Forfatter |
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
sygt.. du fatter det virkelig ikke ???
omskriver det til 3 klasse niveau.
jeg skrev mailen fra dali ikke kan bruges, fordi de aldrig vil indrømme det selv hvis de havde prøvet at bestikke bruno ! dette er en generel holdning har egentlig ik noget med hverken dali eller bruno at gøre, og slet ikke denne tråd..
Bruno =frøken jørgensen
Dali =hr madsen
nu kommer et eksempel.. fru jørgensen er anklaget for at have myrdet sin mand efter han var utro med deres barnepige, dommeren spørger hvordan hun stiller sig til anklagen, hun siger hun er uskyldig.. nogen har mistanke til deres nabo hr madsen har hjulpet hende med mordet han kommer i vidneskranken og siger han er uskyldig..
hvad tror du så der sker. lader de fru jørgensen og hr madsen gå fordi de nu begge har sagt de er uskyldige ?
dette er selvfølgelig generelt og har aldrig taget stilling til beskyldningerne fra jonas ej heller har jeg lyst til det
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
spencer rettede for sent..
og hvis du kunne læse hvad jeg efterhånden tvivler på, ville du ha vidst at det der var henvendt til en anden bruger og var angående mailen fra dali.. som er FULDKOMMEN denne tråd uvedkommende.. jo det var måske en latterliggørelse.. men alle undtagen dig ville vide at det var af ham.. og mailen fra dali ikke har det fjerneste med nogetsomhelst at gøre også denne har jeg svaret dig på !!!
og igen hvor helv. løber jeg fra noget jeg har skrevet.. jeg kan vel ikke gøre for din manglende evne til at forstå hvad jeg skriver.. så kritiser mine kundskaber indenfor dansk istedet for dine forsøg på ?? ja ved egentlig ik hvad du har gang i. ingen kan da læse så forkert medmindre det er med vilje |
|
|
Kommer der mere - for du er blevet citeret to gange, uden at det hele er med ? __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
jeg skrev mailen fra dali ikke kan bruges, fordi de aldrig vil indrømme det selv hvis de havde prøve at bestikke bruno ! dette er en generel holdning |
|
|
Ikke korrekt.
Det er nemlig ikke min holdning som udgangspunkt, at folk vil lyve. Det er et for skidt udgangspunkt at have om andre mennesker. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
sygt.. du fatter det virkelig ikke ???
omskriver det til 3 klasse niveau.
jeg skrev mailen fra dali ikke kan bruges, fordi de aldrig vil indrømme det selv hvis de havde prøve at bestikke bruno ! dette er en generel holdning har egentlig ik noget med hverken dali eller bruno at gøre, og slet ikke denne tråd..
Bruno =frøken jørgensen
Dali =hr madsen
nu kommer et eksemp.. fru jørgensen er anklaget for at have myrdet sin mand efter han var utro med deres barnepige, dommeren spørger hvordan hun stiller sig til anklagen, hun siger hun er uskyldig.. nogen har mistanke til deres nabo hr madsen har hjulpet hende med mordet han kommer i vidneskranken og siger han er uskyldig..
hvad tror du så der sker. lader de fru jørgensen og hr madsen gå fordi de nu begge har sagt de er uskyldige ?
dette er selvfølgelig generelt og har aldrig taget stilling til beskyldningerne fra jonas ej heller har jeg lyst til det
|
|
|
Så er vi jo i en situation hvor du mistænkeliggør hifi4all, Dali og AudioNord.
Du siger du ikke vil tage stilling til JB's anklager, men samtidig siger du at man ikke kan regne med de ovenståendes benægtelse, da de selvfølgelig altid vil påstå de er "uskyldige". Du må meget undskylde hvis jeg misforstår dig, men i min verden er det det samme som at tage stilling!
Sørgeligt at der ikke gælder de samme regler for Kenneth, Bruno og resten af flokken, som der gør for alle os andre. Uskyldig til det modsatte er bevist..... __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
MichaelWB skrev:
@ hurtig
Bare så du er advaret, så var det et sæt MS5 og ikke Helicon der var en del af beskyldningerne
|
|
|
Jeg må snart få styr på mine efterretninger.... Tak for hjælpen   |
|
|
haha ja synes jeg du skulle .
Men skal lige høre dig af , nu når vi er under 4 øjne .
Var det så to af dine folk jeg fanget i min baghave , da jeg ville høre hvad de lavet her , sagde de du er beskyldt for bagdørs salg , nå sagde jeg , nej nej det er af min fordør , ok vi går i forhaven sagde de bare .
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
i er jo ikke villige til at forstå noget.. læs og forstå skriv hvis i er i tvivl
jeg skrev: "ja de har spurgt hifiklubben og dali om de er fører deres kunder bag lyset, overraskende nok var svaret nej dette er ikke brugbart, tror du os på rumvæsner hvergang du ser en korncirkel ? "
det betyder at bruno skrev et brev til dali !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!! uenig ? ja ved godt det var en mail han sendte, men lad være med at brokke jer over det 
han fik et svar tilbage !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uenig ?
de sagde nej vi har ik betalt dig for gode tests !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uenig ?
og hvad kan man så bruge det til ???????????????????????????
beviser det noget ?????????????????????????
hvis de ikke har betalt ham vil de sige nej. !!!!!!!!!!!!!!!
hvis de har betalt ham vil de sige nej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
derfor kan man ikke bruge det til noget.. nu kommer sætningen igen, husk på hvad i lige har lært
ja de har spurgt hifiklubben og dali om de er fører deres kunder bag lyset, overraskende nok var svaret nej dette er ikke brugbart, tror du os på rumvæsner hvergang du ser en korncirkel ?
jeg har forklaret det første for jer, nu den sidste del, nemlig "tror du os på rumvæsner hvergang du ser en korncirkel ?"
læg især mærke til min tiltaleform DU. du er ikke en side, men den person som svaret er til.
hvorfor så lige korncirkler ? fordi nogle anser dem som beviser på rumvæsner. men fakta er de kan være lavet af nørder med brædder, så selve eksistensen af en cirkel beviser ik der har været rumvæsner der, men det modbeeviser det heller ikke, ergo er den ubrugelig..
|
Til top |
|
|
kontrast Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 558
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glem dem, Live21, enten fatter de bare ikke en pind af det sagen drejer sig om, men kun røgsløret eller de er så superloyale at de opfører sig som
skildvagter der har fået ordrer til bare at afvise alle forsøg på fornuftsindtrængen.
Det er rigtig længe siden jeg har set en så konsekvent ikke-forståen anywhere!
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Live 21
Så tag lige en dyb indånding 
Du (og her mener jeg dig) skal lige huske på at du (ordet) er en generelt benyttet tiltaleform på skrift, til læseren (ja både dig og alle de andre dig'er ude ved skærmene), så derfor er det ikke tydeligt at du henviser til én specifik person!
At Dali og HFK benægter alt beviser intet! Det har du helt ret i. At JB har ondt i r**** over Brunos højttalere beviser heller ingen ting, andet end at han går for meget op i hvad andre har! Men alligevel er det hifi4all der bliver mistænkelig gjort, også når de rent faktisk svarer på "anklagerne" og det synes jeg personligt stinker! __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
michael læg venligst mærke til alle de gange jeg konsekvent har sagt jeg ingen holdning har til hverken bruno eller jonas. og egentlig ikke forstår hvorfor de er indraget i denne tråd.
michael jeg svarede et indlæg fra en person og jeg skrev du... hvis jeg havde ment en side havde jeg skrevet det i den korrekte form, eller bare navnet på den side jeg mente.. det der er jo tilgrin..
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
Glem dem, Live21, enten fatter de bare ikke en pind af det sagen drejer sig om, men kun røgsløret eller de er så superloyale at de opfører sig som skildvagter der har fået ordrer til bare at afvise alle forsøg på fornuftsindtrængen.
Det er rigtig længe siden jeg har set en så konsekvent ikke-forståen anywhere! |
|
|
Nu ligger der jo nok en masse indforståethed, som er opstået på chatten ovre på hifi-musik hvor I begge er medlemmer ?
Man glemmer tit at det man skriver også skal kunne læses af helt nye brugere, uden at de kender en masse forhistorie.
Derfor er en ultrapræcis formulering nødvendig.
Da der er mindst to der har misforstået Live21's indlæg, er det altså fordi det er for meget indforståethed og ironi i det skrevne. Denne indforståethed må man fralægge sig, da man ellers let kommer i fedtefadet, og stå til regnskab for en formulering hvor man mener noget helt andet end det skrevne. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
Glem dem, Live21, enten fatter de bare ikke en pind af det sagen drejer sig om, men kun røgsløret eller de er så superloyale at de opfører sig som skildvagter der har fået ordrer til bare at afvise alle forsøg på fornuftsindtrængen.
Det er rigtig længe siden jeg har set en så konsekvent ikke-forståen anywhere! |
|
|
Så kan du jo passende forklare os hvad sagen går ud på?
Jeg er bestemt ikke superloyal eller skildvagt og jeg modtager bestem ikke ordrer fra nogen fra hifi4all. Jeg kender dem ikke og er ganske almindelig bruger, men jeg forbeholder mig retten til at reagere når jeg synes nogen opfører sig forkert.
I dette tilfælde er det JB, der ikke længere er på hifi4all, og hans medløbere der er problemet.
Hvis du er en af medløberne, der synes det er iorden at JB bare kan slynge om sig med påstande, og så er det op til andre at modbevise dem, så må du meget undskylde at jeg ikke er en af dem der bare står og ser på. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
@ Live 21
Du (og her mener jeg dig) skal lige huske på at du (ordet) er en generelt benyttet tiltaleform på skrift, til læseren (ja både dig og alle de andre dig'er ude ved skærmene), så derfor er det ikke tydeligt at du henviser til én specifik person!
At Dali og HFK benægter alt beviser intet! Det har du helt ret i. At JB har ondt i r**** over Brunos højttalere beviser heller ingen ting, andet end at han går for meget op i hvad andre har! Men alligevel er det hifi4all der bliver mistænkelig gjort, også når de rent faktisk svarer på "anklagerne" og det synes jeg personligt stinker!
|
|
|
Lige mine ord, det er humlen i det hele. Stop dog den mistænkeliggørelse. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
MichaelWB skrev:
@ Live 21
At Dali og HFK benægter alt beviser intet! Det har du helt ret i. At JB har ondt i r**** over Brunos højttalere beviser heller ingen ting, andet end at han går for meget op i hvad andre har! Men alligevel er det hifi4all der bliver mistænkelig gjort, også når de rent faktisk svarer på "anklagerne" og det synes jeg personligt stinker!
|
|
|
Lige mine ord, det er humlen i det hele. Stop dog den mistænkeliggørelse. |
|
|
Så er vi mindst 3 der er enige her !  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
michael for h.. kom nu.. denne tråd handler hverken om jonas eller bruno. eller et sæt højttalere, den handler om den etiske situation som kenneth lagde en skrivelse frem om !!!!!!!!!!!
altså at de benytter sig af tilbud selvom de tidligere har afvist det !!!! ikke om jonas´ beskyldninger
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
|
|
jeg har hermed givet op, deres danskkundskaber egner sig ikke til at læse.. er os lidt nervøs for deres evne til at konkludere 
et sidste spagt forsøg.. VI SNAKKER IKKE OM BRUNO ELLER DALI HER:: HELLER IKKE JONAS OG HANS BESKYLDNINGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KENNETH HAR IKKE SVARET PÅ JONAS`BESKYLDNINGER HVOR HELVEDE HAR I DEN IDE FRA ??????????????????????? er det pga den skide mail fra dali ?????????????? det er blevet sagt så mange gange til jer at det ikke det denne tråd handler om !!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
kontrast skrev:
|
|
jeg har hermed givet op, deres danskkundskaber egner sig ikke til at læse.. er os lidt nervøs for deres evne til at konkludere 
et sidste spagt forsøg.. VI SNAKKER IKKE OM BRUNO ELLER DALI HER:: HELLER IKKE JONAS OG HANS BESKYLDNINGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KENNETH HAR IKKE SVARET PÅ JONAS`BESKYLDNINGER HVOR HELVEDE HAR I DEN IDE FRA ??????????????????????? |
|
|
Det indlæg jeg har sakset fra dig, er ellers plantet lige midt i den tråd, men det er nok en tilfældighed ? Hvis de to ting ikke har noget med hinanden at gøre, bør du oprette en selvstændig tråd, og ikke lege medløber i Jonas' tråd.
EDIT: Jeg skal love for at du retter i dine indlæg imens man svarer på dem. Mon ikke du bør vente med at trykke 'send' til de er færdige ? __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
michael for h.. kom nu.. denne tråd handler hverken om jonas eller bruno. eller et sæt højttalere, den handler om den etiske situation som kenneth lagde en skrivelse frem om !!!!!!!!!!!
altså at de benytter sig af tilbud selvom de tidligere har afvist det !!!! ikke om jonas´ beskyldninger
|
|
|
Enig med Live21..... han skriver korrekt, og hvad det hele handler om, i forholder jer hele tiden til sagen, og ikke om det er etisk....
Hvis jeg var dali ville jeg da også skjule det.... der kan jo gå mange år før det hele kommer frem, hvis der er ugler i mosen, hvilket jeg som person ikke ved noget om.... men selvf ville jeg også skjule det, hvis jeg havde lavet noget l**t....
En gang forbryder, næsten altid forbryder :-) *thats life*
// ouT
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
tarup 13 skrev:
MichaelWB skrev:
@ Live 21
|
|
|
Lige mine ord, det er humlen i det hele. Stop dog den mistænkeliggørelse. |
|
|
Så er vi mindst 3 der er enige her ! 
|
|
|
Jeg tror nu nok vi er en del mere end 3, måske nogle hundrede stykker. Men det er jo kun gætværk. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Live21 skrev:
kontrast skrev:
|
|
et sidste spagt forsøg.. VI SNAKKER IKKE OM BRUNO ELLER DALI HER:: HELLER IKKE JONAS OG HANS BESKYLDNINGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KENNETH HAR IKKE SVARET PÅ JONAS`BESKYLDNINGER HVOR HELVEDE HAR I DEN IDE FRA ??????????????????????? |
|
|
Det indlæg jeg har sakset fra dig, er ellers plantet lige midt i den tråd, men det er nok en tilfældighed ? Hvis de to ting ikke har noget med hinanden at gøre, bør du oprette en selvstændig tråd, og ikke lege medløber i Jonas' tråd.
EDIT: Jeg skal love for at du retter i dine indlæg imens man svarer på dem. Mon ikke du bør vente med at trykke 'send' til de er færdige ?
|
|
|
spencer.. ja ved det godt.. os rigtig irriterende jeg er nødt til det, men min firefox har det med at gå ned på denne side, så for jeg ik skal skrive det hele om igen gemmer jeg det ved at sende det før det er helt færdigt og så rette lidt.. sorry,
jamen spencer du kan drive en mursten til vanvid (en god egenskab) det var jo et svar til en meget sur person på en anden side, ergo postede han i den tråd der omhandler begge emner, både den etiske situation og jonas og bruno, jeg har kun omtalt den etiske situation, men da han sagde brevet fra dali var et bevis der var ukrænkeligt sendte jeg ham det svar for at påpege det var ubrugeligt. da de i tilfælde af de var skyldige (hvad jeg ikke tror) havde kommet med det samme svar.. altså en generel holdning til at bare fordi man siger man er uskyldig er det ik altid sådan.. og min sætning du tror måske os på rumvæsner hvis du ser en korncirkel var selvfølgelig ment til ham og ikke ritt bjerregård, poul nyrup, michael laudrup eller hifi4all.. fatter ik hvordan du er kommet dertil..
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne være rart med noget dokumentation på påstandene. Jeg husker ikke alle tråde, og ikke nogen konkret hvor testere har benægtet at have købt testmodeller billigt efter testen er udført.
Denne dokumentation vil jeg gerne se.
Dokumentation for at det er sket (ikke benægtelsen men køb af testmodel), mener jeg Live21 har lagt frem.
|
Til top |
|
|