Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2025 | 18:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic PHD 8 skærme (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 17
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

Jeg smider nogle billeder af min skærm op i morgen eller i weekenden, hvis jeg (forhåbentlig) får vægbeslaget i dag.

Indtil da, kan man "hygge" sig lidt med disse billeder  (fra en bruger på avsforum)

Batman Begins i HD

Serenity i HD

Doom III

Screensaver

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

*Savle savle*

Du har dog i det mindste fået skærmen. Jeg har fået alt andet end skærmen fordi at postdk´s pallefragt ikke kan finde mig, selvom pakkepost godt kan.

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

DonJensen skrev:

*Savle savle*

Du har dog i det mindste fået skærmen. Jeg har fået alt andet end skærmen fordi at postdk´s pallefragt ikke kan finde mig, selvom pakkepost godt kan.

Jeg troede at du skulle ha' et PV500?

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

pekr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2005
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Nogen der ved om Panashoppen har fået dem?, har bestilt for et stykke tid siden, og jeg kan hverken få fat i dem på email eller tlf. ?
Til top Vis pekr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pekr

Niels Vadsholt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

Er der nogen, der ved hvorfor Panasonic ikke lancerer en 37" HD-udgave af PHD8 panelerne??

Til top Vis Niels Vadsholt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Niels Vadsholt

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 15:14 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
DonJensen skrev:

*Savle savle*

Det skulle jeg også, men da jeg nu har ventet siden slutningen af april, har jeg nu købt et PIO 436XDE her i dk, og så kan fragtmanden ikke finde det. Hans kørselsleders undskyldning var at man jo ikke kunne kende alle veje.......

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

pekr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige hørt fra dem, Pana'en i sølv kan nok først lev. sidst i november

pekr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

Ej det er fandme for dårligt, de skal sørme ud igen, den der går simpelthen ikke.

wizz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

DonJensen skrev:
jdg1 skrev:
DonJensen skrev:

*Savle savle*

Det skulle jeg også, men da jeg nu har ventet siden slutningen af april, har jeg nu købt et PIO 436XDE her i dk, og så kan fragtmanden ikke finde det. Hans kørselsleders undskyldning var at man jo ikke kunne kende alle veje.......

Jeg bestilte i sidste uge tre 42PV500 hos www.lyd-billed.dk i Vodskov, og fik den første leveret inkl. drejefod i dag...   

Til top Vis wizz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wizz

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

wizz

Jeg bestilte i sidste uge tre 42PV500 hos www.lyd-billed.dk i Vodskov, og fik den første leveret inkl. drejefod i dag...   

[/QUOTE skrev:

I know, jeg har dog haft et lille tysklandseventyr (nightmare).

I know, jeg har dog haft et lille tysklandseventyr (nightmare).

wizz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

Oho... sådan kan det jo gå.

Håber du snart får din pana. Min 42PV500 overstiger ALLE forventninger!!!

Demonio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 17:31 | IP-adresse registreret  

Hey jdg1 har du prøvet at tilslutte PS2 eller anden konsol til dit TV? Har stadig ikke set et eneste topic på noget forum hvor nogle fortæller om deres erfaring med dette på PHD8'eren! Det handler alt sammen om DVD & HD!  Men jeg har måske bare overset det..

Til top Vis Demonio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demonio

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Demonio skrev:

Hey jdg1 har du prøvet at tilslutte PS2 eller anden konsol til dit TV? Har stadig ikke set et eneste topic på noget forum hvor nogle fortæller om deres erfaring med dette på PHD8'eren! Det handler alt sammen om DVD & HD!  Men jeg har måske bare overset det..

Har lige solgt min Xbox (xbox 360 er bestilt)

Jeg mener nu, at der et par posts omkring dette?

Demonio
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

hmm det kan godt være men er ved at søge avs & av forums igennem lige nu, kan ikke finde noget brugbart information..Og jeg synes det er temmelig vigtigt hvordan det fungerer men jeg går da stærkt ud fra at det vil se godt ud ikke mindst på 360'eren & PS3 når de kommer ud.

En post fra en der har testet fx. Burnout Revenge eller God of War på sin PHD8 ville godt nok være rart så jeg håber på at der snart dukker noget op på av(s) forums 

pekr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

Umiddelbart så vil der nok ikke være stor forskel i at spille de gamle konsoller på et nyt plasma (jo størrelse) for spillene køre jo i std. pal opløsning. Til de nye derimod kommer der HD spil,, så bliver det sjovt, og med stygge lyd også. Så skal man da ud at ha en 360

Demonio
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

pekr skrev:

Umiddelbart så vil der nok ikke være stor forskel i at spille de gamle konsoller på et nyt plasma (jo størrelse) for spillene køre jo i std. pal opløsning. Til de nye derimod kommer der HD spil,, så bliver det sjovt, og med stygge lyd også. Så skal man da ud at ha en 360

Men.. jeg har set konsol på flere plasmaer hvor det lignede crap, har faktisk aldrig set et konsol spil på plasma hvor det så virkelig godt ud (kun acceptabelt), kun PC-spil har jeg set i strålende kvalitet på store skærme (men jeg har nok bare været de forkerte steder )

Som det er nu kører jeg konsol spil på mit gamle 28" CRT i rigtig flot kvalitet og jeg håber bare ikke at det bliver sløret eller "pixelated" på 50-PHD8'eren. Det burde det vel ikke? Det bare en styg fornemmelse jeg har fx. når man kører bilspil hvor der virkelig er fart på om den kan displaye det skarpt. Det er ikke TV'et jeg tvivler på men konsolen's signal overført til TV'et. Er Konsolerne stærke nok til at overføre billedet flot eller må man vente på 360 & PS3? 

Der går nemlig et godt stykke tid før jeg køber 360'eren, der er altid bugs i de første udgaver så jeg venter nok et halvt års tid, det mere derfor jeg er interesseret i at vide hvor godt de gamle consoles fungerer da jeg får PHD8'en snart 

pekr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

Som sagt så snakker vi pal opløsning, så det vil aldrig kunne stå skarpt på en skærm der så stor, men dermed ikke sagt at det ikke er drøn sjovt at spille på sådan en stor en.

wizz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige spillet Burnout 3 fra PS2 på min nye Pana 42PV500, og jeg er meget forbavset over, hvor godt den klarer det. Indtil videre er PS2 oven i købet forbundet med Sonys medleverede standard kabel, så jeg forventer en klar forbedring, når jeg får købt noget ordentligt.

Alt andet lige burde PHD8 kunne klare PS2'eren mindst lige så godt!?

BeanLuck
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2003
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Xbox'en kan godt køre 720p & 1080i så længe titlen understøtter det. Var forresten til en fremvisning af den nye Xbox 360 igår (med DailyRush) og der kørte de 4 Xbox360's på Samsung LCD skærme (2x 40" og 2 x 32") og stod ganske flot. Spillene var dog kun 80% i udviklingen så derfor manglede der f.eks. FSAA (udjævner kanter) som jeg forventer der kommer i den endelige udgave.
Til top Vis BeanLuck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BeanLuck Besøg BeanLuck's Websted

pekr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Den nuværende Xbox kan ikke køre HD opløsninger.

<< Forrige Side af 17 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes