Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 09:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Rygter om Hifi 4 all. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 16
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 07 December 2005 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Men tilbage til tråden....rygter.

Den bedste måde at undgå rygter på er åbenhed og information. Tildensen er klar, det er på vej....lidt trægt måske, men på vej

Et skridt i den retning kunne være sidens budget/regnskab...det ville kunne ligge låg på nogle af de sidste spekulationer.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 07 December 2005 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

dtomsen skrev:

Hvornår har "dæmpe skrivetrangen lidt" været lig med "blokere for indlæg" !?!

For fanden da......

Du skriver det som om jeg forhindrer andre i at komme til orde ?
Alle kan da lave indlæg her, så længe de har en profil.

Knud98
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Sendt: 07 December 2005 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Den bedste måde at undgå rygter på er åbenhed og information. Tildensen er klar, det er på vej....lidt trægt måske, men på vej

Et skridt i den retning kunne være sidens budget/regnskab...det ville kunne ligge låg på nogle af de sidste spekulationer.

Er du flink at uddybe hvorfor du mener, at budget og regnskab skal offentliggøres!

Til top Vis Knud98's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knud98

dtomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Jylland
Sendt: 07 December 2005 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
dtomsen skrev:

Hvornår har "dæmpe skrivetrangen lidt" været lig med "blokere for indlæg" !?!

For fanden da......

Du skriver det som om jeg forhindrer andre i at komme til orde ?
Alle kan da lave indlæg her, så længe de har en profil.

Nej, med du drukner tråden i ligegyldige indlæg.....og nu gør jeg det sgu' også

Til top Vis dtomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dtomsen

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 07 December 2005 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Knud98 skrev:
Groove skrev:

Er du flink at uddybe hvorfor du mener, at budget og regnskab skal offentliggøres!

Jeg skrev ikke SKAL, men åbenhed er nu vejen frem og hvorfor skulle man nu ikke det? Det er faktisk helt normalt med sådanne muligheder for indsigt.

Og da der har været en heftig debat om tilhørsforhold, gratis arbejdskraft og ejerforhold på den ene side og personlige 6-cifrede investeringer anden side, vil det alt andet lige barbere den ged.

Kan du komme med nogle gode grunde til at det modsatte skulle være fornuftigt?

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:

Jeg har fulgt med i tråden på hifi-musik og for mit vedkommende er det åbenlyst, at MichealWB og Spencer er gået fejl af Live21's indlæg.

Dette kan selvfølgelig ske for enhver (man misforstår jo til tider hinanden - særligt på skrift)  

Live21 har dog nu på flere sider i denne tråd redegjort for sit indlæg på hifi-musik.

Men alligevel harcelere MichaelWB og Spencer ufortrødent, og de lægger an til en heksejagt, som lugter langt mere af kværuleren end af reelle hensigter. Dette finder jeg direkte usmageligt!

Nu føler jeg mig så en smule trådt over tæerne!

Jeg mener ikke jeg har drevet nogen som helst form for heksejagt på Live21, men jeg har haft lidt problemer med at forstå helt præcis hvor han står. Om det så skyldes at han formulerer sig dårligt på skrift eller jeg bare ikke kan finde ud af at læse det han skriver eller en kombination af begge dele gør det vel ikke til en heksejagt?

Hvis du har fulgt debaten på hifi-musik, birde du også vide, at jeg der primært protestere over, at det kun er hifi4all der skal bevise deres uskyld, i stedet for at JB underbygger sine påstande. Det kan jeg ikke rigtig se har noget med Live21 at gøre.

Hvis du læser mit sidste indløg i denne tråd, så står der intet om Live21, det er et forsøg på at dreje debaten tilbage til troværdighed på hifi4all og blandt anmeldere og et forsøg på at beskrive hvor jeg står i den sammenhæng.

Personligt tror jeg ikke at Live21 og Spencer er så frygtelig uenige når det kommer til stykket, men lige nu går det måske hurtigt nok og kører lidt meget i de samme riller.

En dyb indånding, 10 min på at skrive et fornuftigt indlæg om hvad I mener, gerne uden citater på citater kunne måske give en afklaring.

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Rygter om Hifi4all

Det er helt ud i hampen at enkelte personer ikke kan læse og forstå, for det må da være resultatet, da disse konstant og vedblivende fremturer, med nogle helt latterlige og uværdige ikke dokumenterede påstande omkring redaktionen / administrationen - herunder hvad der testes og testernes uafhængighed. Ligeledes drager man tvivl om hæderlighed og testernes private indkøb i forbindelse med test's.

Prsonligt har jeg STOR tillid til administration og redaktion, der er intet i deres test's eller virke der indikerer, at den kritik og utidige indblanding, som ganske få personer her i forum og andre fora fremturer med, skulle have hold i virkeligheden - tværtimod.

Men det er måske fordi dette absolutte og stærkt begrænsede mindretal - er sådan eller tænker sådan, og derfor mener at alle andre må have sådanne tendenser.

Denne bøvl og ballade om urent trav, er jo gentagne gange startet af de samme få brugere, brugere der er udelukket fra HiFi4all, ud fra deres meget dårlige måde at opføre sig på, ligessom deres opførsel generelt har en karakter af at være brovtende og asocial i deres omgang med det brede forum. Det har efterfølgende udviklet sig til skriverier fra denne minoritetsgruppe, som intet beviser men alene fremstår som det pure opspind ren hævnagt.

Vi har et HiFi4all som ubetinget er det førende og absolut mest alsidige HiFi magasin i Danmark, ligesom det globalt set også er af højeste kvalitet og format. 
Så jeg kan egentligt kun grine af disse fremturende og barnlige enkeltpersoner - de har et liv fuldt af problemer i hele deres omgang med livet og andre mennesker - det må være surt og gøre ondt at være så sort indvendigt.

Hifi4all - vi er 99,99% af de samlede brugere der har tillid til jer, I laver et stort og flot troværdigt arbejde. Der er intet der tyder på disse enkeltpersoners påstande og angreb, har hold i virkeligheden - tak for dette store (ulønnede) arbejde og flotte HiFi magasin, det er en glæde at kigge med hver dag.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Jeg er helt enig

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 07 December 2005 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

spencer (og undskyld til ronni for at bruge ham som eksempel, men jeg ser virkelig ikke noget forkert i at i benytter jer af tilbud, og selvfølgelig sælger til markedspirs bagefter hvis i af den ene eller anden grund vælger at sælge. jeg købte en forstærker af ronni efter en test ! jeg var meget tilfreds med min pris, selvom jeg gav mere end ham ! nu har jeg valgt kun at bruge mig selv (og desværre ronni) som eksempel.. føl fri til at anse det som opspind, men netop det fakta at de benytter sig af de tilbud de får er sagens kerne som de tidligere meget kraftigt afviste.. du kan så sige du ik tror på mig, eller at det måske var et enkeltstående eksempel..

Helt i orden at du bruger mig, jeg har trods alt intet at skjule, hvilket burde være klart efterhånden - jeg har som sagt sendt den rette "version" af historien som den hænger sammen med sendebud til Hifi-musik, og den er ikke anderledes. Her har jeg så muligheden for at svare igen på diverse misforståelser osv. uden at benytte en anden person.

Og jeg siger lige igen - jeg fik IKKE tilbuddet på forstærkeren efter testen. Min egen var bestilt og købt inden, og for at mane andre misforståelser i jorden inden de opstår, så var den forstærker du fik, funklende ny og ikke demo-apparatet som blev brugt til testen og som jeg lånte indtil min egen kom. Du købte den 3 måneder efter testen, og ja - det var tidligt at sælge den igen. Det var ikke fair overfor forhandleren, men jeg gik dog til bekendelse og der var ingen hard feelings. Det var bare handels-genet der var lige hidsigt nok pga. det Proceed.

Desuden var det ikke med fortjeneste for øje - når jeg handler går jeg efter at få tingene til at gå op, og i langt de fleste tilfælde har jeg sat penge til, men når bare det har rakt til at jeg kunne få det jeg gerne ville af andet grej, så er jeg tilfreds. Havde jeg solgt Logos´en til 15000 kr. havde det set helt mærkeligt ud, så istedet satte jeg en pris og gav mulighed for bud så længe at det var seriøst. Du bød seriøst, og det rakte til det Proceed jeg af underlige årsager havde forelsket mig i, og så er det sådan set det. At det så var en kæmpe fejl, både fordi at det var en impulshandel og fordi lyden ikke var mig, er så den anden side af sagen.

Det er sådan set hvad jeg har købt af testgrej. Jeg har stadig mine Meadowlark Nighthawk, som jeg købte EFTER testen, og som afløste mine System Audio 2070 (jeg vurderede at det var ok at de afløste netop 2070´erne), og de ryger ingen steder - det har noget med affektionsværdi at gøre. De er flotte, unikke (kun to i den finish i verden) og så laves de ikke mere. Men nej, jeg blev ikke prakket dem på hverken før eller efter - henvendelsen kom fra mig selv.

Derudover har jeg aldrig købt noget efter en test, og med dette i bakspejlet kommer jeg heller ikke til det. Så trives jeg fint med at handle alt muligt andet - specielt brugt!

nu har vi fået en afklaring på deres etiske regler med anmelder vs producent, jeg er tilfreds, selvom det ik er konkret, men har ingen mistro til dem, og eftersom de kører tilbud forbi kenneth før en evt accept er der ik noget problem i mine øjne, men kan stadig ikke forstå de igennem så lang tid har afvist det forholder sig sådan.

Definér konkret - det bliver da ikke mere konkret end det. Jeg ved ikke hvem der har afvist hvad, men jeg har ALDRIG benægtet at vi får tilbud. Bevares, det ved alle da....

At det så ikke er alle tilbud der er lige gode, er så den side af sagen. I de fleste tilfælde er det rabatter der er som hvis man går ud i en forretning og er lidt "fræk" om prisen, hvis du forstår..

Men jeg benægter at vi får tingene gratis, for det er ganske enkelt aldrig sket (er det sket, er det ikke noget jeg har kendskab til). Det er der, kæden hopper af. Og som jeg husker det, så er det påstanden om de gratis ting, de andre også benægter, ikke at vi får tilbud.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 07 December 2005 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

@Ronin

Rart at høre at den forstærker du solgte videre ikke engang var testapparatet men din egen.
Der kan sgu let komme konklusioner ud af noget, når man ikke ved den slags.

Så fik du manet dén i jorden!

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 07 December 2005 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Tak for det indlæg, det luner......

Knud98
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 December 2005 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:
Knud98 skrev:
Groove skrev:

Jeg skrev ikke SKAL, men åbenhed er nu vejen frem og hvorfor skulle man nu ikke det? Det er faktisk helt normalt med sådanne muligheder for indsigt.

Og da der har været en heftig debat om tilhørsforhold, gratis arbejdskraft og ejerforhold på den ene side og personlige 6-cifrede investeringer anden side, vil det alt andet lige barbere den ged.

Kan du komme med nogle gode grunde til at det modsatte skulle være fornuftigt?

Det er korrekt at åbenhed kan virke som presball på eventuelle lystige historier og rygter, men det kan ikke være meningen, at man pludselig står i en situation, hvor det er halen der logrer med hunden - og derfor skal stå til regnskab for snart al slags sladder.

Og når man foreslår, at budget/regnskab skal offentliggøres for at tilfredsstille nogle lidt for luftige rygter, så mener jeg det tenderer snageri.

Idet der er konkurrenter til denne form for medie - hifi-musik og hifi-link, som dog virker trægt med hensyn til opdateringen - villle det i mine øjne ikke tjene noget formål at offentliggøre hverken budget eller regnsskab.

På samme måde finder jeg ingen grund til, at medlemmer af redaktionen skal fremvise kvittering på deres indkøb, idet der er tale om et privat køb foretaget for egne midler. Det vil selvfølgelig tilfredsstille dem der render rundt med et Se & Hør gen - ikke et punkt jeg her set dig nævne, skal jeg retfærdigvis gøre opmærksom på. Men den har været fremme - og jeg bruger det blot til at illustrere, at selv åbenhed bør have en grænse. 

Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 07 December 2005 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Rygter om Hifi4all

Det er helt ud i hampen at enkelte personer ikke kan læse og forstå, for det må da være resultatet, da disse konstant og vedblivende fremturer, med nogle helt latterlige og uværdige ikke dokumenterede påstande omkring redaktionen / administrationen - herunder hvad der testes og testernes uafhængighed. Ligeledes drager man tvivl om hæderlighed og testernes private indkøb i forbindelse med test's.

Prsonligt har jeg STOR tillid til administration og redaktion, der er intet i deres test's eller virke der indikerer, at den kritik og utidige indblanding, som ganske få personer her i forum og andre fora fremturer med, skulle have hold i virkeligheden - tværtimod.

Men det er måske fordi dette absolutte og stærkt begrænsede mindretal - er sådan eller tænker sådan, og derfor mener at alle andre må have sådanne tendenser.

Denne bøvl og ballade om urent trav, er jo gentagne gange startet af de samme få brugere, brugere der er udelukket fra HiFi4all, ud fra deres meget dårlige måde at opføre sig på, ligessom deres opførsel generelt har en karakter af at være brovtende og asocial i deres omgang med det brede forum. Det har efterfølgende udviklet sig til skriverier fra denne minoritetsgruppe, som intet beviser men alene fremstår som det pure opspind ren hævnagt.

Vi har et HiFi4all som ubetinget er det førende og absolut mest alsidige HiFi magasin i Danmark, ligesom det globalt set også er af højeste kvalitet og format. 
Så jeg kan egentligt kun grine af disse fremturende og barnlige enkeltpersoner - de har et liv fuldt af problemer i hele deres omgang med livet og andre mennesker - det må være surt og gøre ondt at være så sort indvendigt.

Hifi4all - vi er 99,99% af de samlede brugere der har tillid til jer, I laver et stort og flot troværdigt arbejde. Der er intet der tyder på disse enkeltpersoners påstande og angreb, har hold i virkeligheden - tak for dette store (ulønnede) arbejde og flotte HiFi magasin, det er en glæde at kigge med hver dag.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Lige mine ord

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 07 December 2005 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

Det vender skam helt på hovedet. Åbenheden burde være en naturlig del af hverdagen, ikke noget der bliver tvunget frem i tilspidsede situationer. Så undgås alt fnidderet simpelthen. Det er langt bedre at holde rent end at gøre rent.

At der i budget og regnskab skulle ligge "hemmeligheder" som "konkurrenterne" kunne bruger, finder jeg lidt tyndt.....og når jeg som forholdsvis neutral her i heksekedlen undrer mig over diverse forskellige økonomiske udtalelser, så er der også andre der gør det....derfor: Tag tyren ved hornene nu!

PS:

Hvem snakker om private kviteringer? Ikke mig.....syntes ikke den del behøver mere ufrivillig reklame

Knud98
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 December 2005 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:

Hvem snakker om private kviteringer? Ikke mig.....syntes ikke den del behøver mere ufrivillig reklame

Som det tydeligt fremgår af sidste afsnit i mit indlæg, påpeger jeg det så der ikke burde være nogen tvivl om, at du ikke har nævnt det!

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 08 December 2005 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

Rygter om HiFi4all

Den der med at fremlægge budgetter og regnskaber til offentlig beskuelse, så skal vi måske også som brugere, have lagt vores egene budgetter og årsregnskaber / opgørelser ud på de forskellige tråde. Og vi skal måske heller ikke handle i HiFi butikkerne, hvis de ikke lægger deres regnskaber  og budgetter ud.

Nu er det kommet for langt ud - det kommer da ikke os ved, og så er det da tilmed noget så hamrende ligegyldigt og uinteressant. Det er et privat foretagende hvor man kan kigge med hvis man har lyst, det er ikke en rettighed man har, og derfor helelr ikke kan tillade sig at stikke sin næse i disse anliggender. Der er heller ikke tvang, så hvis man ikke har lyst, så er det jo ens egen beslutning.

Og da der ikke er nogen anledning til at mistænkeliggøre nogen eller noget omkring HiFi4all, så er det da nok på tide at stoppe den der forkvaklede heksejagt, som enkelte personer har kørt igennem længere tid.

Lad os glædes over det store arbejde der gøres hos HiFi4all og fra hele staben af medarbejdere, der er jo ikke anledning eller grund til andet.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Mr.EntryLevel
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske

Bruger siden: 25 September 2005
Lokalitet: Sverige
Sendt: 08 December 2005 kl. 00:58 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Rygter om Hifi4all

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Godt skrevet Toftdahl.

Jeg syntes simpelthen det er bundskrab af värste skuffe at mistänkliggöre andre ud fra rygter! Der er nogle der burde oprette et sladretanter4all og så fedte rundt i sit navlebeskuende rygtesnavs derovre !

HiFi4all, forever ! ! !

Til top Vis Mr.EntryLevel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.EntryLevel

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Sendt: 08 December 2005 kl. 06:04 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Live21 skrev:

spencer (og undskyld til ronni for at bruge ham som eksempel, men jeg ser virkelig ikke noget forkert i at i benytter jer af tilbud, og selvfølgelig sælger til markedspirs bagefter hvis i af den ene eller anden grund vælger at sælge. jeg købte en forstærker af ronni efter en test ! jeg var meget tilfreds med min pris, selvom jeg gav mere end ham ! nu har jeg valgt kun at bruge mig selv (og desværre ronni) som eksempel.. føl fri til at anse det som opspind, men netop det fakta at de benytter sig af de tilbud de får er sagens kerne som de tidligere meget kraftigt afviste.. du kan så sige du ik tror på mig, eller at det måske var et enkeltstående eksempel..

Helt i orden at du bruger mig, jeg har trods alt intet at skjule, hvilket burde være klart efterhånden - jeg har som sagt sendt den rette "version" af historien som den hænger sammen med sendebud til Hifi-musik, og den er ikke anderledes. Her har jeg så muligheden for at svare igen på diverse misforståelser osv. uden at benytte en anden person.

Og jeg siger lige igen - jeg fik IKKE tilbuddet på forstærkeren efter testen. Min egen var bestilt og købt inden, og for at mane andre misforståelser i jorden inden de opstår, så var den forstærker du fik, funklende ny og ikke demo-apparatet som blev brugt til testen og som jeg lånte indtil min egen kom. Du købte den 3 måneder efter testen, og ja - det var tidligt at sælge den igen. Det var ikke fair overfor forhandleren, men jeg gik dog til bekendelse og der var ingen hard feelings. Det var bare handels-genet der var lige hidsigt nok pga. det Proceed.

Desuden var det ikke med fortjeneste for øje - når jeg handler går jeg efter at få tingene til at gå op, og i langt de fleste tilfælde har jeg sat penge til, men når bare det har rakt til at jeg kunne få det jeg gerne ville af andet grej, så er jeg tilfreds. Havde jeg solgt Logos´en til 15000 kr. havde det set helt mærkeligt ud, så istedet satte jeg en pris og gav mulighed for bud så længe at det var seriøst. Du bød seriøst, og det rakte til det Proceed jeg af underlige årsager havde forelsket mig i, og så er det sådan set det. At det så var en kæmpe fejl, både fordi at det var en impulshandel og fordi lyden ikke var mig, er så den anden side af sagen.

Det er sådan set hvad jeg har købt af testgrej. Jeg har stadig mine Meadowlark Nighthawk, som jeg købte EFTER testen, og som afløste mine System Audio 2070 (jeg vurderede at det var ok at de afløste netop 2070´erne), og de ryger ingen steder - det har noget med affektionsværdi at gøre. De er flotte, unikke (kun to i den finish i verden) og så laves de ikke mere. Men nej, jeg blev ikke prakket dem på hverken før eller efter - henvendelsen kom fra mig selv.

Derudover har jeg aldrig købt noget efter en test, og med dette i bakspejlet kommer jeg heller ikke til det. Så trives jeg fint med at handle alt muligt andet - specielt brugt!

nu har vi fået en afklaring på deres etiske regler med anmelder vs producent, jeg er tilfreds, selvom det ik er konkret, men har ingen mistro til dem, og eftersom de kører tilbud forbi kenneth før en evt accept er der ik noget problem i mine øjne, men kan stadig ikke forstå de igennem så lang tid har afvist det forholder sig sådan.

Definér konkret - det bliver da ikke mere konkret end det. Jeg ved ikke hvem der har afvist hvad, men jeg har ALDRIG benægtet at vi får tilbud. Bevares, det ved alle da....

At det så ikke er alle tilbud der er lige gode, er så den side af sagen. I de fleste tilfælde er det rabatter der er som hvis man går ud i en forretning og er lidt "fræk" om prisen, hvis du forstår..

Men jeg benægter at vi får tingene gratis, for det er ganske enkelt aldrig sket (er det sket, er det ikke noget jeg har kendskab til). Det er der, kæden hopper af. Og som jeg husker det, så er det påstanden om de gratis ting, de andre også benægter, ikke at vi får tilbud.

citatet på sidste side hvor kramer spørger og får følgene svar hvor han bla spørger om rabat: læs de første indlæg fra mig før der gik spencer i den, så vil du os se min eneste anke gik på jeres kontante udmeldinger om at i var 100 % uafhængige og havde det så hårdt

"

"Jeg vil gerne have et svar på, om der er nogen som helst økonomiske forbindelser mellem de testede kabler - eller fabrikanterne -  og så hifi4all eller de tilknyttede medarbejdere f.eks. med rabat eller lignende / modydelser af en art? (ikke at jeg regner med det)

Og så kommer der endnu engang et svar på det spørgsmål - NEJ, DER ER INGEN ØKONOMISKE FORBINDELSER/MODYDELSER MELLEM LEVERANDØRER, IMPORTØRER, FORHANDLERE ELLER ANDRE DER LEVERER PRODUKTER TIL TEST OG FOLKENE PÅ HIFI4ALL. VI ER HVERKEN KØBT, BESTUKKET ELLER ANDRE FÆLE TING""

dette ser jeg som en benægtelese af alt med rabat osv.. disse svar kom der rigtig mange af især i jonas perioden.. lige sure og lige kontante hvergang... de værste forsvandt sammen med næsten alle jonas trådende under jeres server nedbrud

undrer mig over du ikke skulle være anmelder på tidspunktet du fik pathos, der ligger jo trods alt test fra din side et godt stykke tid før den..

svj husker var der en kosmetisk fejl på testproduktet, som derfor blev ombyttet

men igen min eneste anke gik på jeres kontante måde at afvise i benytter jer af tilbud.

men som jeg har skrevet en del gange, har ingen tro på der skulle være købte anmeldelser slet ikke fra din side, den eneste jeg er en smule uenig i er pathos, hvilket er imponerende med alle de anmeldelser du har skrevet..

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 December 2005 kl. 08:11 | IP-adresse registreret  

For at gøre en lang tråd kort: Der er forelagt en redegørelse med uddrag fra Hifi-Klubben, der benægter at have givet rabat eller foræret ht. til Bruno for en god test.

Problemet er, at dette blot er en redegørelse for retningslinier på sitet samt en (forudsigelig) erklæring om, at man i Hifi-Klubben ikke bruger bestikkelse. Det ville de uanset aldrig indrømme (forståeligt nok!). Derfor mener jeg, at følgende dokumentation ville afslutte spekulationerne(i lighed med Kjeldsen):

- Indscan den faktura med Bruno´s navn på, der dokumenterer købet af MS5 fra Dali.

- En redegørelse for, hvorfor JB konkret blev smidt ud i sin tid.

Lars  

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Status: Online
Sendt: 08 December 2005 kl. 08:31 | IP-adresse registreret  

Så tar vi den lige igen igen:

Det jeg gerne vil vide er: Hvorfor blev JB smidt ud ?

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 08 December 2005 kl. 08:36 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:

For at gøre en lang tråd kort: Der er forelagt en redegørelse med uddrag fra Hifi-Klubben, der benægter at have givet rabat eller foræret ht. til Bruno for en god test.

Problemet er, at dette blot er en redegørelse for retningslinier på sitet samt en (forudsigelig) erklæring om, at man i Hifi-Klubben ikke bruger bestikkelse. Det ville de uanset aldrig indrømme (forståeligt nok!). Derfor mener jeg, at følgende dokumentation ville afslutte spekulationerne(i lighed med Kjeldsen):

- Indscan den faktura med Bruno´s navn på, der dokumenterer købet af MS5 fra Dali.

- En redegørelse for, hvorfor JB konkret blev smidt ud i sin tid.

Lars  

Ja...

og hvorfor deltager Bruno ikke i debatten? Ronnis medvirken her er yderst positivt......

<< Forrige Side af 16 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes