| Forfatter |
|
FLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 285
|
| Sendt: 11 April 2006 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt sikkert. Spørgsmålet er bare hvilket VM. 
MVH
|
| Til top |
|
| |
CupeX Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eh, onkel A.M. er jo blevet fusket, så der kommer ingen TVs... så endelig folk, post links til hvor vi kan få noget andet samsung... I need samsung!
|
| Til top |
|
| |
Belgieren Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
*skal lige have tørret tårerne*
Hvis du ikke allerede har fået den dårlige nyhed, så kig ind på HIFI-galleriets websted.
Tak til Andreas for udmeldingen. Jeg er ked af at høre, at du skulle komme sådan i klemme
mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
SDlarsen Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2004
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold kæft hvor der er nogle der griner somewhere.....!!!!!!!
Jeg havde bestilt 2 stk....Men troede egentlig aldrig at det skulle lykked....
Så derfor 
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må man gerne fryde sig lidt over, at man i skrivende stund sidder og venter på sin pana pv60 post danmark skal komme med i dag! 
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
CupeX skrev:
| Eh, onkel A.M. er jo blevet fusket, så der kommer ingen TVs... så endelig folk, post links til hvor vi kan få noget andet samsung... I need samsung! |
|
|
ilfg. edbpriser har laptops.dk det på lager til 14845 inkl. fragt.
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=746
Det kan fåes via easyshopping.dk til 14500kr., men jeg ville holde mig langt væk fra det firma. De kan på ingen måde overholde leveringstiderne - jeg har rykket dem igen og igen for mit panasonic th42pv60 men blev konstant forsinket, tilsidst endte det med jeg tog deres th37pv60 i stedet for (13500kr.), hvilket de havde på lager....jeg skulle have haft det i går, men de var for langsomme til at sende det. Jeg kan dog se det nu er ankommet på postdanmark via mit track and trace nummer, så der går nok kun 1-2 timer før det ringer på døren . Og så har de slet ikke styr på en skid - jeg har fået lovning på 4 forskellige leveringstidspunkter, men ingen af dem blev overholdt! Hold jer væk fra dem, hvis i ønsker at få det leveret som planlagt!
|
| Til top |
|
| |
Hr Bobbel Basse Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 99
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var jo lidt det vi allesammen forventede men alligevel frygtede....i hvert fald at det ville ske for os. Nu skete det bare og jeg må sgu indrømme at jeg har ondt af Andreas at han sidder i en kattepine der bliver svær at forklare banken.
Jeg tror ikke at hån og latter er på sin plads for Andreas har nok lidt "ondt i maven"....ikke at jeg tror at nogen gør det i ond mening . Det samme gælder nok alle os som blev i troen om at skærmen ville dukke op hvert øjeblik det skulle være....men der fik vi en lang næse at hænge vores tålmodighed på.
Så Andreas, det var godt forsøgt og op med hovedet.
Til alle os andre, vi må bare vente på det næste gode tilbud (hvor varen allerede ligger på lager ). Dem af jer der har bestilt/fået pv60'eren, hvad synes I om den skærm?
Hilsen
Stefan __________________ Mmmmmm...Virtual food.
Samsung PS-42C7H
H/K AVR630
KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
|
| Til top |
|
| |
SDlarsen Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2004
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen håner A.M..Er blot skuffet over at en speditør kan lade sig sådan fuppe....
For det er efterhånden hverdag i vor branche 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
SDlarsen, ja du har ret, men jeg tror ikke det er nemt at skille fårene fra bukkene. Men nu arbejder jeg heller ikke i branchen, så jeg ved ikke så meget om det  __________________ Mmmmmm...Virtual food.
Samsung PS-42C7H
H/K AVR630
KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
|
| Til top |
|
| |
tma86 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hr Bobbel Basse skrev:
|
Til alle os andre, vi må bare vente på det næste gode tilbud (hvor varen allerede ligger på lager ). Dem af jer der har bestilt/fået pv60'eren, hvad synes I om den skærm?
Hilsen
Stefan
|
|
|
Jeg er meget tilfreds med mit Pana PV60, kanon godt billede, god kontrast og blæserne er som tidligere nævnt stort set lydløse.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
tma86, har du set samsungen i funktion og hvordan er din mening om de to skærme op imod hinanden? Har indtil videre kun set samsungen (og en masse andre), men ikke pv60. Jeg vil tage i byen nu for at se en pv60 i funktion (hvis jeg kan finde en ). Så jeg kan danne mig et indtryk af den. __________________ Mmmmmm...Virtual food.
Samsung PS-42C7H
H/K AVR630
KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis man vil blive i samme prisleje som Samsung,handle i DK,og samtidigt have gode specs,så se denne (ca 11k) :
http://www.minhembio.com/Kurben Den er sgu noget flottere end Pana60 - når den er slukket !
|
| Til top |
|
| |
tma86 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hr Bobbel Basse skrev:
|
tma86, har du set samsungen i funktion og hvordan er din mening om de to skærme op imod hinanden? Har indtil videre kun set samsungen (og en masse andre), men ikke pv60. Jeg vil tage i byen nu for at se en pv60 i funktion (hvis jeg kan finde en ). Så jeg kan danne mig et indtryk af den.
|
|
|
Ja, jeg har set Samsungen, og min umiddelbare mening er at pv60'eren har et bedre billede, og Samsungen en bedre lyd. Mht design syntes jeg nok at Samsungen er en tand pænere, men det er jo trods alt billedet der er det vigtigste efter min mening.
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tma86 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Stente]jeg har lige fået min pana pv60 ind ad døren! .....hvordan har i monteret jeres på væggen?....hvis i har det selfølgelig :). Jeg har dette ophæng: http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=174887[/QUOTE]
Jeg fik et originalt Panasonic med til mit, men da jeg skal flytte om en god uges til står det på den medfølgende fod indtil da.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
lennon, hold da ferie et fedt design. Jeg skal klart have en skærm uden højttalere hvis jeg kan vælge (eller i hvert fald ikke synlige), da jeg kører lyden over min reciever.
Er der nogen der har set den LG live eller er der nogen der ved hvor de forhandles. Jeg har set nogle forhandlere på edbpriser.dk, men størstedelen ligger i det jyske og jeg bor på sjælland.
den ser meget spændende ud og vil da gerne se den op i mod en ps42s5h eller lignende.
Så forresten den nye Samsung lcd serie 71. Den er godt nok sprød i designet og billedet lå en klasse eller flere over deres 51 serie (som stod lige ved siden af). __________________ Mmmmmm...Virtual food.
Samsung PS-42C7H
H/K AVR630
KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi er mange der nu skal have fundet et alternativ.
Vil i den sammenhæng også gøre opmærksom på,at Pana600 er begyndt at figurere på de Tyske netbutikkers prisliste til ca 16.500DKR ! Noget billigere end jeg havde forventet, - og et klart federe design?
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld jeg spørger men har I ikke "skrevet" under på køb af de skærme til den pris blev oplyst, for så må Hifigalleriet sgu da bare skaffe dem et andet sted? Eller tilbyde en tilsvarende til samme pris.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Stampe Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2005
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
| Undskyld jeg spørger men har I ikke "skrevet" under
på køb af de skærme til den pris blev oplyst, for så må Hifigalleriet
sgu da bare skaffe dem et andet sted? Eller tilbyde en tilsvarende til
samme pris. |
|
|
Bare spark til en der ligger ned
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stampe skrev:
Bare spark til en der ligger ned 
|
|
|
Synes du ikke de kunder der ikke har fået den vare de er blevet stillet i udsigt, ligger ned? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |