om jeg hellere skulle købe en kvali-dvd-afspiller som fx Yamahas nye S2500.
|
Til top |
|
|
GuldLos Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juni 2005 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
GuldLos skrev:
Rune
|
|
|
Nå, æv, jeg har selv lige købt en RXV1500 og gik netop og ventede på at supplere den med en MCE-maskine, men det bliver så måske ikke Zitechs alligevel.
Kan ikke helt finde ud af, om jeg orker alt besværet ved en HTPC eller om jeg hellere skulle købe en kvali-dvd-afspiller som fx Yamahas nye S2500.
|
|
|
Har selv gået med nøjagtigt de samme tanker! Også omkring S2500 maskinen. Altså nu ved jeg jo ikke om den Zitech maskine har andre esser i ærmet udover forstærker delen...
Angående mine tanker om HTPC vs. Kvali DVD, så blev det banket fast at det skal være HTPC, da jeg i lørdags var til grillfest hos Binnerup. Han havde som man nok kan gætte fra hans utallige HTPC indlæg, et lækkert HTPC setup og det var fandeme fedt.
Brugerflade, anvendelighed, mulighed for upgrades o.s.v... Jeg skal have mig, og har bestilt en HTPC :)
Rune __________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
Til top |
|
|
Vanderlay Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juni 2005 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
[
Brugerflade, anvendelighed, mulighed for upgrades o.s.v... Jeg skal have mig, og har bestilt en HTPC :)
[/QUOTE]
Hvad har du så bestilt, hvis man må være så nysgerrig?
Dybest set er jeg ligeglad med at få en dansk udgave af MCE. Det er primært for at få noget, der er lidt mere plug-and-play-agtigt, at jeg er interesseret i Zitech-maskinen, samt fordi der lader til at være seriøse folk med i rådgivningen. Ved ikke helt, om jeg har tålmodighed til at samle en pc selv, herunder udvælge komponenter, lave softwareopsætning, kalibrering med projektor, remote osv
På den anden side får man jo nogle helt andre muligheder end ved en Yamaha S2500, fx at kunne optage, at kunne afspille HDTV/WM9-filer etc.
|
Til top |
|
|
GuldLos Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juni 2005 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
[
Hvad har du så bestilt, hvis man må være så nysgerrig?
|
|
|
Ja men det må man da 
Jeg har bestilt Følgende:
Asus p4gd1 i915P Bundkort
Asus CT-479 CPU ting så jeg kan bruge mobil processor
Pentium M 750 1.8 GHz
Corsair Value DDR 400, 256 MB RAM x 2
Leadtech Winfast PX6600 TD256S passivt kølet grafikkort
Hauppage Wintv PVR 150MCE
200GB harddisk kan ikke lige huske eller se hvad for en det er
D-Vine 5 kabinnet med LCD skærm
MCE media controller (remote)
Det var vidst det vigtigste... Kloge hoveder siger at det ikke er
helt ved siden af... Grafikkortet er måske overkill, men det skulle
kunne et eller andet post processing halløj som skulle være godt.
Lige præcis det med at kunne se TV igennem den og kunne vise HDTV
matriale er også helt klart en af grundene til at jeg vælger en HTPC.
Rune. (der glæder sig meget til at få HTPC'en hjem og parret med sin HS50'er )
__________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
Til top |
|
|
Vanderlay Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juni 2005 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er en mobil Pentium 750@1,8GHz nok til at afspille HDTV uden at hakke? Jeg har overvejet at købe en relativt hurtig bærbar med DVI og bruge den som HTPC ind i imellem, men ved ikke, om den virkelig holder.
Det er måske i samarbejde med det rigtige bundkort og et voldsomt grafikkort, at den mobile processor kan klare det?
|
Til top |
|
|
GuldLos Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juni 2005 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den processor jeg har valgt skulle svare til ca. en P4 3HGz, så vidt jeg har forstået, så den skulle gerne være kraftig nok.
Jeg har helt ærligt ikke helt styr på de GHz tal og vigtigheden af dem erfterhånden... Det var sgu nemmere i "gamle" dage da 120MHz var bedre end 66MHz...
Mon ikke der snart melder sig en IT ekspert under fanen og kommer med et ordentligt svar... ? __________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
Til top |
|
|
bird Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 106
|
Sendt: 20 Juni 2005 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldlos - Lyder meget spændende. Er specielt interesseret i at høre din erfaring med Pentium M 750.
Må man spørge hvor du har købt enhederne hende, og hvad den samlede pris bliver?
|
Til top |
|
|