Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 10:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung PS-42S5H (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

Der står ellers

inkl. 20% Mwst. sikker noget fusk  

Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman

AlexBJeppesen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

http://www.net2com.de/product_info.php?products_id=2051 her er vi også tæt på en pris der matcher og det er med deres moms.

Til top Vis AlexBJeppesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AlexBJeppesen

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 06:06 | IP-adresse registreret  

hej !

var der ingen der fik kontakt med andreas igår ??  jeg forsøgte også selv på både det stationære nr, og mobil nr,(kl. 13.40) uden resultat, jeg er ikke meget for at indrømme det,men det er bare lidt underligt at der ingen reaktion fra ham,men der er måske en god grund,som vi bare ikke er vidende om.

håber der snart er "livstegn"

vi skrives

henrik

Til top Vis henrikb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrikb

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 06:19 | IP-adresse registreret  

hej igen !

er der nogen der ved hvor i dk vi kunne lave en god handel(af hensyn til garanti),og samle en ordre,på en flok 42" plasmaer,for vores vedkommende behøves det IKKE være et samsung,bare en skærm i samme gode kvalitet,altså hd ready og HDMI.

for eget vedkommende er vi 4 gutter der står med guldet klart,vi alle 4 bor på sjælland,men uanset hvor i dk tilbuddet måtte være,starter vi bare varevognen,også selv om vi skal over broen.

er der nogen seriøse,der kunne have interesse i at forsøge i fællesskab,måske der også er nogle forhandlere der har fulgt denne debat,som kunne fristes til at sælge 6-12 skærme på en gang, hva siger du otto ,er du på ?

vi skrives

henrik

Til top Vis henrikb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrikb

alex jeppesen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2006
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 07:11 | IP-adresse registreret  

Den er jeg med på Henrik og skulle det blive et par tusinde mere per person er jeg osse med,iøvrigt bor jeg i Næstved som jo osse er tæt på tc(Bjarne) så hvis Otto skulle have noget på bedding kunne vi jo hente i Karrebæk..

Mvh Alex

Til top Vis alex jeppesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alex jeppesen

Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 07:51 | IP-adresse registreret  

TC siger at Panasonic PV60 skulle komme om 2 uger.
Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman

bpep
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 08:28 | IP-adresse registreret  

henrikb skrev:

hej igen !

er der nogen der ved hvor i dk vi kunne lave en god handel(af hensyn til garanti),og samle en ordre,på en flok 42" plasmaer,for vores vedkommende behøves det IKKE være et samsung,bare en skærm i samme gode kvalitet,altså hd ready og HDMI.

for eget vedkommende er vi 4 gutter der står med guldet klart,vi alle 4 bor på sjælland,men uanset hvor i dk tilbuddet måtte være,starter vi bare varevognen,også selv om vi skal over broen.

er der nogen seriøse,der kunne have interesse i at forsøge i fællesskab,måske der også er nogle forhandlere der har fulgt denne debat,som kunne fristes til at sælge 6-12 skærme på en gang, hva siger du otto ,er du på ?

vi skrives

henrik

vi er også en 4 stk..  der skal ud og invistere i fladskærm dog har jeg ikke besluttet om det skal være plasma eller LCD..  men der er også 3 32" LCD i blandt. så en samlede aftale blandt hifi4all.dk brugerne kunn da være kanon.  kom TC kom på banen med et kanon tilbud på os hifi4all.dk brugere..

7,1 Onkyo, Tannoy, REL BIOstue med 42" plasma

Film skal se i BIO eller HjemmeBIO.
Til top Vis bpep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bpep

Karlsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2004
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 08:36 | IP-adresse registreret  

Uden at skulle blande mig i Tc´s forretning, så syntes jeg da I skulle kigge lidt på deres priser på de nye Panasonic PV60, da de allerede har gang i et, efter min mening, rigtigt godt tilbud. ( se mere her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=36208&P N=1)

Derudover kører der også et fællesindkøb på www.recorder.dk af Pioneers topmodel -ligeledes gennem TC.

Blot til orientering såfremt muldvarpen ikke kan holdes nede længere

Karlsen

Til top Vis Karlsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Karlsen

Malbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 09:20 | IP-adresse registreret  

Det ender da vist med at Hifigalleriet får et enkelt plasma på lager...

Malbjerg

Til top Vis Malbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Malbjerg

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

henrikb - jeg er muligvis også klar, hvis der kommer et godt tilbud
Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente

Malbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

Os mig

Malbjerg

Til top Vis Malbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Malbjerg

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Hvad nu hvis Otto,TC lavede fællesindkøb på pana pv 60, ville folk fra dette forum ikke være interesseret i dette, hvis hifigalleriet klipper helt? (Jeg ringer igen kl.12 og ser om man kan fange ham igen). Modellen scorede 18 ud af 20 i en norsk test og har generelt fået rigtig meget positiv omtale.

Hvad siger folk til dette?

alex jeppesen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2006
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Jeg er med på den p60 dog vil jeg helst afh i deres afd i karrebæk..

Mvh Alex

Til top Vis alex jeppesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alex jeppesen

SDlarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2004
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

Uden at være kritisk syntes jeg at vi alle skal give Hifigalleriet en chance for at levere inden vi henretter ham....Husk at det kun er d. 21/3-2006 idag....og solen skinner...Tålmodighed ...

Vi har alle bestilt en plasma til en superpris og typisk dansk vil ve have en service ud over det normale...Så jeg råber ... Giv ham nu en chance....

Skulle handlen glippe er der jo åbenbart andre gode bud derude........

Til top Vis SDlarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SDlarsen

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 11:16 | IP-adresse registreret  

henrikb skrev:

Vi har jo før (og lige nu, faktisk) arrangeret fælleskøb på recordere.dk, så jo det kan jeg sagtens være interesseret i - men jeg må lige gøre opmærksom på at hvis der skal gang i sådan noget, skal det ske i samarbejde med Hifi4all, eftersom salg igennem forummet er i modstrid med forummets regler.

Som det allerede er pointeret, så skal man dog være obs på at vi i flere tilfælde køber ret store mængder ind i forvejen, og i disse tilfælde flytter det ikke rigtigt noget at der kommer 10-12 ordrer ekstra. Dette gælder især jo billigere skærmene er - at der kommer én og bestiller f.eks. 10 Samsung LE32M61 ændrer ikke på den pris jeg kan/vil sælge dem til. PV 60 kunne der måske godt leges med, det er tit nemmere at hente noget ekstra på nye modeller. Men det kræver mere end 6-12 stykker...

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

JørgenM
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Hej Otto

jeg synes det ville være perfekt med et fælleskøb på PV60 - hvis det ikke kan lade sig gøre i Hifi4all-regi, så måske på recordere.dk...

men lad og lige se hvor mange der er umiddelbart interesseret og så få en pris sat sammen, hvorefter der kan åbnes for endelig tilmelding

- jeg melder mig i hvert fald
Til top Vis JørgenM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JørgenM

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Jeg ringer til hifigalleriet og hvis de heller ikke svare ri dag, er jeg altså snart bange for at de helt er forsvundet. Det kan da ike passe når der står kontakt tid 12-19 og der så ingen der tager telefonen? Kan jo være der er sket noget meget uheldigt, men hvis ikke, så håber jeg da Otto,TC vil starte et fælleskøb op på recordere.dk

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

i øvrigt tror jeg også der HURTIGT vil komme mere end 6-12 stykker :).....det er jo et lækkert Plasma :D

JørgenM
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Iøvrigt hvis vi skal have gang i interessen for fælleskøb på Panasonic PV60, skal vi måske lige have lavet en ny tråd, i stedet for at have den liggende i denne Samsung-tråd - hvis du Otto vil bekræfte at TapeConnection vil gå ind i det ved tilstrækkeligt mange interesserde kan jeg godt starte en ny tråd her og evt. på recordere.dk...
Til top Vis JørgenM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JørgenM

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

JørgenM skrev:
Iøvrigt hvis vi skal have gang i interessen for fælleskøb på Panasonic PV60, skal vi måske lige have lavet en ny tråd, i stedet for at have den liggende i denne Samsung-tråd - hvis du Otto vil bekræfte at TapeConnection vil gå ind i det ved tilstrækkeligt mange interesserde kan jeg godt starte en ny tråd her og evt. på recordere.dk...

Jeg er altid interesseret i at tjene penge, så selvfølgelig vil jeg kigge på det - jeg er bare ikke interesseret i at få advarsler fra Admin over salg i forummet, så tag lige fat i dem først... Jeg vil dog understrege at vi som sagt - og som I også har givet udtryk for - har sat prisen meget aggressivt, derfor vil der naturligt nok ikke være mange tusinde kroner at spare ved at samles om købet - på et tidspunkt når vi en grænse hvor det er lige meget om det er 20 eller 200 styk der bliver solgt. Der er et givent omkostningsniveau ved at gennemføre en handel, og når dette punkt er nået, så nytter det ikke noget at sælge dobbelt så mange med den halve avance, så mister jeg jo den ekstra indtjening på et større tidsforbrug.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes