Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 19:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Apollo Rega CD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 55
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 03 Juli 2006 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

hifijan skrev:

Hej Nilau...

Jeg er da selvfølgelig godt klar over, at man ikke på forhånd kan sige om man vil købe Saturn...   men jeg er lidt nysgerrig, om der er nogen som overvejer at skifte Apollo'en ud med Saturn alene på grund af den rosende omtale, som Saturn allerede har fået... så vidt jeg ved er det første eksemplar 'landet' i Danmark...

mvh. Jan

Hej Jan. Jeg har da store forventninger til Saturn, da jeg jo skiftede min DP67 ud til fordel for en apollo, Det havde måske mere været på sin plads at skifte min dyre Dp67 ud med en Saturn (set ud fra prisen ca.17000 er den vist prissat til. Grunden til at jeg skriver dette er at det var ligesom man blev sat i bås, fordi den var for billig til at konkurere med en Dp67. Jeg skrev dengang at det er jo ikke prisen, men lyden der er det afgørende. Folk skrev tilbage at man får hvad man betaler for. Det må jeg dementere, der er nogen gange man får for mere end man har betalt for. Denne oplevelse havde jeg med Apolloen. Så hvis Saturn er forbedret på alle punkter ser jeg ingen nærmeste konkurrent til denne maskine på det danske marked..Så køber jeg en Rega igen.. Helt klart....!!!!!!

 

Med sommerhils brutalis.



__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Bruger siden: 26 August 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 683
Sendt: 03 Juli 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Hej

Saturn er i butikkerne i starten af August. Prisen bliver 14995,-

Venligst

Bent

Til top Vis Medlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlyd
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 03 Juli 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Medlyd skrev:

Hej

Saturn er i butikkerne i starten af August. Prisen bliver 14995,-

Venligst

Bent

Er der nogle spionfotos af dyret?

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 03 Juli 2006 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:
Medlyd skrev:

Hej

Saturn er i butikkerne i starten af August. Prisen bliver 14995,-

Venligst

Bent

Er der nogle spionfotos af dyret?



Det må være et job for russerne.


__________________
"Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 03 Juli 2006 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
L.B. skrev:
Medlyd skrev:

Hej

Saturn er i butikkerne i starten af August. Prisen bliver 14995,-

Venligst

Bent

Er der nogle spionfotos af dyret?



Det må være et job for russerne.

 Sjovt nok så kommer dette billede som det eneste når man søger google efter billeder, så den er vist god nok

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 03 Juli 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Det må være den hér:


Hilsen

Nilau

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau
 
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2357
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Jeg vil også være med i klubben... venter lige nu på at modtage min Apollo

__________________
Venlig hilsen Jesper

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:
Jeg vil også være med i klubben... venter lige nu på at modtage min Apollo

Du har nok købt den L.B. havde til salg ?
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2357
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
jkjaers skrev:
Jeg vil også være med i klubben... venter lige nu på at modtage min Apollo
Du har nok købt den L.B. havde til salg ?

jepper

__________________
Venlig hilsen Jesper

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

hvorfor gad han ikke have sin?

 

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 
blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Tror at Lars lever op til Steen Duelunds mantra: "Aldrig færdig, altid på vej...!"



__________________
Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
Til top Vis blackhawk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af blackhawk Besøg blackhawk's Websted
 
David
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 968
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 07:15 | IP-adresse registreret  

Så kommer Apollo's 15.000 kroners storebror. Jeg er spændt på at se hvilken gang kvalm markedsførings bræk Medlyd disker op med denne gang. Man kan jo kun bede til at det ikke forvilder sig herover, men det er vist ønsketænkning.

Det bliver uden tvivl underholdende læsning. Bliver det noget i stil med sidste gang, tror jeg, at jeg smider en oversættelse til rega, for at høre om det er almindelig praksis for deres distributører at markedsføre produkterne på den måde som Medlyd gør...

Spøg til side... det kunne være sjovt at vide hvor mange, der stadigvæk har deres apollo - der har været en 5-10 stykker til salg allerede?? Hvordan kan man sælge verdens formentlig bedste afspiller?

Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 08:17 | IP-adresse registreret  

Jeg har da min Apollo i nu !
Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
hifijan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Dobbeltprofil!

Bruger siden: 06 April 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 784
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 08:24 | IP-adresse registreret  

Hej David...

Bent har allerede omtalt den på www.rega,dk og der bliver ikke lagt fingre imellem, men jeg skifter ikke min Holfi Xenia CD ud med Saturn... og i mit liille anlæg i soveværelset Mira3/Apollo/Jura bliver Apollo'en også....

mvh. Jan



__________________
Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
Til top Vis hifijan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifijan
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

David skrev:

Så kommer Apollo's 15.000 kroners storebror. Jeg er spændt på at se hvilken gang kvalm markedsførings bræk Medlyd disker op med denne gang. Man kan jo kun bede til at det ikke forvilder sig herover, men det er vist ønsketænkning.

Det bliver uden tvivl underholdende læsning. Bliver det noget i stil med sidste gang, tror jeg, at jeg smider en oversættelse til rega, for at høre om det er almindelig praksis for deres distributører at markedsføre produkterne på den måde som Medlyd gør...

Spøg til side... det kunne være sjovt at vide hvor mange, der stadigvæk har deres apollo - der har været en 5-10 stykker til salg allerede?? Hvordan kan man sælge verdens formentlig bedste afspiller?

Regas markedsføring, er vel ikke anderledes end så mange andre. Du har har bare et problem med Rega, derfor lægger du ekstra mærke til det. Men hvad gør man når man synes man har et godt/unikt produkt, som man gerne vil sælge? For mig, virker reklame fra producenten/forhandleren ikke specielt godt. Specielt ikke når de fylder stolpe og og stolpe ned, over alle mulige selvudviklet patenter, og ultra lave, det-ene-og-det-andet. Jeg bliver mere påvirket af brugerne ude i landet. Private hifi entusiaster som udtrykker deres holdning over et givet produkt. Det er det, som rykker!

 



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
David
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 968
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:
David skrev:

Så kommer Apollo's 15.000 kroners storebror. Jeg er spændt på at se hvilken gang kvalm markedsførings bræk Medlyd disker op med denne gang. Man kan jo kun bede til at det ikke forvilder sig herover, men det er vist ønsketænkning.

Det bliver uden tvivl underholdende læsning. Bliver det noget i stil med sidste gang, tror jeg, at jeg smider en oversættelse til rega, for at høre om det er almindelig praksis for deres distributører at markedsføre produkterne på den måde som Medlyd gør...

Spøg til side... det kunne være sjovt at vide hvor mange, der stadigvæk har deres apollo - der har været en 5-10 stykker til salg allerede?? Hvordan kan man sælge verdens formentlig bedste afspiller?

Regas markedsføring, er vel ikke anderledes end så mange andre. Du har har bare et problem med Rega, derfor lægger du ekstra mærke til det. Men hvad gør man når man synes man har et godt/unikt produkt, som man gerne vil sælge? For mig, virker reklame fra producenten/forhandleren ikke specielt godt. Specielt ikke når de fylder stolpe og og stolpe ned, over alle mulige selvudviklet patenter, og ultra lave, det-ene-og-det-andet. Jeg bliver mere påvirket af brugerne ude i landet. Private hifi entusiaster som udtrykker deres holdning over et givet produkt. Det er det, som rykker!

 

Tja, man er bare nød til at kende folks smag for lyd før man kan bruge deres præferencer til noget som helst.

Desuden er man også nød til at sætte sig bare en lille smule ind i hvordan produkterne fungerer, især når man køber elektronik der koster mere end det, der fåes i Harald nyborg og Bilka. Det har man simpelthen pligt til i mine øjne - ellers kan man jo blive taget rigtig godt og grundigt i røven?

Det er lidt ligesom man ikke køber et hus uden en tilstandsrapport eller en brugt bil uden at have en mekaniker med.

Jeg har intet problem med Rega, men ja, jeg har et stort problem med Medlyds markedsføring - det synes jeg heller ikke, at jeg lægger skjul på.

Synd at gode produkter skal udsættes for denne form for luder-markedsføring.

Ang. at man nogle gange får mere end man har betalt for - det får man aldrig! Men man har altid betalt for det man får.... og som regel for meget

Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 09:07 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Rega Apollo og Rega Saturn mig her og der - men jeg ville heller have at Bent kommer frem med noget om den nye Rega MC Apheta ! Og hvis der er en der ved noget om pladespiller og pickuper så er det sku Bent ....  

Jeg ved at han har den nye Rega MC pick-up til test hjemme ved sig selv - så Bent kom frem med noget om lyden på den Apheta !!!!!!! 

Hilsen King-)

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Hejsa

Rega Apollo og Rega Saturn mig her og der - men jeg ville heller have at Bent kommer frem med noget om den nye Rega MC Apheta ! Og hvis der er en der ved noget om pladespiller og pickuper så er det sku Bent ....  

Jeg ved at han har den nye Rega MC pick-up til test hjemme ved sig selv - så Bent kom frem med noget om lyden på den Apheta !!!!!!! 

Hilsen King-)

Så køb den dog, og døm selv  Eller start en tråd om den. Det her en Apollo mig-her-og-der tråd, at du ved det  Men helt sikkert. Der er sagt det der skulle siges om Apollo og mere til. Desværre er meget af det, bare mundhukkeri



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Ja Ja rockforlife  
Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

David skrev:
rockforlife skrev:
David skrev:

Så kommer Apollo's 15.000 kroners storebror. Jeg er spændt på at se hvilken gang kvalm markedsførings bræk Medlyd disker op med denne gang. Man kan jo kun bede til at det ikke forvilder sig herover, men det er vist ønsketænkning.

Det bliver uden tvivl underholdende læsning. Bliver det noget i stil med sidste gang, tror jeg, at jeg smider en oversættelse til rega, for at høre om det er almindelig praksis for deres distributører at markedsføre produkterne på den måde som Medlyd gør...

Spøg til side... det kunne være sjovt at vide hvor mange, der stadigvæk har deres apollo - der har været en 5-10 stykker til salg allerede?? Hvordan kan man sælge verdens formentlig bedste afspiller?

Regas markedsføring, er vel ikke anderledes end så mange andre. Du har har bare et problem med Rega, derfor lægger du ekstra mærke til det. Men hvad gør man når man synes man har et godt/unikt produkt, som man gerne vil sælge? For mig, virker reklame fra producenten/forhandleren ikke specielt godt. Specielt ikke når de fylder stolpe og og stolpe ned, over alle mulige selvudviklet patenter, og ultra lave, det-ene-og-det-andet. Jeg bliver mere påvirket af brugerne ude i landet. Private hifi entusiaster som udtrykker deres holdning over et givet produkt. Det er det, som rykker!

 

Tja, man er bare nød til at kende folks smag for lyd før man kan bruge deres præferencer til noget som helst.

Desuden er man også nød til at sætte sig bare en lille smule ind i hvordan produkterne fungerer, især når man køber elektronik der koster mere end det, der fåes i Harald nyborg og Bilka. Det har man simpelthen pligt til i mine øjne - ellers kan man jo blive taget rigtig godt og grundigt i røven?

Det er lidt ligesom man ikke køber et hus uden en tilstandsrapport eller en brugt bil uden at have en mekaniker med.

Jeg har intet problem med Rega, men ja, jeg har et stort problem med Medlyds markedsføring - det synes jeg heller ikke, at jeg lægger skjul på.

Synd at gode produkter skal udsættes for denne form for luder-markedsføring.

Ang. at man nogle gange får mere end man har betalt for - det får man aldrig! Men man har altid betalt for det man får.... og som regel for meget

Det er nemlig rigtig David....Var det ikke dig der engang solgte et sæt spendor til min bror uden at fortætte ham at du havde pillet ved dem?

Mvh/ Frank

Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6
 

<< Forrige Side af 55 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes