| Forfatter |
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Proxi skrev:
Hvorfor sælger du nu dit udstyr, lige når det er man har ekstra nytte af det, - kulden er jo ved at komme. Så kunne du have sparet lidt fyrings penge. 
Hvad skal ind i stuen nu? Reciever fra H/K?
Du skifter jo udstyr som os almindelige mennesker skifter underbukser. |
|
|
Jeg ved det Jeg er faktisk selv ved at være træt af det. Men hvis jeg skal være helt ærlig så syntes jeg det er lidt for omstændigt med alle de store kasser. Ingen tvivl om, det spiller super. Men jeg er nu stadig stor tilhænger af en samlet maskine. Idag skal der tændes for minimum 5 maskiner hvis der skal ses en film, og der skal være lyd .. Ved også at der er mange der ville / vil foretrække dette. Men jeg er nu mest til enkle. ( og så fylder en enkel kasse heller ikke mere end en 4-del.
hvad det bliver tror jeg, jeg vil hemmeligholde, til jeg ved om jeg overhovedet kan få det for mit grej jeg vil have.
Mvh Tim
|
|
|
Hvis du følger min "anvisning" kan du nøjes med en afspiller til CD/DVD og sælge din processor. Det var et apparat mindre. Hvis du forbinder 1.3 og 1.0 med et mono-minijack så tænder de samtidig.
Men har du besluttet dig er det jo lige meget...
|
| Til top |
|
| |
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Batemandk skrev:
Proxi skrev:
Hvorfor sælger du nu dit udstyr, lige når det er man har ekstra nytte af det, - kulden er jo ved at komme. Så kunne du have sparet lidt fyrings penge. 
Hvad skal ind i stuen nu? Reciever fra H/K?
Du skifter jo udstyr som os almindelige mennesker skifter underbukser. |
|
|
Jeg ved det Jeg er faktisk selv ved at være træt af det. Men hvis jeg skal være helt ærlig så syntes jeg det er lidt for omstændigt med alle de store kasser. Ingen tvivl om, det spiller super. Men jeg er nu stadig stor tilhænger af en samlet maskine. Idag skal der tændes for minimum 5 maskiner hvis der skal ses en film, og der skal være lyd .. Ved også at der er mange der ville / vil foretrække dette. Men jeg er nu mest til enkle. ( og så fylder en enkel kasse heller ikke mere end en 4-del.
hvad det bliver tror jeg, jeg vil hemmeligholde, til jeg ved om jeg overhovedet kan få det for mit grej jeg vil have.
Mvh Tim
|
|
|
Hvis du følger min "anvisning" kan du nøjes med en afspiller til CD/DVD og sælge din processor. Det var et apparat mindre. Hvis du forbinder 1.3 og 1.0 med et mono-minijack så tænder de samtidig.
Men har du besluttet dig er det jo lige meget...
|
|
|
Min beslutning afhænger jo meget af hvad jeg få for mit udstyr. Det bliver ikke solgt for enhver pris. 
Mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 377
|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Mvh Tim |
|
|
Du bliver vel i surround? __________________ System Audio/Thorens/Samsung
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er skuffet Tim!! 
Nu troede jeg lige du havde set lyset og fundet ud af, at for at få ordentlig lyd ud af højttalerne så skal der også en ordentlig forstærker til - ikke sådan noget integreret små pjat! Hvis nu du finder en processor og en god 5-kanals effekt, så er det jo kun 2 kasser der skal tændes 
Jeg har forøvrigt ingen problemer med at have 4 "kasser" der skal tændes, den eneste der bliver slukket er dvd'en. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Batemandk Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Proxi skrev:
Batemandk skrev:
Mvh Tim
|
|
|
Du bliver vel i surround? |
|
|
Jo jo.. Surround'en bliver skam fortsat. Selvom jeg da ca. engang om ugen får lysten til at overgå til ren stereo. Men så ser man en film, og så er man på SS vognen igen 
Stuen
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
| Min beslutning afhænger jo meget af hvad jeg få for mit udstyr. Det bliver ikke solgt for enhver pris. |
|
|
Nu kan jeg kun udtale mig omkring H/K 1.0 og 1.3 da jeg har ejet flere af begge. 1.0 går for ca. 2.000,- 1.3 går for ca. 4.000,-
|
| Til top |
|
| |
Batemandk Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
|
Jeg er skuffet Tim!! 
Nu troede jeg lige du havde set lyset og fundet ud af, at for at få ordentlig lyd ud af højttalerne så skal der også en ordentlig forstærker til - ikke sådan noget integreret små pjat! Hvis nu du finder en processor og en god 5-kanals effekt, så er det jo kun 2 kasser der skal tændes 
Jeg har forøvrigt ingen problemer med at have 4 "kasser" der skal tændes, den eneste der bliver slukket er dvd'en.
|
|
|
Ja jeg ved det godt. Det er noget rigtig roderi. Men hvis jeg bliver tilbudt en acceptabel pris for udstyret, tror jeg, jeg springer på.
ooooog så kan man også få fornuftigt SS lyd i en int. forstærker. Det skal bare være en af de store modeler 
Stuen
|
| Til top |
|
| |
Batemandk Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Batemandk skrev:
| Min beslutning afhænger jo meget af hvad jeg få for mit udstyr. Det bliver ikke solgt for enhver pris. |
|
|
Nu kan jeg kun udtale mig omkring H/K 1.0 og 1.3 da jeg har ejet flere af begge. 1.0 går for ca. 2.000,- 1.3 går for ca. 4.000,-
|
|
|
Jeg vil give dig ret i prisen på 1.3'eren, meeen jeg ved da også, at 1.0'eren meget gerne skulle indbringe mere end 2 k. da jeg selv gav mere det for den.
Stuen
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
L.B. skrev:
Batemandk skrev:
|
|
|
|
|
Jeg vil give dig ret i prisen på 1.3'eren, meeen jeg ved da også, at 1.0'eren meget gerne skulle indbringe mere end 2 k. da jeg selv gav mere det for den.
Mvh Tim
|
|
|
1.0'ere ses jo til salg for op til 4.000,- men jeg har tidligere haft købt en for 1500,- Uanset det synes jeg den er langt mere værd.
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
MichaelWB skrev:
|
Jeg er skuffet Tim!! 
Jeg har forøvrigt ingen problemer med at have 4 "kasser" der skal tændes, den eneste der bliver slukket er dvd'en.
|
|
|
Ja jeg ved det godt. Det er noget rigtig roderi. Men hvis jeg bliver tilbudt en acceptabel pris for udstyret, tror jeg, jeg springer på.
ooooog så kan man også få fornuftigt SS lyd i en int. forstærker. Det skal bare være en af de store modeler 
Mvh Tim
|
|
|
En af de MEGET store!
Kan godt se jeg må ha' dig ud til en demonstration så du kan blive "omvendt" igen  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
|
| Til top |
|
| |
Batemandk Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Batemandk skrev:
MichaelWB skrev:
|
Jeg er skuffet Tim!! 
|
|
|
Mvh Tim
|
|
|
En af de MEGET store!
Kan godt se jeg må ha' dig ud til en demonstration så du kan blive "omvendt" igen 
|
|
|
. Selvfølgelig taler vi om en af de helt store modeller. Men ja. Vi må ha' fundet en aften hvor Parasound + Royd'erne skal demostreres 
Stuen
|
| Til top |
|
| |
Batemandk Forum Bruger

|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
I dag skal der hentes nyt legetøj.
Jeg tør løfte sløret for, at vi taler om en integreret SS reciever 
Nogle der vil gætte? 
Stuen
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjae du har jo prøvet H/K og Denon der ellers er oplagte muligheder....
Det kunne jo også være en stor Marantz eller Yamaha...
Hvis det skal være lidt mere specielt kunne det være Rotel eller Arcam..
Eller... der er jo et hav af muligheder  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
ikke mere H/K Tim.
denon har du prøvet og det ville damen ikke have, nået diskret måske.
Thule eller Primera? __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor ikke H/K? Synes kun man hører godt om deres amp's? __________________ System Audio/Thorens/Samsung
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg bryder mig ikke om H/K (Signatur serien skulle dog værer kanon)
lyden er ikke lige min kop te, __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
Azo^ Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit gæt bliver faktisk også Thule eller Primare ligesom sHaCk_kO ..
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thule og Primare har da ikke lavet receivere har de?
Har du forøvrigt fået solgt dit H/K? __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
| Thule og Primare har da ikke lavet receivere har de? |
|
|
Mener jeg heller ikke, de laver da kun forstærkere (self' også for- og effekt  ). __________________ System Audio/Thorens/Samsung
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thule laver ikke recievere, men ss og stereo forstærkere. Samt for,- og effektforstærkere Det ville da være et godt bud, og jeg kan kun anbefale det
__________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |