| Forfatter |
|
henrikb Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Zamenhof Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad bilder I jer ind? Skriv dog, hvad I har gang i, så I ikke unødigt gør 800 mennesker bange!
|
| Til top |
|
| |
cans Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tager du pis på alle os på forummet henrikb eller hvad?
Gider du godt dele din viden med os, hvis vi skal til at blive røvrendt???
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 06:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvordan fanden kan det være at andre skal bestemme hvad jeg skal dele ud i offentlighed ????, hvis jeg har behov for at dele min frustration med nogen,og er så heldig at få privat kontakt med et fornuftigt menneske,så må i vente til det er jeres tur,eller selv lave noget detektiv arbejde,jeg har ikke interesse i at holde nogen som helst for nar,men istedet for at acceptere a.m. forsvinden har jeg kontaktet hovedet istedet for røven.
jeg er lige så træt af denne uvished som alle andre,og har på eget initiativ fuldt op på tingene
zamenhof:det er a.m. der gør folk bange,jeg har delt noget med en enkelt istedet for at råbe det ud,tænk hvis jeg tager fejl,så er det mig der er en nar.så skru ned for charmen
desuden havde jeg ikke andre muligheder for at få tlf nr til stente,end ved kontakt igennem forummet
cans:find en anden tone,.det der l**t præller fuldstændig af på mig,let selv røven og udersøg tingene
til slut skulle vi alle holde hovedet koldt,hjælpe hinanden,og undgå internt mudderkastning,det jeg har forsøgt, er ved at udgive mig for at være en anden, det var for alles skyld,er dog bekymret for om det kan skade min egen interesse i at få lov til at købe de 4 skærme jeg har i ordre,kunne jo tænkes at a.m. mistede interessen for at sælge til mig
hilsen
henrik
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 07:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
desuden er der ting man skal passe på med at skrive,har før set at folk der skrev privat til hinanden,der har den ene part valgt at kopiere indholdet,og derefter offentliggøre det ,jeg er bare forsigtig og umiddelbart er det vanskeligt at sitere fra en tlf samtale.
stente har vist stor forståelse og sympati, tak for det
mvh
henrik
|
| Til top |
|
| |
Malbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 296
|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 07:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sendte en mail til Hifigalleriet i dår omkring leverance... Han svarede, men ikke med, hvornår de kommer til dk
__________________ Mvh
Malbjerg
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 07:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
alle advarsels lamper må snart blænde os,jeg havde tlf samtale med a.m. i onsdags,og der blev oplyst at de 108 stk ankom fredag(31/3-06)og var med lidt god vilje også til udlevering der,dog senest mandag.
henrik
|
| Til top |
|
| |
Malbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 296
|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 07:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan godt være at man skulle overveje pana'en hos TC. Synes bare at den nye model er grim....
__________________ Mvh
Malbjerg
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er en smagssag,men de 5 indbyggede blæsere er nok til at den for mig er uinterssant,hvis det er går i vasken med a.m. vælger jeg stadig samsung - eller noget andet godt bare det er uden de blæsere
mvh
henrik
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 07:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tar "chancen" hos TC - så må jeg blæse op op for surroundsound for at undgå lyden af blæserne  . OG så er der 2 stk. HDMI, hvilket er noget man sikkert sagtens kan få brug for  og mange mener at billedkvaliteten er rigtig god......bare kæmpe ØV, at skulle vente yderligere 1 måned.
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej stente !
i samsung`s trend & design 2005, er forskellen lyden: i p5h er der 10 højttalere i fronten og indbygget sub ??!!
i s5h er det 4 eller 6 højttalere
mvh
henrik
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svaret.......
Det vil faktisk ikke gøre mig spor, da planen alligevel er at udvide med surroundsound .
.....har svært ved at blive enig med mig selv om, om jeg virkelig kan vente endnu en måned med en pana pv 60. Sidst jeg prøvede at vente, føltes det som 1 år! 
|
| Til top |
|
| |
poppo Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg mener at have læst at der er en del forskel på gråskalaen fra 4000 til 8000. dette skulle så have inflydelse på den sorte dybde farve. ret mig hvis jeg tager fejl
til hernrikb: jeg er sku også blevet intresseret i denne pana60 men kunne ikke li at se det du skrev med blæserene?? støjer denne plasma eller??
ellers syntes jeg nu at vi skal tage en slapper. jeg har selv stået for et stort indkøb en en bestemt varer fra en leverandør og selv om jeg mente at det burde være mig som kørte dette løb så havde de samme mening. men jeg må indrømme at det ser lidt sort ud at man herinde kan læse en del forskellige udmeldinger som brugerne angiveligt skulle have fået fra AM. han kunne i det mindste komme på banen og kvæle alle de rygter og forkerte udmeldinger som er kommet.
personligt har han skrevet til mig at min skærm kom hjem i denne uge og seneste i starten af næste uge så jeg giver ham til senest onsdag til levering. jeg tror og håber ikke at han holder os for nar for så ville der jo nok være en del som ville tage op til ham og snakke lidt alvorligt med ham og så kan han godt glemme at oprette nogen form for forretninger rundt omkring, for hans rygte er totalt spoleret
er der forresten nogle som har været forbi græsted og se efter hans nye forretning som skulle åbne i dag?????????????????????
jeg skulle garne hører fra en af mine venner på mandag om AM overhovedet har en deal med transportfirmaet i hvidovre, for han er nemlig ansat der!
indtil videre må man jo bare vente og kigge på det tomme hul på væggen __________________ Mvh
Per Gribb
www.gribb.dk - gratis køb og salg på nettet!
|
| Til top |
|
| |
FLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 285
|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den har NORDISKE menuer. Jeg vil gerne vide om det betyder danske bogstaver i tekst TV.
|
| Til top |
|
| |
ninjo Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er faktisk ingen forskel i antal gråtoner og farver, hvis man
kigger på Samsungs tyske hjemmeside, 8192 gråtoner og 549 milliarder
farver. Men det er der på den danske hjemmeside. Så er det jo
spørgsmålet, hvor henter Hifigalleriet henter sine TV (Tjekkiet?).
|
| Til top |
|
| |
ninjo Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit Samsung PS-42S5H har danske menuer og dansk tekst-tv.
|
| Til top |
|
| |
FLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 285
|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
ninjo skrev:
| Mit Samsung PS-42S5H har danske menuer og dansk tekst-tv. |
|
|
Fint nok men det har du jo også et andet sted fra. Spørgsmålet er om dem HiFiGalleriet får hjem, har DK TTV. De TV Fona har skal jo nok have det.
|
| Til top |
|
| |
poppo Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 02:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej..
jeg var ude hos en gut i går som har købt et samsung ps42s5h med sorte højtalere som er lig det vi har bestilt hos hifi... til min store overaskelse så jeg at der ikke er installeret et hdmi stil men kun vga og dvi som man kan tilslutte til fra dvd/pc
jeg har lige invisteret i en ny dvd som kører med hdmi stik output så ???????
ved nogle om den skærm som hifi får hjem er med hdmi stik?? __________________ Mvh
Per Gribb
www.gribb.dk - gratis køb og salg på nettet!
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 05:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej !
kan du skaffe den nøjagtige model betegnelse, og evt produktions år, med model mener jeg det SIDSTE bokstav,er det et h,eller hs, ell. x.ell.hx det her er VIGTIGT,evt også et serie nr. og hvor dyret er købt,for så vil jeg gerne lave det fornødne benarbejde.
stod det billedet godt under "hjemlige" forhold ??
vi skrives
henrik
|
| Til top |
|
| |