| Forfatter |
|
henrikb Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 29 Marts 2006 kl. 04:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
ht-p1200r er prissat til 8500,- sorry
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber at folk lige slår på tråden, hvis i får jeres TV i morgen  ....eller mandag!
|
| Til top |
|
| |
Malbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 296
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det virker som om at det er en dødssejler....  __________________ Mvh
Malbjerg
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du hørt noget da ?
|
| Til top |
|
| |
Malbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 296
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej... netop... I sidste uge fik jeg at vide at det blev denne uge... Men det holder vist ikke.
__________________ Mvh
Malbjerg
|
| Til top |
|
| |
poppo Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Malbjerg skrev:
Det virker som om at det er en dødssejler.... |
|
|
DET TROR JEG NU IKKE PÅ FOR SÅ ER DER EN DEL SOM GERNE VIL OPSØGE DENNE MAND OG SNAKKE LIDT MED HAM... DER ER JO IKKE NOGLE SOM VIL HOLDES FOR NAR OG DET TROR JEG NU HELLER IKKE HAN GØR!
HAN SKREV AT SAMSUNG HAVDE LIDT PROBLEMER MED LEVERANCEN MEN HAR GIVET MIG DEN BESKED AT DE VILLE KOMME HJEM I DENNE UGE OG SENEST LEVERING I NÆSTE UGE. DER ER VEL OGSÅ LIDT PAPIR ARBEJDE OG LAVE. SÅ JEG VIL GIVE HAM TIL SENEST MANDAG FOR DER SKULLE JEG OGSÅ HAVE FÅET EN BESKED FRA EN AF MINE VENNER SOM ARBEJDER I DETTE FRAGTFIRMA OM DE HAR NOGET MED DEN LEVERANCE AT GØRE
VI SNAKKES. __________________ Mvh
Per Gribb
www.gribb.dk - gratis køb og salg på nettet!
|
| Til top |
|
| |
Woofer Forum Bruger

Bruger siden: 06 August 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, nu håber jeg ikke generalen fra Hifigalleriet, kommer med et sødt lille indlæg her d. 1 April hvori der står:
A.P.R.I.L.S.N.A.R
Har godt nok stirret på den nøgne stuevæg længe nu...
KOM NU MED VORES SKÆRME!!! 
Men vi bliver nødt til at se positivt på det.....det er forår og solen skinner.....eller.....dvs....den kigger da lidt frem....eller....DET P.ISSER NED! ØV!
Nå, vil ikke forstyrre dette forum længere med min negativitet.
Anyways....hav en fortsat god dag 
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ihvertfald meget spændende at se om i får jeres skærme eller ej.
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Det med aprilsnar tror jeg ikke på det tilnærmer sig jo en spøg der kan sidestilles med nogle tegninger i en jydsk avis og givetvis vil medføre rituelle afbrændinger af brochuremateriale af dette plasma tv  __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
hallo !
nu må vi sgu da ikk male fanden på væggen,før vi har en grund til det.
efter lukketid(kl.19) på tirsdag,da kan vi sende ham vores "inderste" tanker,og håbe det vil hjælpe.
fredag er for mig "den store dag" hvor a.m. gad udtryk,(se side 18,28 marts)for at han ville skrive at nu var der skærme. såee hiv hiv positiv
vi skrives
henrik
|
| Til top |
|
| |
-jan- Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 467
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
henrikb skrev:
|
hallo !
nu må vi sgu da ikk male fanden på væggen,før vi har en grund til det.
|
|
|
en grund kunne evt. være at produktet nu er fjernet fra hans hjemmeside!
Jeg syntes i skulle overveje endnu engang hvad og ikke mindst hvem i ligger jeres penge hos. Én ting er at det er billigt, men det er ikke altid nok. Jeg tror ham hifigalleri gutten vil skid.. jer et langt stykke hvis i ringer og reklamerer over en defekt på skærmen (hvis i altså er heldige at han overhovedet gider tage telefonen) Det kan i sidste ende blive en rigtig sur handel - hvis der overhovedet bliver en handel.
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jan !
en anden grund kunne jo være at hvis der er solgt ialt 800 stk. så skal man vist ikke forvente at andre er villige til at betale den "normale" pris.
jeg kan i mine stille stunder også blive lidt bekymret for den fremtidige service,for jeg har bla før skrevet at a.m. var lidt for passiv herinde,specielt når man tænker på hvor aktiv han var i februar måned,og lade især ubesvarede spørgsmål stå hen i det uvisse,ved simpelthen at ignorere os,desværre.
sidst jeg talte med a.m. (d.28/3-06) var han en stresset,men glad mand,er nemlig også igang med at åbne en afd. i sverige,så der er knald på,han synes til tider også at tonen i dette forum var "kedelig" og bar præg af en til tider negativ attitude,hvilket jeg da kun kunne give ham ret i.
jeg håber ikke jeg har fornærmet nogen,men vi skal ikke dømme før der er en reel grund.
vi skrives
henrik
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg godt nok i tvivl, panasonic pv 60 fælleskøb lukker d. 1/4 kl.12...grundet stor interesse. Dvs. jeg ikke kan vente og se om mit samsung dukker op i næste uge!
Hvad skal man gøre , samsung 11k pana 14.5 k (fra TC)....jeg skal have taget en beslutning meget snart kan jeg godt se......
|
| Til top |
|
| |
vaeversted Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stente skrev:
|
Nu er jeg godt nok i tvivl, panasonic pv 60 fælleskøb lukker d. 1/4 kl.12...grundet stor interesse. Dvs. jeg ikke kan vente og se om mit samsung dukker op i næste uge!
Hvad skal man gøre , samsung 11k pana 14.5 k (fra TC)....jeg skal have taget en beslutning meget snart kan jeg godt se......
|
|
|
Du kan jo bestille fra TC også. Du har trods alt returret begge steder. Så kan du jo teste og se hvad der er bedst, hvis du skulle få leveret fra begge... Ved ikke om det moralsk holder, men det var da en løsning. Man skal selvfølgelig liiiiiige ha' lidt ekstra penge og lægge ud :)
M.h.t. seriøsitet, så sætter jeg min stemme på TC, som svarer på alt hvad man spørger dem om, hvad enten det er telefon eller mail.
Men lad os nu lige gi' AM en chance. Jeg har selv bestilt begge steder, men jeg skal så også bruge begge skærme.
(c; Vaever
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
vaeversted - min moral kan desværre ikke tillade at bestille fra begge steder......især ikke når en som Otto,TC der står bag, hvor man hører igen og igen hvad han står for og hvordan andres erfaring har været med ham(og ikke mindst min egen).....det er jeg "desværre" ikke person for  . Kunne selfølgelig være fedt hvis jeg kunne bestille en pana pv60 hos tc og så "droppe" tilbudet igen, hvis alt forløber "planmæssigt" fra hifigalleriet, men tror bare det giver TC problemer på den ene eller anden måde....hvis ikke....så sig til Otto,TC!  ....så sender jeg en bestilling afsted med det samme!!!
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
prisen på edbpriser, hvor man har skærmen på lager, er faktisk helt nede i 14200kr....dog med sølv-højtaler.....så der er da alternativer 
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville da være iskold overfor Hifigalleriet, når de ikke engang gide at svare deres kunder på telefon eller mail, eller for dens sags skyld herinde, ville jeg da afbestille skærmen på stedet og handle et seriøst sted som TC, der er heller ingen problemer ved reklamationer.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
tma86 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige sendt en mail til Hifigalleriet, hvor jeg skrev at jeg blev nødt til at få et leveringstidspunkt inden fredag den 1. kl 22. ellers ville jeg blive nødt til at afbestille.
Se svar fra Andreas:
Hej,
Din bestilling er hermed slettet... Da jeg som sagt ikke ved hvornår de kommer før de står på vores lager!
Best Regards,
Hifigalleriet Andreas Mollerup
Så jeg har bestilt et Panasonic på fælleskøb hos TC, og får en mere rolig nattesøvn fra nu
Mvh Tommy
|
| Til top |
|
| |
Madman Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må sku være surt at have order for næsten 1 million og ikke kunne få leveret af producenten.
Jeg tror også jeg bestiller 2 stk. fra TC, bare surt man ikke kan se det føn man køber det, er der nogle der kender et sted i Århus, hvor jeg kan se det helst, med en pc tilsluttet.
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
tma86 skrev:
|
Jeg har lige sendt en mail til Hifigalleriet, hvor jeg skrev at jeg blev nødt til at få et leveringstidspunkt inden fredag den 1. kl 22. ellers ville jeg blive nødt til at afbestille.
Se svar fra Andreas:
Hej,
Din bestilling er hermed slettet... Da jeg som sagt ikke ved hvornår de kommer før de står på vores lager!
Best Regards,
Hifigalleriet Andreas Mollerup
Så jeg har bestilt et Panasonic på fælleskøb hos TC, og får en mere rolig nattesøvn fra nu
Mvh Tommy
|
|
|
Bare mig, eller var det et ret hårdt svar fra Andreas? Jeg er super meget i tvivl om hvor jeg skal bestille fra nu.....min beslutning bliver nok lavet inden for det næste døgns tid 
|
| Til top |
|
| |