Tilbage til HIFI4ALL.DK 30. maj 2025 | 01:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Philips 37PF9830 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 30
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sinan_Tamer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 07:24 | IP-adresse registreret  

så kom den første anmeldelse... endelig!

http://www.dinside.no/php/art.php?id=277529

Til top Vis Sinan_Tamer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sinan_Tamer

Sinan_Tamer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 08:10 | IP-adresse registreret  

dinside.no skrev:
Tilhører du den gruppen som kommer til å koble PCen til TVen, liker å vise digitale bilder og spille dataspill i stuen?

Da er det definitivt en LCD-TV du skal ha, og øverst på toppen er det nå 9830-serien som står.

Set i lyset af denne tråd, er dette udsagn yderst interessant at læse.

Til top Vis Sinan_Tamer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sinan_Tamer

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Sinan_Tamer skrev:

så kom den første anmeldelse... endelig!

http://www.dinside.no/php/art.php?id=277529

En meget positiv anmeldelse må man sige, det bliver spændende at høre om folk synes deres skærme kan leve op til det når de får dem hjem.

Synes forøvrigt den feature til indstilling af billedet, hvor man vælger den skærmhalvdel man synes ser bedst ud, virker rigtig smart.

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Wizard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Det syntes jeg også det er . For mange vil det sikkert være nok for at opnå et godt billede, meeeen mon ikke vi andre lige vil indstille via DVE eller lign.?

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Wizard skrev:
Det syntes jeg også det er . For mange vil det sikkert være nok for at opnå et godt billede, meeeen mon ikke vi andre lige vil indstille via DVE eller lign.?

Klart nok. Men jeg ved at hvis det var mig der fik sådan en skærm hjem, så er det begrænset hvor meget tid jeg ville bruge på at justere den, den første dag eller to, jeg vil se film!! Og så er det jo rart at kunne komme hurtigt i gang

Wizard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Hehe... sådan er vi mange der har det, tror jeg

Håber snart der er nogen af jer der har fået skærmen hjem der lige vil skrive et par ord om den, er spændt på at høre hvordan billedet er på den?

kantor
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

Jeg er ny her på forum'et, men har selvfølgelig læst denne tråd, inden jeg i lørdags hentede mit 37PF9830 i Tyskland!!

Jeg kan kun sige, at jeg ikke har set mage til billedkvalitet på nogen af de modeller, som jeg har sammenlignet med i butikkerne.

Selv med et almindeligt antennekabel (kabelTV) har den et billede, som sagtens kan hamle op med mit gamle TV (alm. philips 28 ")!!

Og når man så sætter en DVD på (jeg har ikke engang HDMI endnu) så er billedet endnu bedre og HELT I TOP.

Jeg indrømmer, at selv om den omtalte hurtigindstilling med split-billeder er en rigtig smart funktion, som faktisk giver et OK resultat, så kommer man endnu et langt stykke ved lige at bruge 10 minutter på at indstille KONTRAST, LYSSTYRKE, FARVE og SKARPHED.

Philips er ikke så gode mht. fabriksindstillingen....men det er lynhurtigt afhjulpet.

Mht. Ambilight --> det er selvfølgelig lidt en "nice-to-have" feature, men det gør faktisk en stor forskel. Hvis man sætter sig til at se en film, og så halvvejs inde slukker for Ambilight, kan man ligefrem mærke, at man skal anstrenge sig lidt mere for at følge med. Jeg synes nu, at Ambilight for fuld tryk - dvs. hvor begge lamper skifter HELT i overensstemmelse med billederne på skærmen - kan blive lidt for meget, hvis der er gang i nogle actionscener.

MEN ALT I ALT ER JEG IKKE ET SEKUND I TVIVL - ALLE KRONER VÆRD!!!

Til top Vis kantor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kantor

lauer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005
Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

37PF9830 er også blevet testet af Jyllands-Posten i duel med bla. Samsungs EISA vinder og her løber Samsungen af med sejren.

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3332016/

Jeg har set begge fjernsyn og synes at Samsungen står bedst, omvendt er specifikationerne på Philips ret tiltalende. (Det skal nævnes at de Philips tv jeg har set har stået med standardindstillinger, håber det kan gøres bedre)

Så alt i alt ret svært at vælge.

Til top Vis lauer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lauer

Bimsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

Sinan_Tamer skrev:

dinside.no skrev:
Tilhører du den gruppen som kommer til å koble PCen til TVen, liker å vise digitale bilder og spille dataspill i stuen?

Da er det definitivt en LCD-TV du skal ha, og øverst på toppen er det nå 9830-serien som står.

Lige mine ord. Bemærkelsesværdigt at den nævnes som den bedste de nogensinde har set (og det ser ud til at de har testet mange) mens andre her i forummet synes det præcis modsatte. Kunne godt forestille mig at der er gået lige vel meget teori i diskusionerne herinde.

Til top Vis Bimsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bimsen

LaMancha
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2005
Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Ser på den hver dag, og har gjort det siden den blev released og bliver mere og mere forelsket i den...

Synd man kun kan sælge den hæhæ...det er det ultimative valg uden tvivl er den pt den bedst udstyrede skærm på markedet pt, men som nævnt lidt længere oppe har Samsung nakket den på billede, men stod jeg selv og skulle købe den røg jeg stadig på Philips...

NAD C352
Classic No.01B
B&W 603S3
QED Qunex 3
QED Silver Bi-Wire
TaraLabs Missing Link
32 PF 9731D

[URL=http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28514&PN=1]Se mit anlæg her
Til top Vis LaMancha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LaMancha

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Bimsen skrev:
Sinan_Tamer skrev:

dinside.no skrev:

Lige mine ord. Bemærkelsesværdigt at den nævnes som den bedste de nogensinde har set (og det ser ud til at de har testet mange) mens andre her i forummet synes det præcis modsatte. Kunne godt forestille mig at der er gået lige vel meget teori i diskusionerne herinde.

Tjah, umiddelbart før nævnte citat, siges der - "Mens vi koblet til PCen via en DVI til HDMI-overgang stusset vi imidlertid litt over de oppgitte spesifikasjonene fra Philips. Der skilles det nemlig mellom videoformat (1920/1080i) og datamaskinformat (1366/768), en begrensning vi ikke helt forstår årsaken til".
At de undrer sig over det, viser jo med al tydelighed at de ikke har forstand på hvad de har med at gøre. 1366x768 er jo den højeste opløsning, som kan vises uden overscan.  Man kan jo som eksempel henvise til Parbis, der havde 9830'eren indstillet til HD og prøvede at outputte 720p fra sin PC. Resultatet var selvfølgelig overscan og han blev nød til at lave en custom timing på 1216x676. Det vil altså sige, at 9830'eren skalerer al 720p-signalinput ned til (mindst) 1216x676p. 
Herudover skal han endvidere udfinde de præcise overscan-værdier for 1080i-, SD-matriale og de andre opløsninger han måtte anvende, for derefter at bruge disse alt efter hvad Tv'et skal vise. Resultatet bliver dog aldrig rigtig godt, da signalet dels bliver skaleret flere gange med forskellige algoritmer og dels da 9830'erens scaler-engine er optimeret til at blive født med standard HD-opløsninger.

Anmeldelse er tyligvis præget af manglende professionalisme og jeg håber ikke det er deres dagjob. Samme kan dog siges om Jyllandspostens teknik-journalist. Han skrev, så sent som for et par uger siden, at digital Tv var det samme som HD-Tv  
Min klare anbefaling er derfor, at fæstne meget lidt, om overhovet noget, lid til anmeldelser på den slags niveauer. 

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

parbis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 01:08 | IP-adresse registreret  

zerocool skrev:

Man kan jo som eksempel henvise til Parbis, der havde 9830'eren indstillet til HD og prøvede at outputte 720p fra sin PC. Resultatet var selvfølgelig overscan og han blev nød til at lave en custom timing på 1216x676. Det vil altså sige, at 9830'eren skalerer al 720p-signalinput ned til (mindst) 1216x676p. 
Herudover skal han endvidere udfinde de præcise overscan-værdier for 1080i-, SD-matriale og de andre opløsninger han måtte anvende, for derefter at bruge disse alt efter hvad Tv'et skal vise. Resultatet bliver dog aldrig rigtig godt, da signalet dels bliver skaleret flere gange med forskellige algoritmer og dels da 9830'erens scaler-engine er optimeret til at blive født med standard HD-opløsninger.

Zerosol ... du må gerne citerer mig ... bare du gør det korrekt.

Det er korrekt at 720p resulterer i overscan på 9830'eren, men det er ligegyldigt hvad kilden er sat til, da resultatet bliver det samme. Det er ikke rigtigt at 9830'eren skalerer 720p signalet ned til 1216x676p ... det er HTPC'ens grafikkort. 9830'eren tror stadig at den får et fuldt 720p signal, som den så skalerer op til 1920x1080 og det gør den rigtigt godt. Derudover er resultatet fremragende uanset hvilket signal du viser på 9830'eren. Det er måske skærmens største force. HTPC'ens frontend er jo bare den ydre skal til en række forskellige kilder.

Jeg er netop ved at porte min HTPC til et nyt kabinet og vil derefter tage nogle billeder af mit HTPC setup og formåen.

Til top Vis parbis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af parbis

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 03:21 | IP-adresse registreret  

parbis skrev:
Det er korrekt at 720p resulterer i overscan på 9830'eren, men det er ligegyldigt hvad kilden er sat til, da resultatet bliver det samme.

Ja, resultatet bliver et overscannet og dermed skaleret billede.

parbis skrev:
Det er ikke rigtigt at 9830'eren skalerer 720p signalet ned til 1216x676p ... det er HTPC'ens grafikkort. 9830'eren tror stadig at den får et fuldt 720p signal, som den så skalerer op til 1920x1080

Det skulle man måske umiddelbart tro, men det er ikke tilfældet. 9830'eren tror altså ikke den får et 720p-signal og jo, den skalerer al' 720p matriale fra f.eks. en DVD-afspiller, SetTopBox osv. Der er altså i virkeligheden mere af billedet end du får at se.

Som et billede rent faktisk ser ud fra kilde.

Som det det bliver vist på et 

overscannende Tv som ex. 9830'eren.

*Og ja jeg er godt klar over, at det er 4:3 billeder, men jeg havde ikke lige noget 16:9 eksempler ved hånden.* 

Det du gør er altså at indputte et (1216x) 676p-signal, hvor det normalt er 720p. Altså er det du gør,ved at lave de pågældende Powerstip-timings, at sende et signal der er lig det som Tv'et normalt skalerer ned til og skærer væk ved overscan. Problemet herved er dog, at 676p ikke er en standard HD-opløsning hvorfor 9830'erens scalerengine ikke arbejder optimalt. Husk på hvad Otto tidligere i tråden udfandt ved brug at 1:1 pixelmønster og DVO sat til at sende en "skæv" opløsning. Et andet problem er jo, at signalet bliver behandlet flere gange med forskellige algoritmer.  

parbis skrev:
og det gør den rigtigt godt. Derudover er resultatet fremragende uanset hvilket signal du viser på 9830'eren. Det er måske skærmens største force.

Hvilken reference har du at vurdere det ud fra? Har du set et 1:1 pixelmappende skærm tilsluttet HTPC?

Wizard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 08:27 | IP-adresse registreret  

Hmm jeg har altså stadigvæk ikke helt forstået hvofor 1:1 pixelmapping er SÅ fremragende. Er det virkeligt så meget bedre at det er HTPC'eren der skalerer billedet og ikke skærmen?

rolighed
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2005
Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Så har vi balladen igen igen...
Til top Vis rolighed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rolighed

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

zerocool skrev:

parbis skrev:
Det er korrekt at 720p resulterer i overscan på 9830'eren, men det er ligegyldigt hvad kilden er sat til, da resultatet bliver det samme.

Ja, resultatet bliver et overscannet og dermed skaleret billede.

parbis skrev:
Det er ikke rigtigt at 9830'eren skalerer 720p signalet ned til 1216x676p ... det er HTPC'ens grafikkort. 9830'eren tror stadig at den får et fuldt 720p signal, som den så skalerer op til 1920x1080

Det skulle man måske umiddelbart tro, men det er ikke tilfældet. 9830'eren tror altså ikke den får et 720p-signal og jo, den skalerer al' 720p matriale fra f.eks. en DVD-afspiller, SetTopBox osv. Der er altså i virkeligheden mere af billedet end du får at se.

Som et billede rent faktisk ser ud fra kilde.

Som det det bliver vist på et 

overscannende Tv som ex. 9830'eren.

*Og ja jeg er godt klar over, at det er 4:3 billeder, men jeg havde ikke lige noget 16:9 eksempler ved hånden.* 

Det du gør er altså at indputte et (1216x) 676p-signal, hvor det normalt er 720p. Altså er det du gør,ved at lave de pågældende Powerstip-timings, at sende et signal der er lig det som Tv'et normalt skalerer ned til og skærer væk ved overscan. Problemet herved er dog, at 676p ikke er en standard HD-opløsning hvorfor 9830'erens scalerengine ikke arbejder optimalt. Husk på hvad Otto tidligere i tråden udfandt ved brug at 1:1 pixelmønster og DVO sat til at sende en "skæv" opløsning. Et andet problem er jo, at signalet bliver behandlet flere gange med forskellige algoritmer.  

parbis skrev:
og det gør den rigtigt godt. Derudover er resultatet fremragende uanset hvilket signal du viser på 9830'eren. Det er måske skærmens største force.

Hvilken reference har du at vurdere det ud fra? Har du set et 1:1 pixelmappende skærm tilsluttet HTPC?

Nu synes jeg du er ved at gøre overscan til et problem det ikke nødvendigvis er i virkeligheden. I nogle af de udemærkede "artikler" om overscan du linkede til på et tidspunkt, står der jo bl.a. at det er noget man tager hensyn til i forbindelse med optagelsen af film, da det jo er et gammel kendt problem inden for både tv og biograf.

Så det med at man mister en del af billedet er ikke så stort et problem, det er nemlig slet ikke meningen man skal se den del af billedet.

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Som Michael siger omkring overscan er så sandt som det er sagt. Den yderste del af billedet indeholder ikke information, som man kunne være foruden alene ud fra den betragtning at mange fjernsyn ikke kunne vise den.

Det er en lidt anden retning af diskussionen, men jeg har også svaret dig her zerocool mht til overscan: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=91

Jeg forstår godt din argumentation her i tråden, men det er jo ikke afgørende for et godt gengivet Tv signal.

Til top Vis Rasmus Larsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus Larsen Besøg Rasmus Larsen's Websted

parbis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

zerocool skrev:

Det er min egen uforbeholdne subjektive mening, som i øvrigt deles med mange andre heriblandt den af Sinan_Tamer netop citerede første anmeldelse. Personligt giver jeg ikke meget for objektive referencer, der efter min mening blot er teoretiske betragtninger over angivne specifikationer.

Og jo jeg ser dagligt på 1:1 pixelmapping; nemlig på min pc monitor som også er tilsluttet min HTPC.

En ting der i øvrigt undrer mig over din evindelige fokusering på 1:1 pixelmapping er dit eget setup - zerocool!  Du skriver at din egen ultimative LG skærm hovedsageligt benyttes som computermonitor og til baggrundsstøj (nyheder etc.) og altså ikke til decideret HTPC brug (dine filmoplevelser ser du på din projektor, som forhåbentlig er klar til HD materiale og dine lydoplevelser hører du på dit HIFI anlæg). Hvorfor har du ikke bare købt en almindelig pc monitor for at kunne surfe på nettet, spille og se PAL TV?

Til top Vis parbis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af parbis

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Wizard skrev:
Hmm jeg har altså stadigvæk ikke helt forstået hvofor 1:1 pixelmapping er SÅ fremragende. Er det virkeligt så meget bedre at det er HTPC'eren der skalerer billedet og ikke skærmen?

Problemet er ikke så meget om det er Tv'et eller HTPC'en, der varetager skaleringen. Det er derimod et problem, at der sker flere forskellige skaleringer af signalet med forskellige algoritmer.
Hvis man nu skal være navlepiller, så vil en computer også altid kunne gøre skalering bedre end Tv. Det begrundes udelukkende i rå kraft, hvorfor man kan anvende betydelig mere avancerede skaleringsalgoritmer end det Tv gør brug af.

rolighed skrev:
Så har vi balladen igen igen...

Ja, det ser ud som om der er nogle, som ikke kun interesserer sig for hvornår fremmede mennesker får deres 9830'er hjem fra Tyskland og hvor smart fjernbetjeningen er 

MichaelWB skrev:
Nu synes jeg du er ved at gøre overscan til et problem det ikke nødvendigvis er i virkeligheden. I nogle af de udemærkede "artikler" om overscan du linkede til på et tidspunkt, står der jo bl.a. at det er noget man tager hensyn til i forbindelse med optagelsen af film, da det jo er et gammel kendt problem inden for både tv og biograf.

Så det med at man mister en del af billedet er ikke så stort et problem, det er nemlig slet ikke meningen man skal se den del af billedet.

Kære Michael,

Hvis du havde læst hvad jeg har skrevet tidligere lidt mere grundigt, ville du vide at problemet ikke så meget er, at man ikke får hele billedet vist på skærmen. Det er mere den skalering det medfører på pixelbaserede-displays.

For at citere the "Masked Engineer" - "that means that a 1920x1080 TV set showing a 1920x1080 picture is actually showing (if I plug in the old 5-percent overscan) something like the central 1824x1026 of what the camera captured. That ain't a terrible idea. If Group B made 1824x1026 fixed-pixel displays, it would be a downright great idea. But they don't.

They make 1920x1080 displays. That means consumers are watching HDTV through the haze of a scaling processor even when they watch 1920x1080 pictures on 1920x1080 TV sets".
http://www.tvtechnology.com/features/Masked-Engineer/F_Mario -09.22.04.shtml

Rasmus Larsen skrev:
Det er en lidt anden retning af diskussionen, men jeg har også svaret dig her zerocool mht til overscan: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=91

I så fald må jeg da hellere se at få svaret tilbage

parbis skrev:
Og jo jeg ser dagligt på 1:1 pixelmapping; nemlig på min pc monitor som også er tilsluttet min HTPC.

Jamen, there you go... På din Pc-monitor står til eksempel skrivebordet jo helt klart og fontene er let læselige. Vis samme skrivebord på 9830'eren og det vil se ud som om nogen har lagt et slør over billedsignalet. Hvor tydeligt fontene står nu, er en indikation om hvor meget detalje går tabt, i forhold til det 1:1 pixelmappende display, også med almindeligt HD-billedmatriale.

parbis skrev:
En ting der i øvrigt undrer mig over din evindelige fokusering på 1:1 pixelmapping er dit eget setup - zerocool!  Du skriver at din egen ultimative LG skærm hovedsageligt benyttes som computermonitor og til baggrundsstøj (nyheder etc.) og altså ikke til decideret HTPC brug

Det har vel noget at gøre med, at jeg vil ha' det bedste i ethvert henseende. Derudover bliver der da også set et par film på LG'en og så værdsætter jeg, at MCE står ultra skarpt.

Bimsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2005
Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

zerocool skrev:

Anmeldelse er tyligvis præget af manglende professionalisme og jeg håber ikke det er deres dagjob. Samme kan dog siges om Jyllandspostens teknik-journalist. Han skrev, så sent som for et par uger siden, at digital Tv var det samme som HD-Tv  
Min klare anbefaling er derfor, at fæstne meget lidt, om overhovet noget, lid til anmeldelser på den slags niveauer. 

Starter du snart udgivelsen af et test-magasin for LCD-TV? Der findes åbenbart ingen andre som kan gøre det ordentligt. Det kunne være spændende læsning med en 232 siders afhandling om teorien bag 37PF9830 (ah ok, vi er vist snart oppe på dette sideantal i denne tråd). Så kunne du slutteligt lave en objektiv og teoretisk konklusion og glemme alt om de subjektive meninger om billedkvalitet mm. som jo bare er overfladiske og amatøragtige

Misforstå mig ikke. Jeg har stor respekt for din tekniske indsigt, men teorien er kun den halve sandhed når et TV skal vurderes. Den subjektive del spiller lige så stor rolle og selvom 37PF9830 måske har nogle bygningsfejl, kan du ikke se bort fra at dette TV er rigtig manges favorit. At du så har set dig gal på den pga af nogle tekniske specifikationer, kan jeg ikke bruge til noget. Du kan vel i det mindste udvise lidt mere respekt overfor de der tester/diskuterer dette TV på et mindre teknisk niveau. 

Alt i alt tror jeg nu nok Philips skal overleve din personlige vendetta.

Mvh Den Lovløse

Til top Vis Bimsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bimsen

<< Forrige Side af 30 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum