Forfatter |
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 03 Juli 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
sony dyr skrev:
JEP du kan se det der, he he men de er fede hilsen sony dyr
|
|
|
Ja, de er meget flotte, og det sætter lige prikket over i'et. Har selv overvejet at købe de runddeller + spikes til mit Audio Magic rack, men prisen er lige høj nok til mit budget. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 447
|
Sendt: 03 Juli 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
sony dyr skrev:
JEP du kan se det der, he he men de er fede hilsen sony dyr
|
|
|
Ja, de er meget flotte, og det sætter lige prikket over i'et. Har selv overvejet at købe de runddeller + spikes til mit Audio Magic rack, men prisen er lige høj nok til mit budget.
|
|
|
ja det er osse mange penge bare for at det ser lidt mere godt ud ,men skatte far gjore sit
for at det lykkes for mig 
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
SÅ kommer der sub kablet på onsdag hilsen sony dyr
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
sony dyr skrev:
her er mit anlæg og mit lytterum er 3,5 x 7 meter
ES = Extremely High Standard
ES = Esprit of Sony
jeg har et sony anlæg som er :
2 stk : Sony N9000 ES (forstærker)
1 stk : Sony V555 ES (Receiver)
1 stk : Sony S9000 ES (DvD)
1 stk : Sony G3 optager (DvD)
1 stk : Sony LCD 32" (TV) (side 2 billedet)
2 stk : Aurum Cantus 2se (højtaler) rosewood
2 stk : Aurum Cantus volla(højtaler) cherrywood(nye billeder side 7)
1 stk : Aurum Cantus mr-c mk 2 (højtaler center) rosewood
1 stk : Dali 12" kons12wa subwoofer (nye billeder side 9)
1 stk : projector infocus sp4805 (side 2+3billedet)
2 stk : skilt DTS og DIGITAL (side 3 billedet)

som i kan se så er der flere forskellige modeler af bånddiskanter
min center aurum cantus 15 kg

mit sony anlæg

her er alle højtaler som jeg har nu

og sådan skulle det se ud
 |
|
|
Super ht´er, kan forestille mig de spiller rigtig godt. Har dog aldrig hørt de små der, men de større modeller spiller rigtig godt, og så er de jo oven i købet heller ikke grimme at se på, store som små.
Hvad er det for en dimz du har stånende ovenpå dit anlæg, et eller andet fancy ur eller hvad?
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 04:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det er et stor fancy ur jeg fandt i malmø men jeg har osse set det i danmark men mærket ved jeg ikke ?. og ht´er spiller som en rigtig god som en HIFI højtaler skal gører super glad for dem der har lige
været et test i hjemme bio med de hele små og de fik hjemmebio testvinner fra bladet over yamaha - klipsch til samme pris så godt gået Aurum Cantus....
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 05:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
fik så nyt sub kablet fra audioquest
her fik jeg en stor glæde ved hører en forskel på suben
jeg prøvet flere gang at skifte kablet og til glæde hver gang
jeg skifte til audioquest var basen mere ren og blød unden at
værer for blød som jeg kan lide en sub...
osse fra kf-scan audio butikken
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
her er et nyt kablet jeg hente fra hi-fi klubben i malmø
men her var der nok ikke så meget at hente med lyden men
fine ser de ud ... hilsen sony dyr 
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
kom ris og ros eller noget nyt fra den søde hi fi verden 
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

|
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sad faktisk på biblioteket i dag og læste en anmeldelse af dine fine ht'er i Hi-Fidelity bladet. De var sku mildest talt også ret imponerede over Volla - især diskanten blev fremhævet flere gange. Faktisk gik de så vidt, at de sammenlignede den med elektrostater...dog med nogle begræsninger. Men ja, diskanten på Aurum Cantus højttalere er noget af det bedste, jeg selv har lagt øre til. Som de selv skriver, så er der vist ingen tvivl om, at denne højttaler ville ligge i en helt anden prisleje på omkring 40-50k, hvis den var lavet i US/EU. Du får sku ikke den finish (og lyd) til 20k andre steder...Og som en Aurum Cantus ejer er jeg fuldstændig enig. Jeg gad virkelig godt at høre nogle af deres topmodeller...
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

|
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Sad faktisk på biblioteket i dag og læste en anmeldelse af dine fine ht'er i Hi-Fidelity bladet. De var sku mildest talt også ret imponerede over Volla. Som de selv skriver, så er der vist ingen tvivl om, at denne højttaler ville ligge i en prisleje på omkring 40k, hvis det var lavet i US/EU. Du får sku ikke den finish (og lyd) til 20k...Og som en Aurum Cantus ejer er jeg fuldstændig enig. Jeg gad virkelig godt at høre nogle af deres topmodeller...
|
|
|
Du kan sponsorer mig et sæt af deres top modeller, så lover jeg til gengæld at holde "åben hus" hver weekende de næste 6 mdr med fri kaffe og kage 
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

|
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
AM-E skrev:
Sad faktisk på biblioteket i dag og læste en anmeldelse af dine fine ht'er i Hi-Fidelity bladet. De var sku mildest talt også ret imponerede over Volla. Som de selv skriver, så er der vist ingen tvivl om, at denne højttaler ville ligge i en prisleje på omkring 40k, hvis det var lavet i US/EU. Du får sku ikke den finish (og lyd) til 20k...Og som en Aurum Cantus ejer er jeg fuldstændig enig. Jeg gad virkelig godt at høre nogle af deres topmodeller...
|
|
|
Du kan sponsorer mig et sæt af deres top modeller, så lover jeg til gengæld at holde "åben hus" hver weekende de næste 6 mdr med fri kaffe og kage  |
|
|
Blå Merrild og tørkager, så er jeg klar! __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

|
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
rattanhuset skrev:
AM-E skrev:
|
|
|
Du kan sponsorer mig et sæt af deres top modeller, så lover jeg til gengæld at holde "åben hus" hver weekende de næste 6 mdr med fri kaffe og kage 
|
|
|
Blå Merrild og tørkager, så er jeg klar!
|
|
|
Det er en aftale, skal du have adr med det samme, så fragtmanden ved hvor han skal sætte dem af? 
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 26 Juli 2006 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Sad faktisk på biblioteket i dag og læste en anmeldelse af dine fine ht'er i Hi-Fidelity bladet. De var sku mildest talt også ret imponerede over Volla - især diskanten blev fremhævet flere gange. Faktisk gik de så vidt, at de sammenlignede den med elektrostater...dog med nogle begræsninger. Men ja, diskanten på Aurum Cantus højttalere er noget af det bedste, jeg selv har lagt øre til. Som de selv skriver, så er der vist ingen tvivl om, at denne højttaler ville ligge i en helt anden prisleje på omkring 40-50k, hvis den var lavet i US/EU. Du får sku ikke den finish (og lyd) til 20k andre steder...Og som en Aurum Cantus ejer er jeg fuldstændig enig. Jeg gad virkelig godt at høre nogle af deres topmodeller...
|
|
|
jeg vil give dig ret i at man ikke få samme højtaler her i EU og US da lønen er højere er det da klart at de kan lave en finere HT da de bruger ex 50 timer på at pusse overfladen på HT,erne ,og nu har jeg hørt flere elektrostates og har gået hjem med indtrykket af sådan noget L... ikke for at sige de slet ikke kunne spille, men der er for langt imellem bas og den elektrostate enehed og det giver en dårlig indtryk med hjem..og nu har jeg hørt HT til 60-70 k, hvor man siger disse højtaler er ikke disse penge vær ,hvor lyden ikke hænger sammen, det skal værer heleinds trykket som skal bestå,og ikke et tone art som skal frem i lyd billedet ,HE ja jeg læste osse Fidelity Bladet og smildet over alle disse fine ord,+ jeg har hørt i sverige HI-FI bladet osse gav super test til dem og han købte dem efter testen da han var så glad for dem, toplyd til 20 k sådan Aurum Cantus
hilsen sony dyr
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 31 Juli 2006 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
her skriver jeg ind læg til HI-FI4ALL
så fik jeg en lille bas til min pc fra Logiech på 400 watt
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 02 August 2006 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
sony dyr skrev:
AM-E skrev:
|
|
|
jeg vil give dig ret i at man ikke få samme højtaler her i EU og US da lønen er højere er det da klart at de kan lave en finere HT da de bruger ex 50 timer på at pusse overfladen på HT,erne ,og nu har jeg hørt flere elektrostates og har gået hjem med indtrykket af sådan noget L... ikke for at sige de slet ikke kunne spille, men der er for langt imellem bas og den elektrostate enehed og det giver en dårlig indtryk med hjem..og nu har jeg hørt HT til 60-70 k, hvor man siger disse højtaler er ikke disse penge vær ,hvor lyden ikke hænger sammen, det skal værer heleinds trykket som skal bestå,og ikke et tone art som skal frem i lyd billedet ,HE ja jeg læste osse Fidelity Bladet og smildet over alle disse fine ord,+ jeg har hørt i sverige HI-FI bladet osse gav super test til dem og han købte dem efter testen da han var så glad for dem, toplyd til 20 k sådan Aurum Cantus
hilsen sony dyr
|
|
|
ellers kan jeg sige at jeg høret osse højtalerne først og var helt oppe og kører efter se og hørt dem sikke lyd og her faldt jeg over den træ sårt, jeg var ellers mere til rosewood men så cherrywood stå med den glød som skifter lidt farve efter lyset ,så tænke jeg dem skal jeg ejer en dag og nu stå de bare her ,jubiiiiiii yes super super ,jeg tro en da vil jeg købe Rhythm center her er et billedet af den
http://www.aurumcantus.com/loudspeaker/hifi/Rhythm.htm har samme G1 diskant som i volla men det må vente til gode tider he he hilsen sony dyr .p s se lige 28,2 kg for en center
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 10 August 2006 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
nyt nu skal jeg male mine toppe til forstærkerne om med drys i guldet skulle blive fedt
bægge lå er taget af og sendt af sted håber på super godt intryk hilsen sony dyr
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 14 August 2006 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|