| Forfatter |
|
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifijan skrev:
|
Hej Nilau...
Jeg er da selvfølgelig godt klar over, at man ikke på forhånd kan sige om man vil købe Saturn... men jeg er lidt nysgerrig, om der er nogen som overvejer at skifte Apollo'en ud med Saturn alene på grund af den rosende omtale, som Saturn allerede har fået... så vidt jeg ved er det første eksemplar 'landet' i Danmark...
mvh. Jan
|
|
|
Hej Jan. Jeg har da store forventninger til Saturn, da jeg jo skiftede min DP67 ud til fordel for en apollo, Det havde måske mere været på sin plads at skifte min dyre Dp67 ud med en Saturn (set ud fra prisen ca.17000 er den vist prissat til. Grunden til at jeg skriver dette er at det var ligesom man blev sat i bås, fordi den var for billig til at konkurere med en Dp67. Jeg skrev dengang at det er jo ikke prisen, men lyden der er det afgørende. Folk skrev tilbage at man får hvad man betaler for. Det må jeg dementere, der er nogen gange man får for mere end man har betalt for. Denne oplevelse havde jeg med Apolloen. Så hvis Saturn er forbedret på alle punkter ser jeg ingen nærmeste konkurrent til denne maskine på det danske marked..Så køber jeg en Rega igen.. Helt klart....!!!!!!
Med sommerhils brutalis. __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 683
|
| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Saturn er i butikkerne i starten af August. Prisen bliver 14995,-
Venligst
Bent
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
|
Hej
Saturn er i butikkerne i starten af August. Prisen bliver 14995,-
Venligst
Bent
|
|
|
Er der nogle spionfotos af dyret?
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Medlyd skrev:
|
Hej
Saturn er i butikkerne i starten af August. Prisen bliver 14995,-
Venligst
Bent
|
|
|
Er der nogle spionfotos af dyret? |
|
|
Det må være et job for russerne. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
L.B. skrev:
Medlyd skrev:
|
Hej
Saturn er i butikkerne i starten af August. Prisen bliver 14995,-
Venligst
Bent
|
|
|
Er der nogle spionfotos af dyret?
|
|
|
Det må være et job for russerne.
|
|
|
Sjovt nok så kommer dette billede som det eneste når man søger google efter billeder, så den er vist god nok 

|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må være den hér:

Hilsen
Nilau
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil også være med i klubben... venter lige nu på at modtage min Apollo
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
| Jeg vil også være med i klubben... venter lige nu på at modtage min Apollo |
|
|
Du har nok købt den L.B. havde til salg ?
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
jkjaers skrev:
| Jeg vil også være med i klubben... venter lige nu på at modtage min Apollo |
|
|
Du har nok købt den L.B. havde til salg ?  |
|
|
jepper __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvorfor gad han ikke have sin?
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger


Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror at Lars lever op til Steen Duelunds mantra: "Aldrig færdig, altid på vej...!"

__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 07:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kommer Apollo's 15.000 kroners storebror. Jeg er spændt på at se hvilken gang kvalm markedsførings bræk Medlyd disker op med denne gang. Man kan jo kun bede til at det ikke forvilder sig herover, men det er vist ønsketænkning.
Det bliver uden tvivl underholdende læsning. Bliver det noget i stil med sidste gang, tror jeg, at jeg smider en oversættelse til rega, for at høre om det er almindelig praksis for deres distributører at markedsføre produkterne på den måde som Medlyd gør...
Spøg til side... det kunne være sjovt at vide hvor mange, der stadigvæk har deres apollo - der har været en 5-10 stykker til salg allerede?? Hvordan kan man sælge verdens formentlig bedste afspiller?
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 08:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har da min Apollo i nu !
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej David...
Bent har allerede omtalt den på www.rega,dk og der bliver ikke lagt fingre imellem, men jeg skifter ikke min Holfi Xenia CD ud med Saturn... og i mit liille anlæg i soveværelset Mira3/Apollo/Jura bliver Apollo'en også....
mvh. Jan __________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
David skrev:
|
Så kommer Apollo's 15.000 kroners storebror. Jeg er spændt på at se hvilken gang kvalm markedsførings bræk Medlyd disker op med denne gang. Man kan jo kun bede til at det ikke forvilder sig herover, men det er vist ønsketænkning.
Det bliver uden tvivl underholdende læsning. Bliver det noget i stil med sidste gang, tror jeg, at jeg smider en oversættelse til rega, for at høre om det er almindelig praksis for deres distributører at markedsføre produkterne på den måde som Medlyd gør...
Spøg til side... det kunne være sjovt at vide hvor mange, der stadigvæk har deres apollo - der har været en 5-10 stykker til salg allerede?? Hvordan kan man sælge verdens formentlig bedste afspiller?
|
|
|
Regas markedsføring, er vel ikke anderledes end så mange andre. Du har har bare et problem med Rega, derfor lægger du ekstra mærke til det. Men hvad gør man når man synes man har et godt/unikt produkt, som man gerne vil sælge? For mig, virker reklame fra producenten/forhandleren ikke specielt godt. Specielt ikke når de fylder stolpe og og stolpe ned, over alle mulige selvudviklet patenter, og ultra lave, det-ene-og-det-andet. Jeg bliver mere påvirket af brugerne ude i landet. Private hifi entusiaster som udtrykker deres holdning over et givet produkt. Det er det, som rykker!
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
David skrev:
|
Så kommer Apollo's 15.000 kroners storebror. Jeg er spændt på at se hvilken gang kvalm markedsførings bræk Medlyd disker op med denne gang. Man kan jo kun bede til at det ikke forvilder sig herover, men det er vist ønsketænkning.
Det bliver uden tvivl underholdende læsning. Bliver det noget i stil med sidste gang, tror jeg, at jeg smider en oversættelse til rega, for at høre om det er almindelig praksis for deres distributører at markedsføre produkterne på den måde som Medlyd gør...
Spøg til side... det kunne være sjovt at vide hvor mange, der stadigvæk har deres apollo - der har været en 5-10 stykker til salg allerede?? Hvordan kan man sælge verdens formentlig bedste afspiller?
|
|
|
Regas markedsføring, er vel ikke anderledes end så mange andre. Du har har bare et problem med Rega, derfor lægger du ekstra mærke til det. Men hvad gør man når man synes man har et godt/unikt produkt, som man gerne vil sælge? For mig, virker reklame fra producenten/forhandleren ikke specielt godt. Specielt ikke når de fylder stolpe og og stolpe ned, over alle mulige selvudviklet patenter, og ultra lave, det-ene-og-det-andet. Jeg bliver mere påvirket af brugerne ude i landet. Private hifi entusiaster som udtrykker deres holdning over et givet produkt. Det er det, som rykker!
|
|
|
Tja, man er bare nød til at kende folks smag for lyd før man kan bruge deres præferencer til noget som helst.
Desuden er man også nød til at sætte sig bare en lille smule ind i hvordan produkterne fungerer, især når man køber elektronik der koster mere end det, der fåes i Harald nyborg og Bilka. Det har man simpelthen pligt til i mine øjne - ellers kan man jo blive taget rigtig godt og grundigt i røven?
Det er lidt ligesom man ikke køber et hus uden en tilstandsrapport eller en brugt bil uden at have en mekaniker med.
Jeg har intet problem med Rega, men ja, jeg har et stort problem med Medlyds markedsføring - det synes jeg heller ikke, at jeg lægger skjul på.
Synd at gode produkter skal udsættes for denne form for luder-markedsføring.
Ang. at man nogle gange får mere end man har betalt for - det får man aldrig! Men man har altid betalt for det man får.... og som regel for meget
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa 
Rega Apollo og Rega Saturn mig her og der - men jeg ville heller have at Bent kommer frem med noget om den nye Rega MC Apheta ! Og hvis der er en der ved noget om pladespiller og pickuper så er det sku Bent ....
Jeg ved at han har den nye Rega MC pick-up til test hjemme ved sig selv - så Bent kom frem med noget om lyden på den Apheta !!!!!!!
Hilsen King-)
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Hejsa 
Rega Apollo og Rega Saturn mig her og der - men jeg ville heller have at Bent kommer frem med noget om den nye Rega MC Apheta ! Og hvis der er en der ved noget om pladespiller og pickuper så er det sku Bent ....
Jeg ved at han har den nye Rega MC pick-up til test hjemme ved sig selv - så Bent kom frem med noget om lyden på den Apheta !!!!!!!
Hilsen King-)
|
|
|
Så køb den dog, og døm selv Eller start en tråd om den. Det her en Apollo mig-her-og-der tråd, at du ved det Men helt sikkert. Der er sagt det der skulle siges om Apollo og mere til. Desværre er meget af det, bare mundhukkeri  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja Ja rockforlife
|
| Til top |
|
| |
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 08 Juli 2006 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
David skrev:
rockforlife skrev:
David skrev:
|
Så kommer Apollo's 15.000 kroners storebror. Jeg er spændt på at se hvilken gang kvalm markedsførings bræk Medlyd disker op med denne gang. Man kan jo kun bede til at det ikke forvilder sig herover, men det er vist ønsketænkning.
Det bliver uden tvivl underholdende læsning. Bliver det noget i stil med sidste gang, tror jeg, at jeg smider en oversættelse til rega, for at høre om det er almindelig praksis for deres distributører at markedsføre produkterne på den måde som Medlyd gør...
Spøg til side... det kunne være sjovt at vide hvor mange, der stadigvæk har deres apollo - der har været en 5-10 stykker til salg allerede?? Hvordan kan man sælge verdens formentlig bedste afspiller?
|
|
|
Regas markedsføring, er vel ikke anderledes end så mange andre. Du har har bare et problem med Rega, derfor lægger du ekstra mærke til det. Men hvad gør man når man synes man har et godt/unikt produkt, som man gerne vil sælge? For mig, virker reklame fra producenten/forhandleren ikke specielt godt. Specielt ikke når de fylder stolpe og og stolpe ned, over alle mulige selvudviklet patenter, og ultra lave, det-ene-og-det-andet. Jeg bliver mere påvirket af brugerne ude i landet. Private hifi entusiaster som udtrykker deres holdning over et givet produkt. Det er det, som rykker!
|
|
|
Tja, man er bare nød til at kende folks smag for lyd før man kan bruge deres præferencer til noget som helst.
Desuden er man også nød til at sætte sig bare en lille smule ind i hvordan produkterne fungerer, især når man køber elektronik der koster mere end det, der fåes i Harald nyborg og Bilka. Det har man simpelthen pligt til i mine øjne - ellers kan man jo blive taget rigtig godt og grundigt i røven?
Det er lidt ligesom man ikke køber et hus uden en tilstandsrapport eller en brugt bil uden at have en mekaniker med.
Jeg har intet problem med Rega, men ja, jeg har et stort problem med Medlyds markedsføring - det synes jeg heller ikke, at jeg lægger skjul på.
Synd at gode produkter skal udsættes for denne form for luder-markedsføring.
Ang. at man nogle gange får mere end man har betalt for - det får man aldrig! Men man har altid betalt for det man får.... og som regel for meget
|
|
|
Det er nemlig rigtig David....Var det ikke dig der engang solgte et sæt spendor til min bror uden at fortætte ham at du havde pillet ved dem?
Mvh/ Frank
|
| Til top |
|
| |