Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 16:24   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Apollo Rega CD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 55
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 20 September 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

Dr. Lyd skrev:
rockforlife skrev:
Dr. Lyd skrev:

En grammofon piller alle cd-afspillere ned på jorden.

Hej

Ja, og det er uanset hvilken pladespiller, RIAA og pickup ikk?

Det tror jeg næppe, men som I Apollo-ejere har skamrost den afspiller som det 8. vidunder....så må den vel stille op mod en af de bedre sammensætninger udi grammofonens verden. Og så er jeg ret sikker på den får klø.

Jeg tror det du tror



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1779
Sendt: 20 September 2006 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

Brutalis47 skrev:

Er der ingen der har noget nyt at bringe på CD afspillerområdet..? 

Mvh

Brutalis

jo da...... med al respekt for den fine 6800kr'ers afspiller Apollo må jeg sige at jeg har købt en ny afspiller der bare spiller som en drøm...

godt nok koster den over det tredobbelte men når noget er så meget bedre må man bare eje det

Eera DL 1 er bare

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 20 September 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

Jakobsen skrev:
Brutalis47 skrev:

Er der ingen der har noget nyt at bringe på CD afspillerområdet..? 

Mvh

Brutalis

jo da...... med al respekt for den fine 6800kr'ers afspiller Apollo må jeg sige at jeg har købt en ny afspiller der bare spiller som en drøm...

godt nok koster den over det tredobbelte men når noget er så meget bedre må man bare eje det

Eera DL 1 er bare

Hvor bor du i Jylland? Hvis du ikke bor meget nord for Kolding, så kunne jeg godt tænke mig et besøg (hos dig), med min Apollo.



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1779
Sendt: 20 September 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

du kan høre begge i odense hvis det var....

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 
Dr. Lyd
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.

Bruger siden: 15 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 20 September 2006 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:
Dr. Lyd skrev:
rockforlife skrev:
Dr. Lyd skrev:

En grammofon piller alle cd-afspillere ned på jorden.

Hej

Ja, og det er uanset hvilken pladespiller, RIAA og pickup ikk?

Det tror jeg næppe, men som I Apollo-ejere har skamrost den afspiller som det 8. vidunder....så må den vel stille op mod en af de bedre sammensætninger udi grammofonens verden. Og så er jeg ret sikker på den får klø.

Jeg tror det du tror

Ja ja da

Til top Vis Dr. Lyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Lyd
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 20 September 2006 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

hvor er det dejligt at høre fra jer igen, som i kan se lidt tilbage i indlæggene, var denne tråd ved at gå død, og så lige et par test og så er den kørende igen. Det var lige det jeg håbede på.. Tak for jeres medlevenhed..Det er da skønt at der er liv derude. Kom nu ind til udstillingen i København og hør hvad de forskellige har at byde på og lad være med at tro at det i har købt er absolut det bedste. Den fejl begår vi alle sammen, vi skal bare være store nok til at indrømme det..

 

hilsen Brutalis--



__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
dane
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tidligere slowon

Bruger siden: 05 September 2006
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 88
Sendt: 20 September 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

såvidt jeg kan se har du mr brutalis ikke meget held med din grammokombo..her i huset er pladespilleren en tur i universet,mens apollo stadig er en sølle måneraket!
Til top Vis dane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dane
 
Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Bruger siden: 26 August 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 683
Sendt: 21 September 2006 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Hej Dane

Uden at virke belærende, så vil jeg blot minde om det faktum, at månen rent faktisk befinder sig i universet

Venligst

Bent

Til top Vis Medlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlyd
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 21 September 2006 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

dane skrev:
såvidt jeg kan se har du mr brutalis ikke meget held med din grammokombo..her i huset er pladespilleren en tur i universet,mens apollo stadig er en sølle måneraket!

Må jeg lige minde dig om at min kombination af pladespiller:(Pierre lurne)/arm:(alpherson)/pickup:(Kesiki blackheart) hører til i den øverste kategori af plove, så lad vær med at belære mig om noget desangående..

venligst Brutalis



__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
dane
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tidligere slowon

Bruger siden: 05 September 2006
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 88
Sendt: 21 September 2006 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

hej medlyd

månen er jordens nærmeste nabo..og hvis alle mente som du,ville ingen finde turen længere ud interessant!

brutalis

jeg har da læst tråden,og kan se du mener apolloen er bedre end din grammokombo!!måske kikser det for din riaa?

er du ikke villig til at lade dig belære,kommer du aldrig videre.

Til top Vis dane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dane
 
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1646
Sendt: 21 September 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

dane skrev:

hej medlyd

månen er jordens nærmeste nabo..og hvis alle mente som du,ville ingen finde turen længere ud interessant!

brutalis

jeg har da læst tråden,og kan se du mener apolloen er bedre end din grammokombo!!måske kikser det for din riaa?

er du ikke villig til at lade dig belære,kommer du aldrig videre.

En plov til 5k med riaa, lasker Rega Apollo så det gør ondt. Den er langt overvurderet, tag en cd fra 1985 og dæmp diskanten, så er det Apollolyd. Ja jeg har hørt den, også i forskellige setup.

vh. Henrik

PS. Dynamikken er fin, for en cdspille til ca. 6k. 



__________________
B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted
 
Mr.Antisilver
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 409
Sendt: 21 September 2006 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:
dane skrev:

hej medlyd

månen er jordens nærmeste nabo..og hvis alle mente som du,ville ingen finde turen længere ud interessant!

brutalis

jeg har da læst tråden,og kan se du mener apolloen er bedre end din grammokombo!!måske kikser det for din riaa?

er du ikke villig til at lade dig belære,kommer du aldrig videre.

En plov til 5k med riaa, lasker Rega Apollo så det gør ondt. Den er langt overvurderet, tag en cd fra 1985 og dæmp diskanten, så er det Apollolyd. Ja jeg har hørt den, også i forskellige setup.

vh. Henrik

PS. Dynamikken er fin, for en cdspille til ca. 6k. 

den må du længere ud på landet med
Til top Vis Mr.Antisilver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.Antisilver
 
JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1303
Sendt: 21 September 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

Hvad så med storebror har i hørt den.

Fortæl fortæl.....



__________________
Hilsen JRGW

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 22 September 2006 kl. 07:03 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:
dane skrev:

hej medlyd

månen er jordens nærmeste nabo..og hvis alle mente som du,ville ingen finde turen længere ud interessant!

brutalis

jeg har da læst tråden,og kan se du mener apolloen er bedre end din grammokombo!!måske kikser det for din riaa?

er du ikke villig til at lade dig belære,kommer du aldrig videre.

En plov til 5k med riaa, lasker Rega Apollo så det gør ondt. Den er langt overvurderet, tag en cd fra 1985 og dæmp diskanten, så er det Apollolyd. Ja jeg har hørt den, også i forskellige setup.

vh. Henrik

PS. Dynamikken er fin, for en cdspille til ca. 6k. 

Damm, ok så. Tænk. Her gik jeg og et par stykker andre, og troede Apollo var bedre end det du antyder. Ærgeligt, at vi nu får at vide, at den slet ikke er så god som vi synes. Men hva. Det er da godt der findes mennesker som dig, som kan lede os andre på rette vej.

Tak Hr. pladespillergud



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 22 September 2006 kl. 07:31 | IP-adresse registreret  

Alle dem jeg har haft til en lytteaften griner af min Apollo - når først Avid pladespiller drejer rundt så slukkes der for den kære Apollo
Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 22 September 2006 kl. 07:34 | IP-adresse registreret  

king skrev:
Alle dem jeg har haft til en lytteaften griner af min Apollo - når først Avid pladespiller drejer rundt så slukkes der for den kære Apollo

Sinne gas



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 22 September 2006 kl. 07:43 | IP-adresse registreret  

Sådan er det bare !

Snip snap snude - så er den historie ude

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
dane
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tidligere slowon

Bruger siden: 05 September 2006
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 88
Sendt: 22 September 2006 kl. 07:51 | IP-adresse registreret  

king skrev:
Alle dem jeg har haft til en lytteaften griner af min Apollo - når først Avid pladespiller drejer rundt så slukkes der for den kære Apollo

herligt king - det kunne tyde på at din plov er langt bedre end brutalis :(Pierre lurne)/arm:(alphason)/pickup:(Kesiki blackheart) - tillykke med dit setup samt din og dine gæsters hørelse.

 ohne gas

Til top Vis dane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dane
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 22 September 2006 kl. 08:02 | IP-adresse registreret  

Mr.Antisilver skrev:
tarup 13 skrev:
En plov til 5k med riaa, lasker Rega Apollo så det gør ondt. Den er langt overvurderet, tag en cd fra 1985 og dæmp diskanten, så er det Apollolyd. Ja jeg har hørt den, også i forskellige setup.

vh. Henrik

PS. Dynamikken er fin, for en cdspille til ca. 6k. 

den må du længere ud på landet med

Øh, mønter du din kommentar på den med "plov til 5k" eller  på "dynamikken er fin"?

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Changdilo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 24
Sendt: 22 September 2006 kl. 08:04 | IP-adresse registreret  

Har selv en Rega Apollo, som jeg synes spiller fint til prisen.

....men har lige købt en brugt Marantz SA-11s1 afspiller og det er.....i mine ører......en noget bedre oplevelse.

Men sådan er det jo - smag & behag:-)

Vh

Til top Vis Changdilo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Changdilo
 

<< Forrige Side af 55 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes