| Forfatter |
|
The Real Wiz Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1001
|
| Sendt: 06 Juli 2015 kl. 01:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
De billige fra Thansen sidder ikke ret godt fast
__________________ Vi hører alle forskelligt
|
| Til top |
|
| |
boyscoutdk Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2010 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 06 Juli 2015 kl. 07:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 06 Juli 2015 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
.....det kan også sagtens bruges. Bitumen plader, går også under asfalt plade. Det kaldte jeg dem, da jeg købte en pakke med 4 plader i og det fangede ekspedienten helt fint. Bitumen plader vejer nok lidt mere end butyl, men det betyder ikke så meget, da de dæmper ret godt som de bør.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
| Sendt: 09 Juli 2015 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så landede der en lexan-pladetallerken og et halvt centerleje til en Pink Triangle PT1.
Har kun en svag idé om, hvad jeg vil bruge delene til, så foreløbig havner de i reservedelskassen til mine Pink Triangle pladespillere.
Centerlejet til en PT1 kan være en delikat og følsom sag, så det er altid godt med lidt ekstra dele, hvis der nu skulle opstå "en situation"
|
| Til top |
|
| |
goldbech01 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2009 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 09 Juli 2015 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lumin A1 og en ældre Gamut pre. Gamut'en nærmest for sjov, lyder overaskende åben og lækker.
Tror der skal gå et stykke tid inden næste hifi køb. Der er en der mener vi mangler møbler mere??
Lumin glæder jeg mig til at høre mine reference numre på, den overrasker indtil videre.
|
| Til top |
|
| |
cadmann Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2010 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 09 Juli 2015 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vincent CD4 Erstatning for sonos connect Cd jagten er gået ind på ny igen
|
| Til top |
|
| |
Newbiee2 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2014 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 266
|
| Sendt: 11 Juli 2015 kl. 06:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ny lille dims der ikke har så meget med hifi at gøre kun en smule, men udover det så virker den sku ualmindelige godt hvis man bare en nogenlunde internetforbindelse i sit hjem.....det er næsten plug n play man skal lige indstille den men ellers er den forrygende jeg har selv brugt den i 2 dage nu med min ipad(ikke airplay) men cast i apps....dr tv kanaler og tv2play fuldpakken....nu er det slut med sne og forstyrrelser på signalet fra naboens køkken maskiner og knallert eller scooter ud på vejen...
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 21 Juli 2015 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom dette "lille" søde sæt ind
Hvordan det lyder ved jeg ikke, da jeg ingen højttaler har, men bygge kvaliteten er virkelig sublim
Accuphase A-70 og C-2120 __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Caspersteen Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 139
|
| Sendt: 21 Juli 2015 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt sæt
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 21 Juli 2015 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så du pakker dem ud, stiller dem i et tomt rum, tilslutter dem stikkontakten "bare" for at få lys i, for at ta´ et billede til ære for os?????    Du har s´gu for mange penge  . Når du nu om et år eller to sælger det videre for 10-15% af nyprisen, må jeg så ikke få bud´et først???  Tillykke med det. Fedt sæt. __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
ramma Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 969
|
| Sendt: 21 Juli 2015 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver nok det sidste du køber, udover måske et par A-200 monoblokke Du behøver ikke lede mere, udover et pat nye højtalere hvis du vil have lyd til det nye udstyr. Lige et tip, køb Accuphase´s egne balancerede signalkabler i sølv( 8500 kr per meter), så får du perfekt symmetri i din lyd og ser dig ikke tilbage igen Jeg har arbejdet med Accuphase før , men har desværre ikke råd, meget bedre bliver det ikke, Basta! __________________ Hifi hilsen Ramma
|
| Til top |
|
| |
Dalgas Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 798
|
| Sendt: 21 Juli 2015 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Real Wiz skrev:
| De billige fra Thansen sidder ikke ret godt fast |
|
|
-de skal bare varmes lidt i ovnen inden de sættes fast! Så får du dem aldrig af igen....
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juli 2015 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
ramma skrev:
Det bliver nok det sidste du køber, udover måske et par A-200 monoblokke Du behøver ikke lede mere, udover et pat nye højtalere hvis du vil have lyd til det nye udstyr. Lige et tip, køb Accuphase´s egne balancerede signalkabler i sølv( 8500 kr per meter), så får du perfekt symmetri i din lyd og ser dig ikke tilbage igen Jeg har arbejdet med Accuphase før , men har desværre ikke råd, meget bedre bliver det ikke, Basta! |
|
|
Jeg må sige at bygge kvaliteten er helt vild. Den A-70 er jo fyldt til briste punktet og FUK en trafo der sidder i Der fulgte et sæt RCA kabler med C-2120 og dem har jeg valgt at bruge til at starte med. Men mangler HELT VILDT nogle højttalerkabler, men ved på ingen måde hvilken retning jeg skal gå....... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juli 2015 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Så du pakker dem ud, stiller dem i et tomt rum, tilslutter dem stikkontakten "bare" for at få lys i, for at ta ´ et billede til ære for os?????  Du har s´gu for mange penge . Når du nu om et år eller to sælger det videre for 10-15% af nyprisen, må jeg så ikke få bud´et først??? Tillykke med det. Fedt sæt. |
|
|
Jeg skulle da lige se om der var liv i basserne De kan jo lige så godt brænde sig lidt varme og trække noget strøm ud af de nye stikkontakter, så det er "kørt til" inden mine højttalere kommer (Når de engang kommer  ) __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Morgenstjerne Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2012 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 680
|
| Sendt: 21 Juli 2015 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke Pierre, det bliver vildt fedt når de kommer! __________________ PRaT er nr.1!
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2015 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan et flot og vildt sæt, bør jo også have et sæt helt ustyrligt vilde højttalere. De skal selvfølgelig være enten Dali Menuet, Rega Kyte, Snell type M, B&W Matrix 805 eller Dynaudio Exite X12. Gnæk  gnæk  gnæk.....  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 22 Juli 2015 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sikke da en gang mid-Fi du ku´ remse op dér  . Fortjener så´n et sæt Accuphase ikke noget bedre??? __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2015 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
Sådan et flot og vildt sæt, bør jo også have et sæt helt ustyrligt vilde højttalere. De skal selvfølgelig være
enten Dali Menuet, Rega Kyte, Snell type M, B&W Matrix 805 eller Dynaudio Exite X12. Gnæk gnæk gnæk.....
|
|
|
havde du nævnt Snell A så ville jeg sige dejlig fantastisk højttaler, meeeeen det du nævner der, det kommer vist ikke til at ske
Jeg kan fortælle så meget at jeg venter på et sæt helt nye EgglestonWorks højttalere, modellen er faktisk så ny at den ikke er at
finde på deres hjemmeside endnu __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2015 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Sikke da en gang mid-Fi du ku´ remse op dér . Fortjener så´n et sæt Accuphase ikke noget bedre??? |
|
|
.....prøv så at vende det om. Et par store ht'ere og en lille forstærker a la Obelix eller Mission Cyrus.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2015 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|