Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 12:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung PS-42S5H (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
P. Holm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

henrikb skrev:

hej igen !

er der nogen der ved hvor i dk vi kunne lave en god handel(af hensyn til garanti),og samle en ordre,på en flok 42" plasmaer,for vores vedkommende behøves det IKKE være et samsung,bare en skærm i samme gode kvalitet,altså hd ready og HDMI.

for eget vedkommende er vi 4 gutter der står med guldet klart,vi alle 4 bor på sjælland,men uanset hvor i dk tilbuddet måtte være,starter vi bare varevognen,også selv om vi skal over broen.

er der nogen seriøse,der kunne have interesse i at forsøge i fællesskab,måske der også er nogle forhandlere der har fulgt denne debat,som kunne fristes til at sælge 6-12 skærme på en gang, hva siger du otto ,er du på ?

vi skrives

henrik

Jeg ville også være klar på noget fælleskøb. Recorder.dk's fælleskøb er desværre på den dyre XDE model, men hvis man havde kunne få deres FDE ned omkring de 20k ville jeg helt sikkert være klar...

Til top Vis P. Holm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af P. Holm

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

NYT NYT NYT

Jeg har lige snakket med hifigalleriet/Andreas pr. telefon 5 min. siden!

Skærmene afgår i morgen fra (ja, derfra hvor han får dem fra!)! Der vil derfor være en leveringstid på 5-10 arbejdsdage (typisk 5 arbejdsdage!), inden de havner hos hifigalleriet. Skærmene var forsinget pga. fabrikken åbenbart ikke var færdige med dem endnu. Skærmene vil derfor blive sendt straks(næste dag) og vi kan derfor forvente at have vores skærm enten sidst i marts(hvilket, han mente der var størst mulighed for) eller meget tidligt i April .

Nu lyder det til tingene falder i hak, hvis bare transporten ikke forulykker.

Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente

Malbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

Perfekt!

Malbjerg

Til top Vis Malbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Malbjerg

halvautomat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2004
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Lyder godt - men er det de 108 eller alle 500 som er på vej?
Nu må det være passende at Andreas selv kommer på banen....

Stente skrev:

NYT NYT NYT

Skærmene afgår i morgen fra (ja, derfra hvor han får dem fra!)! Der vil derfor være en leveringstid på 5-10 arbejdsdage (typisk 5 arbejdsdage!), inden de havner hos hifigalleriet. Skærmene var forsinget pga. fabrikken åbenbart ikke var færdige med dem endnu. Skærmene vil derfor blive sendt straks(næste dag) og vi kan derfor forvente at have vores skærm enten sidst i marts(hvilket, han mente der var størst mulighed for) eller meget tidligt i April .

Til top Vis halvautomat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af halvautomat

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

halvautomat, jeg må ærligt indrømme at jeg ikke ved det, men ud fra at dømme på samtalen, synes jeg det lød som om alle skærmene var på vej, men hæng mig ikke op på det.

superman2006
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

jeg håber han kan levere varen ellers får han ikke et særlig godt ry her

Til top Vis superman2006's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af superman2006

poppo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2006
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

Det lyder sku godt hvis de er på vej....

Kan næsten ikke vente mere.

Per Gribb

www.gribb.dk - gratis køb og salg på nettet!
Til top Vis poppo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poppo Besøg poppo's Websted

AlexBJeppesen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Det lyder da helt ok at det bestilte snart er i hus,spm er bare hvorhenne skal der afhentes og i hvilket tidsrum og dag kan det lade sig gøre..

Mvh alex

Til top Vis AlexBJeppesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AlexBJeppesen

poppo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

AlexBJeppesen skrev:

Det lyder da helt ok at det bestilte snart er i hus,spm er bare hvorhenne skal der afhentes og i hvilket tidsrum og dag kan det lade sig gøre..

Mvh alex

tror du ikke det er i helsingør på adressen eller i den nye shop som han skulle lave i græsted.?

og det kan man vel i åbningstiden. men får vel snart et respons svar fra galleriet

Per Gribb

Til top Vis poppo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poppo Besøg poppo's Websted

poppo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

prøver som en gal at komme ind på galleriets hjemmeside men den dur ikke mere. er det bare min pc som ikke kan eller er han mon ved at opdatere den med tiden om hvornår man kan hente sin nye plasma   

Per Gribb

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

Stente skrev:

NYT NYT NYT

på hvilket nr. fik du fat på ham? jeg har sendt flere mails, samt ringet utallige gange for at høre om et andet produkt - men intet svar... intet! kun den skide telefonsvarer hver eneste gang...  bare tanken om en reklamation kan gøre mig helt dårlig. 

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

poppo skrev:
prøver som en gal at komme ind på galleriets hjemmeside men den dur ikke mere. er det bare min pc som ikke kan eller er han mon ved at opdatere den med tiden om hvornår man kan hente sin nye plasma   

Når han ikke engang har 35 sekunder til at skrive en linie i denne tråd længere, hvordan skulle han så have tid til at opdatere sin hjemmeside? han har ikke engang tid til at tage telefonen eller svare på mails. jeg ville satse på Otto-tc.

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

-jan- skrev:
Stente skrev:

NYT NYT NYT

på hvilket nr. fik du fat på ham? jeg har sendt flere mails, samt ringet utallige gange for at høre om et andet produkt - men intet svar... intet! kun den skide telefonsvarer hver eneste gang...  bare tanken om en reklamation kan gøre mig helt dårlig. 

mobilen.

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

-jan- skrev:

poppo skrev:

Når han ikke engang har 35 sekunder til at skrive en linie i denne tråd længere, hvordan skulle han så have tid til at opdatere sin hjemmeside? han har ikke engang tid til at tage telefonen eller svare på mails. jeg ville satse på Otto-tc.

Jan, hvis jeg ikke har fået min skærm senest i starten af April, så satser jeg også på Otto,TC. Men nu giver jeg ham lige de sidste 2 uger, til at levere.

Malbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Marts 2006 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Jeg smed en mail afsted til ham i går, og fik svar kl 18 i går aftes...

Jeg har fået lovning på at jeg får mit, sidst på måneden...

Og den nye Pana har nok helt klart bedre billede, men koster 5 mere og er egentlig ikke specielt pæn....

Så hvis han kan holde leveringstiden, så er jeg stadig på.

Malbjerg

nickyyyy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2006
Sendt: 22 Marts 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

så pv60'eren hos expert i fields i dag. og må sige at billedet da er meget pænt, ikke noget nævneværdigt. men hva der var en kæmpe skuffelse var designet. da jeg så det på nettet så det ret flot ud. men "live" var det faktisk ret grimt. den sølvfarvede plastkant rundt om skærmen springer for meget i øjnene og ser alt for billig ud. så ingen tvivl om at alle dem der får samsung skærmen, får et betydelig flottere tv. så må man jo håbe at billedet osse er derefter

LG RZ-32lx2r
Til top Vis nickyyyy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nickyyyy

powda
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Marts 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

nickyyyy skrev:
så pv60'eren hos expert i fields i dag. og må sige at billedet da er meget pænt, ikke noget nævneværdigt. men hva der var en kæmpe skuffelse var designet. da jeg så det på nettet så det ret flot ud. men "live" var det faktisk ret grimt. den sølvfarvede plastkant rundt om skærmen springer for meget i øjnene og ser alt for billig ud. så ingen tvivl om at alle dem der får samsung skærmen, får et betydelig flottere tv. så må man jo håbe at billedet osse er derefter

Der blev tidligere bedt om en vurdering af kvaliteten på denne Samsung model kontra Panasonic PV60.

Da jeg ikke har set PV60 kan jeg ikke udtale mig, men den gamle model Panasonic PA50 kunne det samsung slet ikke stå mål med. Var ellers lun på det, men droppede det igen, efter at have set PA50. Sortniveau og farver var langt bedre, og billedet som helhed mere ægte på Panasonic'en. Og dertil skal tilføjes, at Samsung'et kørte med HDMI signal, hvorimod Panasonic'en kørte med alm. scart.

Men designet på Samsung'et er nu engang flottere, og vægter man det højest, så er der vel ingen grund til at smide merprisen på det nye Panasonic.

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 Marts 2006 kl. 06:33 | IP-adresse registreret  

hej !

ang billede kvalitet på "vores" samsung,hvis nu vi glemmer ALT om design,og kun snakker om billede, er min egen erfaring,fra electric city,tåstrup hvor det næsten sad side om side med et pioneer 436 et eller andet(28000,-) på begge skærme blev der vist samme dvd,pioneer var skarpere og med flere detaljer,sort var kulsort,samsung ps-42 s5h var ok,men i mørke passager i filmen var der ligesom en "hinde" på skærmen,og ikke samme detaljering,det jeg forsøger at forklare er,at det svarer til forskellen på de 2 typer alm.tv:black matrix og black line rør.hvilket jo faldt ud til black line`s fordel

billedet i butikken var ikke via HDMI,og det burde forbedre billed kvaliteten en del,(håber jeg)men til 11 kilo er det vel stadig en god handel.

her til slut håber jeg at andreas kunne få lyst til at komme med lidt god "underholdning"  det kunne feks være lidt "track and trace" bare for hyggens skyld

håber du er ved godt med andreas

mvh

henrik

Til top Vis henrikb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrikb

halvautomat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2004
Sendt: 23 Marts 2006 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Hehe... - ja den er jeg med på Andreas kom frem så vi får lidt oplysninger - Vi ved jo at du kikker på denne her side.

henrikb skrev:

Her til slut håber jeg at andreas kunne få lyst til at komme med lidt god "underholdning"  det kunne feks være lidt "track and trace" bare for hyggens skyld

mvh

henrik

Til top Vis halvautomat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af halvautomat

Malbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Marts 2006 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

henrikb skrev:

hej !

ang billede kvalitet på "vores" samsung,hvis nu vi glemmer ALT om design,og kun snakker om billede, er min egen erfaring,fra electric city,tåstrup hvor det næsten sad side om side med et pioneer 436 et eller andet(28000,-) på begge skærme blev der vist samme dvd,pioneer var skarpere og med flere detaljer,sort var kulsort,samsung ps-42 s5h var ok,men i mørke passager i filmen var der ligesom en "hinde" på skærmen,og ikke samme detaljering,det jeg forsøger at forklare er,at det svarer til forskellen på de 2 typer alm.tv:black matrix og black line rør.hvilket jo faldt ud til black line`s fordel

billedet i butikken var ikke via HDMI,og det burde forbedre billed kvaliteten en del,(håber jeg)men til 11 kilo er det vel stadig en god handel.

her til slut håber jeg at andreas kunne få lyst til at komme med lidt god "underholdning"  det kunne feks være lidt "track and trace" bare for hyggens skyld

mvh

henrik

Jeg har også været ude og snuse i Electric City.. Og syntes faktisk ikke at forskellen var så stor. Jeg tror ikke at de har gjort så meget ud af at justere dem korrekt derude, så at man kan få den helt rigtige sammenligning....

Malbjerg

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum