Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 08:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung PS-42S5H (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AlexBJeppesen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 21:10 | IP-adresse registreret  

Sjovt nok har der af en eller anden grund ikke været den store respons fra hifigalleriet,jeg har prøvet telefonisk for nogle dage siden(snakkede med tlf svare) og har da osse sendt en mail med hvornår og hvorledes vedr ordre,men priserne i tyskland daler jo støt og det ville da være surt hvis man kan få skærmen billigere i tyskland til den tid hvor de lander i danmark,desværre følte jeg mig ikke helt tryg da jeg så hifigalleriet skrev noget om at banken lige skulle,bankerne spænder mange gange ben for gode ideer/projekter.

Men jeg syntes at hifigalleriet burde give lidt respons herinde og forresten har hifigalleriet åbnet butik i Græsted?

Til top Vis AlexBJeppesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AlexBJeppesen

Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Japer skrev:
Han er nok i tjekkiet og hente skærmene i en fiat 12 7´er med påspændt trailer.

Det er sku en stor trailer

Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman

Torsten-K
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Sjovt som folk hurtig ændrer mening. Det er en stor lavine. En skal bare sige noget dårlig og resten følger med
Til top Vis Torsten-K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Torsten-K

Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Marts 2006 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Ja, det er ikke engang den 20 endnu, man kan vel først begynde at brokke sig omkring den 1 april.

JJservice
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Det er sjovt så hurtigt folk de ændre mening. Jeg tror Andreas gør hvad han kan. Det er ikke nemt altid at danse med importør og fragt firmaer. Det kunne jo være han ikke svarer fordi han ikke selv kan få en sikker dato.

Jeg kunne forstå at i skreg op fordi at i havde penge i klemme. Jeg syntes selv at det er rart at man kan sidde og se hvordan priserne rundt omkring rasler ned. Så kan man glæde sig over at man ikke har givet en masse penge for et plasma, som derefter er raslet ned i pris.

Jeg håber og tror, at skærmene er kommet inden de bliver indhentet i pris af Panasonic og Pioneer. Så hvis Andreas ikke kan holde sin aftale, er det jo enhver frit for at købe et andet.

MEN GIV NU MANDEN EN CHANCE.

Han skrev levering i marts og den er ikke gået i nu. Hvis han skal give svar til 500 kunder hver anden dag, så kan jeg godt forstå han ikke har tid til at skaffe plasma hjem.

Jeg tror ikke der er nogen der gider at have så stort et arbejde med at sælge tv for sjov og hvis det var tilfældet, var der jo ikke nogen der har tabt andet end lidt ventetid på det, selv om det kan være svært nok.

Til top Vis JJservice's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JJservice

simon42
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

det er bare påfaldende at for en måned siden kunne man høre fra hifigalleriet dagligt og der blev svaret på spørgsmål i løbet af få timer.....i dag kan man ikke komme i kontakt med nogen !

Til top Vis simon42's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af simon42

halvautomat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2004
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

Hej
Det som gør at vi interesserer os for en leveringen er, at vi har nu har den 19. marts - så der er jo ikke lang tid til at skærmene skal komme jf. den udmelding Andreas kom med.
Er det en anden tidshorisont bør vi da høre om den.
Vi har jo bestilt skærmen ud fra at den skulle komme i marts måned  - så en plan for levering må jo snart foreligge uanset im det er banken eller andre der skal bestemme - ellers er der jo ingen som ved noget.... og det er jo problematisk.
Jeg er med på at vi ikke har penge i klemme - men det her handler jo om noget andet nemlig at få et plasma til en fornuftig pris - det er jo tåbeligt at give for meget for det og her har Andreas jo givet os et fint tilbud - men hvis det tager for lang tid skal vi jo til at overveje hvad vi så gør. For priserne rasler ned...

Så lidt information kunne være rart

Vi er jo trods alt en hel del som mere eller mindre har bygget huset om for at modtage en 42" plasma - og nu blot mangler skærmen for at det hele er på plads...

hifigalleriet skrev:

Tak Henrik Behøver ikke svare du har jo fortalt det hele

Til Lennon: Hvis du har bemærket det så har jeg ikke ville sige nogen helt bestemt dato.... Det er banken som bestemmer tempoet, da det er rigtig mange penge der skal sendes så lader vi dem om det Den skærmene kommer i marts måned det er korrekt:-)

Til top Vis halvautomat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af halvautomat

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

hej !

er der nogen som har sammenlignet samsung ps-42 s5h og panasonic TH42PV60 ? jeg mener IRL ? for jeg er ved at komme i tvivl,læste(det jeg kunne) noget fra en tysk test hvor den blev sammenlignet med en pioneer der var 1000,- euro dyrere,og den fik positiv kritik.  prisen taget i betragtning var de MEGET begejstret,testen læste jeg i det andet forum her i "debatten" prisen i dk er 16000,- hos tape c.

er der nogen som sidder inde med faglig/saglig videnomkring ovenstående produkter ?  så del venligst den viden med os alle.

mvh

henrik

ps: andreas er du ikke rar at give lyd fra dig,uanset hvad udmeldingen end må være,bare så vi har noget konkret at forholde os til,er godt klar over at du har oplyst SIDST i marts,og der er laaang tid til,men der MÅ da være en dato for hvornår skærmene afgår fra tjekkiet.

keep smiling

Til top Vis henrikb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrikb

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

Det er en test af Samsungen her

http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/displayreview.php?re viewid=6547

Der ligger også flere tester af PV500, også er PV60 ennu lidt bedre

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

Sund fornuft er svært,at kombinere m manglende tålmodighed ?

Det er vel  forudsigeligt,at DK ikke, pr natur, kan være det billigste sted i EU,at købe elektronik ??Tyskerne vil altid føre m mindst 9% i moms!!?Og mig bekendt(rygte!) er den igangværende Samsung handel kommet op at stå, fordi Hifigalleriet og en Tysk forhandler sammen har taget et anseeligt kvantum fra Tjekkiet(-hvilket så er den mystiske faktor?). Hvis vi antager,at Hifigalleriet har taget 500stk og Tyskeren 1500stk ?? - vil priserne naturligvis også rasle ned i Tyskland!? 

Jeg er selv iblandt de 500,og havde sgu håbet på først i marts,meeeen....rolig nu !!

Udover,at være grim-(når den er slukket), så larmer den nye Pana 60 af H... til pga blæserne !!!      

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Jeg regner med lige at give Andreas/hifigalleriet et kald i morgen, og se hvordan det står til med levering på skærmene.....Det er trodsalt kun en weekend han ikke har svaret herind ....kunne jo være han havde et liv i weekenden...

Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente

Malbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Hvad sker der.... Jeg har ordre nr 112 og er blandt de sidste i de 500.... Så jeg skal vist ikke regne med at se noget til det før april... Hvis jeg er heldig....

Malbjerg

Til top Vis Malbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Malbjerg

Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2006 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Malbjerg skrev:
Hvad sker der.... Jeg har ordre nr 112 og er blandt de sidste i de 500.... Så jeg skal vist ikke regne med at se noget til det før april... Hvis jeg er heldig....

Min kollega er nummer 78 i første sending , han havde ikke hørt nyt derfra i fredags,  vi var ellers flere på arbejde der var hooked på at hoppe med på vognen, men vil nu bruge hans ordre som referance på leverings og  serviceniveauet 

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted

Malbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

piobyte skrev:

Malbjerg skrev:

Min kollega er nummer 78 i første sending , han havde ikke hørt nyt derfra i fredags,  vi var ellers flere på arbejde der var hooked på at hoppe med på vognen, men vil nu bruge hans ordre som referance på leverings og  serviceniveauet 

Vær klar over at der er nogle der har købt flere af gangen... Der kan være nogle der har købt 50, på et ordre nr. Men havde godt nok regnet med at have haft et hjemme i stuen nu... Det ender med at de nye Pana modeller når at falde til samme pris.... Så skynd dig Andreas

Malbjerg

Til top Vis Malbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Malbjerg

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Madman skrev:

Så er det kommet under 1.600€, 1.569€ hos www.bananamedia.at

https://ssl.kundenserver.de/www.bananamedia.at/sess/utn;jses sionid=15441e82b2777fc/shopdata/index.shopscript?main_url=ht tps%3A%2F%2Fssl.kundenserver.de%2Fwww.bananamedia.at%2Fsess% 2Futn%3Bjsessionid%3D15441e82b2777fc%2Fshopdata%2F0026_Video %2B%3D26amp%3D3B%2BTV%2F0070_FS%2BPlasma%2BFlachbildschirme% 2F0130_Samsung%2Fproduct_details.shopscript%3Farticle%3D0010 _Samsung%252BPS%252B42%252BS%252B5%252BH%252B107cm%252B%253D 28BM776298%253D29

Så er vi jo ved at matche prisen .....er da rart med en sekundær forhandler, hvis det andet går helt galt.

Jeg har forsøgt at ringe til hifigalleriet på fastnet og mobil, men begge bliver jeg smidt på telefonsvare .....-og der var klokken altså 13.20, der burde vel være nogen til at svare?

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

hmm - kan se at AlexBKeppensen også har forsøgt at ringe til dem, men fik også telefonsvaren....bare mig, eller begynder det her at lugter lidt ?

Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Marts 2006 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

Det kan jo være han har travlt med at læsse plasma skærme

AlexBJeppesen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Jeg må jo konstatere at det kan tage pænt lang tid at få mit tv,når der er nogle der har købt 50 ad gangen,hvilket der intet er galt i,jeg kan jo så til den tid vælge at handle i tyskland da jeg ikke er ringere stillet med hensyn til garanti og andet,at svare på folks mail er vel intet problem om man så skulle svare på 500 mails,men der er klart at kan jeg få tvet billigere i tyskland til den tid så gør jeg det..

Til top Vis AlexBJeppesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AlexBJeppesen

cans
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

Madman skrev:

S� er det kommet under 1.600�, 1.569� hos www.bananamedia.at

https://ssl.kundenserver.de/www.bananamedia.at/sess/utn;js es sionid=15441e82b2777fc/shopdata/index.shopscript?main_ur l=ht tps%3A%2F%2Fssl.kundenserver.de%2Fwww.bananamedia.at%2 Fsess% 2Futn%3Bjsessionid%3D15441e82b2777fc%2Fshopdata%2F00 26_Video %2B%3D26amp%3D3B%2BTV%2F0070_FS%2BPlasma%2BFlachbi ldschirme% 2F0130_Samsung%2Fproduct_details.shopscript%3Far ticle%3D0010 _Samsung%252BPS%252B42%252BS%252B5%252BH%252B1 07cm%252B%253D 28BM776298%253D29

Jeg prøvede at gennemføre en bestilling, men det viste sig at der skal lægges moms oveni på 261,50 EUR. Samlede omkostninger med fragt ligger på 1745,86 EUR, hvilket svarer til 13027,50 kr med valutakurs på 746,20.
Det er dog stadigvæk ikke for dyrt. Nu er prisen andre steder da i det mindste snart konkurrencedygtig.
Til top Vis cans's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cans Besøg cans's Websted

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes