Forfatter |
|
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
Sendt: 08 August 2014 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jelco 12" SA-750 LB arm, som nu holder selskab med mine to andre arme på pladespilleren.
Fremragende arm til prisen! Kører lige p.t. med min Transfiguration Orpheus pickup. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 08 August 2014 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
One+One Phone, 64Gb
http://oneplus.net/one#specifications
Konceptet er lidt specielt, man skal oprette en profil på deres hjemmeside, vente på en "invite" for at købe den. Til gengæld slår den alt på markedet med hensyn til specs., og så koster 64Gb udgaven 2399,- Styresystemet er en afart af android kaldet Cyanogen mod S-11, så slipper man for alt det crap en standardtelefon er fyldt med. Den bli´r spændende at få i hånden |
|
|
Den er bare lidt stor, synes jeg. Men det er mange af Samsung jo også.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 08 August 2014 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er såmænd ikke så slemt, den ligger fantastisk i hånden med den lidt halvru bagside. Efter en lille uge må jeg sige, at det næsten ikke er til at få armene ned igen. Den er intet mindre end forrygende. Min største overraskelse er, at med mit behov, holder den power i 4 dage, hvor min Samsung Galaxy Nexus knap kunne klare 2. Den er lynhurtig til alt, super kamera, har ikke en eneste negativ * at gi´den (endnu)  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
Peiter Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
Sendt: 08 August 2014 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
4 liter Gori44, Teak
__________________ Digital: Lenovo U510 ---> Slimdevices Transporter® ---> Metrum Octave mk1
Forstærker: Vincent SV-238MK
Højttalere: Aurum Cantus Harmony
Kabler: NLE
|
Til top |
|
|
broelling Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 427
|
Sendt: 09 August 2014 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ferrarirød Rega RP 6 med Exact PU inkl. Rega Fono MM MK2 - holddaheltfest hvor det spiller. Waauuwwww......
__________________ Fordi Cerwin Vega 1215MKII SE er SÅ undervurderet en højttaler...
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 09 August 2014 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Det er såmænd ikke så slemt, den ligger fantastisk i hånden med den lidt halvru bagside. Efter en lille uge må jeg sige, at det næsten ikke er til at få armene ned igen. Den er intet mindre end forrygende. Min største overraskelse er, at med mit behov, holder den power i 4 dage, hvor min Samsung Galaxy Nexus knap kunne klare 2. Den er lynhurtig til alt, super kamera, har ikke en eneste negativ * at gi´den (endnu) |
|
|
Tja, det kan ikke altid betale sig, at vælge de store mærker. De hviler lidt for meget på deres succes og laver halve løsninger af og til. Et andet ganske udmærket mærke, er jo Huawai, godt nok en kineser, men meget for pengene. Når en smartbørge kommer på tale for mit vedkommende, så står der Motorola på den.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
The Real Wiz Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1001
|
Sendt: 11 August 2014 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom der lige et sæt Tannoy D700
__________________ Vi hører alle forskelligt
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
Sendt: 11 August 2014 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
Boydk skrev:
Det er såmænd ikke så slemt, den ligger fantastisk i hånden med den lidt halvru bagside. Efter en lille uge må
jeg sige, at det næsten ikke er til at få armene ned igen. Den er intet mindre end forrygende. Min største overraskelse er, at med mit behov, holder
den power i 4 dage, hvor min Samsung Galaxy Nexus knap kunne klare 2. Den er lynhurtig til alt, super kamera, har ikke en eneste negativ * at gi
´den (endnu) |
|
|
Tja, det kan ikke altid betale sig, at vælge de store mærker. De hviler lidt for meget på deres succes og laver halve
løsninger af og til. Et andet ganske udmærket mærke, er jo Huawai, godt nok en kineser, men meget for pengene. Når en smartbørge kommer på tale
for mit vedkommende, så står der Motorola på den.  |
|
|
Du mener Huawei, n'est-ce pas? Eller er det en kinesisk kopi af et kinesisk produkt
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 11 August 2014 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Analogueman skrev:
allanowich skrev:
Boydk skrev:
Det er såmænd ikke så slemt, den ligger fantastisk i hånden med den lidt halvru bagside. Efter en lille uge må jeg sige, at det næsten ikke er til at få armene ned igen. Den er intet mindre end forrygende. Min største overraskelse er, at med mit behov, holder den power i 4 dage, hvor min Samsung Galaxy Nexus knap kunne klare 2. Den er lynhurtig til alt, super kamera, har ikke en eneste negativ * at gi ´den (endnu) |
|
|
Tja, det kan ikke altid betale sig, at vælge de store mærker. De hviler lidt for meget på deres succes og laver halve løsninger af og til. Et andet ganske udmærket mærke, er jo Huawai, godt nok en kineser, men meget for pengene. Når en smartbørge kommer på tale for mit vedkommende, så står der Motorola på den.  |
|
|
Du mener Huawei, n'est-ce pas? Eller er det en kinesisk kopi af et kinesisk produkt  |
|
|
Mener s'fø'li' Huawei.....   __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
D A O Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2465
|
Sendt: 11 August 2014 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
the final words : benjanmin koppel
the lost musicians : benjamin koppel
pris 20,- / styk ( i en 10 kr butik :D
__________________ vh Hans Lund
diyaudio.dk Blog
G+
|
Til top |
|
|
Newbiee2 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2014 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 266
|
Sendt: 14 August 2014 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
8 gb ram til min macbook pro fra amazone.co.uk kom lige idag.....sat i og virker som det skal....
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
Sendt: 14 August 2014 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
1 meter pultruderet kulfiberrør til mit tonearmsprojekt - og bare rolig, selve tonearmsrøret bliver ikke 1 meter langt
|
Til top |
|
|
Jannik K. Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 393
|
Sendt: 14 August 2014 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dire Straits - Dire Straits SACD (meget sjælden)
Pink Floyd - Dark Side Of The Moon SACD
Pink Floyd - Wish You Were Here SACD
|
Til top |
|
|
Newbiee2 Forum Bruger

|
Sendt: 21 August 2014 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan en lille fætter 480gb....
|
Til top |
|
|
Audio Niller Forum Bruger

Bruger siden: 15 Februar 2014 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 134
|
Sendt: 21 August 2014 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har købt en del her på det sidste bla andet :
Oppo BDP 105, fantastisk maskine. Mine cder som nu bliver streamet har fået nyt liv, og kan i det hele taget nyde digitalt igen.
Isotek Evo 3 strømskinne med filter. Er lidt i tvivl om det har ændret noget på lyd siden. Fik den samtidig med oppoen som jo virkelig gjorde en forskel, så har en smule svært ved og vurdere det.
Ulteasone Signature pro, bedste høretelefoner jeg har hørt, og så er de enda lukkede.
Astel & Kern 100. Hi-rec tranportabel musik afspiller. Super lyd og opløsning, men mangler dog lidt spark så har bestilt en Fiio E12 forstærker til den :-)
|
Til top |
|
|
lambs Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 78
|
Sendt: 03 September 2014 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Krell kav-400xi
Spiller fremragende. __________________ Danish Audio Design DAC 11*Krell kav-400xi*Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand Symphony Edition* M2Tech HiFace Evo + BOTWS* Dyrholm Design Audio* Black Magic Gaint
|
Til top |
|
|
Søren Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 418
|
Sendt: 03 September 2014 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
SME 20/2 pladespiller som hentes på lørdag og DTQWT-12 mkII T35 højtaler,188cm høje! __________________ Vh. Søren
|
Til top |
|
|
Newbiee2 Forum Bruger

|
Sendt: 06 September 2014 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|