Belsebub skrev:
Er NAD og Cambridge en god sammensætning? Jeg er på udkig efter en overkommelig cdafspiller, og jeg har desværre ikke råd til en NAD C542 så hvordan er Cambridgen egentlig?
Meget interessant centersystem du har sat op, hvordan fungerer det? Det ser ud til at være en ret god måde at bruge de sidste watt
| | |
Citér:
-Jeg prøvede begge CDafspillere og faldt for Cambridgens spillestil , den spiller frisk til (høj fodtrampsfaktor), med mange detaljer og uden tendens til hårdhed NAD er lidt mere afdæmpet i fremtoning med blød og fin lyd men måske også lidt kedeligt, om man vil. Du kunne jo evt prøve en NAD 521 og en Cambridge for at se hvad du syntes der lyder bedst i dit system.
Mit centersystem fungere faktisk rigtigt godt, specielt når jeg ser DVD koncerter hvor bas/trommer ofte ligger i centerkanalen, hver højttaler har deres egen forstærker i recieveren .så der er power nok!
MVH
-Hinten  |
|
|
Jeg tror jeg lytter mig frem. Er også blevet foreslået den her http://www.ardency.adr.dk/0.1.htm
Jeg kom til at tænke på om stereoeffekten ikke flød lidt sammen i og med at de små+de store fronthøjttalere spiller det samme, men de små bare er placeret længere ind mod midten (altså mindre bredde i lyden?).
Rettelse: sh*t det gik vist lidt galt med quoten er stadig ved at lære det.
Har du nogen kendskab til NAD C540? Den har jeg nemlig fundet til en fin pris.
|