Forfatter |
|
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
Sendt: 13 Januar 2006 kl. 03:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Novisad
En ny natte vagt og et par nye CD bestillinger 
Denne gang er det blevet til 2 stk. 
Den første er med Rick Wright :

Og Broken China fra 1996 - jeg har ikke hørt CDen før så det bliver spændende hvor meget Floyd der eventuelt er over den 
Den anden er med Johnny Winter :

Og Live in NYC 97 - en fed guitar blues skive. 
Så skal der heller ikke bestilles mere sådanne lige foreløbig  __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 14 Januar 2006 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Tub jeg glæder mig til at høre de skiver som du har købt fornylig og lige en ting mere der er kommet billeder på min tråd,..
Novisad
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

|
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 04:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Novisad
Så blev det alligevel til endnu en CD bestilling her på min sidste nattevagt i denne omgang selvom jeg jo havde lovet mig selv at lade være 

Det bedste med CCR og John Fogerty - jeg har godt nok en del af det på plade iforvejen men der er nu også meget godt at få det bedste samlet et´ sted 
Ja det skal sku blive fedt at høre dit anlæg - jeg må bare håbe at jeg ikke bliver alt for misundelig på dig efter den 27    __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 06:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
tub61 skrev:
Hej Novisad
Så blev det alligevel til endnu en CD bestilling her på min sidste nattevagt i denne omgang selvom jeg jo havde lovet mig selv at lade være 

Det bedste med CCR og John Fogerty - jeg har godt nok en del af det på plade iforvejen men der er nu også meget godt at få det bedste samlet et´ sted 
Ja det skal sku blive fedt at høre dit anlæg - jeg må bare håbe at jeg ikke bliver alt for misundelig på dig efter den 27   
|
|
|
Jeg har det også med at bruge penge når jeg er på nattevagt, mit sidste indkøb er Chris Rea
" Blue guitars "

__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

|
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
tub61 skrev:
Hej Novisad

Ja det skal sku blive fedt at høre dit anlæg - jeg må bare håbe at jeg ikke bliver alt for misundelig på dig efter den 27   
|
|
|
Jeg har det også med at bruge penge når jeg er på nattevagt, mit sidste indkøb er Chris Rea
" Blue guitars "

|
|
|
Hej Piobyte
Jeg har godt set der er en seperat tråd om netop dette "værk" - og har selv spekuleret i at købe det , jeg går ud fra at du kan lide det og vil anbefale det til andre 
Forresten hvad er det for en slags natte vagter du har  __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

|
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er operatør på en papirfabrik der kører døgnet rundt , 365 dage om året, arbejdet består hovedsalig af overvågning så der er lidt tid til indkøb. 
Chris rea er så ny at jeg kun har nået at skimme de første cd´er pga. 12 timers vagter her i weekenden, men det lyder lovende . Jeg er stødt på indspildninger der lyder som afspillet på dårlig pladespiller , det må være for nostalgiens skyld at det ikke er renset for støj. Der er ellers god lyd resten af vejen tror jeg . Især " blues balads" tegner godt lydmæssigt , der går dog noget tid før hele værket er nærlyttet . __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej i tråden jeg skal også til at bestille cder inden alt for længe sidder og spekulerer på hvad det skal være for noget..
Novisad
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

|
Sendt: 17 Januar 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
Jeg er operatør på en papirfabrik der kører døgnet rundt , 365 dage om året, arbejdet består hovedsalig af overvågning så der er lidt tid til indkøb. 
Chris rea er så ny at jeg kun har nået at skimme de første cd´er pga. 12 timers vagter her i weekenden, men det lyder lovende . Jeg er stødt på indspildninger der lyder som afspillet på dårlig pladespiller , det må være for nostalgiens skyld at det ikke er renset for støj. Der er ellers god lyd resten af vejen tror jeg . Især " blues balads" tegner godt lydmæssigt , der går dog noget tid før hele værket er nærlyttet .
|
|
|
Hej Piobyte
Mit job består også for det meste i at overvåge en masse computer skærme - vi har 8 stk så vi kan have 8 forskellige billeder / streg tegninger af anlæget oppe på en gang , men der er hundredvis af forskellige billeder til de 3 ovne der løbende skal holdes øje med.
Så når alt kører som det skal har jeg masser af tid til at bestille en masse musik fra nettet 
En gang imellem bryder det hele sammen om øerne på os , og så er det ikke tid til noget som helst andet end at få anlæget kørt ind igen 
Kunne være man skulle give den Chris Rea en chance  __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

|
Sendt: 17 Januar 2006 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er en hulens masse skærme / sider der skal til på sådan et varmehaløjsa, vi har egen kraftcentral der producerer hvad der svarer til Svenborg by incl. industri. Så der er ikke noget at sige til at papir er lidt dyrt. Den papirmaskine jeg er på bruger ca 30 ton damp i timen, så der skal fyres godt op under kedlerne. Vi har mulighed for overvågning af kraftcentralens sider også , men kan dog ikke gøre indgreb ( det er nok meget heldigt ).
Chris Rea er lidt speciel , både i stemme og musik så det er nok op til hver enkelt om det fænger.
Jeg mener der er både godt og hø  __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 17 Januar 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chris Rea er temmelig lækker musik synes jeg selv men jo det er nok enten eller..
Novisad
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
Ja det er en hulens masse skærme / sider der skal til på sådan et varmehaløjsa, vi har egen kraftcentral der producerer hvad der svarer til Svenborg by incl. industri. Så der er ikke noget at sige til at papir er lidt dyrt. Den papirmaskine jeg er på bruger ca 30 ton damp i timen, så der skal fyres godt op under kedlerne. Vi har mulighed for overvågning af kraftcentralens sider også , men kan dog ikke gøre indgreb ( det er nok meget heldigt ).
Chris Rea er lidt speciel , både i stemme og musik så det er nok op til hver enkelt om det fænger.
Jeg mener der er både godt og hø 
|
|
|
Hej Piobyte
Jeg mente ellers jeg havde et par Cder med Chris Rea men kan sku ikke lige finde dem , måske jeg husker forkert og jeg har dem på LP istædet ( nå jeg gidder ikke lige at finde dem lige nu )ihvertifald jeg syntes det meste af det han laver er udemærket 
- men at lave en 11 CD box + 1 DVD af nye numre , så må der uværligt være noget der er bedre end andet på et så omfangs rig et værk
- ja måske noget af det ligefrem er makværk , jeg ved ikke hvor længe han har været om at lave det, men det er ihvertifald noget der må gøre andre kunstnere misundelige , at en´ mand kan have så meget at give andre, på en´ gang ( eller det har han måske heller ikke når det kommer til stykket? ).
__________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må erkende jeg er til det lidt tungere- svedigere og listige blues så er i gang med "House of blues" indspildninger af Joplin - Dylan - Led Zeppelin og Clapton. Det er muligt der er flere i samme serie, det må undersøges da det er optagelser med meget fin lyd . Det er nogle jeg har lånt af en bekendt men de skal købes når jeg falder over dem .

|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det er dælme noget lækker musik, jeg er vokset op med den slags musik, da min far er tidliger musiker, der er jo også Yardbirds med clapton og så er der Creams...
Novisad
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
Hej i tråden jeg skal også til at bestille cder inden alt for længe sidder og spekulerer på hvad det skal være for noget..
Novisad
|
|
|
Hej Novisad
Har du fået købt den nye med strokes 
Jeg har jo selv bestilt den og er meget spændt på hvordan den lyder 
Jeg har været alene hjemme her til formiddags og fik bare en ulidelig trang / lyst til at høre Bolero på fulde drøn ( håber sku min nabo heller ikke var hjemme  ) :

Bagefter har den stået på Focus og Beatles så jeg har rigtigt hygget mig nu hvor "katten" var ude 
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
uha det er lækker musik, og glæd dig til det strokes fed musik, har hørt det meget for tiden...
Novisad
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
Jeg må erkende jeg er til det lidt tungere- svedigere og listige blues så er i gang med "House of blues" indspildninger af Joplin - Dylan - Led Zeppelin og Clapton. Det er muligt der er flere i samme serie, det må undersøges da det er optagelser med meget fin lyd . Det er nogle jeg har lånt af en bekendt men de skal købes når jeg falder over dem .

|
|
|
Hej igen Piobyte.
Ved du om der er et sted på nettet hvor der er en samlet fortegnelse over alle de udgivelser der er lavet fra House of blues 
- har været inde på deres hjemmeside men der var ingen henvisninger til CDer.
- for det er vist mange kunstere der er optaget LIVE på house of blues forskellige spille steder.
- For både Janis Joplin og Led Zeppelin CDer var noget jeg godt kunne tænke mig i min samling 
- Kan du huske hvor du har købt dem 
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Tub glæder mig til vi skal have en lytte aften d 27 så skal der høres musik i mange timer ... 
Novisad 
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
Hej Tub glæder mig til vi skal have en lytte aften d 27 så skal der høres musik i mange timer ... 
Novisad 
|
|
|
Hej Novisad.
Jeg finder senere ud af hvad tid jeg kommer , jeg vil være i Helsingør i dagene op til hos min mor og hun har ikke internet, så jeg kan ikke komme på fra den 25.
Det bliver spændende og se hvor vidt din musik smag spænder - og vi skal nok få en fed lytten musik dag  __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det ser jeg meget frem til..
Novisad
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

|
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 07:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hører lige min kammersjuk hvor han har købt de der HOB cd´er, jeg mener det var i Moby disc i Odense
http://www.music.com/release/house_of_blues:_songs_of_janis_ joplin:_blues_down_deep/1/
Her er et link der dutter
|
Til top |
|
|