Forfatter |
|
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
Sendt: 11 September 2005 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend skrev:
Hej Sonus Faber Club of Denmark!
Hvordan går det med medlemstallet?
Hvor kan alle vi mere almindelige SF brugere komme ind i billedet?
Hvordan ligger aktivteterne og aktivitetsniveauet?
På hvilket nivaeu skal man kunne deltage for at blive medlem (lytterum, anlæg, højttaler m.m.)?
|
|
|
Hej Morten,
Tak for din interesse i Sonus faber klubben! 
Det er ikke så svært endda: Alle, der på nogen måde er ejer af sonus faber (højttalere eller forstærkere) er meget velkommen!
Vi er allerede en del (stadigt stigende), og der er meget stor interesse for projektet også i udlandet. Vi har alle det til fælles at vi går op i god lyd og god musik - især når det kommer ud af en sonus faber - det kan vel nok betegnes som det primære kriterie. Derudover er vi nogle stykker, som har taget ekstra initiativ til at bygge et flot website op, som vil blive lanceret i næste måned. Temaet for denne side vil være en hyldest til byen Vicenza, hvor sonus faber har hjemme. Men jeg vil ikke røbe for meget, men glæd jer, for det bliver en rigtig flot side! 
Hvis man melder sig ind har man mulighed for være med til at planlægge aktiviteterne i klubregi.
Jeg kan kun opfordre alle, der synes dette lyder spændende om at kontakte klubben - evt. via en PB til Hans faber.
Venlig hilsen Malthe
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
Sendt: 11 September 2005 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend skrev:
Hej Sonus Faber Club of Denmark!
Hvordan går det med medlemstallet?
Hvor kan alle vi mere almindelige SF brugere komme ind i billedet?
Hvordan ligger aktivteterne og aktivitetsniveauet?
På hvilket nivaeu skal man kunne deltage for at blive medlem (lytterum, anlæg, højttaler m.m.)? |
|
|
Hej Morten
Pt synes jeg faktisk der er rimeligt meget gang i klubaktiviteterne. Kæresten er ihvertfald begyndt at brokke sig over den tid jeg bruger på at lave klubbens hjemmeside, hvilket da er en sikker indikator.. 
Ellers må jeg sige at klubben er lige nøjagtig så aktiv som medlemmerne gør den. En primær målsætning er at få skabt kontakt imellem diverse Sonus faber ejere, således disse har mulighed for at udveksle erfaringer samt mødes. Netop dette formål bliver hjemmesiden skræddersyet til, så hindringerne for dette bliver minimeret.
Angående medlemmerne er medlemstallet støt stigende, og som Malthe skriver kommer der løbende nogle meget interessante henvendelser fra det store udland. Rygtet har bredt sig over europa, hvilket vi helt klart kan mærke.
Som skrevet vil det blive annonceret her på forum når hjemmesiden er på plads. __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
Til top |
|
|
mr highend Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 449
|
Sendt: 11 September 2005 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen!
Ja, men så må jeg jo se om lille Extrema, mit Madrigal udstyr og min romantiske hule kan være med!
Glæder mig til at se nogle af de andres "lytterum" - spændende at se, hvor forskellige vi egentlig er i smag og opfattelse. __________________ vh Mr. High End
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 12 September 2005 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend skrev:
Hej igen!
Ja, men så må jeg jo se om lille Extrema, mit Madrigal udstyr og min romantiske hule kan være med!
Glæder mig til at se nogle af de andres "lytterum" - spændende at se, hvor forskellige vi egentlig er i smag og opfattelse. |
|
|
Absolut, det vil vi glæde os til. 
Vi skal lige have 1. version af hjemmesiden publiceret, og derefter vil der blive udsendt en opfordring til alle medlemmer om at skrive nogle ord samt sende nogle billeder af deres anlæg, således disse også lægges ud. Vi skal dog lige have "frameworket" 100% på plads først. Du (og i andre medlemmer) vil høre nærmere...  __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
lambs Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 78
|
Sendt: 26 September 2008 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad så.
Er der stædig liv i Sonus Faber klub dk? __________________ Danish Audio Design DAC 11*Krell kav-400xi*Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand Symphony Edition* M2Tech HiFace Evo + BOTWS* Dyrholm Design Audio* Black Magic Gaint
|
Til top |
|
|
resist Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 26 September 2008 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 29 September 2008 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som resist skriver, så er der masser af liv i klubben.
Der er 1. hånds erfaringer at hente med de fleste Sonus Faber modeller, og ikke mindst en række dugfriske reportager fra fabrikken at kigge på.
Det meste af udvekslingen sker på det lukkede forum. Ønsker du at blive medlem (kræver ejerskab af et Sonus Faber produkt), så kan du skrive til os igennem kontaktformen:
http://www.sonusfaberclub.com/contact.html __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3706
|
Sendt: 29 September 2008 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
shras skrev:
Som resist skriver, så er der masser af liv i klubben.
Der er 1. hånds erfaringer at hente med de fleste Sonus Faber modeller, og ikke mindst en række dugfriske reportager fra fabrikken at kigge på.
Det meste af udvekslingen sker på det lukkede forum. Ønsker du at blive medlem (kræver ejerskab af et Sonus Faber produkt), så kan du skrive til os igennem kontaktformen:
http://www.sonusfaberclub.com/contact.html |
|
|
En rygklapperklub, hvor potentielle Sonus Faber-ejere ikke engang kan få lov at kigge ind??? N.
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 29 September 2008 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu går jeg ikke ud fra at faber-ejere (eller kommende) har brug for rygklap eller bekræftelse fra andre for at foretage deres valg.
Som skrevet er det en klub hvor SF-ejere kan udveksle erfaringer og nyheder - nyheder som har det med at rulle ind i klubbens regi lang tid før de bliver officielle.
Er der nogle spørgsmål fra potentielle købere er de dog meget velkommen til at skrive. Alle mails har altid (og vil altid) fået et ordentligt og så vidt muligt fyldestgørende svar. __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|