Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 20:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung PS-42S5H (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 02 April 2006 kl. 05:53 | IP-adresse registreret  

på samsungs hjemmeside,under s5h brugervejledning,HAR det HDMI stik,altså dem samsung dk sælger.

forresten tak for oplysningen,den er MEGET brugbar.

mvh

henrik

Til top Vis henrikb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrikb

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2006 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

Er der nogen som har hørt fra andreas denne weekend ?

vh

henrik

vaeversted
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2005
Sendt: 02 April 2006 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

henrikb skrev:

Er der nogen som har hørt fra andreas denne weekend ?

vh

henrik

Tror du? Nej, spøg til side. Han ringer nok mandag morgen og siger, at vi alle kan hente vores TV i Hvidovre. Håber ikke det er en and(reas)... *ho ho*.

For lidt søvn, og så bliver man SÅ sjov!

God søndag. Nyd det gode vejr... udenfor! Så glemmer man helt den bare plet på stuevæggen.

(c; Vaeversted

Til top Vis vaeversted's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vaeversted

poppo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 02 April 2006 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

hej henrikb

jeg vidste ikke han havde købt det så jeg gloede jo en omgang da jeg så det.  samsung sorte højtalere ...jamen er det ikke???

jo der stod 42s5h på tvet bag på og han havde købt dette med hjem da han var på ferie. jeg er også ret sikker på at han var på ferie i tjekkiet men skal først have dette bekræftet

han havde givet 12000 i danske og haft det med i sin campingvogn. syntes selv han sagde at han havde købt det på vejen i tyskland

Per Gribb

www.gribb.dk - gratis køb og salg på nettet!
Til top Vis poppo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poppo Besøg poppo's Websted

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 April 2006 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

Der findes "billig" udgaver af den sorte model - altså et andet modelnr.

Hvordan synes du billedet stod, Poppo?

Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2006 kl. 15:14 | IP-adresse registreret  

ninjo skrev:
Mit Samsung PS-42S5H har danske menuer og dansk tekst-tv.

Hvordan synes du billedet er på skærmen med alm. TV og DVD ?

poppo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Stente skrev:

Der findes "billig" udgaver af den sorte model - altså et andet modelnr.

Hvordan synes du billedet stod, Poppo?

der stod Samsung PS-42S5H på tvet og så nogle andre numre som jeg ikke lige kan huske. nu har han kun egne antenner på huset og ikke nogen opkobling til tdc eller noget GAAAAAAAB... nå men det må han jo selv om..

trods det stod billedet faktisk rigtig godt og hvis man satte et digi billede på eller havde tændt for en dvd film tror jeg faktisk at man kun kunne blive tilfreds.

Per Gribb

Til top Vis poppo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poppo Besøg poppo's Websted

ninjo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2005
Sendt: 02 April 2006 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

Hej Stente.

Jamen jeg synes at min PS-42S5H står rigtig flot både med alm. tv-billede og selvfølgelig endnu bedre med DVD. Der er jo mange indstillingsmuligheder og der er så meget "power" på billedet, at jeg i den brugertilpassede tilstand har sat kontrast til 45, lysstyrke til 50, skarphed til 65 og farve til 40%. Jeg har ikke helt perfekt antennesignal, men det ses faktisk mere på mit gamle 21" crt.tv end på plasmaen. Jeg har dog også Selector og så bliver billedet næsten så godt som DVD. F.eks ser man næsten uhyggelig tydeligt ansigternes rynker, bumser vorter m.m. Jeg har endnu ikke prøvet HDMI-tilslutningen, så jeg har formentlig det bedste til gode, men tilsluttet pc står det også rigtig godt, f.eks. min samling af digitale fotos er en oplevelse at se på den store skærm.

Jeg vil bestemt mene, at du har noget at glæde dig til, hvis skærmene ellers nogensinde dukker op. 
Til top Vis ninjo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ninjo

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

på samsung.dk er "efternavnet"   s5h X  x´et har åbenbart betydning.

er der nogen herinde der har importeret fra tyskland ?, og hvad er den nøragtige model betegnelse, er det MED eller UDEN  HDMI ??

håber nogen kan hjælpe

mvh

henrik

ninjo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Hej Henrik.

Mit Samsung PS-42S5H er købt hos Laptops.dk, men emballagen tyder på, at det er parallelimporteret fra Tyskland. På tv-et står følgende: Model Code : PS-42S5HX/XEC. Det er med HDMI.

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 02 April 2006 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Der er ingen tvivl om,at de specs,som Hifigalleriet opgav på Samsung PS-42S5H i sin tid præciserede,at den har HDMI og PC tilslutning!!??

Ellers kan vi konstatere,at skærmene ind til videre er 2-3 uger forsinkede, - og at Andreas har stoppet kommunikationen via dette forum.Der er jo egentlig ikke nogen af disse 2 faktorer, der i sig selv er bekymrende.Synes dog,at han så burde holde sine 800 plasmakunder bare en lille smule orienteret via Hifigalleriets hjemmeside. 

Fornemmer,at en del af de oprindelige kunder m option på et køb, hoppede over på "Fælleskøbet" ? Os andre er vel primært blevet ,pga pris,pris og design ??

Hvor lang tid rækker jeres tålmodighed ?

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

poppo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2006 kl. 00:32 | IP-adresse registreret  

hej..

jeg er lidt vilredt efter at have læst lidt på de forskellige konfigurationer her på nettet.

hvilken model Samsung PS-42P5H og Samsung PS-42S5H(hifigalleriets) er den bedste?????????

hvis ikke han levere inden for en uge har jeg fået en god pris på den anden men kan ikke rigtig finde ud af hvilken der er den bedste og har den  bedste lyd.

håber der er en som ved det!

Per Gribb

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2006 kl. 06:11 | IP-adresse registreret  

hej per gribb !

forskellen er design og lydkvalitet,"frontstoffet" på p5h er aftageligt - det er det ikke på s5h.

s5h har "standard" montering af højttaler enheder,4 eller 6 stk i fronten

p5h har 10 enheder i fronten,samt indbygget sub - hvor der så ellers er plads til den ??

de tekniske specifikationer er identiske på de 2 modeller.

er der mulighed for at flere kan hoppe med på vognen ?  er hvad er prisen i så fald ?

er det en forhandler i dk eller hva ?

vi skrives

henrik

ninjo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2006 kl. 06:24 | IP-adresse registreret  

Hej.

Spørgsmålet er, hvad det er for nogen modeller, som HifiGalleriet har lovet at levere. Så vidt jeg husker, var de 500 første med sorte højtalere og de næste 300 med sølvhøjtalere.

Min model, PS-42S5HX/XEC, som har sølvhøjtalere og HDMI, har en ganske god lyd, de ret små højtalere taget i betragtning. Specielt er jeg imponeret over Samsungs SRS TruSurround XT. Det lyder faktisk som om lyden kommer fra siderne, selvom højtalerne er placeret 3-4 m foran.

Jeg har haft spurgt Samsung-DK med hensyn til de forskellige specs, man støder på, og de svarede at specs. kunne variere fra land til land. Så det blev jeg ikke meget klogere af?

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2006 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

nogen der så har snakket med Andreas M. I dag? Eller er han gået helt under jorden  ?

Jeener
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 03 April 2006 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

Stente skrev:
nogen der så har snakket med Andreas M. I dag? Eller er han gået helt under jorden  ?

.... Jeg syntes snart vi skal gøre noget aktivt for at få afklaret om der TV på vej eller ikke!! .... Jeg er lidt træt af ikke at få besked, jeg har til dato ikke modtaget en eneste mail ang. status for det TV jeg bestilte 22 februar 2006, med lovning på en levering medio marts.

Andreas M .... giv venligst lyd fra dig!! Jeg er egentlig ligeglad med at du melder ud at der ikke er nogle fjernsyn på vej - vi vil bare gerne have besked, så vi enten kan glæde os til vi kan afhente vores fjernsyn...... eller komme videre og få købt TV et andet sted.

Jeener

Til top Vis Jeener's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jeener

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2006 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Jeg har afbestilt mit - nu var det simpelthen nok! Jeg ville rigtig have benyttet mig af TCs fælleskøb, men kæresten orkede simpelthen ikke og høre mig og plama endnu en måned! (egentlig forståeligt nok, da jeg har været ret optaget af dette) Jeg har derfor købt hos easyshopping.dk som siger det bliver leveret på min adresse en gang i denne uge.

Belgieren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 03 April 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Hej til alle utålmodige. Jeg er helt enig i, at Andreas burde holde os bedre orienteret, men på den anden side synes jeg heller ikke, at stemningen herinde indbyder ham til at give os priviligeret adgang til at vide, hvad der sådan foregår i hans butik. Så vidt jeg forstår, har ingen penge i klemme hos Andreas, og de forskud, han allerede har modtaget, har han sendt tilbage netop pga. usikkerhed omkring leveringen - en noget usædvanlig adfærd, hvis am er en bedrager, skulle jeg nok mene

De fleste af os har ventet på skærmen i næsten to måneder nu, så hvis vi lige bevarer jordforbindelsen, er det stadig en hammerflot skærm til en fin pris, og den er nok værd at vente en uge (eller to) på endnu. Når den først hænger på væggen, er Andreas en helt, og vi er alle glade. Jeg checkede panasonicen i en af byens butikker, og dens blæsere kunne høres, så for mig er den ikke noget alternativ.

Men hvis ventetiden bliver for lang, synes jeg, at I skal melde fra, for jeg har kolleger, der var for sent ude i første omgang, men som er interesserede, når der først er sikkerhed for leveringen.

Kort sagt, jeg ved heller ikke med sikkerhed, om vi får de skærme (og det gør am måske heller ikke), men kan vi ikke lade tvivlen komme am til gode? Jeg tror, at han gør, hvad han kan. Det har han i alt fald ca. ½ mio. gode grunde til.

Hold modet oppe (og husk os herinde, hvis nogen har nyt)
Michael

Til top Vis Belgieren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Belgieren

Woofer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 August 2005
Sendt: 03 April 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Jeg kryder stadig fingrer for at det snart dukker op. Jeg vil have mit helt i sort. og det billigste sted i .de står det til 14800,-. så der er stadig en god mønt at sparer. Så jeg hænger ved lidt endnu. men det må også være lige på et kussehår, før det kommer....

Men ja, en udmelding fra hifigalleriet ville helt sikkert være guld værd pt.

Til top Vis Woofer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Woofer

Jeener
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006
Sendt: 03 April 2006 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

Belgieren skrev:

Hej til alle utålmodige. Jeg er helt enig i, at Andreas burde holde os bedre orienteret, men på den anden side synes jeg heller ikke, at stemningen herinde indbyder ham til at give os priviligeret adgang til at vide, hvad der sådan foregår i hans butik. Så vidt jeg forstår, har ingen penge i klemme hos Andreas, og de forskud, han allerede har modtaget, har han sendt tilbage netop pga. usikkerhed omkring leveringen - en noget usædvanlig adfærd, hvis am er en bedrager, skulle jeg nok mene

De fleste af os har ventet på skærmen i næsten to måneder nu, så hvis vi lige bevarer jordforbindelsen, er det stadig en hammerflot skærm til en fin pris, og den er nok værd at vente en uge (eller to) på endnu. Når den først hænger på væggen, er Andreas en helt, og vi er alle glade. Jeg checkede panasonicen i en af byens butikker, og dens blæsere kunne høres, så for mig er den ikke noget alternativ.

Men hvis ventetiden bliver for lang, synes jeg, at I skal melde fra, for jeg har kolleger, der var for sent ude i første omgang, men som er interesserede, når der først er sikkerhed for leveringen.

Kort sagt, jeg ved heller ikke med sikkerhed, om vi får de skærme (og det gør am måske heller ikke), men kan vi ikke lade tvivlen komme am til gode? Jeg tror, at han gør, hvad han kan. Det har han i alt fald ca. ½ mio. gode grunde til.

Hold modet oppe (og husk os herinde, hvis nogen har nyt)
Michael

Nu var det ikke for at på nogen måde at være/lyde sur og tvær!!  Og ja, det er da stadigvæk et knald godt tilbud og jeg glæder mig stadigvæk til det hænger på min væg!!.

Nej jeg er bestemt ikke interesseret i at vide hvad der foregår i hans butik - men bare en udmelding om jeg på et tidspunkt kan afhente et TV eller ikke. Som jeg skrev har jeg ikke modtaget nogen mail.

Jeg vil da bestemt heller ikke beskylde nogen som helst for at være en bedrager!! Ligegyldigt om vi får, eller ikke får de fjernsyn er der ingen der er blevet bedraget!! 

Jeener  

Til top Vis Jeener's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jeener

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum