| Forfatter |
|
Newbiee2 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2014 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 266
|
| Sendt: 12 August 2015 kl. 06:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svoldgaard skrev:
Hegel Hd 11 DAC.
Så kunne jeg endeligt få prøvet et DAC loop på min Hegel h 300  |
|
|
Hej Svoldgaard......dac loop det kan du godt glæde dig til, jeg har kørt med dac loop siden jeg købte min h300 da jeg havde dac'en (hd 25) i forvejen.....det bliver bare en sprød lyd du får....
|
| Til top |
|
| |
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
| Sendt: 12 August 2015 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så landede der endnu nogle centerlejer til mine Pink Triangle pladespillere. Det ene er i fin (støjfri) stand, det andet har brug for lidt TLC (Tender
Loving Care).
Så vidt så godt - nu nærmer jeg mig, at jeg har den ene spilleklar efter en renoveringsproces, der har varet lidt for længe og med lidt for mange
genvordigheder undervejs
|
| Til top |
|
| |
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 13 August 2015 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Svoldgaard Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 340
|
| Sendt: 14 August 2015 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Newbiee2 skrev:
Svoldgaard skrev:
Hegel Hd 11 DAC.
Så kunne jeg endeligt få prøvet et DAC loop på min Hegel h 300  |
|
|
Hej Svoldgaard......dac loop det kan du godt glæde dig til, jeg har kørt med dac loop siden jeg købte min h300 da jeg havde dac'en (hd 25) i forvejen.....det bliver bare en sprød lyd du får....  |
|
|
Ja det er utroligt hvad en extra dac gør, da de jo egentlig er ens de to Dac .toppen er ikke så skarp og bunden stramet op __________________ Ting behøver ikke at ændre verden for at være vigtigt
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 16 August 2015 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Oyaide.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 20 August 2015 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var i Accord for at lede efter særligt én plade, men købte dog 7 plader. Men den særlige plade har jeg ledt efter i ret mange år og nu fandt jeg den så endelig. Det er Frede Fup Hotel Klitte. Men ellers blev der købt Shubidua 1 i en remasteret udgave. Ser frem til at finde ud af, om det så er godt eller skidt. Købt blev også Kim Larsen, den med han person nr. En plade med Return to Forever og Walter Trout blev købt. Så er der nogen herinde, der har sladret og sagt noget om, at Lee Ritenour skulle være god musik  så sådan en plade blev også fundet frem.  Man må jo nok på plade jagt igen i morgen. Skal lige sige, at det er lp'er alle 7 og de er meget rene og fine at se på, så det bliver spændende at kaste nålen ned i dem. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
boyscoutdk Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2010 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 31 August 2015 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg endelig sagt farvel til surround receiveren og goddag til en fuldstændig analog løsning. Ind er kommet en Sony TA E80ES som jeg længe har ønsket mig.
Den indbyggede RIAA er da i mine øre i en klasse for sig selv. Eva Cassidy står knivskapt, det samme gør Kim Larsen på Hvem kan sige nej til en engel. Og så er den dødstille i forhold til hvad jeg er vant til. Min gamle Yamaha havde en del susen. Det har denne gamle kæmpe ikke.
Det eneste minus er at fjernbetjeningen mangler. Heldigvis kan man købe en Logitech Harmony, som kan kontrollere Sony´en samt alle mine andre enheder. Nu mangler jeg så en DAC, så TV lyden igen kan komme over anlægget.
|
| Til top |
|
| |
retardosan Udelukket fra forum

Branchemedlem - vil ikke oplyse hvor!
Bruger siden: 09 September 2013 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 01 September 2015 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kom sgu til at købe et sæt Dynaudio focus 200 XD på en stand 6 fra Dynaudio.
Jeg havde egentlig et sæt contour 1.4 med en primære SPA21 og nordost kabler, men selv uden de er spillet til dem her, så forstår jeg godt hvorfor
anmelderne er ret så glade for dem - der fanme spark i dem, og kontrol som bare pokker.
Nu mangler jeg bare lige et ret langt phono kabel, så jeg kan smide noget high-res ud af dem fra oppo'en
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 01 September 2015 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
......ja den TA-E80ES, er klart en god forforstærker og helt klart bedre end den anden du har.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
jjsilverstone Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 300
|
| Sendt: 02 September 2015 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har brugt in-ear hen over sommeren, så jeg tænkte "lad os få renset skidt ud". Og det virker rent faktisk. Det skader i hvert fald ikke.
|
| Til top |
|
| |
JackD Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2034
|
| Sendt: 02 September 2015 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan da ikke være sund i længden, men konen klager vel ikke __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ka' I høre noget? (Gnags)
|
| Til top |
|
| |
JackD Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2034
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
jjsilverstone skrev:
| Jeg har brugt in-ear hen over sommeren, så jeg tænkte "lad os få renset skidt ud". Og det virker rent faktisk. |
|
|
Har ofte selv overvejet det. Hvor tit står der på indlægssedlen det må anvendes? __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
jjsilverstone Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 300
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Manualen, jeg ved det er snyd, siger en gang om måneden er OK.
Husk at købe vandskyende vat til at sætte i ørerne, så det ikke løber ud igen !!
Med Venlig Hilsen Jan Jepsen
|
| Til top |
|
| |
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 05 September 2015 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stax SR-009. Det bliver lyttet en del over hovedtelefoner i det lille hjem - eller rettere "earspeakers" når vi taler Stax - så jeg ikke forstyrrer resten af familien under mine sen-aften lyttesessioner. Så jeg tænkte, at det var på tide at unde sig selv en lille opstigning i Stax-hierarkiet og købe Stax' topmodel Jeg skal bruge tre ord til at beskrive (lyd-) kvaliteten: Wauw. Wauw. Wauw. Eneste lille dryp malurt i et ellers lækkert bæger er, at selv om bærekomforten er ganske glimrende, så er de ikke helt så komfortable som mine Stax Sigma Pro, idet mine ørespidser lige har lidt kontakt med den indvendige polstring i øreskålene. Men det er desværre et tilbagevendende problem, når man som jeg har en anatomi, der i folkemunde går under betegnelsen "stritører" ... Stax Sigma Pro er således den eneste hovedtelefon, jeg nogensinde har prøvet, hvor mine ører helt uden problemer kan finde plads. Nå, nu vil jeg spidse ørerne og vende tilbage til Schubert (strygekvartetter)
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 06 September 2015 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bladelius embla DL
Samt Vitus IR100
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 08 September 2015 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 08 September 2015 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad har du givet for den camping bus dér?  *  *  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 08 September 2015 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ allanowich
Jeg byttede med en ny Beo4 Cinema. Du ved når der kun findes 400 stk så stiger prisen.
P. P. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
miki Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 12 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 187
|
| Sendt: 11 September 2015 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|