Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 23:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: KTRADIO.DK snyder med prisen! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 16 Maj 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Igen; find en anden biks!

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 16 Maj 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:

Igen; find en anden biks!

Regner jeg også med at jeg gør.....tager nok kt-radio i Odense til den tid. Dog skal der lige betales lidt regning og halløj, så der går nok ca. 2 måneder før mønterne er til det....200kr. er ikke nok til at påvirke mig...3200kr.(20%) og så vil jeg kraftigt overveje at handle der.

Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 16 Maj 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

gROoxY skrev:
Stente skrev:

men omvendt, må det vel være generelt info til kunderne der er tale om, so here goes....så må ktradio.dk brokke sig, hvis de finder det stødende!.

Hej kt-radio.dk

Jeg har gennem de seneste par uger gået og holdt øje med, Harman/kardon avr 235 på jeres hjemmeside, som stod til 4000kr. Jeg opdager nu, at i har på 20% på alle varer og tænker – kanon nu falder den i pris og så slår jeg til. Til min forbavselse kan jeg se i forbindelse med jeres såkaldt jubilæumsrabat, har sat prisen op til 4999.95.kr dvs. når man tager 20 % rabat er man tilbage ved de 4000 kr. Det kan da virkelig ikke være rigtigt at det er måden i driver forretning på, altså får det til at se ud som om at nogen er på tilbud? Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig og jeres andre varer, da det er harman/kardon avr 235 jeg specifikt har holdt øje med. Jeg går lidt og håber det blot er en fejl fra jeres side, eller hvordan hænger tingene sammen?

Venlig Hilsen

Stefan Stente Nielsen

Svar:

Hej Stefan.

Tilbudet på Harman Kardon AVR-235 til 4000,- kr. var baseret på et større indkøb af denne forstærker til butikken.

Dvs. at KT-Radio indkøbte et stort parti af disse forstærkere og fik dem dermed til en bedre pris.

Tilbuddet udløb d. 3/5-2006 da vi desværre ikke havde flere 235’ere fra dette parti på lager.

Da 235 forstærkeren er på vej ud, er det desværre ikke interessant for os at investere i et nyt stort parti og vi så

os derfor, nødsaget til at sætte prisen op.

Jeg forstår godt din forvirring omkring vores fødselsdags tilbud og jeg vil gerne have lov at tilbyde dig en AVR-235 til

3800,-.

Jeg håber mit tilbud vil friste dig lidt og at du har forståelse for situationen.

De bedste fødselsdags hilsener.

Kenneth KT-Radio.

Det var så mailen, så kan folk selv bedømme.

Må indrømme at jeg ikke helt forstår hvorfor du hidser dig sådan op over sådan en lille ting. Du må bare betale hvad tingene koster og han giver jo faktisk et godt tilbud på den forstærker du gerne vil have.

Hidser mig op over sådan en lille ting? I mine øjne snyder de forbrugeren! Jeg burde være i stand til at købe den for 3200kr.....Det er mindst ligeså meget en principsag! Kan godt være at 3800kr. er billigt, men det ændre stadig ikke min mening om hele dette "nummer".

Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 16 Maj 2006 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Stente:

Jeg støtter dig 100 % i denne sag!! Det er at "vildlede" kunden... træls man ikk kan finde ud af om den "tilbuds" tidsperiode holdt stik!!?

Ja som andre er inde på så er det godt nok en omvendt verden, at sku betale mere for en vare som er ved at udgå!!! den burde ligge i 50 % kassen til venstre for disken!!! troede normalt når nogen kørte kanon tilbud på noget var det for at komme af med et rest parti (evt udgående modeller) men NEJ...

Råd: Køb l..... inden det udgår for så bliver jo dyrere(kunne forstå det hvis det var god årgangs rødvin)

Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

Fremmede
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 16 Maj 2006 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

Kom igen KT! Det er en ommer!

Der er andre butikker!

mvh

Til top Vis Fremmede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fremmede

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes