Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 18:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Fysisk forhandler v. grænsen/Tyskland (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
malkekoen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2004
Status: Offline
Sendt: 23 Maj 2006 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

Jeg skal til Tyskland fredag - og skal have en fladskærm med hjem.

Men jeg vil gerne undgå at køre alt for langt. Derfor: Jeg vil blive lykkelig hvis nogen kender billige fysiske butikker (alternativt netbutikker hvor afhentning er mulig) så tæt på den danske grænse som muligt.

Skal tilføjes at udgangspunktet er enten Rostock eller Puttgarden. Jeg har selv set på Mediamarkt, men de er ikke rigtigt billige!

Jeg har fundet en billig butik i Berlin - men det er immervæk 2 timer i bil fra Rostock .

På forhånd mange tak!

Til top Vis malkekoen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af malkekoen

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 23 Maj 2006 kl. 00:28 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg var dig, ville jeg nok glemme at gå efter det billigste alene - der er også en tid efter med garanti og service, og hvis butikken er væk om kort tid, hvad så. Giv en anelse mere og køb fra et sted hvor man har tillid til at de eksiserer om 2 år også??? Vi har læst om en del besværligheder med nogle at de butikker - bare et godt råd, for det er trods alt en del penge og ærgeligt hvis det ender i besværligehder og bøvl.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

malkekoen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Maj 2006 kl. 00:33 | IP-adresse registreret  

Jeg er helt afklaret med de forhold der gør sig gældende ved køb i Tyskland. Da jeg køber et Samsung eller Sony er der europagaranti - hvilket betyder at fjernsynet ved defekt vil blive repareret i dk. Men tak for betænksomheden :).

Men tilbage til forhandlerne....... Skyd løs :)

malkekoen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Maj 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Please........... er der slet ingen der kan hjælpe???

Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 23 Maj 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

lige det med europa garanti.. tror ikek du skal satse på at få dit samsung lcd rep. her i dk, på på garantiens regning..
Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers

malkekoen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Maj 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

Kaizers skrev:
lige det med europa garanti.. tror ikek du skal satse på at få dit samsung lcd rep. her i dk, på på garantiens regning..

Det har jeg Samsung Danmark's ord på at jeg kan!

Men links, pllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeassse.........

felixen21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2006
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

Det vil jeg egentlig også gerne vide. Overvejer selv at gøre det samme.

Var meget tæt på at bestille på www.zarsen.de, men har lige læst et par skræmmehistorier her på siden.
Til top Vis felixen21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af felixen21

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Malkekoen

Hvis jeg var dig og månen var en grøn ost - køb et Samsung hos www.digitalo.de, der er der ingen problemer, og samsung yder europagaranti, hvilket kan læses på deres hjemmeside. Skærmen kan betales ved modtagelsen, med euro i kontanter, det leveres via UPS som muligvis har overladt det til en anden dansk fragtmand, kan også betales med danske penge til UPS.

Digitalo hører man altid godt om, så at det måske koster lidt mere, gør ikke så meget, det helt billige ender meget let galt.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

felixen21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2006
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 10:17 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Malkekoen

Hvis jeg var dig og månen var en grøn ost - køb et Samsung hos www.digitalo.de, der er der ingen problemer, og samsung yder europagaranti, hvilket kan læses på deres hjemmeside. Skærmen kan betales ved modtagelsen, med euro i kontanter, det leveres via UPS som muligvis har overladt det til en anden dansk fragtmand, kan også betales med danske penge til UPS.

Digitalo hører man altid godt om, så at det måske koster lidt mere, gør ikke så meget, det helt billige ender meget let galt.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Mit problem er at jeg ikke kan finde et Samsung til samme penge hos www.digitalo.de som det LG 42PC1R eller LG 42PC3R jeg vil have uden at det har dårligere specs. (ved godt det ikke kun handler om specs ) Har ikke råd til mere end de ca. 1.500 Euro/11.000 DKK.

Derudover ved jeg ikke hvor meget den Europa garanti dækker. Taget fra http://www.samsung.com/dk/support/guarantee/guarantee.htm

Hvad sker der, hvis jeg har købt mit produkt i udlandet?
Samsung Electronics Nordic AB yder en begrænset garanti på produkter, der er købt i udlandet, hvis der medfølger et blåt "Original Warranty Card", udfærdiget af Samsung Electronics. På forsiden skal der stå "Samsung European bloc warranty", og navnene på de nordiske lande skal fremgå.

Vær opmærksom på, at denne garanti er begrænset og f.eks. ikke gælder software i mobiltelefoner.

Jeg prøvede lige hurtigt at finde noget tilsvarende på LG, men kunne ikke lige finde det.

Men hvis der er nogen der kender en fysisk butik lige på den anden side af grænsen er jeg stadig interesseret i at høre det.

Til top Vis felixen21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af felixen21

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes