| Forfatter |
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 13 Januar 2006 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
Forresten ---- jeg har hørt noget om, at der nedgraderes til stereo i soveværlset 
Hvad er nu det for noget - mangler du penge til nye køb 
|
|
|
måske er der noget under opsejling eller også er det bare kreditorerne der banker på
Meen soveværelset er totalt nu hifi frit, jeg har solgt 4x 302, min LW-15 sub, et stk Arcam AV50 og min processor ryger for bedste bud! Dejligt, så mangler jeg et helt setup og året er lige startet
Jeg sætter også lidt kabler til salg,, alle sejl er sat mod et mål....
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
selv om alle sejl er sat mod...
så kom der lige en lille SS fætter til soveværelset jeg var uden lyd der i to dage, så måtte der ske noget! så ind fra højre kom en Denon AVR2801 i "gold" kan ellers bedre lide sort... og da jeg ikke har andet i det farve er der en DVD 900 på vej, bare lige så jeg også får noget nyt i næste uge så er de da samme farve .
Og så er der bestilt Digi kabler fra Blue Jeans og analogkabel fra L.B. (Larses Brugtbørs) og i øvrigt så har jeg besluttet at prøve en skilletrafo på strømsiden, bare lige for sjov skyld!
skyder lidt fotos af 2801eren i morgen.
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|

L.B. skrev:
kyhn skrev:
| En ting er klokkeklart: som drev rykker den fra min gamle 2560 med flere længder, der er så ubeskriveligt meget tryk på i bunden kombineret med lidt mere dynamik gennem hele spektraret, samtidig med at den ikke gør noget væsen af sig. Forstået således at hvis der er tryk på drengen så spiller den op til dans, men skal der være stille, så holder den kæft!
alt i alt så kan jeg kun sige at forskellen er imponerende især fordi jeg ikke mener at 2560 er ringe som drev.
Og jeg måtte alligevel prøve at skifte til V102 kablerne , og ja de lyder bedre! de er markant fri for betoning hvorimod D300 spiller mere som de ser ud (let buttede ) jeg kunne godt tænke mig lidt større perspektiv, jeg ved ikke om mit digi kabel kan være synderen, men det skal efterforskes. Jeg tror at med et par andre kabler så vil jeg være rigtigt godt kørende! 3560 var den lille, store forskel . |
|
|
Som sælger er det jo dejligt at se, at køber er tilfreds. Den kan helt sikkert noget den 3560 og det kan 102V også. 102V er super neutralt hvis du spørger mig, så jeg ville også kigge i retning af digi-kablet. Meeen der skal jo også være noget at lave næste uge .
kyhn skrev:
| Surround: 4.2 er vejen frem og ikke alt det andet pjat |
|
|
Sådan!
|
|
|
Nu står jeg overfor at skifte digi-kabel mellem min DAC og min 3560 som jeg iøvrigt aldrig nogensinde sælger... Så 102V skulle altså være vejen frem neutralt?
Lyder det fra en som takket være Kyhnmanden skal vise min knaldtunge 3560 sydsjælland.. __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 07:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
som digi tror jeg at de bestilte belden kabler er vejen frem! det en enkombe af det bedste kabel og det bedste stik! (og KvK er lidt imponeret )
102V bruger jeg som analogkabel
Pas nu på ryggen når du skal slæbe den øen rundt.
Hvordan har din afspiller det i øvrigt med CD-R? jeg har et par meget ridsede original skiver som jeg har lavet en kopi af, men den hakker i kopien og spiller de ridsede original uden problemer! på den gamle var det omvendt.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har det sådanne med kabler, at de skal gøre så lidt væsen af sig som muligt. 102V er i den forbindelse både billigt og godt. Jeg mener en meter koster ca. 600,- kroner. Belden er jeg spændt på!
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 08:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
| selv om alle sejl er sat mod... |
|
|
Ja, hvad var lige det 
kyhn skrev:
så kom der lige en lille SS fætter til soveværelset jeg var uden lyd der i to dage, så måtte der ske noget! så ind fra højre kom en Denon AVR2801 i "gold" kan ellers bedre lide sort... og da jeg ikke har andet i det farve er der en DVD 900 på vej, bare lige så jeg også får noget nyt i næste uge så er de da samme farve . |
|
|
Jeg er sku også træt af champagne-farve, men så længe det matcher, som du selv skriver. Det er forresten vigtigt at få nyt hver uge!! - jeg er glad for at du har indset det 
kyhn skrev:
| Og så er der bestilt Digi kabler fra Blue Jeans og analogkabel fra L.B. (Larses Brugtbørs) og i øvrigt så har jeg besluttet at prøve en skilletrafo på strømsiden, bare lige for sjov skyld! |
|
|
Den har jeg sku ikke set før , men jeg har det sådanne, at hvis jeg har noget liggende som jeg ikke bruger, så skal det væk. I dette tilfælde skaffede det mig jo hvad der skulle være verdens bedste digi-kabel, så Lars Brugtbørs er happy 
kyhn skrev:
| skyder lidt fotos af 2801eren i morgen. |
|
|
Ja, jeg synes ikke at billederne kan nå at følge med indkøbene - venligst ret op på dette unge mand 
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
kyhn skrev:
|
|
Ja, hvad var lige det  |
|
|
 først imorgen vil sløret blive løftet!
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|

den ny lille og hvad var det der i baggrunden! en extra Z-504 ikke køn og kører pt i kl A/B men den spiller og den er min så nu er der 3 stk til biffen

|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
L.B. skrev:
kyhn skrev:
|
|
Ja, hvad var lige det  |
|
|
først imorgen vil sløret blive løftet! |
|
|
og dette er stadigvæk gældende, imorgen sker der lidt
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ka´ vi snart inviterer dig i den seriøse klub  ( kun for medlemmer med 4 effekttrin ) ????
vi venter spændt - husk 0.01 er det imorgen og jeg er længe vågen __________________ dj
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen tillykke med det ene og det andet !
Jeg føler mig slået her - du skifter mere end mig, men du har også gode muligheder med hele 4 anlæg!
Hvis jeg kan holde mig vågen er jeg sku også klar til indlægget kl 00:01 dut 
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa Kyhn
Vil bare lige nævne, at om et øjeblik er det "imorgen" så du kan godt diske op med hemmelighederne - hvad ankommer ???? .....................er det en fjerde ?? ....eller ??
__________________ dj
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er tiden gået, Mr. Kyhn  __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig
Og her sidder vi og venter!!!!!!!!!!!!!!!................så vågn op, Kyhn og røb dine hemmeligheder ....................du kan ikke tillade dig at være offline - vi forventer at du lever op til dit løfte og idag er imorgen !!
__________________ dj
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 07:35 | IP-adresse registreret
|
|
|

Næ idag er idag og i morgen er det lørdag Iøvrigt så skal i da passe jeres senge tid istedet for at sidde oppe hele natten
Jeg har købt en fin lille brugt ting som skal afhentes i eftermiddag. ikke specielt stor og egenligt ikke noget særligt, men jeg er ret glad for handlen og kan næsten ikke vente til kl 16.00

|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 07:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
| Jeg føler mig slået her - du skifter mere end mig, men du har også gode muligheder med hele 4 anlæg! |
|
|
jeg tror næppe at der er nogen der skifter mere end dig  men jeg har da fået "Lidt" nyt på det sidste  og året er jo lige startet
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
En Sony HS50 er bare 
Jeg er misundelig. Dvs. på to dage har du handlet en reciever, effektforstærker, projektor samt kabler. Jeg er stolt af dig! 
|
|
|
og netfilter og en skilletrafo samt en dvdafspiller nå ja og nogle flere kabler
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 08:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var hurtigt at du fik klaret dit 2006 projekt(or)
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så mangler du bare et lærred samt en Lux mere! ...du får en uge!
|
| Til top |
|
| |