Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 21:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung PS-42S5H (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Belgieren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 03 April 2006 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

- særligt til Jeener: Min bemærkning var på ingen måde møntet specifikt på dig eller dit indlæg  , men mere på tonen og de lettere tilslørede trusler generelt i forummet. Der er ingen grund til, at folk herinde bliver uenige over småting indbyrdes - tværtimod har vi meget større chancer for at få vores bestillinger igennem, hvis vi står sammen.

I nogle indlæg bliver der tvivlet på, om en eventuel eftersalgsservice på vores Samsung vil blive udført ordentligt - i lyset af am's manglende "servicering" af dette forum. Men netop fordi vi kommunikerer herinde, så bliver det nødvendigt for leverandørerne at behandle os ordentligt, hvis de ønsker at drive forretning i længere tid. Dårlig service => negative kunder og omtale => nul business.

På sin vis trøster det mig, at jeg ikke er den eneste, som er ved at gå til over manglen på info og savnet af den skærm, som jeg har glædet mig til. Hvem kunne også vide, at den første underholdning, vi får ud af skærmen, skulle blive en gyser...

Courage, som man siger i det sydlandske.
Michael

Til top Vis Belgieren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Belgieren

cans
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 April 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

henrikb: Du må undskylde den hårde tone tidligere.

Vi er jo alle ret frustrerede over den lange ventetid, da vi ikke har hørt fra am endnu. Er der ingen der har hentet sin skærm endnu? Jeg har lige været forbi Panasonic Centret på Roskildevej. PV60E har 3 blæsere, men de kunne knap høres. Til gengæld kunne strømforsyningen høres tydeligt med dens brummen. Sælgeren sagde at han også havde eksemplaret derhjemme med samme støjproblemer. Dog er den mindste baggrundsstøj nok til at overdøve skærmens brummen.
Til top Vis cans's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cans Besøg cans's Websted

nickyyyy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 03 April 2006 kl. 19:10 | IP-adresse registreret  

har li snakket med en kammerat der har købt pv60 fra tyskland, 12.000 kostede den og han sagde at han var meget tilfreds. han gik fra en 435hde og han sagde at billedet var betydeligt bedre. spurgte ham om støjproblemer og han sagde at det ikk var noget han bemærkede... især ikke når der var lyd fra tv... så til alle jer der er utålmodige med samsung, det måske et ret godt alternativ!

LG RZ-32lx2r
Til top Vis nickyyyy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nickyyyy

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005
Sendt: 03 April 2006 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

til belgieren !

jeg blir ALDRIG enig med dig vedr. a.m. manglende komunikation til "sine" kunder,det er sagen uvedkommende om der i dette forum er skrevet til/om a.m. i en "tilspidset" tone,det har han også selv bidraget til(ved at svare et angreb med et angreb)

når han samtidig undlader at indformere os kunder der har et app i ordre,om ankomst (eller ej) kan jeg i hvertfald da kun tænke,at hvis det er hans måde at drive forretning på,så er jeg temmelig sikker på at HVIS jeg skal gøre brug af garantien,da bliverdet lige så nemt som når jeg skal have fat i ham NU.

for eget vedkommende er prisen en afgørende faktor for at jeg stadig venter,men derfor skal jeg vel ikke behandles dårligere af den grund,SELVFØLGELIG har jeg ikke penge i klemme i et firma der er ejet af een person,det er ca. det samme som at sælge hifi på en lørdag,og hvor betalingen er en check ??!!  man kan ligge søvnløs til mandag og håbe at banken kan sætte beløbet ind.

a.m. tackler denne situation temmelig uheldigt,jeg lærte en gang på et kursus(i forbindelse med arb) at har man een tilfreds kunde,fortæller kunden det til 7 personer i sin omgangskreds,men er det en utilfreds kunde,ryger det ud til 22 !   det er en voldsom forskel.

jeg kan ikke få ind,hvad a.m. helt præcis vil opnå,hvis det startede som en tanke der blev ført ud i livet er det flot lige tror jeg han har brug for en redningskrands.

hvis det var for at få opmærksomhed omkring sin tilstede værelse,må man sige det er lykkedes,men det er vist ikke det positive han huskes for,egentlig er hifigalleriet da vist ikke konkurence dygtig på så meget andet,er han,ret mig hvis jeg tager fejl.

til sidst : hvis han ikke ønsker at indformere os herinde,kunne han starte med at bruge sin egen hjemmeside som talerør,men nej,den løsning er valgt fra - af en eller anden grund, der er måske ikke så meget at skrive ??  for slet ikke at nævne mail,manden har ALLE vores mail adresser,og uanset hvad beskeden måtte være,så i det mindste bare et nej,så ved man det røg i vasken,det er en ærlig sag,hvilket jeg tror de fleste har forståelse for.

ps : gad vide om den etableret radiobranche har kontaktet samsung.dk og bedt dem stoppe a.m. eventyr,de kan vel sætte en kæp i hjulet for andreas,det er vel kun et enkelt telefon opkald.

vi skrives

henrik

Til top Vis henrikb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrikb

cans
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2006 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv set både pv60 og ps-42s5h idag. Og jeg må indrømme, at pv60 vinder med længder på billedkvaliteten. Jeg overvejer, at droppe ps-42s5h da man jo alligevel kan få den pv60 til nogenlunde samme pris. Og på alt parallelimport, kan det jo være ligemeget om forhandleren er i DK eller ej. Forresten skal I vide at sælgeren i Panasonic Centret gerne ville sælge pv60 til 16.500kr. Og dette er ikke parallel import. Den vejledende pris i forretningen var ellers 19.999kr.
Til top Vis cans's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cans Besøg cans's Websted

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2006 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

hej cans !

hva med de blæsere ?? bemærkede du noget ??  vil også gerne have en plasma NU,hvilken forhandler var det ? hvilket signal benyttede i ?

ER DER BASIS FOR NOGET FÆLLESKØB ?? skal selv bruge 4stk,jeg er "næsten ligeglad med mærket,bare det er hd ready og der er HDMI

vi skrives

henrik

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2006 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

hej cans !

bare ok,så også nu det er roskildevej,skal vi ikke "fyre" op under ham ?? 

mvh

henrik

cans
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2006 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Jeg vil gerne forhøre mig imorgen angående fælleskøb. Jeg var ellers ved at købe pv60 idag. Men sælgeren sagde at de alle var solgt, og han fik et nyt parti hjem her på onsdag, om to dage. Jeg må indrømme at jeg ikke kunne høre blæseren. Sælgeren virkede også ret ærlig. Han sagde selv med det samme at han ikke havde bemærket lyden fra blæserne, men strømforsyningen var ikke helt lydløs.
Han sagde, at han også fulgte med på hifi4all.dk, så mon ikke vi kan få ham på banen...
Forresten hedder forhandleren Sommer-AS, og er et officielt Panasonic Center.

henrikb: I butikken blev der benyttet hd-signal til fremvisning af demo-video på pv60 i 720p. pa50 stod lige ved siden af, og havde nedskaleret samme demo-video til 480p. Og der var en betydelig forringelse af skarpheden af billedet.

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 03 April 2006 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Jeg har bestilit mit pv 60 er og kommer hjem i denne uge - regner med Torsdag - muligvis onsdag! . easyshopping.dk sælger det til 16.300kr og fragt på ca. 220kr......en fair pris, for nu vil jeg fandme have mig en plasma og det kan ikke gå hurtigt nok! De har også 37" til 13500kr....på lager!
Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

hej stente !

det blir spændende,giver du os en "rapport" når der er power på dyret.

mvh

henrik

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

cans !

kan du ikke spørge hvad antallet skal være for at det lander på 14.500,-

også gerne hvad de rent praktiske/økonomiske krav er hvis det kan lade sig gøre.

vi skrives

henrik

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 03 April 2006 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

henrikb skrev:

hej stente !

det blir spændende,giver du os en "rapport" når der er power på dyret.

mvh

henrik

Hej henrik

Det kan du tro! Jeg regner med at begive mig ud i "Se her er min hjemmebi" halløj, så der skal nok komme en masse billeder og meninger om dyret, så snart det kommer ind ad døren. 

Hilsen Stente

Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente

poppo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 April 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

hej.

???????????????????????????????????????????????????

jeg sendte en mail til samsung med hensyn til diss tv typer. de kunne fortælle at samme type kunne være forskellig afhænigt af i hvilket land det var solgt fra...

jeg har fortalt om dette tilbud og jeg fik af vide at det største indkøb som var blevet lavet hos dem var en ordre til coop til eget forbrug så det er nok de kærme som der hænger i bilkaerne

selv hvis de havde køb en ordre hjem ville den ikke kunne sælges for dette tilbud som alle vi har fået.

ang. garanti var det sådan at hvis man køber et produkt hos en forhandler feks dette tv hos am. så er det sådan at samsung overhovedet ikke har nogen form for support og reperationer på dette tv over for mig som forbruger men fuld ansvar for tvet over for forhandler

det vil sige at hvis dette tv går i stykker skal det indleveres hos forhandleren hvor det er købt. her kræver man at det bliver ordnet og så er det forhanleren som gør et krav til samsung service og denne vej kan ikke brydes

det lyder ikke helt så godt for hvad vis hifigalleriet lukker af en eller anden grund???

er der nogle derude som har lidt forstand på dette og har de ret i hvad de skriver??

hvis det nu er der bliver noget samlet køb af pana hos roskildevej til denne pris på 14500 så er jeg med promte

Per Gribb

www.gribb.dk - gratis køb og salg på nettet!
Til top Vis poppo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poppo Besøg poppo's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 April 2006 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

poppo skrev:
ang. garanti var det sådan at hvis man køber et produkt hos en forhandler feks dette tv hos am. så er det sådan at samsung overhovedet ikke har nogen form for support og reperationer på dette tv over for mig som forbruger men fuld ansvar for tvet over for forhandler

det vil sige at hvis dette tv går i stykker skal det indleveres hos forhandleren hvor det er købt. her kræver man at det bliver ordnet og så er det forhanleren som gør et krav til samsung service og denne vej kan ikke brydes

det lyder ikke helt så godt for hvad vis hifigalleriet lukker af en eller anden grund???

er der nogle derude som har lidt forstand på dette og har de ret i hvad de skriver??

Sådan er det som udgangspunkt _altid_, når du køber en vare. Du har aldrig _krav_ på at få nogen som helst form for service fra andre end sælger. Nogle producenter vælger af frivillig vilje at tilbyde en form for producent-garanti, og så skal de naturligvis opfylde den - men det er IKKE noget man på nogen måde har krav på.

Iøvrigt: Når du bliver tilbudt en producent-garanti, med hvad det nu kan indebære, så er det formelt set noget _sælger_ har lovet dig, ikke noget producenten har lovet dig. Dvs. hvis sælger går fallit, så kan producenten i princippet ikke hænges op på noget som helst. Jeg tvivler godt nok på at nogen vil løbe fra det i praksis, men et mere relevant eksempel: Hvis forhandleren lover dig at der er international producent-garanti, du køber varen, forhandleren går fallit, og det viser sig at forhandleren løj - så kan producenten IKKE hænges op på hvad forhandleren har lovet dig.

Kort sagt: Enhver købsaftale er en aftale mellem en køber og en sælger - og INGEN andre!

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

poppo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 April 2006 kl. 02:44 | IP-adresse registreret  

hej.otto tc

det er lige det jeg mener..

så er det jo egentlig ikke så smart at købe fra nogle af alle de små forhandlere hvis man ikke vil løbe den risiko!

forresten har jeg fået en mail fra hifigalleriet idag hvor han skriver:

Vi snakker om meget få dage så har vi dem!!!

så nu kan vi kun glæde os

Per Gribb

Til top Vis poppo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poppo Besøg poppo's Websted

henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 April 2006 kl. 06:08 | IP-adresse registreret  

hallo HALLOOOO   !!??

hvor mange herinde har modtaget en sådan mail ???  jeg har ikke set den

vedr. garanti osv.  det er sgu da skræmmende,det er jo os der står med problemet hvis a.m. bliver endnu mere ustabil - eller lukker i dk, for han er jo ved at starte op i sverige.        &nbs p;        

ret mig hvis jeg tager fejl,HVIS a.m. lukker i dk,så kan vi ikke gøre krav på en skid når a.m. driver forretning i sverige,kan han stilles til ansvar når hans forretning er i et andet eu land ?

er godt klar over at jeg "digter" og ikke aner om det har noget med virkeligheden at gøre,men og betragte a.m. som seriøs og være i besiddelse af en HØJ moral,er det ikke at spænde buen ??

a.m. har i forbindelse med garanti ALDRIG givet korrekt information - ret mig hvis jeg tager fejl.

JEG p***eR SNART I BUKSERNE - DET ER FANDME SKRÆMMENDE!!!  

hvis sommer på roskildevej kan lokkes til fælleskøb,OG DET IKKE ER PARALEL IMPORT, så tror jeg det er at foretrække.

vi skrives

henrik

monsi65
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 04 April 2006 kl. 07:26 | IP-adresse registreret  

Sidder og læner mig tilbage, nyder ikke at have bestilt mit drømme tv.

Ham am trænger vist til et salgskursus, han har vel nok begået næsten alle fejl + lidt mere til den går da slet ikke i sverige.

Nyd dog i ikke har fået et, hvis det går i stykker eller er fejl, og det er jo rimelig tit det sker.......tja så sidder i med væggen tom igen.

Nyd foråret, ud og kigge efter tv ..........................

En mand uden tv

Til top Vis monsi65's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af monsi65

poppo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 April 2006 kl. 07:59 | IP-adresse registreret  

henrikb skrev:

hallo HALLOOOO   !!??

hvor mange herinde har modtaget en sådan mail ???  jeg har ikke set den

vedr. garanti osv.  det er sgu da skræmmende,det er jo os der står med problemet hvis a.m. bliver endnu mere ustabil - eller lukker i dk, for han er jo ved at starte op i sverige.        & ;nbs p;        

ret mig hvis jeg tager fejl,HVIS a.m. lukker i dk,så kan vi ikke gøre krav på en skid når a.m. driver forretning i sverige,kan han stilles til ansvar når hans forretning er i et andet eu land ?

er godt klar over at jeg "digter" og ikke aner om det har noget med virkeligheden at gøre,men og betragte a.m. som seriøs og være i besiddelse af en HØJ moral,er det ikke at spænde buen ??

a.m. har i forbindelse med garanti ALDRIG givet korrekt information - ret mig hvis jeg tager fejl.

JEG p***eR SNART I BUKSERNE - DET ER FANDME SKRÆMMENDE!!!  

hvis sommer på roskildevej kan lokkes til fælleskøb,OG DET IKKE ER PARALEL IMPORT, så tror jeg det er at foretrække.

vi skrives

henrik

hej..

hvis du hentyder til den mail som jeg skrev om så er det kun mig der har fået den! den kom som beskrevet fra samsung som svar på en jeg havde sendt og IKKE fra a.m.

den mail jeg har fået fra a.m og at det kun drejer sig om dage nu er også et svar  på et spg.

men ja det er faktisk lidt skræmendne ang garantien efter køb hvis det nu var sådan at am ville lukke biksen hvis den feks ikke kunne kører rundt for ham. det er som bekendt meget svært at opstarte et firma i dk og få det til at kører rundt fra starten  stor tak til ministeren for det...

Per Gribb

JJservice
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 04 April 2006 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Så har jeg et spørgsmål til garanti. Hvis man tegne den 4 års udvidet garanti, som man kan købe som et tillæg. Er det så ikke forsikringen der står som ansvaret?

Normalt tegner jeg ikke den slags forsikringer, da jeg syntes at de er for dyre. Men det er utroligt svært og dyrt at få sendt et plasma frem og tilbage, så bare en enkelt gang og pengene er næsten hjemme.

Til top Vis JJservice's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JJservice

Zamenhof
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2006
Sendt: 04 April 2006 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

JJservice skrev:

Normalt tegner jeg ikke den slags forsikringer, da jeg syntes at de er for dyre. Men det er utroligt svært og dyrt at få sendt et plasma frem og tilbage, så bare en enkelt gang og pengene er næsten hjemme.

Det er en meget dårlig begrundelse for at vælge den overflødige ekstraforsikring. Det er nemlig sælger, der skal betale transporten frem og tilbage ved reklamationssager, når det drejer sig om varer af denne størrelse.

Til top Vis Zamenhof's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zamenhof

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes