Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 11:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Rygter om Hifi 4 all. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 16
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mr.EntryLevel
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske

Bruger siden: 25 September 2005
Lokalitet: Sverige
Status: Offline
Sendt: 08 December 2005 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Lars37 og dfms !

Hvad bilder I jer egentlig ind. Hvad krav har I på at vide dette?

Er I virkelig så grebet af konspirations teorier ? "Grow up and get a life".

Sören

Til top Vis Mr.EntryLevel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.EntryLevel

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 08 December 2005 kl. 08:42 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:

For at gøre en lang tråd kort: Der er forelagt en redegørelse med uddrag fra Hifi-Klubben, der benægter at have givet rabat eller foræret ht. til Bruno for en god test.

Problemet er, at dette blot er en redegørelse for retningslinier på sitet samt en (forudsigelig) erklæring om, at man i Hifi-Klubben ikke bruger bestikkelse. Det ville de uanset aldrig indrømme (forståeligt nok!). Derfor mener jeg, at følgende dokumentation ville afslutte spekulationerne(i lighed med Kjeldsen):

- Indscan den faktura med Bruno´s navn på, der dokumenterer købet af MS5 fra Dali.

Det ville da være, at blande sig i noget der ikke rager dig. Tror du ikke på det de siger????

- En redegørelse for, hvorfor JB konkret blev smidt ud i sin tid.

Lars  

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 December 2005 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Hurtig skrev:

MichaelWB skrev:

@ hurtig

Bare så du er advaret, så var det et sæt MS5 og ikke Helicon der var en del af beskyldningerne

Jeg må snart få styr på mine efterretninger.... Tak for hjælpen

haha ja synes jeg du skulle . 

Men skal lige høre dig af , nu når vi er under 4 øjne .

Var det så to af dine folk jeg fanget i min baghave , da jeg ville høre hvad de lavet her , sagde de du er beskyldt for bagdørs salg , nå sagde jeg , nej nej det er af min fordør , ok vi går i forhaven sagde de bare .

Ghetto FabDet kender jeg ikke noget til....

Var de klædt i moderigtige grønne farver....?? Military

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 December 2005 kl. 09:02 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:
lars37 skrev:

For at gøre en lang tråd kort: Der er forelagt en redegørelse med uddrag fra Hifi-Klubben, der benægter at have givet rabat eller foræret ht. til Bruno for en god test.

Problemet er, at dette blot er en redegørelse for retningslinier på sitet samt en (forudsigelig) erklæring om, at man i Hifi-Klubben ikke bruger bestikkelse. Det ville de uanset aldrig indrømme (forståeligt nok!). Derfor mener jeg, at følgende dokumentation ville afslutte spekulationerne(i lighed med Kjeldsen):

- Indscan den faktura med Bruno´s navn på, der dokumenterer købet af MS5 fra Dali.

Det ville da være, at blande sig i noget der ikke rager dig. Tror du ikke på det de siger????

- En redegørelse for, hvorfor JB konkret blev smidt ud i sin tid.

Lars  

Om det rager mig eller ikke er vel underordnet. Jeg hentyder til at få afsluttet tråden om dette emne.

Lars

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 December 2005 kl. 09:07 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

"Jeg vil gerne have et svar på, om der er nogen som helst økonomiske forbindelser mellem de testede kabler - eller fabrikanterne -  og så hifi4all eller de tilknyttede medarbejdere f.eks. med rabat eller lignende / modydelser af en art? (ikke at jeg regner med det)

Og så kommer der endnu engang et svar på det spørgsmål - NEJ, DER ER INGEN ØKONOMISKE FORBINDELSER/MODYDELSER MELLEM LEVERANDØRER, IMPORTØRER, FORHANDLERE ELLER ANDRE DER LEVERER PRODUKTER TIL TEST OG FOLKENE PÅ HIFI4ALL. VI ER HVERKEN KØBT, BESTUKKET ELLER ANDRE FÆLE TING""

dette ser jeg som en benægtelese af alt med rabat osv.. disse svar kom der rigtig mange af især i jonas perioden.. lige sure og lige kontante hvergang... de værste forsvandt sammen med næsten alle jonas trådende under jeres server nedbrud

Hvis du opfatter rabat som en modydelse, så er det jo ikke så underligt at vi taler forbi hinanden.

Der er altså ikke tale om en modydelse, før den ene part siger til den anden: "Hvis du gør sådan, så får du det her af mig!"

Rabatter kan vi alle få, så det er IKKE en modydelse.

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 December 2005 kl. 09:09 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Rygter om HiFi4all

Den der med at fremlægge budgetter og regnskaber til offentlig beskuelse, så skal vi måske også som brugere, have lagt vores egene budgetter og årsregnskaber / opgørelser ud på de forskellige tråde. Og vi skal måske heller ikke handle i HiFi butikkerne, hvis de ikke lægger deres regnskaber  og budgetter ud.

Nu er det kommet for langt ud - det kommer da ikke os ved, og så er det da tilmed noget så hamrende ligegyldigt og uinteressant. Det er et privat foretagende hvor man kan kigge med hvis man har lyst, det er ikke en rettighed man har, og derfor helelr ikke kan tillade sig at stikke sin næse i disse anliggender. Der er heller ikke tvang, så hvis man ikke har lyst, så er det jo ens egen beslutning.

Og da der ikke er nogen anledning til at mistænkeliggøre nogen eller noget omkring HiFi4all, så er det da nok på tide at stoppe den der forkvaklede heksejagt, som enkelte personer har kørt igennem længere tid.

Lad os glædes over det store arbejde der gøres hos HiFi4all og fra hele staben af medarbejdere, der er jo ikke anledning eller grund til andet.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Helt enig!

Fremlæggelse af regnskaber er noget pjat! Det her er en privat side og vi kan komme og gå som det passer os. Hvis nu det havde været en medlemsbetalt side, så ville det værre rimeligt med indsigt i hvordan tingene hænger sammen, men det er det ikke, den er gratis!

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 December 2005 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:
læs de første indlæg fra mig før der gik spencer i den, så vil du os se min eneste anke gik på jeres kontante udmeldinger om at i var 100 % uafhængige og havde det så hårdt

Læs også lige den tråd på hifi-musik, for der er mere brugbar info her, som afslører lidt mere.

Specielt et indlæg som miskrediterer Dali-fabrikkens troværdighed, og insinuerer at man ikke vil kunne bruge en udtalelse fra dem.

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 08 December 2005 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:
Toftdahl skrev:

Rygter om Hifi4all

Det er helt ud i hampen at enkelte personer ikke kan læse og forstå, for det må da være resultatet, da disse konstant og vedblivende fremturer, med nogle helt latterlige og uværdige ikke dokumenterede påstande omkring redaktionen / administrationen - herunder hvad der testes og testernes uafhængighed. Ligeledes drager man tvivl om hæderlighed og testernes private indkøb i forbindelse med test's.

Prsonligt har jeg STOR tillid til administration og redaktion, der er intet i deres test's eller virke der indikerer, at den kritik og utidige indblanding, som ganske få personer her i forum og andre fora fremturer med, skulle have hold i virkeligheden - tværtimod.

Men det er måske fordi dette absolutte og stærkt begrænsede mindretal - er sådan eller tænker sådan, og derfor mener at alle andre må have sådanne tendenser.

Denne bøvl og ballade om urent trav, er jo gentagne gange startet af de samme få brugere, brugere der er udelukket fra HiFi4all, ud fra deres meget dårlige måde at opføre sig på, ligessom deres opførsel generelt har en karakter af at være brovtende og asocial i deres omgang med det brede forum. Det har efterfølgende udviklet sig til skriverier fra denne minoritetsgruppe, som intet beviser men alene fremstår som det pure opspind ren hævnagt.

Vi har et HiFi4all som ubetinget er det førende og absolut mest alsidige HiFi magasin i Danmark, ligesom det globalt set også er af højeste kvalitet og format. 
Så jeg kan egentligt kun grine af disse fremturende og barnlige enkeltpersoner - de har et liv fuldt af problemer i hele deres omgang med livet og andre mennesker - det må være surt og gøre ondt at være så sort indvendigt.

Hifi4all - vi er 99,99% af de samlede brugere der har tillid til jer, I laver et stort og flot troværdigt arbejde. Der er intet der tyder på disse enkeltpersoners påstande og angreb, har hold i virkeligheden - tak for dette store (ulønnede) arbejde og flotte HiFi magasin, det er en glæde at kigge med hver dag.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Jeg er helt enig

Jeg er også enig

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 08 December 2005 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:
Live21 skrev:

"Jeg vil gerne have et svar på, om der er nogen som helst økonomiske forbindelser mellem de testede kabler - eller fabrikanterne -  og så hifi4all eller de tilknyttede medarbejdere f.eks. med rabat eller lignende / modydelser af en art? (ikke at jeg regner med det)

Og så kommer der endnu engang et svar på det spørgsmål - NEJ, DER ER INGEN ØKONOMISKE FORBINDELSER/MODYDELSER MELLEM LEVERANDØRER, IMPORTØRER, FORHANDLERE ELLER ANDRE DER LEVERER PRODUKTER TIL TEST OG FOLKENE PÅ HIFI4ALL. VI ER HVERKEN KØBT, BESTUKKET ELLER ANDRE FÆLE TING""

dette ser jeg som en benægtelese af alt med rabat osv.. disse svar kom der rigtig mange af især i jonas perioden.. lige sure og lige kontante hvergang... de værste forsvandt sammen med næsten alle jonas trådende under jeres server nedbrud

Hvis du opfatter rabat som en modydelse, så er det jo ikke så underligt at vi taler forbi hinanden.

Der er altså ikke tale om en modydelse, før den ene part siger til den anden: "Hvis du gør sådan, så får du det her af mig!"

michael for sidste gang.. det eneste jeg har sagt er at de har påstået de ikke modtager rabat, jeg har sagt det gør de og ik forstår hvorfor det skal holdes hemligt..

spencer.. har svaret på det, kan ik gøre for du ikke forstår den danske gramatik.. men vil da godt sige igen at nej en udtalelse fra dali kan ikke bruges til noget som helst.. hvis de var skyldige hvad jeg ik tror ville de sige nej, hvis de var uskyldige ville de os sige nej.. ked af du ikke fatter det.. og den eneste grund til det blev nævvnt var pga af der var en der så det som uomtvisteligt bevis på det var sandt når de siger de aldrig har gjort det..

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 December 2005 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:
spencer.. har svaret på det, kan ik gøre for du ikke forstår den danske gramatik.. men vil da godt sige igen at nej en udtalelse fra dali kan ikke bruges til noget som helst.. hvis de var skyldige hvad jeg ik tror ville de sige nej, hvis de var uskyldige ville de os sige nej..

Det er faktisk korrekt, at en anklaget i en retssag, kan lyve uden at blive straffet for selve løgnen.
Men Dali er vel ikke under anklage her ?

Hvis der bliver en evt. retssag, hvor Dalifabrikken skal vidne, så er det mened at lyve i retten.
Er de derimod under anklage, så må de gerne lyve.

Ja sådan er retssystemet.

Så i en evt. retssag - hvis der bliver en - så er det kun den anklagede der kan lyve uden at begå mened.

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Sendt: 08 December 2005 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Live21 skrev:
spencer.. har svaret på det, kan ik gøre for du ikke forstår den danske gramatik.. men vil da godt sige igen at nej en udtalelse fra dali kan ikke bruges til noget som helst.. hvis de var skyldige hvad jeg ik tror ville de sige nej, hvis de var uskyldige ville de os sige nej..

Det er faktisk korrekt, at en anklaget i en retssag, kan lyve uden at blive straffet for selve løgnen.

Hvis der bliver en evt. retssag, hvor Dalifabrikken skal vidne, så er det mened at lyve i retten.

Så i en evt. retssag - hvis der bliver en - så er det kun den anklagede der kan lyve uden at begå mened.

flot indlæg du fatter virkelig pointen.. det der er blevet sagt er bare at det er ubrugeligt og hverken beviser eller modbeviser noget somhelst.. men man kan ikke diskutere med en der ikke kan forstå eller ikke vil forstå.. med henblik på tidligere indlæg denne tråd uvedkommende lader det til andre er áf den mening du ikke vil forstå

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 December 2005 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:
Spencer skrev:

Live21 skrev:

flot indlæg du fatter virkelig pointen.. det der er blevet sagt er bare at det er ubrugeligt og hverken beviser eller modbeviser noget somhelst.. men man kan ikke diskutere med en der ikke kan forstå eller ikke vil forstå.. med henblik på tidligere indlæg denne tråd uvedkommende lader det til andre er áf den mening du ikke vil forstå

Hvis vi snakker om hvad jeg ikke kan forstå, så er det at du skulle have personlige interesser i at miskreditere hifi4all ? Hvilke motiver kunne der være tale om ?

Det virker meget som et korstog, der kun har til formål at ødelægge det for brugerene af sitet, og ikke hjælpe dem.

Du har jo faktisk også forladt sitet, og har ikke skrevet mange indlæg i meget lang tid, ud over i denne tråd ?

Er du egentlig ikke bare træt af at være her ?

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 08 December 2005 kl. 09:55 | IP-adresse registreret  

Lad nu være med personfnidder. Hold jer venligst til emnet!

Tak!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 December 2005 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:
MichaelWB skrev:
Live21 skrev:

michael for sidste gang.. det eneste jeg har sagt er at de har påstået de ikke modtager rabat, jeg har sagt det gør de og ik forstår hvorfor det skal holdes hemligt..

spencer.. har svaret på det, kan ik gøre for du ikke forstår den danske gramatik.. men vil da godt sige igen at nej en udtalelse fra dali kan ikke bruges til noget som helst.. hvis de var skyldige hvad jeg ik tror ville de sige nej, hvis de var uskyldige ville de os sige nej.. ked af du ikke fatter det.. og den eneste grund til det blev nævvnt var pga af der var en der så det som uomtvisteligt bevis på det var sandt når de siger de aldrig har gjort det..

Nu vil jeg helst ikke kaste mig ud i en sprogdiskussion med dig, det må være rigeligt med den du har med Spencer

Men ud fra det citat som du er kommet med har de jo ikke sagt at de ikke fik rabat, de har sagt der ikke var modydelser eller andre økonomiske forbindelser

Det er dig der sidestiller rabat med en modydelse, og det kan jeg godt forstå de reagerer på. Det ville da vel også være lidt fjollet, hvis folkene som bag hifi4all som de eneste skulle betale fuld pris, men vi andre godt kunne få rabat!

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 December 2005 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Er det ikke bare for dumt, at lave rygter om folk der bruger deres fritid på at informere vi andre? Jeg håber det hermed er manet i jorden.

http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1120&zoneid=1

Jo, jeg vil give dig helt ret her, i at det er dumt !

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 08 December 2005 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:
Live21 skrev:

Fuldstændig korrekt, og min udtalelse fra dengang har ikke det fjerneste med at nægte at få rabatter at gøre, så den del gider jeg ikke engang kommentere igen. Desuden var den udtalelse ikke sur, men den var alvorligt ment - det var endnu en periode hvor vi var beskyldt for alverdens ting, og helt ærligt - det begynder altså at blivende en smule trættende efter et stykke tid.

Og nu er det så kommet dertil med nøjagtigt det udfald der desværre var forventet - uanset hvad der bliver skrevet, så er det bare ikke nok for nogle.

Desuden er alle Jonas-trådene ikke forsvundet - en søgning i forummet giver knap 500 tråde.

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 08 December 2005 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Live21 skrev:

Spencer - jeg håber ikke at du er jurist, for det er simpelthen noget vås du lukker ud!!

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 December 2005 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
Spencer skrev:

Live21 skrev:

Spencer - jeg håber ikke at du er jurist, for det er simpelthen noget vås du lukker ud!!

Når du er under anklage, kan du ikke straffes for at lyve for at beskytte dig selv, men kun for det du har begået.

Tjeck det ud med en jurist.

EDIT: Der kan være tale om rabat, hvis man er meget samarbejdsvillig, men det er noget andet.
Desuden er vi uden for emnet, da vi sådan set ikke bør miskreditere Dali, eller nogen anden.

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 08 December 2005 kl. 10:07 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
jdg1 skrev:
Spencer skrev:

Live21 skrev:

Når du er under anklage, kan du ikke straffes for at lyve for at beskytte dig selv, men kun for det du har begået.

Tjaa....jeg kunne jo checke det med mig selv?

Og jeg er enig med hvad du skriver i dit sidste indlæg (efter du skar det til)

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 December 2005 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
Spencer skrev:
jdg1 skrev:
Spencer skrev:

Live21 skrev:

Tjaa....jeg kunne jo checke det med mig selv?

Og jeg er enig med hvad du skriver i dit sidste indlæg (efter du skar det til)

Hov - nej, lad vær... jeg vil ikke være enig med dig.
Godt, så ved vi begge hvordan rabatsystemer virker i det system.

<< Forrige Side af 16 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes