Tilbage til HIFI4ALL.DK 31. maj 2025 | 20:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Sonus Faber Club Denmark reportage (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 11 September 2005 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

mr highend skrev:

Hej Sonus Faber Club of Denmark!

Hvordan går det med medlemstallet?

Hvor kan alle vi mere almindelige SF brugere komme ind i billedet?

Hvordan ligger aktivteterne og aktivitetsniveauet?

På hvilket nivaeu skal man kunne deltage for at blive medlem (lytterum, anlæg, højttaler m.m.)?

Hej Morten,

Tak for din interesse i Sonus faber klubben!

Det er ikke så svært endda: Alle, der på nogen måde er ejer af sonus faber (højttalere eller forstærkere) er meget velkommen!

Vi er allerede en del (stadigt stigende), og der er meget stor interesse for projektet også i udlandet. Vi har alle det til fælles at vi går op i god lyd og god musik - især når det kommer ud af en sonus faber - det kan vel nok betegnes som det primære kriterie. Derudover er vi nogle stykker, som har taget ekstra initiativ til at bygge et flot website op, som vil blive lanceret i næste måned. Temaet for denne side vil være en hyldest til byen Vicenza, hvor sonus faber har hjemme. Men jeg vil ikke røbe for meget, men glæd jer, for det bliver en rigtig flot side!

Hvis man melder sig ind har man mulighed for være med til at planlægge aktiviteterne i klubregi.

Jeg kan kun opfordre alle, der synes dette lyder spændende om at kontakte klubben - evt. via en PB til Hans faber.

Venlig hilsen Malthe

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 11 September 2005 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

mr highend skrev:

Hej Sonus Faber Club of Denmark!

Hvordan går det med medlemstallet?

Hvor kan alle vi mere almindelige SF brugere komme ind i billedet?

Hvordan ligger aktivteterne og aktivitetsniveauet?

På hvilket nivaeu skal man kunne deltage for at blive medlem (lytterum, anlæg, højttaler m.m.)?

Hej Morten

Pt synes jeg faktisk der er rimeligt meget gang i klubaktiviteterne. Kæresten er ihvertfald begyndt at brokke sig over den tid jeg bruger på at lave klubbens hjemmeside, hvilket da er en sikker indikator..

Ellers må jeg sige at klubben er lige nøjagtig så aktiv som medlemmerne gør den. En primær målsætning er at få skabt kontakt imellem diverse Sonus faber ejere, således disse har mulighed for at udveksle erfaringer samt mødes. Netop dette formål bliver hjemmesiden skræddersyet til, så hindringerne for dette bliver minimeret.

Angående medlemmerne er medlemstallet støt stigende, og som Malthe skriver kommer der løbende nogle meget interessante henvendelser fra det store udland. Rygtet har bredt sig over europa, hvilket vi helt klart kan mærke.

Som skrevet vil det blive annonceret her på forum når hjemmesiden er på plads.

Sonus faber Club International
Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

mr highend
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 11 September 2005 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Hej igen!

Ja, men så må jeg jo se om lille Extrema, mit Madrigal udstyr og min romantiske hule kan være med!

Glæder mig til at se nogle af de andres "lytterum" - spændende at se, hvor forskellige vi egentlig er i smag og opfattelse.

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 September 2005 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

mr highend skrev:
Hej igen!

Ja, men så må jeg jo se om lille Extrema, mit Madrigal udstyr og min romantiske hule kan være med!

Glæder mig til at se nogle af de andres "lytterum" - spændende at se, hvor forskellige vi egentlig er i smag og opfattelse.

Absolut, det vil vi glæde os til.

Vi skal lige have 1. version af hjemmesiden publiceret, og derefter vil der blive udsendt en opfordring til alle medlemmer om at skrive nogle ord samt sende nogle billeder af deres anlæg, således disse også lægges ud. Vi skal dog lige have "frameworket" 100% på plads først. Du (og i andre medlemmer) vil høre nærmere...

Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

lambs
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 September 2008 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Hvad så.

Er der stædig liv i Sonus Faber klub dk?

resist
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 September 2008 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Der er ”liv”. Lidt mere internationalt: http://www.sonusfaberclub.com 

Til top Vis resist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af resist

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 September 2008 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Som resist skriver, så er der masser af liv i klubben.

Der er 1. hånds erfaringer at hente med de fleste Sonus Faber modeller, og ikke mindst en række dugfriske reportager fra fabrikken at kigge på.

Det meste af udvekslingen sker på det lukkede forum. Ønsker du at blive medlem (kræver ejerskab af et Sonus Faber produkt), så kan du skrive til os igennem kontaktformen:

http://www.sonusfaberclub.com/contact.html

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 29 September 2008 kl. 14:53 | IP-adresse registreret  

shras skrev:

Som resist skriver, så er der masser af liv i klubben.

Der er 1. hånds erfaringer at hente med de fleste Sonus Faber modeller, og ikke mindst en række dugfriske reportager fra fabrikken at kigge på.

Det meste af udvekslingen sker på det lukkede forum. Ønsker du at blive medlem (kræver ejerskab af et Sonus Faber produkt), så kan du skrive til os igennem kontaktformen:

http://www.sonusfaberclub.com/contact.html

En rygklapperklub, hvor potentielle Sonus Faber-ejere ikke engang kan få lov at kigge ind???

N.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 September 2008 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

Nu går jeg ikke ud fra at faber-ejere (eller kommende) har brug for rygklap eller bekræftelse fra andre for at foretage deres valg.

Som skrevet er det en klub hvor SF-ejere kan udveksle erfaringer og nyheder - nyheder som har det med at rulle ind i klubbens regi lang tid før de bliver officielle.

Er der nogle spørgsmål fra potentielle købere er de dog meget velkommen til at skrive. Alle mails har altid (og vil altid) fået et ordentligt og så vidt muligt fyldestgørende svar.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes