Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 15
Sendt: 16 Oktober 2003 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
Har haft wireless lan til server og pc, ikke nok båndbredde til at spille film og tog en krig at flytte rundt på ting.
Skal noget drastisk til før det wireless bliver godt til andet en internet browsing...
Optage på HD lyder i princippet spændende, men synes der har været mange "uheldige" oplevelser herinde, med den teknologi... ved ikke helt om den er moden endnu.
Bruger siden: 09 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 260
Sendt: 19 Oktober 2003 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
Da jeg prøvede at få afspilleren til at vise *.sub kunne den ikke vise kursiv og skrev derimod <i:0> Suck it! desuden kom både lyd og undertekster ud af sync. når man timesearchede.. Men jeg har altså også kun prøvet afspilleren med en ældre firmware (selvom jeg tvivler på at den er blevet meget bedre).
Men vi sætter vel forskellige krav til vores maskiner... Jeg holder mig til plain DVD.
Bruger siden: 09 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 260
Sendt: 20 November 2003 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
stku skrev:
Svend P: hvis du havde sorte bjælker, så er der noget der tyder på at du har et 16:9 fjernsyn, og du har sat afspilleren op til 4:3.
Nope, jeg havde samme problem. Man er nød til at sætte afspilleren på FullScreen Mpeg, før den gør det ordenligt... Ellers skal man zoome normalt og miste en masse af billedet
McBrain skrev:
den bedste hw divx afspiller er og bliver nu en modded xbox.
Den er ikke køn, men for søren hvor er den effektiv!
Og så understøtter den alt det en kiss understøtter og mere.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum