Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 22:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Pink Floyd (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 03 Juli 2005 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Nu skal de jo ikke gå i seng sammen og står at smile heletiden for at lave lide musik sammen , hold jer til hvad i ved og det er intet og nyd musikken hvis de skulle kunne få det til at køre .

Det er jo næsten SE&HØR her inde nu .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

powda
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Juli 2005 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Nu skal de jo ikke gå i seng sammen og står at smile heletiden for at lave lide musik sammen , hold jer til hvad i ved og det er intet og nyd musikken hvis de skulle kunne få det til at køre .

Ja, man må sige, at der bliver tolket en del i de forskelliges gøren og laden på scenen. En rent subjektiv vurdering af, om man syntes de så glade ud eller ej, kan vel næppe lægges til grund for, om man kan forvente mere af dem eller ej. Omend det ville være fedt.

Dejen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 Juli 2005 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Enig! Den små-psykologiseren med "hvem-smiler-til-hvem, hov-var-det-ikke-en-stram-overlæbe-dér er da lidt små-overdrevet.

Det var "interessant" at se dem på samme scene igen, mere end det måske var en stor musikalsk oplevelse; Waters´ band på "In the Flesh"-touren spiller altså Pink Floyd bedre end Pink Floyd selv.

- men en ny plade: Nej tak, den KAN simpelthen ikke blive god nok, og så ender Pink Floyd måske med at fortynde deres status som et af de absolut mest nyskabende og indflydelsesrige bands i nyere musikhistorie.

MVH

VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
Til top Vis Dejen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dejen

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 03 Juli 2005 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Hej

Suk - jeg skulle tidligt op og på arbejde så jeg fik det ikke set og da jeg står midt i "flytte" rod ( min kommende kone flytter ind ) kunne jeg heller ikke optage det da min video endnu ikke er tilsluttet - suk.

Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

hvidbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 03 Juli 2005 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

Soka: Var han på scenen igår?

marty
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 Juli 2005 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Jeg er vant til at tolke kropssprog det er alt, så derfor er det lidt af en vanesag, men ok jeg vil tage jeres meninger på min kappe.
Men det kan da højst blive til BT 
Til top Vis marty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marty

soka
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 03 Juli 2005 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Klap lige krikken jensen Det kan da vist næppe have forbigået din opmærksomhed, at der blandt alverdens fans, er blevet spekuleret temmelig kraftigt omkring en permanent gendannelse efter live8. Også blandt hifi4alls brugere.

Sådanne spekulationer udspringer af håb, som er en fremragende grobund for rygtedannelser. En indikation af om der måske skulle være noget konkret om snakken, kunne jo være deres indbyrdes ageren på scenen første gang de er sammen igen offentligt. For mig tydede det ikke på den helt store gensynsglæde. Mere er der ikke i det, og det skulle glæde mig hvis jeg tager fejl. 

Og nej, det har intet som helst med viden at gøre. Det ligger nu bare i den menneskelige natur at fortolke; forhåbentlig også i din.

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka

soka
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 03 Juli 2005 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

hvidbjerg skrev:

Soka: Var han på scenen igår?

Ja, det var femtemanden. Har arbejdet sammen med PF i mange år.
Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka

Malbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 Juli 2005 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

No more excuses. Meget god titel.....

Malbjerg

Til top Vis Malbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Malbjerg

Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 Juli 2005 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

Der bliver desværre (selvfølgeligt) nok ikke tale om en gendannelse af bandet på baggrund af Live8.

David Gilmour+Co. og Roger Waters har bevæget sig i forskellige retninger de sidste mange år og der er sikkert stadigt spændinger imellem dem den dag idag. Men mon ikke årsagerne til striden efterhånden så småt er borte og det blot er de resterende følelser der er tilbage. Måske indså de trods alt hvor dum en måde de afbrød deres venskab/samarbejde på og kan nu godt finde ud af at snakke sammen igen, men derfra og så til at sige at 'Pink Floyd er tilbage' - der er langt.

Men ja - hvor ville det være fedt at se dem turnere med alle deres uforglemmelige sange - vi drømmer videre....

Mvh thomas

Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 04 Juli 2005 kl. 00:29 | IP-adresse registreret  

soka skrev:

jensen skrev:
Nu skal de jo ikke gå i seng sammen og står at smile heletiden for at lave lide musik sammen , hold jer til hvad i ved og det er intet og nyd musikken hvis de skulle kunne få det til at køre . Det er jo næsten SE&HØR her inde nu .
Klap lige krikken jensen Det kan da vist næppe have forbigået din opmærksomhed, at der blandt alverdens fans, er blevet spekuleret temmelig kraftigt omkring en permanent gendannelse efter live8. Også blandt hifi4alls brugere.

Sådanne spekulationer udspringer af håb, som er en fremragende grobund for rygtedannelser. En indikation af om der måske skulle være noget konkret om snakken, kunne jo være deres indbyrdes ageren på scenen første gang de er sammen igen offentligt. For mig tydede det ikke på den helt store gensynsglæde. Mere er der ikke i det, og det skulle glæde mig hvis jeg tager fejl. 

Og nej, det har intet som helst med viden at gøre. Det ligger nu bare i den menneskelige natur at fortolke; forhåbentlig også i din.

De må gøre hvad de vil , jeg er kun efter musikken alt andet kommer ikke mig ved og går jeg ikke op i .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

marty
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 Juli 2005 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

Men vi andre må vel godt spekulere lidt? Det er vel et frit forum (til en vis grænse). Ellers må moderatorerne vel lukke tråden, hvis det er verboten. 

If thou dost not like what thou reads, thou shouldst not reads it.
Til top Vis marty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marty

Rainbow
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske

Bruger siden: 03 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 Juli 2005 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Hørt Marty!

Man er ikke forpligtet til at deltage i spekulationerne. Dette forum er vel blandt andet til at diskutere sådanne ting. Begynder det at blive uinteressant for en selv kan man vel finde andre tråde at kommentere på. Om vi diskuterer mulig gendannelse, ansigtsudtryk eller hvor vidt, at Roger Waters band spiller Pink Floyd bedre end Pink Floyd selv, så handler det vel om subjektive bedømmelser, som der ikke er noget facit på. 

Til top Vis Rainbow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rainbow

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes