Emne: eAR.. Rystende god oplevelse! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
|
@miju
I ovenstående farvelade indlæg er det totalt umuligt at se hvem der skriver hvad....... trist, håber ikke der var nogen pointe i det indlæg for så er den gået tabt!
|
|
|
Ja, jeg opgav også. Det er en skam for miju's indlæg er altid spændende, men umulige at læse uden quotes.
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey da! Citat
Hvis du antager at ICE-teknologi har brug for yderligere modning for at falde i den brede forbrugers smag, tager du aldeles fejl.
Nej! til de der normalt køber grej der ligger i pris / kvalitet's klassen mellem 0 og 5000 kr. pr. apperat, er ICE. langt langt bedre end hvad man nu får og har...
Det er langt bedre allerede nu, end det som hr og fru brun sovs har stående i stuen.
Her vil jeg lige spørge til. Hvad mener I f.eks. om Linn LK140, som blev diskuteret, endevendt, scammet m.m. i tråden om "hvordan lyder Linn", når man holder det op mod f.eks. ICE maskinerne her. Både den lydmæssige og den prismæssige side hører jeg gerne drøftet. Og hvad med chakra teknologien, har dne en fremtid på den vis?
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
[ QUOTE=kyhn]
@miju
I ovenstående farvelade indlæg er det totalt umuligt at se hvem der skriver hvad....... trist, håber ikke der var nogen pointe i det indlæg for så er den gået tabt!
[/QUOTE]
tjjjaaa... der findes jo mennesker der har svært ved at forstå / se / læse ting der ikke er skåret ud i pap og serveret precis som DE nu finder MÅDEN og overskuelig efter deres opfattelse... ( eller også er de farve blinde?? over for disse skal jeg da ærligt beklage!!....) det jo bare ærgeligt!!!!...
Helt ærligt HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE! for et normalt begavet menneske????
I mine øjne er der INTET uoverskueligt i det!!.. simpelt og lige til... svar i sort, det der besvares i rødt eller blåt!!... pice of cake!!..
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Hey da!
Citat
Hvis du antager at ICE-teknologi har brug for yderligere modning for at falde i den brede forbrugers smag, tager du aldeles fejl.
Nej! til de der normalt køber grej der ligger i pris / kvalitet's klassen mellem 0 og 5000 kr. pr. apperat, er ICE. langt langt bedre end hvad man nu får og har...
Det er langt bedre allerede nu, end det som hr og fru brun sovs har stående i stuen.
Her vil jeg lige spørge til. Hvad mener I f.eks. om Linn LK140, som blev diskuteret, endevendt, scammet m.m. i tråden om "hvordan lyder Linn", når man holder det op mod f.eks. ICE maskinerne her. Både den lydmæssige og den prismæssige side hører jeg gerne drøftet. Og hvad med chakra teknologien, har dne en fremtid på den vis?
|
|
|
Det kan jeg ikke sige noget om! jeg har ikke hørt den.....
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
|
tjjjaaa... der findes jo mennesker der har svært ved at forstå / se / læse ting der ikke er skåret ud i pap og serveret precis som DE nu finder MÅDEN og overskuelig efter deres opfattelse... ( eller også er de farve blinde??) det jo bare ærgeligt!!!!...
|
|
|
Helt ærligt....
Hvor svært kan det være at formulere et simpelt budskab kort og præcis, uden at skrive en længere roman? Og hvor svært kan det være at bruge citat funktionen?
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau.
Jeg ved ikke rigtigt hvor du vil hen med det, hvad er pointen i dit indlæg. Jeg blander mig jo ikke i hvor du eller andre får dit grej fra, ligesom det ikke er temaet i tråden. Men jo, jeg kender en masse rare mennesker.
Jeg tror da ikke der er noget galt i at afprøve det forskellige grej, det er vældig interessant og giver en masse erfaring. Men selvfølgelig kræver det en masse tid ogtilmed lidt erfaring, for at opnå rimelige resultater og brugbare resultater.
Jeg tror jeg vil undlade at skrive diverse telefon numre i forum, måske de pågældende ville blive lidt anstrengte, når der står alle mulige mennesker som vil alverdens ting, jeg kunne forestille mig der ville opstå en anelse negativitet.
Jeg kan kun opfordre til at man holder sig til trådens oprindelse og emne - ICEpower lyd, disse personligheder og forsøg på tilføre debatten andre momeneter er måske lidt upassende.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ KvK
Linn har jeg kun hørt ganske kort, og ikke deres forstærkere. Så der kan jeg ikke danne mig en mening.
AR's forstærkere har jeg kun hørt på deres egen højttaler, og må have noget jeg kender hvis der skal sammenlignes.
Den demo jeg hørte af eAr, var præget af et alt for lille lokale, men gav da en lille forsmag på hvad der er at vente. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
JEG finder det bare mere overskueligt at besvare punkt for punkt UNDER hver punkt!.. og indtil nu er der kun enkelte individer, der har beklaget sig!... så de fleste må vel kunne finde ud af det??... ( og nogle anvender selv denne form!!)
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
|
JEG finder det bare mere overskueligt at besvare punkt for punkt UNDER hver punkt!..
|
|
|
Det er....
miju skrev:
|
og indtil nu er der kun enkelte individer, der har beklaget sig!... så de fleste må vel kunne finde ud af det??... ( og nogle anvender selv denne form!!)
mvh.
|
|
|
...slet ikke svært 
Det er bare lidt synd, hvis dit budskab går tabt i fyld og farvelade 
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Toftdahl skrev:
|
GROOVE
Glem det nu bare - du er da den eneste der løber med en halv vind. Du sidder og skriver om ting du ikke har hørt eller testet, ligesom du heller ikke har kigget ned i de pågældende forstærkere (dem der er testet her). GROOVE - hvorfor går du hele tiden efter at komme med angreb - "helt hen i vejret", det er ting du slet ikke har været involveret i.
Her tester vi tingene og lytter til tingene over lang tid, det giver nogle gode og reelle sammenligningsgrundlag, derfor har de tilgængelige forstærkere på markedet været involveret i disse test's.
Hvis man har testet på det og lyttet på det længe nok, tror jeg ikke nogen er i tvivl om, at ASP modulerne standard, ikke lever op til High End i den bedste ende, det tror jeg du vil få de fleste til at indrømme, hvis de har lyttet længe nok på dem og sammenligner med High End musik.
De tekniske ting og det der foretages med forstærkerne, inden jeg lytter til dem, er ikke min opgave at referere videre, jeg åbner dem heller ikke og snuser. Det er det man kalder respekt for dem der producerer det - respekt og etik bør man besidde hvis man deltager i sådanne ting.
Så igen kan jeg kun gentage, at når jeg sammen med et bredt lytteforum, lytter til de tidligere nævnte forstærkere - Jeff Rowland, standard ASP 500 og 1000 samt GHOST forstærkeren, så bliver resultatet. GHOST spiller klart bedre i alle områderne, og Jeff Rowland monotrinene til 300.000 kroner, som er baseret på A 500 moduler, må se sig slået ret så tydeligt, og sidst kommer så ASP 1000 standard forstærkerne, hvor der igen er ret markant forskel og væsentlige musikalske mangler.
Det er bestemt ingen kritik af de andre, men de konstateringer jeg som andre har gjort, på det lydmæssige område med ICEpower.
Og ja, da jeg bliver / er involveret i at teste disse ting og forskellige udgaver, så bliver det til ganske mange, og hvis det skal gøres med lidt reference, så tager det lang tid. Det betragtet ud fra at et sæt forstærkere skal spille mindst en måned, før man kan referenceteste på dem, så alt i alt er der mange hensyn at tage, hvis disse test's skal kune bruges til noget.
Og da tråden handler om oplevelserne med de forskellige, så tillod jeg mig bare at referere til dette. Jeg har ikke startet tråden og bestemt dagsordenen, men deltager kun høfligst, med de oplevelser og erfaringer der gøres her, ganske som de fleste andre gør når de deltager i en tråd - og jeg kan som sagt ikke tillade mig at skille tingene og pladre alle tekniske detaljer ud over det hele.
Du kan da gøre det samme, hvis du har den interesse, jeg er sikker på at vi alle vil lytte med interesse, med al respekt er der er reelt ikke grund til andet.
Derfor var jeg også så venlig, at jeg foreslog at man lavede et ICEpower træf / seminar, så kunne alle deltage og lytte, det kan da kun kaldes seriøsitet og åbenhed om tingene.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
|
|
Hej Toftdahl.
Til dette lille seminar DU/I ønsker at afholde kunne jeg rigtigt godt tænke mig at lege lidt med dig.
Vi laver en lille blind test til dette seminar, jeg skal nok stå for at det bliver et 100% reelt forsøg.
Vi tager Jeres Ghost og en standard ASP og så laver vi en lille blind test, hvor det eneste i setupet der bliver skiftet er effekten, ser du jeg tror ikke DU kan høre forskeld, det tror jeg ikke at 99% ( inklusiv mig selv ), her på HiFi4all og dem der ønsker at deltage i Jeres lille salgs promotion kan.
Hvis DU tør dette så bare sig til, og nu ikke noget pis med at bakke, hvis du besidder de evner du beskriver i dine indlæg om at kunne høre så stor forskel, så kan du det også i en blind test, jeg derimod er 100% af den overbevisning at det kan du ikke, og hvis du kan siger jeg gerne offentligt undskyld her på HiFi4all.
Og nu sidder du allerede og tænker hvordan slipper jeg ud af denne, og nu ikke noget med at skrive at blind test ikke virker, eller er retfærdige, glem dette for det virker og er 100% retfærdigt.
|
|
|
Ja, men hvis en blindtest eller en hvilken som anden test skal have en effekt er det vigtigt at der kompenseres for de forskellige følsomheder (evt vha lydtryksmåler på en testtone). Ellers er en sammenligning UBRUGELIG.
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
|
Man er naturligvis nødt til at kende sit grej så godt, at man ikke sætter to ting sammen, som slører hinandens fejl.
Dette er ikke hensigtsmæssigt ved test, men tilgengæld fint ved alm. musiklytning.
Når man er opmærksom på fejlene, bør man lave et testsetup der sætter skarp focus på netop disse fejl.
Så må den enkelte lytter selv afgøre om disse fejl også vil være afgørende i hans eget setup.
|
|
|
Spencer har her fat i en meget relevant pointe!
Hvis fx forforstærkeren trækker den ene vej med for lidt/meget af et eller andet så kan man jo risikerer at vælge den "dårligste" ICE pga af den "tilfældigvis" trak lige præcist den modsatte vej 
Jeg tror det bliver meget svært at bedømme en klar vinder af en sådan test - især når de fleste tilstedeværende IKKE kender det øvrige setup til bunds!
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
kyhn skrev:
|
@miju
|
|
|
Ja, jeg opgav også. Det er en skam for miju's indlæg er altid spændende, men umulige at læse uden quotes. - Ja du har fuldstændig ret, miju er en ildsjæl som man skal tage sig tiden til at læse hans lange indlæg, men desværre ødelagger han gantagne gange med farveladede QUOTES...
Desværre kan han ikke se problemet |
|
|
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
miju skrev:
|
JEG finder det bare mere overskueligt at besvare punkt for punkt UNDER hver punkt!..
|
|
|
Det er....
miju skrev:
|
og indtil nu er der kun enkelte individer, der har beklaget sig!... så de fleste må vel kunne finde ud af det??... ( og nogle anvender selv denne form!!)
mvh.
|
|
|
...slet ikke svært 
Det er bare lidt synd, hvis dit budskab går tabt i fyld og farvelade 
|
|
|
Ok, du kom før mig - er fuldstændig enig...
mvh
Folkefronten mod ødelagte QUOTES
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
PPP_dk med flere.
Prøv nu lige at stoppe lidt op - jeg har fremført, at vi kan prøve at stable et arrangement på benene, så de forskellige ICEpower brugere og interesserede, kan komme og høre forskellen på de forskellige ting, herunder nogle af de anvendte udgaver / modeller som findes på markedet.
Det var ikke en anledning til en voldsom debat om blindtest's og lydtryksmålinger - det var anledning til at bibringe debatten og de forskellige brugere nogle lytteindtryk, med det forskellige grej.
Det skal være lytteindtryk som man kan have dem hjemme i stuen eller nede i butikken, altså lytteindtryk under normale forhold, som vi alle har mulighed for at spille under, ganske som når vi har bragt det hjem i stuen.
Alt det andet kræver enorm tid og grej, ligesom det ikke er relevant, det er ikke en videnskabelig afhandling, men lytteindtryk på et helt almindeligt brugerniveau - hvad kan hvad og hvad spiller bedst for den enkelte, samt hensynets til den enkeltes behov. Man skal jo ikke ud og købe Jeff Rowland eller GHOST, hvis behovet er en standard forstærker til 10 - 12.000, 00 kroner. Alt behøves jo ikke altid at munde ud i giga High End, så det kunne måske også være interessant at høre en optimal opsætning med standard forstærkere og alm. højtalere og jævnt setup - hvilket er gennemsnitsbrugerens grej. Altså en dag under normale forhold og ikke allehånde professor afhandlinger, og hvor alle får en god dag med de forskellige former for ICEpower.
Det må være det der tæller, at lave det så realistisk som muligt og under helt realistiske forhold.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
| [QUOTE=kyhn]
@miju
|
|
|
tjjjaaa... der findes jo mennesker der har svært ved at forstå / se / læse ting der ikke er skåret ud i pap og serveret precis som DE nu finder MÅDEN og overskuelig efter deres opfattelse... ( eller også er de farve blinde?? over for disse skal jeg da ærligt beklage!!....) det jo bare ærgeligt!!!!...
I mine øjne er der INTET uoverskueligt i det!!.. simpelt og lige til... svar i sort, det der besvares i rødt eller blåt!!... pice of cake!!..
[/QUOTE]
Jeg kan ikke se at det skal være nødvendigt at fyre en bredside af med insinuationer om at folk ikke er normalt begavede hvis de ikke kan "gennemskue" dine indlæg pga. de smadrede quotes. Det er jo desværre ikke alle der er gudsvelsignede med evnen til at gennemskue dine, til tider, lettere forvirrende indlæg, og så gavner det ikke læserne at du ikke selv har problemer med at overskue dem - jeg formoder at det er læserne du gerne vil have til at læse dine indlæg!
Istedet for at hidse dig op når nogle påpeger et eller andet du måske ikke har gjort rigtigt så det fungerer - i dette tilfælde quotes - kunne du jo bare kigge hvor det kikser og rette det når du alligevel er igang med at skrive. Der er masser af fyld i dine indlæg, men overskueligheden går altså fløjten sommetider specielt når der både er smadrede quotes og flere forskellige farver indblandet  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
PPP_dk med flere.[/
COLOR>
Prøv nu lige at stoppe lidt op - jeg har fremført, at vi kan prøve at
stable et arrangement på benene, så de forskellige ICEpower
brugere og interesserede, kan komme og høre forskellen på de
forskellige ting, herunder nogle af de anvendte udgaver / modeller
som findes på markedet.
Det var ikke en anledning til en voldsom debat om blindtest's og
lydtryksmålinger - det var anledning til at bibringe debatten og de
forskellige brugere nogle lytteindtryk, med det forskellige grej.
Det skal være lytteindtryk som man kan have dem hjemme i
stuen eller nede i butikken, altså lytteindtryk under normale forhold,
som vi alle har mulighed for at spille under, ganske som når vi har
bragt det hjem i stuen.
Alt det andet kræver enorm tid og grej, ligesom det ikke er
relevant, det er ikke en videnskabelig afhandling, men lytteindtryk
på et helt almindeligt brugerniveau - hvad kan hvad og hvad spiller
bedst for den enkelte, samt hensynets til den enkeltes behov. Man
skal jo ikke ud og købe Jeff Rowland eller GHOST, hvis behovet er en
standard forstærker til 10 - 12.000, 00 kroner. Alt behøves jo ikke
altid at munde ud i giga High End, så det kunne måske også
være interessant at høre en optimal opsætning med standard
forstærkere og alm. højtalere og jævnt setup - hvilket er
gennemsnitsbrugerens grej. Altså en dag under normale forhold og
ikke allehånde professor afhandlinger, og hvor alle får en god dag
med de forskellige former for ICEpower.
Det må være det der tæller, at lave det så realistisk som muligt
og under helt realistiske forhold.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl |
|
|
Godt ord igen, det var ikke for at lede tråden i en anden retning eller
chikanere nogen beklager.
Det var simpelthen for at prøve noget sjovt på det ICE seminar jeg
forslog blindtest.
Jeg syntes det er super hvis du gider lægge kræfter i at stable det på
benene, jeg bakker 100% op, og bliver det på øen, stiller jeg gerne
bil, benzin og bro til rådighed for 3 andre der vil med, jeg betaler alle
transport udgifterne for min bil og de 3 der skulle sidde i den dag,
jeg bor i Århus og tager gerne 3 andre med fra Århus.
Nu skal vi sku lære noget og give den gas
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
miju skrev:
| [QUOTE=kyhn]
@miju
|
|
|
|
|
|
Jeg kan ikke se at det skal være nødvendigt at fyre en bredside af med insinuationer om at folk ikke er normalt begavede hvis de ikke kan "gennemskue" dine indlæg pga. de smadrede quotes. Det er jo desværre ikke alle der er gudsvelsignede med evnen til at gennemskue dine, til tider, lettere forvirrende indlæg, og så gavner det ikke læserne at du ikke selv har problemer med at overskue dem - jeg formoder at det er læserne du gerne vil have til at læse dine indlæg!
Istedet for at hidse dig op når nogle påpeger et eller andet du måske ikke har gjort rigtigt så det fungerer - i dette tilfælde quotes - kunne du jo bare kigge hvor det kikser og rette det når du alligevel er igang med at skrive. Der er masser af fyld i dine indlæg, men overskueligheden går altså fløjten sommetider specielt når der både er smadrede quotes og flere forskellige farver indblandet 
[/QUOTE]
godt eksempel på en ødelagt quote!
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre
Tingene skal bare være okay så alle kan leve med det der foregår, og så må det stykkes sammen så alle får en god oplevelse ud af det, på nogle vilkår så det får noget indhold under de kendte rammer og normer. Vi kunne måske også invitere / få selskab af nogle fra redaktionen, de er jo hele vores grundlag og venner - men nu må der lige tænkes og arbejdes lidt på at få det op og stå, samt omfanget.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
yanomami Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
|
PPP_dk med flere.
Prøv nu lige at stoppe lidt op - jeg har fremført, at vi kan prøve at stable et arrangement på benene, så de forskellige ICEpower brugere og interesserede, kan komme og høre forskellen på de forskellige ting, herunder nogle af de anvendte udgaver / modeller som findes på markedet.
Det var ikke en anledning til en voldsom debat om blindtest's og lydtryksmålinger - det var anledning til at bibringe debatten og de forskellige brugere nogle lytteindtryk, med det forskellige grej.
Det skal være lytteindtryk som man kan have dem hjemme i stuen eller nede i butikken, altså lytteindtryk under normale forhold, som vi alle har mulighed for at spille under, ganske som når vi har bragt det hjem i stuen.
Alt det andet kræver enorm tid og grej, ligesom det ikke er relevant, det er ikke en videnskabelig afhandling, men lytteindtryk på et helt almindeligt brugerniveau - hvad kan hvad og hvad spiller bedst for den enkelte, samt hensynets til den enkeltes behov. Man skal jo ikke ud og købe Jeff Rowland eller GHOST, hvis behovet er en standard forstærker til 10 - 12.000, 00 kroner. Alt behøves jo ikke altid at munde ud i giga High End, så det kunne måske også være interessant at høre en optimal opsætning med standard forstærkere og alm. højtalere og jævnt setup - hvilket er gennemsnitsbrugerens grej. Altså en dag under normale forhold og ikke allehånde professor afhandlinger, og hvor alle får en god dag med de forskellige former for ICEpower.
Det må være det der tæller, at lave det så realistisk som muligt og under helt realistiske forhold.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
|
|
Sådan! Så kan vi "almindelige" mennesker også være med og lade ørene bestemme. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det altid skal køres op på et plan, hvor de færeste alligevel ikke kan være med, det gælder også de fleste af jer herinde. Det kan ikke hjælpe at man spiller fodbold i et højt tempo, hvis teknikken ikke kan følge med. Håber i forstår hvad jeg mener. Hvad er et godt testresultat værd, hvis det ikke er det mine øre syntes best om, med mindre selvfølgelig jeg lader mig påvirke af resultatet!!!!!Godt initiativ Toftdal håber du står i døren den dag, så jeg kan komme ind uden et "musiknørd" kort. __________________ M.v.h.
Yanomami
|
| Til top |
|
| |
dk2000 Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Status: Offline Indlæg: 431
|
| Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
set i beskrivelse af AR tilbud her på siden:
"JR forhandleren fik eAR 1001 leveret med finsølv kabler, modellen med påmonteret linetransformer"
ja der er åbenbart kun 2 måder at flå en kat på - ser AR nu også "spøgelser"
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|