| Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
mit sidste indlæg i denne tråd.. og her spørges os om rabatter !!! jeg har ingen interesse i at svine hifi4all til og har som jeg har sagt mange gange fuld tiltro til de ikke er farvede i deres anmeldelser.. dem der vil se flere af de udtalelser må selv søge.. eneste anke jeg havde var at de så kraftigt har næget al form for rabat og modydelser til deres testere.. at spencer er ulidelig er en helt anden sag der gjorde denne tråd blev kørt alt for langt af sporet |
|
|
Du skriver at det er dit sidste indlæg i tråden ? Mener du selv at det er værdigt at lange ud, og så løbe sin vej ?
Det indlæg hvor Ronin har været sur på mig, hevde intet som helst med anmeldere at gøre.
At du overhovedet hiver det frem, tyder på at du et eller andet sted er løbet tør for argumenter og beskyldninger.
Dine beskyldninger imod hifi4all er udokumenterede, og du modsiger dig selv 180 grader i denne korte tråd.
Faktisk ser jeg det lidt som om at du har malet dig inde i et hjørne hvor du ikke kan komme væk. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, her springes rammerne for skrankepaveri....har du ikke en skranke så find en andens  __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
FFS dette er så det sidste, jeg havde svaret dig i privat, men du froventer åbenbart jeg svare dine indlæg her..
jeg har kun sagt jeg ik forstår de altid har benægtet at de på nogen måde tager imod tilbud eller noget somhelst andet fra procducenter når de har noget til test !!!! jeg har os sagt jeg på ingenmåde tror de er købte eller andet.. har på intet tidspunkt givet udtryk for andet end den undren over de har benægtet ting der tydeligvis ikke er korrekte..
dette er bare et eksempel.. der er ufatteligt mange ligenende.. en del er væk sammen med de fleste bojer tråde.. det her er oprindeligt fra kramer71 og der spørges om de modtager noget som helst fra producenten for hvem de i dette tilfælde tester kabler.. og vil igen gøre opmærksom på jeg aldrig har givet udtryk for det er forkert de køber ting når de tester, ej heller med rabat.. jeg synes dog når producenten sætter penge til at vi er i en gråzone..
spencer hvis du har flere infantile spørgsmål bliver de besvaret i pb..
"Jeg vil gerne have et svar på, om der er nogen som helst økonomiske forbindelser mellem de testede kabler - eller fabrikanterne - og så hifi4all eller de tilknyttede medarbejdere f.eks. med rabat eller lignende / modydelser af en art? (ikke at jeg regner med det)
Og så kommer der endnu engang et svar på det spørgsmål - NEJ, DER ER INGEN ØKONOMISKE FORBINDELSER/MODYDELSER MELLEM LEVERANDØRER, IMPORTØRER, FORHANDLERE ELLER ANDRE DER LEVERER PRODUKTER TIL TEST OG FOLKENE PÅ HIFI4ALL. VI ER HVERKEN KØBT, BESTUKKET ELLER ANDRE FÆLE TING"
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fulgt med i tråden på hifi-musik og for mit vedkommende er det åbenlyst, at MichealWB og Spencer er gået fejl af Live21's indlæg.
Dette kan selvfølgelig ske for enhver (man misforstår jo til tider hinanden - særligt på skrift)
Live21 har dog nu på flere sider i denne tråd redegjort for sit indlæg på hifi-musik.
Men alligevel harcelere MichaelWB og Spencer ufortrødent, og de lægger an til en heksejagt, som lugter langt mere af kværuleren end af reelle hensigter. Dette finder jeg direkte usmageligt! 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
|
Jeg har fulgt med i tråden på hifi-musik og for mit vedkommende er det åbenlyst, at MichealWB og Spencer er gået fejl af Live21's indlæg.
Dette kan selvfølgelig ske for enhver (man misforstår jo til tider hinanden - særligt på skrift)
Live21 har dog nu på flere sider i denne tråd redegjort for sit indlæg på hifi-musik.
Men alligevel harcelere MichaelWB og Spencer ufortrødent, og de lægger an til en heksejagt, som lugter langt mere af kværuleren end af reelle hensigter. Dette finder jeg direkte usmageligt! 
|
|
|
Uha - der skam tale om at Live21 har skrevet ting som han ikke mente - det har han skam bekræftet.
Når jeg gør opmærksom på at noget af det han skriver i denne tråd, er 180 graders modsigelser, så er det skam ting der stadig står i tråden.
Live21 har udokumenterede påstande som han bør holde helt for sig selv. Længere er den ikke. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
kuncha Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 150
|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
børnehave
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|

Nosferatu
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
lol din lille (censur) her er det eneste jeg har skrevet jeg har formuleret forkert. og strauss der fordi jeg skulle svare dig konstant kom forkert med da den selvfølgelig er købt et godt stykke tid efter testen
Spencer skrev:
|
@Live21
Du har skrevet:
------------------
Live21 skriver:
vinylfreak.. vi må efterhånden ha slået det fast at produkterne ikke bliver leveret tilbage efter endt test.. har vi så krav på at vide hvad der så sker med dem ? nej egentlig ikke, men vil det være klædeligt med offentliggørelse af hvad der så sker med dem ? det synes jeg !
------------------
Er der noget af det du har læst efterfølgende, der rykker ved denne 'konklusion' med at alle produkterne beholdes ?
Det er jo ikke blot enkelte, men alle produkter du her henviser til.
| | |
ok se det var måske en fejl.. har ingen tro på de beholder alle produkter !"!!!! tillykke der var jeg ikke præcis nok.. men kan da nævne lidt nu du åbenbart vil have det.. strauss, bryston, dali, cayin, pathos, nighthawk, holfi... bryston dali, pathos og cayin solgt meget kort tid efter testen var færdig.. gider egentlig ik gå igennem om der er flere for det interessere mig ikke.. og jeg tror stadig ikke der findes en eneste test herinde der er købt
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
|
|
|
|
Helt enig, argumenterne er sekundære...i stedet ledes efter fodfejl og uskarpe formuleringer. Direkte ødelæggende for forståelsen 
__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Live21
Hvorfor er det lige at du skriver i PB til mig, og kommenter det i tråden ?
Nu bliver det da svært for andre at følge med. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
normalt poster jeg ikke pb, men er sku ligeglad med dig.. dette forklarer jo en del om dit valg til ikke at kunne forstå noget som helst
"Jeg mener ikke at det er værdigt at deltage i JB's tråd med ting der kan skade hifi4all. Jeg tager i den forbindelse ikke engang stillig til om de er sande, blot det at nogen finder på at skrive det offentligt."
|
| Til top |
|
| |
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
sygt, 8 siders 80% misforståelser og ligegyldig snak.....
// ouT
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt sigende statistik for tråden her:
Af de første 140 indlæg (7 sider) står Spencer for 42 indlæg og Live21 for 36 indlæg, ca. 3/5 af alle indlæg tilsammen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men tilbage til tråden....rygter.
Den bedste måde at undgå rygter på er åbenhed og information. Tildensen er klar, det er på vej....lidt trægt måske, men på vej 
Et skridt i den retning kunne være sidens budget/regnskab...det ville kunne ligge låg på nogle af de sidste spekulationer.
__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
dtomsen skrev:
|
Af de første 140 indlæg (7 sider) står Spencer for 42 indlæg og Live21 for 36 indlæg, ca. 3/5 af alle indlæg tilsammen |
|
|
Jamen så er det jo nok bare et rygte, og intet andet ? Vi kunne jo også sidde på en bænk med en pose øl, men det er sgu lidt koldt og mørkt udenfor.
Vi har desuden også skrevet en masse PB'er, og der fortsætter det nok. Jeg vil ikke svare ude i tråden, på noget der er spurgt om i en PB.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
normalt poster jeg ikke pb, men er sku ligeglad med dig.. dette forklarer jo en del om dit valg til ikke at kunne forstå noget som helst
"Jeg mener ikke at det er værdigt at deltage i JB's tråd med ting der kan skade hifi4all. Jeg tager i den forbindelse ikke engang stillig til om de er sande, blot det at nogen finder på at skrive det offentligt." |
|
|
Taget ud af kontekst, og et vidnesbyrd om at jeg finder det usmageligt at kritisere hifi4all ovre fra hifi-musik.dk
I den forbindelse kan jeg netop ikke forholde mig til om de er sande, men blot at du skriver det. Du ved tilsynelsdende noget som du ikke fremlægger, fordi du mener at det nok er at gå for langt.
I så fald er du nok allerede gået for langt, og bør ikke svine sitet til. Jeg har ingen beviser hverken for eller imod.
At du henviser til en gammel tråd, hvor Ronin var gal på mig, og poster fra PB, viser at du er langt ude nu.
Du har skrevet at du ikke tror at der er urent trav, og alligevel fortsætter du med at poste ting der skader sitet. Lad det dog ligge, og kom videre. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
dtomsen skrev:
|
Af de første 140 indlæg (7 sider) står Spencer for 42 indlæg og Live21 for 36 indlæg, ca. 3/5 af alle indlæg tilsammen |
|
|
Jamen så er det jo nok bare et rygte, og intet andet ? Vi kunne jo også sidde på en bænk med en pose øl, men det er sgu lidt koldt og mørkt udenfor.
Vi har desuden også skrevet en masse PB'er, og der fortsætter det nok. Jeg vil ikke svare ude i tråden, på noget der er spurgt om i en PB.
|
|
|
Din kommentar giver ingen mening, mit indlæg var bare et forsøg på at fortælle "visse" personer, at de burde dæmpe skrivetrangen lidt, og lade andre komme til orde.....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
dtomsen skrev:
Spencer skrev:
dtomsen skrev:
|
|
|
|
|
|
Din kommentar giver ingen mening, mit indlæg var bare et forsøg på at forstælle "visse" personer, at de burde dæmpe skrivetrangen lidt, og lade andre komme til orde..... |
|
|
Det er da ikke muligt at blokere for at andre kan poste indlæg ? Sikke da noget... __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk på at dette er en fredelig tid.
- Tag en dyb indånding!
- Hold vejret i 1 min!
- Ånd ud!
- Tænk på julen!

- Knap en Carls Jul op!
- Hæld op i et velegnet ølglas!
- Sæt yndlingsmusikken på!
- Sæt dig i sofaen!
- Placér benene på bordet!
- Tryk på Play (hehe denne lektion er ikke for en Pladespiller-folket - afvent instrukser til dette en anden dag)!
- Tag fat i glasset!
- Hæld med max 30 graders hældning!
- Ahhh!
- Skål og glædelig Jul!
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvornår har "dæmpe skrivetrangen lidt" været lig med "blokere for indlæg" !?!
For fanden da......
|
| Til top |
|
| |