| Forfatter |
|
devil Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej HansC
Jeg ser frem til din opfølning. Hvis alt er som det lyder skal jeg også have et par. Håber man kan få forskellige længder, jeg skal bruge 2m til den ene side og 4m til den anden. Jeg vil meget gerne høre om dine erfaringer når du modtager kablet.
Mvh Hede
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det smarteste vel at bestille 2x4 meter - ulige kabler er sværere at sælge og med tiden kommer du måske til at fortryde at du ikke fik dem ens, hvis f.eks. du flyttede eller lign.  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Hede Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har nok ret, Ronin. Man siger jo at kabler skal være kortest muligt. Nogle kommentare til dette ?
Mvh Hede
|
| Til top |
|
| |
Hede Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej HansC
Hvordan går det med dine Nordost Blue Haven kabler? Er de kommet? __________________ Mvh.
Hede
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hede!
Jow, de er kommet til DK - I følge UPS kan jeg regne med at få dem allerede i dag eller i morgen.
Jeg følger op på tråden når jeg står med varerne og kender den endelige pris inkl moms, told, skat, bestikkelse, drikkepenge mv. 
/HC
|
| Til top |
|
| |
dige Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger
Bruger siden: 27 Oktober 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Hede:
Jeg kender en som har et sæt brugte Nordost Blue Heaven til salg. Både interconnectors og HT_kabler.
Ring på 26238080, Frits
Mvh
Hede
|
| Til top |
|
| |
guru Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
glæder mig allerede til at høre prisen jeg har selv Blue Heaven signal og vil SÅÅÅ gerne have nogle højtalerkabler også
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he Guru - jeg glæder mig også som et lille barn.. Kabel toasteren er endda arrangeret, så jeg kan max. lyd på minimum tid 
Jeg har netop snakket med UPS, og de regner med at jeg har forsendelsen i morgen. Det er told væsnet som ikke just er hurtige. Man kan ud fra forsendelsens trackingnummer se at pakken var 23 timer om at komme fra Oregon, USA til Glostrup, DK. De sidste 20 km tager åbentbart mere end 120 timer 
I'll be back!
/HC
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtig god fornøjelse HC src="http://www.hifi4all.dk/forum/smileys/smiley17.gif">.
Men påregn en del "spilletid" inden de fungerer optimalt. Jeg har ikke erfaring med toasteren, men der gik ca. 2 mdr. inden mine egne var helt på toppen.( ca. 200 timer). Men så smiler man op til begge ører src="http://www.hifi4all.dk/forum/smileys/smiley4.gif">.
Mvh.Gl.jas
|
| Til top |
|
| |
Hede Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yep
Hvis prisen holder skal jeg også have dem.... .
Hvor for du dem toastet ?
Jeg kan godt forstå du glæder dig .
Mvh
__________________ Mvh.
Hede
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hede skrev:
|
Yep
Hvis prisen holder skal jeg også dem.... .
Hvor for du dem toastet ?
Jeg kan godt forstå du glæder dig .
Mvh
|
|
|
Toasteren er arrangeret ved hjælp af en kammerat osv..
Jeg ved at HIFI Forum på Frederiskberg tilbyder toaste kablerne i 4 døgn for 250 kr. (de har også en original Nordost toaster)
/HC
|
| Til top |
|
| |
guru Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
LOL de møgaber hos Post Danmark skal jeg selv slåsse med dagligt i mit job, så væbn dig med tålmodighed...
Glæder mig til at høre prisen, hvilken slags udstyr skal de spille på? jeg har selv Densen og der passer de som p.. i Grethe.
|
| Til top |
|
| |
dr. jeep Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 253
|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
NORDOST??? er det en blåskimmel eller hvad?
__________________ Of All the Things I Lost, I Miss My Mind the Most...
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he dr. jeep - jahh, man kan vel nok få den idé at det er en ost.. her snakkes jo også om toastere 
Guru, jeg glæder mig oså til at høre prisen... De skal forbindes mellem noget h/k (muligvis snart Arcam) og mine Audiovector M3 Avantgarde.
P.t. spiller jeg med noget Transparent bi-wire et eller andet, så jeg regner med at få et noget mere levende lyd-billede.
Jeg har for nyelig hørt et sæt Audiovector S6 Avantgarde spille på noget Densen via Blue Heaven - MUMS !
/HC
|
| Til top |
|
| |
Hede Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej HansC
Hvad er det for noget Arcam du har kigget på til dine Audiovector M3 Avantgarde ?. Har selv Arcam FMJ CD 23T og A 32 forstærker sammen med Audiovector M3 Signature.
Mvh __________________ Mvh.
Hede
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hede skrev:
|
Hej HansC
Hvad er det for noget Arcam du har kigget på til dine Audiovector M3 Avantgarde ?. Har selv Arcam FMJ CD 23T og A 32 forstærker sammen med Audiovector M3 Signature.
Mvh
|
|
|
Jeg ved ikke lige hvad det er med Arcam og Audiovector, det er muligt at det bare er mine ører, men jeg syntes at Arcam (og Densen) formår at trække det sidste ud af højttalerne... m.a.o. DET SPILLER!
Jeg drømmer lidt om at investere i FMJ AV8, FMJ T31, FMJ DV27-A, 2 stk FMJ P1 samt en FMJ P35-3. Jeg har ikke helt turde finde lommeregneren frem og slå priserne sammen endnu.......... - dog tror jeg nu nok at nogle af de "mindre" modeller kan gøre det
Hørte 2 stk FMJ P1 trække et sæt S6 Avantgarde for noget tid siden - ud fra ovenstående behøver jeg vist ikke forklare nærmere om lyden.. DAMN! (nu er der nok nogen som mener at S6 ikke er en vellydende højttaler, men det er jeg ikke enig i)
I øvrigt lækkert grej du har dig 
/HC
|
| Til top |
|
| |
Peter-AR Udelukket fra forum

Branche medlem
Bruger siden: 08 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Nordost-kabler leveres idag kun i pakker på bestemte mål og med udvalgte stik, påtrykt Nordost-navnet og kabeltypen! Hvor meget mere originalt skal det være??
Jo, det kan såmen være Neutrik RCA, som de bruger med deres eget navn de har fået påstemplet, så originalen er vel Neutrik? Det er da også den bedste RCA der findes, denne konnektor er mange gange blevet kåret til verdens bedste. Derfor bruger vi dem naturligvis også til vores nye 99,999999% rene sølv-kabler (er flad-valset af massivt 99,999999% rent fin-sølv), men ok, vi stempler da også vores navn på konnektorerne, dog ikke i hvid som NordOst, men i Guld. Så bruger vi forresten heller ikke billigt sølv-platineret kobber, for slet ikke at tale om et kunstigt materiale som teflon (som NordOst) men sådan er der jo så meget...
F.eks. priserne!!!
De bedste hilsner,
Peter
www.Acoustic-Reality.com
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 28 Oktober 2003 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Peter-AR]Ronin skrev: Nordost-kabler leveres idag kun i pakker på bestemte mål og med udvalgte stik, påtrykt Nordost-navnet og kabeltypen! Hvor meget mere originalt skal det være??
Jo, det kan såmen være Neutrik RCA, som de bruger med deres eget navn de har fået påstemplet. Det er da også den bedste RCA der findes, denne konnektor er mange gange blevet kåret til verdens bedste. Derfor bruger vi dem naturligvis også til vores nye 99,999999% rene sølv-kabler (er flad-valset af massivt 99,999999% rent fin-sølv), men vi stempler da også vores navn på konnektorerne, dog ikke i hvid som NordOst, men i Guld. Så bruger vi forresten heller ikke billigt sølv-platineret kobber, for slet ikke at tale om et kunstigt materiale som teflon (som NordOst) men sådan er der jo så meget...
De bedste hilsner, Peter www.Acoustic-Reality.com[/QUOTE]
Hej Peter ! 
Det er helt iorden at du har nogle meninger og holdninger omkring diverse produkter.
I dette tilfælde Nordost !
Men at promoverer dine egne kabler, på en tråd som iøvrigt omhandler Nordost, er ikke iorden !
Save it for some other time ! __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Peter-AR Udelukket fra forum

Branche medlem
Bruger siden: 08 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
| Sendt: 28 Oktober 2003 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Din mening, det forstår jeg godt, men vi har lavet kalerne, da bl.a. jeg mener NordOst priserne er "HELT UDE I SKOVEN". Så simpelt er det og selvfølgelig ikke sjovt, når der kommer noget der koster 1/10, er lavet af mere kostbare materialer og spiller .....
De bedste hilsner,
Peter
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 28 Oktober 2003 kl. 01:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter-AR skrev:
Din mening, det forstår jeg godt, men vi har lavet kalerne, da bl.a. jeg mener NordOst priserne er "HELT UDE I SKOVEN". Så simpelt er det og selvfølgelig ikke sjovt, når der kommer noget der koster 1/10, er lavet af mere kostbare materialer og spiller .....
De bedste hilsner, Peter |
|
|
Som du selv siger: "Sådan er der jo så meget"
Iøvrigt dejligt at se, at du ikke drager dine egne produkter ind i sagen for at illustrerer din holdning, på ovenstående indlæg.
Det var såment det eneste jeg anfægtede, i dit forrige indlæg !
Kan vi så få skudt tråden ind på noget Nordost igen, igen !
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |