Forfatter |
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2295
|
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej...uha da...det er sgu ikke sjovt, at skulle undvære sine kære i ret lang tid 
De 2 dage der gik fra jeg solgte de gamle højtalere, og til jeg købte de "nye" var frygtelige!!!!!
Dejligt at høre subben bare funker som den skal, lader til det har været et godt køb for dig... 
|
Til top |
|
|
Kedde Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 789
|
Sendt: 04 April 2004 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot setup, jep hjemmebyg, er ikke noget man skifter lige så rundhåndet ud som alt det andet.... Så hvad skal de så bruges til ?
jeg kunne ikke undgå at se MAGIRUS-skiltet, hvaaaaa hvor henne og i hvilken periode, hvis man må være så fri...
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 04 April 2004 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
baghøjttalerne bliver lidt endnu ... planerne er et sæt SA520, der nok er hvad jeg har råd til i første omgang.
Jeg kørte Magirus da jeg var i Telegrafregimentet, i Fredericia. sep 2001 til maj 2002 .. da vi havde den sidste rengøring inden overdragelsen af bilerne så jeg mit snit til at nuppe skiltet.
|
Til top |
|
|
Kedde Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 789
|
Sendt: 04 April 2004 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja man kan sige hvad man vil, men det er nu en dejlig vogn sådan en magie, og stiv som bare pokker.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 04 April 2004 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu får jeg jo næsten tårer i øjnene... ... jeg har overvejet om man en dag skulle købe en på en HMAK auktion...
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 07 April 2004 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom første del af min seneste række af investeringer, planen er en projektor indenfor kort tid.. så jeg har bestilt kablet nu, så jeg kan sætte projektoren til så snart den kommer hjem..
Kablet er købt hos AV-Connection, p***e tungt og tykt, lidt tykkere end jeg havde regnet med så jeg er spændt på hvordan jeg får lukket det inde i kabelkanalerne..

og et tættere på..

kablet er 10meter, kostede 1090kr (+porto) og vejer lige godt 3kg. nu glæder jeg mig til projektoren kommer, så jeg kan se om det er pengene værd.
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 07 April 2004 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
det her et tykt og tungt kabel 

men dit ser nu også meget fornuftigt ud. Tillykke med det 
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 07 April 2004 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak..
ja jeg overvejede det kabel ... meen jeg kender ikke nogen af dem, og det jeg valgte så ganske fornuftigt ud..
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 07 April 2004 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjaa, synd, for det er et fremragende kabel
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 07 April 2004 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
# Witzel.
Det kabel du har valgt er det der hedder: YUV1 Special Edition ??
Du må endelig melde tilbage om det er godt, jeg tænker nemlig selv på dette kabel...
Hvilken Projektor har du tænkt dig at købe/Prøve??
Vil ind og kigge på Sanyo PLZV1 i Tapeconnection her på Lørdag, den koster 9999,- hos dem, og det er mere eller mindre hvad jeg har til sådan en...

|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 07 April 2004 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm hvor meget kan du slæbe ind på 12 m2 ???? Troede jeg var slem 
Når jeg til daglig ser på hvad der giver mig størst glæde ville jeg virkelig ønske jeg kunne sige mit anlæg !!! men ak kunne ha fået ok lyd for en tiende del af det jeg har brugt.. >Nej der er intet der slår en projektor !!!!!!!!! hvis du synes Robbies koncert er fed på tv så vendt til du har set/hørt den på projektor !! det kan slet ikke sammenlignes...
har selv både et 10 m svhs kabel til 180,- og tre gange 10 m. component til 32 gange prisen på svhs kablet og det giver utroligt meget !!!
Det er ved at være et drømme setup du har !!
Hvordan fik du banken overtalt til din pj ? 
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 08 April 2004 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B: Ja det er Special editton jeg har købt.. det er lige lidt tykkere end jeg havde regnet med, men det går nok.. nu skal jeg på jagt efter et par kabelbakker der kan rumme kablet. jeg regner med at det bliver en panasonic PTAE500, og en Zinwell ProV+ tvtuner. jeg glæder mig enormt til det kommer hjem.
jeg har tænkt lidt på Z1, mwn jeg ved ikke endnu..jeg hælder mest til AE500
Live21: jeg er også meget overrasket over hvor meget der egentlig kan være på så lidt plads, og jeg er meget tilfreds med hvad jeg har indtil videre. jeg lurer lidt på om man på et tidspunkt skulle investere i en pioneer 668 dvdafspiller, og så køre HDMI->DVI MEN det ligger langt ude i fremtiden, først er der lige et par andre ting der skal på plads.
mht banken, så ved de ikke noget endnu, men jeg 'skriver' lidt på en mindre tale til min bankrådgiver, der er på næsten samme alder som mig, men jeg har fundet ud af at han IKKE er hifi interesseret. .. det kunne ellers have sine fordele..
selvfølgelig kunne vi have fået ok lyd til mindre penge, nogen vælger at gejle en bil vildt op så den er lækker, det overvejede jeg også en overgang men så hørte jeg prisen på forsikringen og så var den drøm væk.. min forsikring dækker mit hifi, og forsikringen skal jeg have alligevel.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan nu med rette, og uden at lyve, kalde mig selv for:
"projektor-ejer"
Yes, jeg har lige købt en Panasonic PTAE-500 .. og en Zinwell ProV+.. Det er IKKE sat op endnu, den er lige kommet ind ad døren og der mangler strøm, så når jeg kommer hjem fra arbejde skal det hele sættes op, så vil jeg tage nogle foreløbige billeder . og med lidt held kan jeg låne et ordentligt kamera så I kan få nogle screenshots.
Jeg har derudover købt en forsikring til pj, og den dækker pæren!!!  .. i 6år!! så det skal jeg nok nå at udnytte mig af et par gange.
Jeg glæder mig til den kommer op at sidde ...  
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke... en overordentlig dejlig maskine 
Glæder mig til at se billederne, og hvordan du får den integreret i rummet...
Det skal kollegiets bestyrelse nok blive glad for når de ser elregningen og hvor mange stikkontakter er der på 9 m2 
Troede kun forsikringen dækkede hvis den ik når over de lovede timer fra producenten. 
|
Til top |
|
|
rune-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder lækkert. Hvad måtte du slippe for den projektor, og hvad med den garanti, var det dyrt?
Tillykke med det! Du må være en glad mand. __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak tak ..
Live21: jeg stod også med åben mund da han fortalte at den dækkede pæren, men han mente at det var fordi at projektorer først lige for nylig var kommet ned i et prisleje hvor menigmand kan være med. stikkontakter, hvad snakker du om? der var normalt 4 udtag, jeg har så installeret 2 mere (eller der er trukket flere ledninger, så jeg kan nå de 4 der er) men de vil ikke give mig et nyt stik KUN til mig (med jord self.)
Rune: Projektoren fik jeg til 13.888.- tvtuner til 1995.-, forsikring til 1995.- jeg troede faktisk at forsikringen var MEGET dyrere, men jeg klager ikke. og kabler har jeg købt for ca 2000kr, for vga, svhs, phono, antenne, component og composite. så alt i alt har det kostet mig 19.878kr.
Lige nu står den på mit rack og skyder billedet ud på bagvæggen, bare for lige at se hvordan det ser ud.. f**k det er stort!!
og ja, jeg er en glad mand..
og der var underligt nok ingen problemer i banken, han gik glædeligt med til en forhøjelse ... mon han læser med herinde?
|
Til top |
|
|
super Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 162
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Tillykke med Projektoren, den bliver du glad for (det er jeg ihvertilfælde)
Hvad bruger du til lærred ?
|
Til top |
|
|
super Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 162
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|

Ja bagvæggen ,men hvad har du ellers af planer ?
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
planerne er i første omgang et mørklægningsgarding fra ikea .. måske på et senere tidspunkt et eller andet spændende fra Lissau.
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Witzel.
Tillykke med den lille nye, glæder mig til at se billeder..
Hvor mange tommer er billedet så på ??

|
Til top |
|
|