Forfatter |
|
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej....
Stort tillykke herfra.... det er et særdeles veludrustet antal m2 du har fået dig....
vi ses __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
HenJ Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
tillykke med den lille, en projector er efterhånden også det enste jeg mangler, men men ger går lidt tid før det bliver aktuelt ...ÆV....(desvære er min bankmand ikke så flink længre  ) __________________ Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.
Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
|
Til top |
|
|
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med det store billede - du vinder vist konkurrencen om mest biograf pr. m2  ...noget i retning af verdens mindste største biograf. __________________ AVI + Squeezebox
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med projektoren - gusten hjemmebio du har proppet ind i det lille rum!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Dief Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med projektoren Witzel.
Test den nu på alle leder og kanter, og sæt nogle fine screenshots ind.
Mvh Dief __________________ Bio
Mit DIY
hj.side
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 26 April 2004 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B: pt er billedet 72" uden brug af zoom.. jeg ved ikke om jeg vil bruge zoom funktionen, billedet er pænt stort herinde..
CHTT: Ja det må næsten være dks mindste biograf..
Dief: det er en aftale.. jeg forventer også at du gør det samme, når du når så langt.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 28 April 2004 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
så er projektoren oppe på sin rette plads, der er stadig ingen billeder, beklager! Billedstørrelsen er forøget til 80".. for sa... det er lækkert!
jeg har fået lov til at låne en DVD-Recorder med hjem fra arbejdet, den er lige kommet på lager så de vil gerne vide lidt mere om den.. det vil jeg så hjælpe lidt med.
Det er en United DVD+R/RW Recorder modelnr: DVR5075 .. ja der står "United" .. har haft den hjemme i ca 2 timer nu, og indtil videre er den ok.. der var lidt problemer med at vælge progressiv scan, men nu virker det.. pænt billede!
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|

Min DVDafspiller er blevet indlagt på hifihospitalet.. egentlig troede jeg at det "bare" havde glemt at den var kodefri efter at den havde været slukket i 12-24timer.. men KT's overlæge mente at laseren var ved at gå sig en tur.. og da Harman/Kardon selv reparerer sit udstyr, må jeg vente en uge måske to..
Jeg ved ikke hvordan jeg skal overleve så længe.. nu må jeg høre musik på min PS2 
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige for at berolige dig lidt så må vi håbe at den kan laves, for er vel ik til at opstøve flere af dem ellers er der jo det nye design 
Det gas.. den skal nok komme sig.. 
Så er det jo godt du har fået et større udvalg end Rotterdams lokalradio 
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo kt har faktisk en del flere af den model .. det skyldes nok at de er en af de få butikker der insisterer på at den stadig skal koste 4399.-..
hehe... ja det er rart med en gang ordentlig radio. Jeg overvejer om man skulle forsøge at låne sig til en dvd imellemtiden, måske en pioneer 668.. eller måske man skulle koncentrere sig om den opgave vi får udleveret imorgen.. den har vi sjovt nok også 14 dage til, så måske er det ikke helt tilfældigt at det netop er nu den går i stykker.
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe du er sgu også uheldig, men som du siger, så er det garanteret overlagt - for netop at henlede dit fokus på opgaven.  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja ronin men det er stadig syn for ham
|
Til top |
|
|
HenJ Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
|
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, stakkels dig, den dybeste medføelse herfra...ja, jeg ved hvad du føler, min 8500 var osse indlagt i 14 dage (så find du tråden med de der Tudekiks;-)
__________________ Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.
Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jaja .. jeg skal nok æde nogle tudekiks..
tak for de pæne ord, drenge.. jeg overlever nok. lige nu går jeg og overvejer hvordan jeg sparer sammen til en ny (og bedre) dvdafspiller.. så at TC har en pioneer 868 til 9988.- men der er lige noget med nogle penge der skal på plads først.. jeg havde alligevel budgetteret et køb af en sacdafspiller til 8-10k i løbet af sommeren, men 868 kan jo også spille sacd.. såå..
men det kan være jeg bare taler i tåger nu hvor jeg ikke har min dvd.. og min ps2 leger cdafspiller .. ikke for godt, men går lige an.
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad blev der af din gamle HK cd-afspiller ? 
sorry gad ik lige læse 6 sider igennem for at se om der evt. stod noget om det..
er nu heller ik noget som det ekstra lille pift an PS2 giver, er især vild med den stilhed den forstår at formidle 
Så glæder du dig til mørket falder på og den skal stå sin test på din PJ hvordan ser det ud med det prograsive signal fra den ? 
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er godt nok et nice anlæg, og så på SU!!
3070 er jo nok større end en alm. sa, ærgeligt at de ikke er i handlen mere. måske man ville mene at en sub lige er i overkanten, der må da være temmeligt trængt, og ikke mindst varmt i det lille rum  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Hvad blev der af din gamle HK cd-afspiller ? 
sorry gad ik lige læse 6 sider igennem for at se om der evt. stod noget om det..
Den solgte jeg for 5md siden... efter jeg købte dvden brugte jeg alligevel ikke cdafspilleren.. lyden gennem dvden var klasser bedre end den 750'er.
er nu heller ik noget som det ekstra lille pift an PS2 giver, er især vild med den stilhed den forstår at formidle
Åh ja, den stilhed, den stilhed.. men tro det eller ej, den larmer mindre end min pc..
Så glæder du dig til mørket falder på og den skal stå sin test på din PJ hvordan ser det ud med det prograsive signal fra den ? 
Progressiv scan gennem composite... hmmm.. nej, desværre.. men jeg købte tekken 4 idag, så det kan jeg få lidt tid til at gå med.
|
|
|
Men tak for de venlige ord.. argghh
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
det er godt nok et nice anlæg, og så på SU!! |
|
|
ja SUen er høj iår... nej, jeg behøver vel ikke nævne at jeg HAR et fritidsarbejde..
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 18 Maj 2004 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så witzel nu må det snart være på tide vi ser hvordan du har fået sat din yderst fine panasonic til lidt spændt på at se hvor billedet er i dit rum.. går ud fra der har været et ryk af filmhungrerne studerende der har skullet se fodbold og film og mon ik RW er blevet spillet et par gange..
Er DVD30 kommet retur ?
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 18 Maj 2004 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
jojo .. billeder er næsten på vej .. jeg regner med at få en god aftale med KT om et Canon Ixus 400 her når der kommer løn.. og så kommer der billeder, i stakkevis..
Nej dvden er ikke kommet retur endnu ... men nu er vi færdige med opgaven, så den skal snart tilbage, ellers bliver jeg sindssyg.. desværre er det ikke KT selv der laver dvden, og H/K er ikke just kendt for at lave hurtige reperationer
|
Til top |
|
|