Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. juni 2025 | 02:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Tub61´s Audia flight two m.m. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 37
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 24 December 2005 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

Hej Tub ej for pokker arbejder du på en juleaften, jeg føler med dig ....her er lige nget til dig

så har du noget at læse i heheh

http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=809&zoneid=3

Novisad

Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 24 December 2005 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

jeg håber du har fået en ide om hvad jeg skrev til dig ...

Novisad

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 24 December 2005 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

Hej Novisad.

Jeg har ikke fået læst det endnu men det ser sku spændende ud .

Jeg skrev også i din tråd tidligere idag - jeg må læse dit link når jeg kommer hjem , jeg får fri her kl. 23:00

- Jeg havde fri i aften hvis det var rigtigt , men en fra vagten er næsten lige blevet skilt og han skulle have sine to unger i aften så jeg forbarmede mig over ham og tog hans vagt  - plus det er på fuld overtid  også er der også andesteg og risa´lamande, masser af slik, kage , øl og vand , rød og hvid vin , det er et nogenlunde firma der tænker på dem der er på arbejde juleaften jeg arbejder for

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 24 December 2005 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

ok ja så er det ikke til at klage over,  men læs enlig tråden...

Novisad

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 24 December 2005 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

tub61 skrev:

Hej L.B.

Jamen det er snart ihvertifald over en hel måned siden jeg har fået mit SOLID TECH SOLO Rack

Og det er jeg virkelig glad for ( selv konen syntes at det er ok  ) og de 5k jeg gav for det er virkelig godt givet ud

Her er så et par billeder af hvordan det ser ud nu ( det sidste er med min "nye" Riaa)

Det er rigtig flot det SolidTech rack. Jeg glæder mig til jeg får den ekstra hylde jeg har bestilt til mit

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 25 December 2005 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

Hej Tub så nu sidder jeg og lytter til a Kind of blues med Miles Davis lækker jazz, ville lige høre om hvad du synes om den RørSlæde ...

Mvh Novisad

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 December 2005 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

Hej Novisad

Det var lidt af en mundfuld han der fik skrevet i den anmeldelse - og det var nu også ganske interassant at læse lidt om de tekniske finurligheder omkring virkemåden af en rørslæde

Det lyder som om anmelderen er ganske glad for denne rørforstærker og har udfra hans beskrivelse, nogle af de musikalske egenskaber du søger, så som den varme lyd du går meget efter.

- jeg er bare bange for at det behagelige, som han siger den har en del af, idet lange løb bliver for behageligt at lytte til.

- jeg ville muligvis også mangle den sidste snært at bassen / bunden , da det er noget jeg har tilbøjelighed til at gå efter.

- men alt det er selvfølgelig svært at sige noget om når jeg ikke har hørt den.

Har du selv hørt den  

Prisen er vel også rimelig, de 27,5 K ville ihvertifald ikke afskrække mig , design mæssigt ser den lidt klodset ud med gitter på og så er jeg ikke så vild med de to halv store knapper på fronten

- i sidste ende er det vel også lyden den frembringer og ikke designet der er den vigtigste grund til at man køber den eller ej. 

- personlig har jeg en eller anden modstand mod en rørslæde ( faktisk alt med rør ), jeg ikke ved hvad er, da jeg sjældent har hørt en - så før jeg ville anskaffe mig en, skulle jeg være meget sikker i min sag at det virkelig er den jeg vil have ,og have hørt en hel del til den, inden den blev købt.

- Jeg gad virkelig godt høre den for selv at danne mig et indtryk , om jeg kunne komme til bare nogenlunde samme konklution som anmelderen kommer til.

- det bliver spændende at hører hvad du selv er kommet frem til

M.v.h.  Jan.

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 25 December 2005 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

Hej Jan ja selvfølgelig er der mange ulemper men den måde han har beskrevet den er lige det jeg søger, og ja jeg skal op og høre den,  men du skulle være meget strøm stærk meget endda, så det bliver ikke problem på den måde , og når hvis jeg skal have den, skal jeg have kommer der svetlana rør på den og de skulle efter sigende være nogen af de bedste Rør i verden, De har ikke været produceret siden 60erne. Men efter et amerikansk ejet firma har oopkøbt de russike opskrifter er de på market igen, lyden i de Rør er meget detaljeret, og musikalske, så bare rolig det bliver ikke for som du selv siger for behageligtmen en bagelig og deTALJERET LYD...

Mvh Novisad

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 December 2005 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

Haugaard skrev:
tub61 skrev:

Hej L.B.

Jamen det er snart ihvertifald over en hel måned siden jeg har fået mit SOLID TECH SOLO Rack

Og det er jeg virkelig glad for ( selv konen syntes at det er ok  ) og de 5k jeg gav for det er virkelig godt givet ud

Her er så et par billeder af hvordan det ser ud nu ( det sidste er med min "nye" Riaa)

Det er rigtig flot det SolidTech rack. Jeg glæder mig til jeg får den ekstra hylde jeg har bestilt til mit

Haugaard

Hej Haugaard

Jeg vil bare spørge om du har fjedre på/under den øverste hylde i dit rack til pladespilleren og hvis du har hvad syntes du så om det

Jeg har selv fjedre under min øverste hylde og jeg regner da med at det virker , men der er ikke særlig meget trafik forbi mit rack der hvor det står iøjeblikket så det er ikke mange rystelser det forplanter sig op gennem det .

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 26 December 2005 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Hej Haugaard

Jeg vil bare spørge om du har fjedre på/under den øverste hylde i dit rack til pladespilleren og hvis du har hvad syntes du så om det

Jeg har selv fjedre under min øverste hylde og jeg regner da med at det virker , men der er ikke særlig meget trafik forbi mit rack der hvor det står iøjeblikket så det er ikke mange rystelser det forplanter sig op gennem det .

Hej Tub,

Jeg har slet ikke nogen pladespiller  . Den blev solgt sammen med ca. 300 lp'er for 10 år siden. Mit rack har affjedrede ben (feet of silence ?) men står i øvrigt på et klinkegulv så der er ikke mange rystelser i det hele taget.

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 26 December 2005 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Hej Tub nå nu sidder jeg og lytter til Velvet underground med albummet der hedder , Andy Warhol vildt fedt album jeg har lige fået den her til Jul....

Mvh Novisad

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 December 2005 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Haugaard skrev:

Hej Haugaard

Hej Tub,

Jeg har slet ikke nogen pladespiller  . Den blev solgt sammen med ca. 300 lp'er for 10 år siden. Mit rack har affjedrede ben (feet of silence ?) men står i øvrigt på et klinkegulv så der er ikke mange rystelser i det hele taget.

Haugaard

Hej Haugaard.

Hvordan kunne du dog finde på at sælge dine plader og pladespiller  

Det skal blive en meget kold dag i helvede før jeg skaffer mig af med mine plader

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 December 2005 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige fået alle mine søde gamle mors dyrebare plader, alt lige fra de første udgivelser med Beatles over alt muligt andet godt. Havde egentligt ikke tænkt mig at anskaffe mig plov, men en Rega eller Oracle er nu at skimte i hyacinten

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 December 2005 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

blackhawk skrev:
Jeg har lige fået alle mine søde gamle mors dyrebare plader, alt lige fra de første udgivelser med Beatles over alt muligt andet godt. Havde egentligt ikke tænkt mig at anskaffe mig plov, men en Rega eller Oracle er nu at skimte i hyacinten

Hej Blackhawk

Mand sådanne noget må du ikke fortælle  - jeg bliver bare død misundelig på dig  

Jeg har selv 3 eller 4 er det vist af de helt gamle plader med Beatles der er noget af mit dyrebareste eje

- fortæl , fortæl hvilke Beatles er det

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 December 2005 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Hehe, tænkte nok at den ville skære dybt

Jeg blev meget glad, hun elsker sine plader men af nemheds skyld vil hun nu have CD. Jeg ved ikke hvilke Beatles plader det drejer sig om, jeg nåede ikke at kigge nærmere på dem. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hendes ræsonement, men jeg respekterer hendes beslutning.

Ikke mindst fordi jeg nu står med et par flyttekasser plader fra 1960´erne og frem. Mit største problem bliver nu at finde ud af, om ML leverer pre-amps med RIAA. Men det er virkeligt guld med de tidlige Beatles plader, glæder mig til at sætte pick-uppen ned i rillen, og åbne rødvinen 

Forstår godt at du skatter dine gamle Beatles skiver så højt. Glædelig jul!

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 December 2005 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

Hej Tub nå nu sidder jeg og lytter til Velvet underground med albummet der hedder , Andy Warhol vildt fedt album jeg har lige fået den her til Jul....

Mvh Novisad

Hej Novisad

Jeg kender ikke så meget til Velvet Underground , det er mere Lou Reed jeg kender noget til - men jeg kender da plade coveret:

uden at jeg kender noget til selve pladen

Har du forresten fået styr på at oploade billeder    -  Selv har jeg stadigvæk problemer i de andre forum her på siden hvor man ikke direkte kan uploade billeder

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 27 December 2005 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

hej ja det er præcis det  album som du lige har vist, og nej jeg ikke rigtig, fået styr på det...

Novisad

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 December 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

blackhawk skrev:

Hehe, tænkte nok at den ville skære dybt

Jeg blev meget glad, hun elsker sine plader men af nemheds skyld vil hun nu have CD. Jeg ved ikke hvilke Beatles plader det drejer sig om, jeg nåede ikke at kigge nærmere på dem. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hendes ræsonement, men jeg respekterer hendes beslutning.

Ikke mindst fordi jeg nu står med et par flyttekasser plader fra 1960´erne og frem. Mit største problem bliver nu at finde ud af, om ML leverer pre-amps med RIAA. Men det er virkeligt guld med de tidlige Beatles plader, glæder mig til at sætte pick-uppen ned i rillen, og åbne rødvinen 

Forstår godt at du skatter dine gamle Beatles skiver så højt. Glædelig jul!

Hej Blackhawk.

De Gamle Beatles plader jeg har er de amerikanske udgivelser jeg har fået fra en gammel kærreste´s onkel der dengang boede i USA da de udkom:

Og denne:

Og denne:

Samt denne:

Den sidste har jeg også som en dobbelt singel - der faktisk er en sjov lille ting med en indlagt booklet ( ? ) ( tror jeg nok det hedder )

Men at få en hel kasse fuld af gamle 60´er plader kan jo i bokstaveligset forstand være guld værd

Du må have et godt nytår.

Med venlig hilsen Jan.

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 December 2005 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

Suuuuk

DET er virkeligt guf en masse, et virkeligt fint indlæg med billeder så jeg kan finde rundt i dem. Er ikke den store Beatles ørn, selvom jeg elsker deres musik. Jeg kan godt forstå at du skatter dem højt, jeg lover at kigge nøje på dem når jeg får dem hjem i domicilet.

Jeg står overfor at skulle flytte til Sverige, og ved ikke om jeg får en plov inden da. Men for hulen jeg glæder mig til at sidde og støve hver enkelt plade af, komme dem i antistatisk indersleeve for siden at sætte pickuppen ned. Jeg skal nok kigge efter de Beatles covers du har vist mig, kunne være sjovt hvis jeg havde et par af dem.

Godt nytår, Jan

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 December 2005 kl. 07:25 | IP-adresse registreret  

blackhawk skrev:

Suuuuk

DET er virkeligt guf en masse, et virkeligt fint indlæg med billeder så jeg kan finde rundt i dem. Er ikke den store Beatles ørn, selvom jeg elsker deres musik. Jeg kan godt forstå at du skatter dem højt, jeg lover at kigge nøje på dem når jeg får dem hjem i domicilet.

Jeg står overfor at skulle flytte til Sverige, og ved ikke om jeg får en plov inden da. Men for hulen jeg glæder mig til at sidde og støve hver enkelt plade af, komme dem i antistatisk indersleeve for siden at sætte pickuppen ned. Jeg skal nok kigge efter de Beatles covers du har vist mig, kunne være sjovt hvis jeg havde et par af dem.

Godt nytår, Jan

Hej igen Blackhawk.

Du må endelig fortælle hvilke guldkorn der er i din kasse når du engang har fået den pakket ud - mand det må være meget bedre end af få jule og fødselsdags gaver

Beatles er det største for mig fra den periode , men der er så sandelig også meget andet fra den periode der er virkeligt godt.

Manfred Mann ,The Animals ,The Monkeeys , The Doors , Creeam bare for at nævne nogle ganske få grupper fra den periode jeg både er vild med og har en hel del plader med  

M.v.h. Jan

<< Forrige Side af 37 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum