|
men omvendt, må det vel være generelt info til kunderne der er tale om, so here goes....så må ktradio.dk brokke sig, hvis de finder det stødende! .
Hej kt-radio.dk
Jeg har gennem de seneste par uger gået og holdt øje med, Harman/kardon avr 235 på jeres hjemmeside, som stod til 4000kr. Jeg opdager nu, at i har på 20% på alle varer og tænker – kanon nu falder den i pris og så slår jeg til. Til min forbavselse kan jeg se i forbindelse med jeres såkaldt jubilæumsrabat, har sat prisen op til 4999.95.kr dvs. når man tager 20 % rabat er man tilbage ved de 4000 kr. Det kan da virkelig ikke være rigtigt at det er måden i driver forretning på, altså får det til at se ud som om at nogen er på tilbud? Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig og jeres andre varer, da det er harman/kardon avr 235 jeg specifikt har holdt øje med. Jeg går lidt og håber det blot er en fejl fra jeres side, eller hvordan hænger tingene sammen?
Venlig Hilsen
Stefan Stente Nielsen
Svar:
Hej Stefan.
Tilbudet på Harman Kardon AVR-235 til 4000,- kr. var baseret på et større indkøb af denne forstærker til butikken.
Dvs. at KT-Radio indkøbte et stort parti af disse forstærkere og fik dem dermed til en bedre pris.
Tilbuddet udløb d. 3/5-2006 da vi desværre ikke havde flere 235’ere fra dette parti på lager.
Da 235 forstærkeren er på vej ud, er det desværre ikke interessant for os at investere i et nyt stort parti og vi så
os derfor, nødsaget til at sætte prisen op.
Jeg forstår godt din forvirring omkring vores fødselsdags tilbud og jeg vil gerne have lov at tilbyde dig en AVR-235 til
3800,-.
Jeg håber mit tilbud vil friste dig lidt og at du har forståelse for situationen.
De bedste fødselsdags hilsener.
Kenneth KT-Radio.
Det var så mailen, så kan folk selv bedømme.
|