| Forfatter |
|
BUELL-RIDER Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pokkers, fik lidt af kablerne foroven med.. 
De går på loftet. Alt mit kabel til sorround er trukket på loftet, det vil sige mine små sattelitter sidder tæt op under loftet. Ikke helt optimalt, men stadigen kæmpe forbedring..
Anders __________________ Det vi ikke når idag, skal vi ikke lave om imorgen...
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er bare så lækkert,håber vi stadig har grund til at glæde os
mvh
henrik
|
| Til top |
|
| |
Belgieren Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg sender lige en hilsen til jer alle herinde. Det er første gang, jeg skriver her, for jeg opdagede først tråden i fredags, da jeg skoddede rundt på nettet.
Jeg er også med på Samsung-vognen (#114) og har lige som de fleste herinde været med i hele den følelsesmæssige rutschebanetur – fra eufori over at have fundet et godt tilbud og have afgivet ordren i rette tid, til tvivl, nagende tvivl og panisk tvivl over ikke at blive holdt informeret. I har sikkert også tilmeldt jer muligheden for at blive opdateret, når der er nyt om skærmen, men der kom bare ikke noget.
Nå, jeg skriver for at fortælle, at Andreas svarede på en af mine e-mails i fredags, og han fortalte, at ”min” skærm kommer til ham den 5. april. Good news! Jeg fortalte ham, at en del folk herinde meget gerne vil høre fra ham, men det vidste han sikkert i forvejen.
Vi må nok finde os i, at Andreas har meget om ørerne, og at han også sælger andet end netop den Samsung, som vi har lagt billet ind på, men det kan undre, at han ikke gør mere for at holde på kunderne, som stille siver ud af butikken. Måske vil han hellere sælge skærmene til 12000 end 11000 dask, og det er da let nok at forstå. Ellers er hans leverandør måske kommet under pres fra en af de store butikskæder i Europa. Andreas' foretagsomhed ødelægger jo deres muligheder for at tage alt for grove overpriser. Rent gætteri fra min side, men vi har jo ikke så meget andet at holde os til ...
Da jeg bor i Belgien, har jeg ikke mulighed for at betale på efterkrav. Jeg forsøgte at lave en deponering i Danske Bank, så Andreas er sikker på at få sine penge, og jeg er sikker på at få mit fjernsyn. Men det kunne Danske Bank ikke være behjælpelig med, for ”hvis der opstår en tvist, ved de ikke, hvem de skal udbetale pengene til”. Hvor svært kan det være? Hvis jeg kvitterer for leveringen af skærmen, så giver de Andreas pengene, ellers sender de pengene retur! Men det overstiger åbenbart Danske Banks intellektuelle formåen.
-
en lang historie for at bede jer om at melde herinde, hvis/når de første af jer rent faktisk modtager det, I har bestilt, for jeg kommer til at aflevere grynene uden nogen form for sikkerhed, hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om at få den ... skærm. Jeg vil i hvert fald følge tråden jævnligt, og det lyder som en rigtig god idé, hvis vi kan hjælpe hinanden med indstillinger osv. hvis vi kommer så vidt.
Nå, jeg vil gå ind for at glo videre på den tomme plet på væggen, hvor min skærm skal hænge. Håber, at tråden fortsætter, så vi kan holde hinanden informeret.
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
for silvan da 
alex b jeppesen havde talt med am-hifigalleriet d.26/3-06 og fik oplyst seneste ankomst var den 2/4-06.
men nu skriver belgieren,at hans skærm kommer den 5/4-06, håber godt nok det er pga en dellevering, dog slog det mig efter at have læst belgierens indlæg,at am-hifig. gør det her for bevist at "miste" kunder,for så at sælge dem til 12 kilo istedet,ved godt det er på egen regning,men frustrationerne er så småt begyndt at melde sig.
HVORFOR er du tyst som graven,andreas ???? 
mvh
henrik
|
| Til top |
|
| |
halvautomat Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så var der lyd fra Andreas..............
Så er det lige hvor man ligger placeret i rækkefølgen 
Til alle køberne af Samsung PS-42S5H....
Så er alle skærmene udsolgt og nu kan vi endelig komme med nogen leveringsdatoer:-)
De første 108 stk. skulle meget gerne kommer hjem kommer i næste uge, den anden sending som kommer er på 216 stk. og skulle gerne komme i første uge af april. Resten kommer omkring midten af april.....
Alle skærmene som skal hentes: Dette bliver på Combifragt lager i hvidovre (altså vores fragtlager) Vi skriver en mail til alle når vi har jeres skærm på lager så vi kan aftale en levering/afhentning.
Vi beklager forsinkelsen, men da dette er Samsung´s skyld kan vi desværre ikke gøre så meget:-)
Vi har stadig 2 stk. Samsung LE-32M61B på tilbud til kun 13499,- spar 1500,-
Mvh
Hifigalleriet
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
halvautomat skrev:
| Vi har stadig 2 stk. Samsung LE-32M61B på tilbud til kun 13499,- spar 1500,- |
|
|
Hvis nogen er på jagt efter lige det TV, vil jeg anbefale af checke TapeConnections priser først 
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |
alex jeppesen Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok ja noget tyder på at producenten bestemmer flowet,sådan er det bare.
Datoer er lige så skæve som vinden,men i det mindste kom der en brugbar udmelding fra hifigalleriet,at tingene åbenbart er skredet lidt er der ikke så meget at gøre ved
At Samsung fragt mæssigt ikke sender hele ordren på engang undre mig lidt.
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej !
har også fået mail fra hifig. , men det har vi alle vel.
kommer der så endnu en mail så man ved hvornår man skal køre til hvidovre,og kan man der betale kontant ?
mvh
henrik
|
| Til top |
|
| |
poppo Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
halvautomat skrev:
|
Så er alle skærmene udsolgt og nu kan vi endelig komme med nogen leveringsdatoer:-)
De første 108 stk. skulle meget gerne kommer hjem kommer i næste uge, den anden sending som kommer er på 216 stk. og skulle gerne komme i første uge af april. Resten kommer omkring midten af april.....
Alle skærmene som skal hentes: Dette bliver på Combifragt lager i hvidovre (altså vores fragtlager) Vi skriver en mail til alle når vi har jeres skærm på lager så vi kan aftale en levering/afhentning.
Vi beklager forsinkelsen, men da dette er Samsung´s skyld kan vi desværre ikke gøre så meget:-)
Mvh
Hifigalleriet
|
|
|
har alle modtaget denne mail?? jeg har nemlig ikke modtaget noget på min og har bestillingsnummer #49. har ellers opdateret min modtagelse af nyheder på siden..
står der noget om hvor mange bestillinger det første læs dækker.? hvis nogle har bestilt 10 af gangen så kan man jo vente længe.
kan næsten ikke vente __________________ Mvh
Per Gribb
www.gribb.dk - gratis køb og salg på nettet!
|
| Til top |
|
| |
poppo Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten er der nogle som ligger inde med nogle ideer om hvordan det er bedst at forbinde det nye tv med dvden. jeg har læst at de dvi stik er der forskel på og at lyden skal føres seperat og alt muligt. hvad er det bedste??????
dvd/pc har følg udgang:
svideo . digital dvi video . composite videoudgang . tvout(lille sort rundt stik) . component stik(de 3)
hvad er den bedste måde at få et godt billede med lyd?? __________________ Mvh
Per Gribb
www.gribb.dk - gratis køb og salg på nettet!
|
| Til top |
|
| |
Jeener Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
poppo skrev:
halvautomat skrev:
|
Mvh
Hifigalleriet
|
|
|
har alle modtaget denne mail?? jeg har nemlig ikke modtaget noget på min og har bestillingsnummer #49. har ellers opdateret min modtagelse af nyheder på siden..
står der noget om hvor mange bestillinger det første læs dækker.? hvis nogle har bestilt 10 af gangen så kan man jo vente længe.
kan næsten ikke vente
|
|
|
Nej jeg har heller ikke fået noget ind i min mailbox.... squ lidt mærkeligt hva´ 
|
| Til top |
|
| |
vaeversted Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg har heller ikke fået denne 'fælles' mail. Jeg har ordre 221, men min kollega med 231 har!?
Til gengæld har jeg fået svar fra AM efter henvendelse på mail:
"Hej,
Ja det bliver i Hvidovre, da vi ikke kan have så mange skærme på lager:-) Leveringen bliver nok første uge i april, da der som sagt er blevet forsinkelse hos Samsung....
Best Regards,
Hifigalleriet Andreas Mollerup"
Så vores allesammens ven, Andreas, ér i live :) - Thank god...
Personligt kan jeg godt vente de små 14 dage, da jeg også venter på en 436XDE som skulle komme før.
|
| Til top |
|
| |
halvautomat Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Jer som ikke har fået mail.
Er i sikker på at I har sat Jer op til at få mail på HiFigallegriets hjemmeside - ellers kommer der jo ikke nogen @Vaeversted hvor mange skærme skal du have var det ikke fordi transport og beslag var så dyre så var det jo fristende med 2 af slagsen
vaeversted skrev:
|
Ja, jeg har heller ikke fået denne 'fælles' mail. Jeg har ordre 221, men min kollega med 231 har!?
Til gengæld har jeg fået svar fra AM efter henvendelse på mail:
"Hej,
Ja det bliver i Hvidovre, da vi ikke kan have så mange skærme på lager:-) Leveringen bliver nok første uge i april, da der som sagt er blevet forsinkelse hos Samsung....
Best Regards,
Hifigalleriet Andreas Mollerup"
Så vores allesammens ven, Andreas, ér i live :) - Thank god...
Personligt kan jeg godt vente de små 14 dage, da jeg også venter på en 436XDE som skulle komme før. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
vaeversted Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
halvautomat skrev:
|
@@Vaeversted hvor mange skærme skal du have var det ikke fordi transport og beslag var så dyre så var det jo fristende med 2 af slagsen
|
|
|
Man kan ALDRIG få for mange skærme... Nej, jeg havde egentlig købt Samsung'en til mig selv, men da jeg fandt et godt tilbud på Pioneer'en, bestilte jeg den også. Jeg har en bekendt som kom for sent til det første Samsung tilbud, så de får lov at købe det af mig. Men hvis nu Pioneer købet gik i vasken, har jeg stadig Samsung til mig selv.
(c; Vaeversted
|
| Til top |
|
| |
Malbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 296
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg forstår intet... Sendte en mail til hifigalleriet sidste torsdag, fik besked om at det ville komme i marts... Jeg har ordre nr 112 og har stadig ikke fået en dato, hvornår det er her... Jeg ved at jeg ikke er med i de første der kommer, så det kommer vist til at trække ud... Man kan godt begynde at tvivle, når der kommer så modstridende meddelelser...
__________________ Mvh
Malbjerg
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er order #143, så satser på at være med i sendingen i starten af april - nu vil jeg snart igang med at lege!!!!!
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 28 Marts 2006 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Malbjerg skrev:
| Jeg forstår intet... Sendte en mail til hifigalleriet sidste torsdag, fik besked om at det ville komme i marts... Jeg har ordre nr 112 og har stadig ikke fået en dato, hvornår det er her... Jeg ved at jeg ikke er med i de første der kommer, så det kommer vist til at trække ud... Man kan godt begynde at tvivle, når der kommer så modstridende meddelelser... |
|
|
Ja helt enig ....har desværre også selv oplevet en del modstridende meddelelser. F.eks. i starten af tråden skrev han at der var snakke om yderligere rabat. Jeg skriver til ham og hører om min rabat kan "indløses" ved at være nogle af de 108 "Svar: Det kan vi nok godt finde ud af :-)", skriver så til ham i går, hvor jeg skriver og gerne lige vil være sikker på han ikke har glemt mig med hensyn til "rabatten". Svaret bliver at det går mod deres principper med at jeg skulle være med i den første sending(fik dog et lille afslag i prisen, men det ændre bare ikke at jeg gerne snart vil have den skærm til mi væg!)
....fair nok at jeg ikke kunne være blandt de første, men så mener jeg at det skulle være meldt ud fra starten! :(....Nu trækker jeg den til d. 9 april og hvis jeg ikke har fået det leveret der, så bestiller jeg os tapeconnection(recordere.dk) hvor de har deres panasonic pv 60 + vægbeslag til 15.500 kr! Jeg ved udfra andres meldinger, at de er leveringsdygtige med sikkerhed.....og så ser det vidst også ud til at det vil blive langt nemmere, hvis der er reklamation hos tapeconnection.
/Stente
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej alle ! 
NU RYKKER DET
jeg har talt med a.m. idag,og fik følgende besked: de første 108 stk. skærme kommer i denne uge, d.v.s. at med lidt held får vi også lov til at hente fredag,dog aller senest mandag.
han vil selv være at træffe i hvidovre(og få lidt guld i hånden)
vedr. betaling mener han gav udtryk for at det skulle være kontanter eller en bank udskrevet check,da hans bank vist havde svært ved at stable en gammeldags "fluesmækker" på benene, but thats live 
tjek forum andet sted vedr. samsung HT-P1200 surround system(hardcore design), 150 watt,dolby digital,dpl II,dts-dekoder,sacd og dvd-audio samt HDMI 
tror nok prisen lander på kr.:6.000,-
vi skrives
henrik
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2006 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er 5 x 100watt + 1 x 150watt
mvh
henrik
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen !
er der STOR forskel ved at benytte et HDMI stik,i forhold til de øvrige "gammeldags" tilslutninger,min panasonc dmr-eh 52 dvd optager har IKKE HDMI,er jeg "nødt" til at opgradere for at få det så meget bedre billede,eller er forskellen ikke SÅ stor IRL ??
håber i gider at dele jeres erfaringer med mig.
mvh
henrik
|
| Til top |
|
| |