Bruger siden: 08 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 358
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
Hans C skrev:
En anden ting.. Hvis der er nogen som ikke kender til Neutrix RCA stik (sidder på Blue Heaven RCA), så er det bare ned til den nærmeste HIFI dealer og pille.... De er bare lækre
Jeg er 100% enig. De er noget HELT ANDET end det l... fra Taiwan man ser på rigtig mange high-end kabler. Jeg har aldrig set/prøvet bedre stik.
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 50
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
guru skrev:
Så er et par Blue Heaven højtalerkabler på vej til Danmark (læs til mig) og jeg glæder mig voldsomt til at høre dem. Det betyder godt nok at min cash flow sitaution er kritisk fra omkring d. 10, men hvad gør man ikke for hifi?
Hi Guru
Bare nysgerrig, nåede du at få ordrebekræftigelse inden " mafia'n" slog til ???
Iøvrigt en rigtig god service de yder, min roommate købte en jakke igennem dem og sparede 1700kr.
Ja, http://www.americanshopper.dk/ kan også bruges, og her kan de ikke stoppe handlen, jeg har mailet lidt med en flink dame på ovenstående link, og det oven i købet på dansk og fået et regnestykke der ser således ud, bemærk at denne pris er på 6 meter's kabler:
$770 inkluderet forsendelse til os
> $77 vores gebyr
> $29 forsendelse luftpost
> $876 totalt
så der er stadig noget at hente, bare skriv til hende og hun svare med det samme !!!!
Det er dog helt utrolige avancer der scores herhjemme.
Bruger siden: 06 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 337
Sendt: 01 November 2003 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
Hej Helmuth
Den e kommet og jeg har fået bekræftiget at de er på vej, så jeg bliver nok den sidste dansker der får et sæt fra den forhandler. Egentlig er det deprimerende at en dansk importør kan få stoppet den frie bevægelse af varer mellem lande.
Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
Sendt: 01 November 2003 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
Hejsa da!
Er det virkeligt ved at gå op for nogem, at produkter som NO alene koster hvad de koster og sælges, pga. pressens annonce liderlige holdning.
De NO kabler der sælges til megabugs herhjemme, koster så lidt at lave, at i ville brække jer af grin.
Det er ganske enkelt røveri ved højlys dag. Forholdet mellem produktionspris og detailpris nærmer sig det samme som for biler i DK. Forskellen er blot en registreringsafgift på ca. 180%
NO manden i DK beskytter naturligvis sine interesser med næb og kløer, for i samme øjeblik én forhandler finder ud af dette, så ryger hans produkt ned af hylderne.
Det allerværste er så, at om 1,5 år er der ingen der snakker om NO mere. Da er de lykkeligt glemte. Tænk på MIT, Isoda, VdH, Furukawa, Audioquest, Monster og mange flere de har hver deres tid og så er det slut. Så skal der nyt til.
Prøv at gøre dig selv den tjeneste, at grave et gammelt VdH eller Furukawa frem fra gemmerne og smæk det på i stedet for NO.
Så hopper du en 1/2 m i vejret og forstår intet mere.
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
Sendt: 01 November 2003 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
Hvor smukt formuleret Kurt Kubik.
Jeg har i øvrigt lige fået nogle nye superkabler indenfor døren. Nej, hverken NO, VdH, Monster eller Isoda.
Mine nye kabler er med specielle guld/gummi blandede RCA stik. To ledere og en flydende skærm (og signalet er således intenderet pseudobalanceret).
Det er vanvittig svært at få fat i. Producenten, Recoton, er gået konkurs og kablet skal opkøbes fra amerikanske restlagre. Hvad kablet hedder? Acoustic Research Pro II series PR 131.
Og prisen: Inklusive transport til DK: 20 USD per sæt.
Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 709
Sendt: 12 November 2003 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
Sjovt som folk absolut skal komme med "kloge" ord i en ellers dedikeret og seriøs tråd - Navnet på tråden lyder klokke klart "Hvor køber man Nordost" - Det kan være det bare er mig, men navnet på tråden indbyder vel ikke til alt muligt andet uvedkommende ævl og tåge snak????
I øvrigt er mine Blue heaven til salg da jeg får fingrene i et endnu mere interessant kabel
Sendt: 13 November 2003 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
HansC. skrev:
Sjovt som folk absolut skal komme med "kloge" ord i en ellers dedikeret og seriøs tråd - Navnet på tråden lyder klokke klart "Hvor køber man Nordost" - Det kan være det bare er mig, men navnet på tråden indbyder vel ikke til alt muligt andet uvedkommende ævl og tåge snak????
I øvrigt er mine Blue heaven til salg da jeg får fingrene i et endnu mere interessant kabel
Sendt: 13 November 2003 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
helmuth skrev:
HansC. skrev:
Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 709
Sendt: 14 November 2003 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
Hede skrev:
Hej HansC
Red Dawn hele vejen igemmen eller skal du have fat i USA igen ?. Mine Blue Heaven er på vej til DK . Glæder mig.....
Mvh
Det sæt RD som jeg får (til låns) er der betalt afgift til SAS-Audio af.
Hvis det viser sig at RD bare er KABLET, så regner jeg med at skifte alle kablerne (6×interconnects+HT) til RD. Pris i DK 40-44.000 - Pris i USA ca. 18.000, men denne gang afslører jeg ikke kilden (sorry Mr. SAS Audio)
Må indrømme at jeg ikke fatter hvorfor importøren skal have så vild en avance - hvis de, som de fleste andre importører af varer fra staterne, kunne nøjes med 20-30% ville jeg da også gå ud i butikkerne og handle. Man kan faktisk sætte sig op i en flyver for at rejse derover og købe kablerne - og stadig spare en massivt beløb. Tænk bare på staklerne som har betalt omkring 50k for SPM...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum