| Forfatter |
|
Martinfraodense Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 22 Juli 2006 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Missy Elliott - This is not a test (LP)
Missy Elliott - Teary eyed (12")
Usher - Burn (12")
|
| Til top |
|
| |
beta Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 22 Juli 2006 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var på bib forleden og lånte og hørte for første gang "Tusk" med Fleetwood Mac. Det er efterfølgeren til deres mega succes "Rumours". Det er en remarstered udgave med en masse ikke tidligere udgivet musik fra optagelserne. Kan man lide letbenet pop/rock er den efter min mening et must. Fandt den på Cdwow til sølle 78 kr. Og så har den efter min mening en formidabel lyd.
Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
| Sendt: 23 Juli 2006 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige erhvervet mig en næsten komplet samling af de gamle City Boy vinyler. Mangler kun en enkelt for en komplet samling. Dejlig frisk eksperimenterende rock fra slutningen af 70'erne :-)
|
| Til top |
|
| |
DIB_1 Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 202
|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har endelig fået (efter 3 ugers forsinkelse!!) Depeche Mode - Live Aarhus Stadium 2006 ind af døren... damn det bringer minder frem. Savner dem allerede, selvom at jeg var i Rom og se dem i mandags... __________________ Denon
Dali
Tara Labs
Mine Film
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
rocksound Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
DIB_1 skrev:
| Jeg har endelig fået (efter 3 ugers forsinkelse!!) Depeche Mode - Live Aarhus Stadium 2006 ind af døren... damn det bringer minder frem. Savner dem allerede, selvom at jeg var i Rom og se dem i mandags... |
|
|
Min er også lige kommet ind af døren idag, har også ventet 3 uger.
Sjovt.. __________________ Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|

Ja, behøver jeg at kommentere? den har jeg længet gået og villet købe, det kom så i dag, selvom det ikke var med min frie vilje jeg lagde 160,- i Fona, men hvad gør man når man ikke lige er i nærheden af andre butikker...
Men den er i hvert fald stadig det værd! 
|
| Til top |
|
| |
moller Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rysz skrev:
| Har lige erhvervet mig en næsten komplet samling af de gamle City Boy vinyler. Mangler kun en enkelt for en komplet samling. Dejlig frisk eksperimenterende rock fra slutningen af 70'erne :-) |
|
|
Yes City boy er fede, eller var................
|
| Til top |
|
| |
moller Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyeste indkøb Rush Replay x3 3 stk dvd plus 1stk cd
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
City Boy var bare friske, nyskabende og fede da de kom frem - og sandelig om ikke meget af musikken stadig holder stærkt den dag idag, jeg har da heldigvis det meste på vinyl..
(og så er de ikke nævnt med det mindste kvæk i Politikens Rockleksikon, men det er jo fx. Bruce Cockburn heller ikke.. )
Mvh. Jens/Modifix von Frederiksberg
|
| |
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
rocksound skrev:
DIB_1 skrev:
| Jeg har endelig fået (efter 3 ugers forsinkelse!!) Depeche Mode - Live Aarhus Stadium 2006 ind af døren... damn det bringer minder frem. Savner dem allerede, selvom at jeg var i Rom og se dem i mandags... |
|
|
Sjovt..
|
|
|
har ventet siden d. 28.06 og venter stadig...
|
| |
Rysz Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
|
City Boy var bare friske, nyskabende og fede da de kom frem - og sandelig om ikke meget af musikken stadig holder stærkt den dag idag, jeg har da heldigvis det meste på vinyl..
(og så er de ikke nævnt med det mindste kvæk i Politikens Rockleksikon, men det er jo fx. Bruce Cockburn heller ikke.. )
|
|
|
Ja City Boy er fede. Mine ynglings er "The day the earth caught fire" og "Book early", men alle seks skiver holder hele vejen. Nu mangler jeg bare "Dinner at the Ritz", så er samlingen komplet, hvis jeg altså ser bort fra diverse singler.
Hvad angår Politikens leksikon, så er der vist meget der ikke står deri. Er der ikke også noget med at visse kunstnere udgår efter nogle bestemte tidskriterier ? Så er spørgsmålet jo hvem der sætter reglerne, for der er meget af det der stadig står der, jeg ikke fatter en dyt af 
|
| Til top |
|
| |
DIB_1 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
xtort skrev:
rocksound skrev:
DIB_1 skrev:
|
|
Sjovt..
|
|
|
har ventet siden d. 28.06 og venter stadig...
|
|
|
Ja det er mega surt at de ikke kan levere til tiden... men mon ikke at den ligger i postkassen imorgen, jeg kender mange som har fået den idag. __________________ Denon
Dali
Tara Labs
Mine Film
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Ja det er mega surt at de ikke kan levere til tiden... men mon ikke at den ligger i postkassen imorgen, jeg kender mange som har fået den idag.
[/QUOTE]
Hmm, synes nu ikke der fremgår noget på DM's hjemmeside om en ny skive ? Det skulle vel aldrig være lidt organiseret utugt 
|
| Til top |
|
| |
rocksound Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er mega surt at de ikke kan levere til tiden... men mon ikke at den ligger i postkassen imorgen, jeg kender mange som har fået den idag.
[/QUOTE]
Hmm, synes nu ikke der fremgår noget på DM's hjemmeside om en ny skive ? Det skulle vel aldrig være lidt organiseret utugt 
[/QUOTE]
Absolut ikke. Se www.depechemodelive.com
Det er officielle bootlegs.. hvis man kan kalde dem det. __________________ Mvh.
|
| Til top |
|
| |
DIB_1 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
[/QUOTE]
heheh nej den er god nok...
Alle DM's koncerter her fra "summer-touren" vil blive udgivet på cd'er (ca. 50 ialt). Alt mas skal gøre er at bestille dem over netter på www.depechemodelive.com
Og ja de er udgivet på licens fra DM
Håber at det hjælper dig  __________________ Denon
Dali
Tara Labs
Mine Film
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
DIB_1 skrev:
| [QUOTE=Rysz]
heheh nej den er god nok...
Alle DM's koncerter her fra "summer-touren" vil blive udgivet på cd'er (ca. 50 ialt). Alt mas skal gøre er at bestille dem over netter på www.depechemodelive.com
Og ja de er udgivet på licens fra DM
Håber at det hjælper dig 
|
|
|
Det er sgu da for blæret. Se det er jo noget fans kan bruge til noget. Tager straks mine ubekvems ord i mig igen. Tillykke med rariateterne. De ender med at blive eftertragtede skiver
|
| Til top |
|
| |
ning Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 534
|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Rysz og Modifix
Jeg har også alle City boy pladerne... Syntes bedst om Young men gone west....
Søger med lys og lygte efter dem på cd.
Var til en fed concert med dem i Vejlbyrisskovhallen lige efter The day....... udkom
Pyhhh det er snart 30 år siden.. man er ved at blive gammel __________________ mvh Ning
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja gu er vi da snart nogle gamlede gråskæggede hønisser.. men se nu bare her: http://cityboy.org
Mvh. Jens/Modifix von Frederiksberg __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
|
Ja gu er vi da snart nogle gamlede gråskæggede hønisser.. men se nu bare her: http://cityboy.org
Mvh. Jens/Modifix von Frederiksberg
|
|
|
Ja en vældig informerende side. Ifølge CDnow skulle nogle af albummene være genudgivet på cd. Der mangler dog den første "City Boy", "Book Early" og "It's Personal", så vidt jeg lige kan se.
Min egen TDTECF cd er dog fra 1993 udgivet på Bear Tracks, og var egentlig min indgangsvinkel til City Boy. Bandet gik i opløsning inden jeg begyndte at interessere mig for musik. Deres debut-album er udgivet et år efter jeg er født 
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rysz skrev:
| [QUOTE=Modifix]
Ifølge CDnow skulle nogle af albummene være genudgivet på cd. Der mangler dog den første "City Boy", "Book Early" og "It's Personal", så vidt jeg lige kan se.
|
|
|
Hmm, informationerne fra den ene til anden side er lidt forskellige. Umiddelbart er det hele udgivet på cd, undtaget "It's Personal". Måske man skulle se om man kunne få fat i dem. Er desværre forhindret i at købe i udlandet, da jeg ikke har VISA, men måske det var muligt at lave lidt fælleskøb ?
|
| Til top |
|
| |