Emne: Kan man høre en sikring??? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
mhansen Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 688
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
mhansen skrev:
|
Hej Hans
Din mening hører lige så meget hjemme som mine.
Jeg er bare lidt træt/ked af at disse tråde altid ender med, at handle om alt andet end det der var menningen. Der bliver brugt for meget krudt på at argumentere for og i mod, i stedet for nogen erfaringer. Lige som vi to f.eks, er i gang med her.
Håber det giver menning havd jeg skriver.
mvh Michael |
|
|
MRC_Hans skrev
Det gør det bestemt. Men hvad der det for nogle erfaringer, vi helst skal se på?
Erfaringer på godt og ondt, så kan man tage dem eller lade vær. Ingen behøver at være enige.
- Om nogen mener de kan høre forskel og andre ikke mener det?
- Om nogen har erfaring med tekink og kan sige, at en given tweak ikke har nogen teknisk baggrund?
Teknisk bagrund for et givent tweak. Tja, jeg vil tro der findes anlæg der spiller bedre end mit til den havle pris af hvad mit har kostet. På papiret skulle mit måske lyde bedst, men gør det måske ikke. Hvorfor? 
Problemet, for mig at se, er at lytning er så subjektiv, at man kan diskutere lytteoplevelser i det uendelige og ikke blive klogere.
Enig
mvh MH
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clifton skrev:
Jeg vil ikke tage stilling til om dette og hint tweak virker, men blot knytte en kommentar.
Det er et faktum at man kan bedrage sig selv ganske voldsomt, inden for mit fag gør vi en del i at forsøg skal være dobbeltblindede med kontrol grupper osv. osv. netop derfor.
Derfor skærer det mig, og lykkeligvis også mange andre, i øjnene når enhver kritik bliver afvist med "prøv det selv" og JEG kan høre forskel på de X og Y jeg har skiftet ud.
Selvfølgeligt kan man prøve det selv, klart klart.
Men, når et tweak der med alm. sund fornuft lyder langt ude i hampen vil der blive stillet større krav til den der fremsætter påstanden. Ergo må man kunne uderbygge sin påstand blot en smule sagligt, ellers er der ikke så meget komme efter. Personlige oplevelser, der ikke er blindede, kan desværre ikke bruges til særligt meget, fordi muligheden for selvbedrag eller selv suggetion er til stede. Hvis emnet der er testet desuden er kontroversielt, styrkes kravene til beviset yderligere og gøre ublindede erfaringer ganske ligegyldige.
At sige at f.eks en sikring man selv har skiftet giver bedre lyd, fordi man selv kan høre det, svarer i mine øjne til at sige, at hvis man sidder med en sølvpapirshat på hovedet giver det bedre lyd, fordi man selv kan høre det. Rent argumentatorisk, forstås. Dt er ganske enkelt ikke sagligt nok.
mvh Clifton |
|
|
Du får lige et par tomler opad     Du har så forfærdelig ret. Alt for mange hopper på disse fantastiske vidunderprodukter, og tager slet ikke stillig til om man kan høre nogen forskel. Og når man så selv har betalt og skiftet eks sikringen, kan man da også høre det er blevet bedre.
Enhver af os herinde kunne tage en smut i Bauhaus og finde en eller anden gummiring til under 10 kroner, som vi pakkede fint ind, og kalde et eller andet HiFi rigtigt, som "cable-vibration-killer", og sælge dem til 299,- pr stk. Uden overhovedet at teste det, kunne vi påstå at man ved at montere disse særlige Hifi-ringe omkring alle sine kabler, ville få en sortere baggrund og større lyttevindue. Og så ville der med garanti være en hel flok herinde, der straks ville påstå, at de lige netop oplevede sortere baggrund og større lyttevindue. Og hvis nogen sagde dem imod og fortalte at det af helt logiske årsager ikke ville hjælpe, ville de straks sige, at der var mere mellem himmel og jord, og at man selv skulle prøve! Og hvis man lavede en aftale om at reklamere i et eller andet magasin, kunne man sikkert også få testholdet fra selv samme magasin til at fortælle, at også de kunne høre forbedringen.
Problemstillingen er, at uanset hvad man lancerer, om så det er for at tage pis på folk, så vil der være en lille gruppe, der ALTID påstår at kunne høre forskellen. Så hvis nogen fra den gruppe skulle være interesserede, vil jeg meget gerne sælge nogle helt særlige "cable-vibration-killers". 299,- pr stk, og 4 stk for 1000,-. Ved større styktal, kan prisen komme en smule længere ned, men da der er tale om en helt speciel gummiblanding, er ringene ret kostbare . __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Clifton skrev:
Jeg vil ikke tage stilling til om dette og hint tweak virker, men blot knytte en kommentar.
Det er et faktum at man kan bedrage sig selv ganske voldsomt, inden for mit fag gør vi en del i at forsøg skal være dobbeltblindede med kontrol grupper osv. osv. netop derfor.
Derfor skærer det mig, og lykkeligvis også mange andre, i øjnene når enhver kritik bliver afvist med "prøv det selv" og JEG kan høre forskel på de X og Y jeg har skiftet ud.
Men, når et tweak der med alm. sund fornuft lyder langt ude i hampen vil der blive stillet større krav til den der fremsætter påstanden. Ergo må man kunne uderbygge sin påstand blot en smule sagligt, ellers er der ikke så meget komme efter. Personlige oplevelser, der ikke er blindede, kan desværre ikke bruges til særligt meget, fordi muligheden for selvbedrag eller selv suggetion er til stede. Hvis emnet der er testet desuden er kontroversielt, styrkes kravene til beviset yderligere og gøre ublindede erfaringer ganske ligegyldige.
At sige at f.eks en sikring man selv har skiftet giver bedre lyd, fordi man selv kan høre det, svarer i mine øjne til at sige, at hvis man sidder med en sølvpapirshat på hovedet giver det bedre lyd, fordi man selv kan høre det. Rent argumentatorisk, forstås. Dt er ganske enkelt ikke sagligt nok.
mvh Clifton |
|
|
Du får lige et par tomler opad     Du har så forfærdelig ret. Alt for mange hopper på disse fantastiske vidunderprodukter, og tager slet ikke stillig til om man kan høre nogen forskel. Og når man så selv har betalt og skiftet eks sikringen, kan man da også høre det er blevet bedre.
Enhver af os herinde kunne tage en smut i Bauhaus og finde en eller anden gummiring til under 10 kroner, som vi pakkede fint ind, og kalde et eller andet HiFi rigtigt, som "cable-vibration-killer", og sælge dem til 299,- pr stk. Uden overhovedet at teste det, kunne vi påstå at man ved at montere disse særlige Hifi-ringe omkring alle sine kabler, ville få en sortere baggrund og større lyttevindue. Og så ville der med garanti være en hel flok herinde, der straks ville påstå, at de lige netop oplevede sortere baggrund og større lyttevindue. Og hvis nogen sagde dem imod og fortalte at det af helt logiske årsager ikke ville hjælpe, ville de straks sige, at der var mere mellem himmel og jord, og at man selv skulle prøve! Og hvis man lavede en aftale om at reklamere i et eller andet magasin, kunne man sikkert også få testholdet fra selv samme magasin til at fortælle, at også de kunne høre forbedringen.
Problemstillingen er, at uanset hvad man lancerer, om så det er for at tage pis på folk, så vil der være en lille gruppe, der ALTID påstår at kunne høre forskellen. Så hvis nogen fra den gruppe skulle være interesserede, vil jeg meget gerne sælge nogle helt særlige "cable-vibration-killers". 299,- pr stk, og 4 stk for 1000,-. Ved større styktal, kan prisen komme en smule længere ned, men da der er tale om en helt speciel gummiblanding, er ringene ret kostbare .
|
|
|
Efter det jeg har læst her, så vil jeg ikke prøve at rode med sikringer.
Pyha, der var jeg da vist lige ved at blive taget i r....
Takker for de gode råd.
mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Spørgsmål: 'Hvorfor har du alle de tweaks?'.
Svar: 'Ja, jeg ved godt, at halvdelen af dem ikke virker - blot ikke hvilken halvdel'.
|
|
|

Den kan jeg forholde mig til!.. 
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Posselt Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som jeg skrev tidligere er det sjovt nok det samme kor der kunne høre forskel på et tilspillet og et ikke tilspillet netkabel, som nu opnår store forbedringer ved HIFI sikringer. Er disse mennesker superlyttere ???
mvh.
|
| Til top |
|
| |
spril Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med at lave et støvfrit rum, så støvet ikke sætter sig på stikkontakten det må da give noget støj man muligvis kan hører.
Hvad så med de sikringer man har ved sin måler, og dem i masten ude på gaden, og dem på elværket
Alle sikringer skal da skiftes, i ved det svageste led i kæden.
Gu ved om der er nogle der kan hører forskel på strøm der kommer fra et atomkraftwerk eller god gammeldags strøm fra en generator ? __________________ Denon 2910
Sony STR-DB870
Bell 5005
Avance Delta 3 piano
Avance concrete 170-190
Avance pyramide 150
Avance Z504 Class A
JBL CM52V Control.
B&W DM601S3
Technics 1210 MK2
AB Precedent
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Posselt skrev:
|
Som jeg skrev tidligere er det sjovt nok det samme kor der kunne høre forskel på et tilspillet og et ikke tilspillet netkabel, som nu opnår store forbedringer ved HIFI sikringer. Er disse mennesker superlyttere ???
mvh.
|
|
|
Vi er ikke superlyttere. Vi er bare meget naive, og elsker når nogen fortæller os hvad vi skal gøre.
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
spril skrev:
|
Hvad med at lave et støvfrit rum, så støvet ikke sætter sig på stikkontakten det må da give noget støj man muligvis kan hører.
Hvad så med de sikringer man har ved sin måler, og dem i masten ude på gaden, og dem på elværket
Alle sikringer skal da skiftes, i ved det svageste led i kæden.
Gu ved om der er nogle der kan hører forskel på strøm der kommer fra et atomkraftwerk eller god gammeldags strøm fra en generator ?
|
|
|
Jeg kan sgatens høre om stømmen kommer fra et vandfald i sverige. Eller et kulværk i polen.
Det var lidt trist den dag de lukkede Barsebek reaktor 2. Det var helt klart den reaktor der har fået mit anlæg til at spille bedst. Surt
Nå i må hygge jer, Jeg har ikke tid til at skrive mere i denne tråd. Jeg skal i gang med at misbruge mine penge på diverse tweaks. Det glæder mig at i ikke er hoppet med på vognen. Det hjælper alligevel intet det jeg har gang i.
mvh MH
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øhh Glemte lige.
Endnu en tråd der ender i ingenting.
Tillykke drenge.      
|
| Til top |
|
| |
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Clifton skrev:
mvh Clifton |
|
|
Problemstillingen er, at uanset hvad man lancerer, om så det er for at tage pis på folk, så vil der være en lille gruppe, der ALTID påstår at kunne høre forskellen. Så hvis nogen fra den gruppe skulle være interesserede, vil jeg meget gerne sælge nogle helt særlige "cable-vibration-killers". 299,- pr stk, og 4 stk for 1000,-. Ved større styktal, kan prisen komme en smule længere ned, men da der er tale om en helt speciel gummiblanding, er ringene ret kostbare .
|
|
|
Arhmen, Hurtig, du skal jo vende sikringerne rigtigt, og hvis du kan finde nogle keramiske, vil det være endnu bedre, glas duer bare ikke. Husk at montere dem med kølespray, så du ændre strukturen i sikringsholderne mindst muligt...  __________________ Mvh. MGP
www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
|
| Til top |
|
| |
FLEX Branchemedlem

Ansat v. Nordost
Bruger siden: 19 Juli 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
mhansen skrev:
|
Øhh Glemte lige.
Endnu en tråd der ender i ingenting.
Tillykke drenge.      
|
|
|
Det er stort set det samme hver gang.... Ulvene har hylet i kor og så er den ged barberet.
God jagt på diverse tweaks og hold os endelig underrettet, hvis der dukker noget spændende op.
Mvh. FLEX
|
| Til top |
|
| |
MGPProjectS Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Gonzo Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 187
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne type tråde kan kun ende på denne måde Jeg har aldrig set andet.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Så hvis nogen fra den gruppe skulle være interesserede, vil jeg meget gerne sælge nogle helt særlige "cable-vibration-killers". 299,- pr stk, og 4 stk for 1000,-. Ved større styktal, kan prisen komme en smule længere ned, men da der er tale om en helt speciel gummiblanding, er ringene ret kostbare .
|
|
|
Hvis det virker, vil jeg gerne købe et sæt! Går ud fra at du har lyttet og udviklet på din opfindelse, så du kan beskrive hvordan og hvorfor det virker?
Helt uden at indrykke annoncer eller anden betaling vil jeg da også gerne skrive lidt om dem i det der blad du ikke kan lide - hvis ellers de virker. Du skal også få dem retur igen! Eneste betingelse jeg stiller, er at de er til at købe i almindelig handel eller via en hjemmeside i DK. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
MRC_Hans Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 320
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
Posselt skrev:
Kim Petersen skrev:
|
Næh, det er der vel ikke. Men jævnfør GamuTgoller's beretning om hvordan man får noget testet, og den har jeg ingen grund til at tvivle på, så er der ikke altid tale om bestikkelse m.m. Man er måske nødt til at smøre lidt for at få produktet testet, men udfaldet har man ingen indflydelse på (andet end i ekstrem-situationer). |
|
|
Når jeg læser din kommentar undres jeg. Hvor naiv kan man være ?? Tror du virkelig på at div. HIFI magasiner er objektive når de tester grej ?? |
|
|
Tak for den nedladende og belærende tone...
Har du egentlig beviser for din påstand om manglende objektivitet? |
|
|
Hvis jeg må kommentere dette (og det kan efter min mening godt siges uden at være nedladende ) :
Der er jo forskel på HIFI magasiner og man kan givet ikke skære alle over én kam, men der er jo publiceret utroligt mange artikler og anmeldelser, der netop indholder subjektive lyttetests, fulde af disse svævende udtryk, som vi har talt om (sort baggrund, lyttevindue, etc.). Og det er altså ikke objektivt. Dermed er ikke sagt, at alle sådanne beskrivelser er uden hold i virkeligheden, men objektive, det er de ikke.
Hvis jeg må bruge en analogi (det er jeg jo ret slem til ), så svarer det til, at jeg prøvesmager en slagters frikadeller, og rapporterer at de "er himmelske, de smager som jeg ville ønske min mor havde lavet dem". Det er et helt igennem subjektivt udsagn, som egentlig ikke fortæller andet, end at jeg godt kunne lide dem. Det er muligt, at de er glimrende, men der er bestemt ikke nogen garanti for at du kan lide dem, og hvordan de rent "frikadelleteknisk" er, får vi ingen information om.
Mvh Hans
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
Hurtig skrev:
|
Så hvis nogen fra den gruppe skulle være interesserede, vil jeg meget gerne sælge nogle helt særlige "cable-vibration-killers". 299,- pr stk, og 4 stk for 1000,-. Ved større styktal, kan prisen komme en smule længere ned, men da der er tale om en helt speciel gummiblanding, er ringene ret kostbare .
|
|
|
Hvis det virker, vil jeg gerne købe et sæt! Går ud fra at du har lyttet og udviklet på din opfindelse, så du kan beskrive hvordan og hvorfor det virker?
Helt uden at indrykke annoncer eller anden betaling vil jeg da også gerne skrive lidt om dem i det der blad du ikke kan lide - hvis ellers de virker. Du skal også få dem retur igen! Eneste betingelse jeg stiller, er at de er til at købe i almindelig handel eller via en hjemmeside i DK.
|
|
|
Vidste ikke du havde tilknytning til High Fidelity. Går ud fra det er HF du hentyder til.... Burde det ikke stå i din profil??
Du tager i øvrigt fejl, når du siger jeg ikke kan lide dette magasin. Jeg har haft stor fornøjelse af HF i mange år. Men det er gået væsentligt tilbage de senere år. Jeg gider ikke læse om tvivlsomme tweaks, hvor man påstår at høre en KÆMPE forbedring på testudstyret, på parametre som man i forvejen kaldte nærmest perfekte. Det er hamrende upålideligt! Jeg glæder mig allerede til det næste tweak, hvor baggrunden bliver helt eventyrligt meget sortere, og hvor lyttevinduet bliver enormt meget større. Men i bliver nok nødt til at afmontere vidundersikringerne først, for de er tilsyneladende så effektive, at alt baggrundsfnidder er væk, og lyttevinduet bliver snart til surround! Hvis nu I sætter de gamle sikringer i igen, kommer baggrundsfnidderet tilbage og lyttevinduet indskrænkes. Og så kan i finde et nyt tweak der kan fjerne det     __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
MGPProjectS Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
janils skrev:
Hurtig skrev:
|
|
|
|
Helt uden at indrykke annoncer eller anden betaling vil jeg da også gerne skrive lidt om dem i det der blad du ikke kan lide - hvis ellers de virker. Du skal også få dem retur igen! Eneste betingelse jeg stiller, er at de er til at købe i almindelig handel eller via en hjemmeside i DK.
|
|
|
Vidste ikke du havde tilknytning til High Fidelity. Går ud fra det er HF du hentyder til.... Burde det ikke stå i din profil??
Du tager i øvrigt fejl, når du siger jeg ikke kan lide dette magasin. Jeg har haft stor fornøjelse af HF i mange år. Men det er gået væsentligt tilbage de senere år. Jeg gider ikke læse om tvivlsomme tweaks, hvor man påstår at høre en KÆMPE forbedring på testudstyret, på parametre som man i forvejen kaldte nærmest perfekte. Det er hamrende upålideligt! Jeg glæder mig allerede til det næste tweak, hvor baggrunden bliver helt eventyrligt meget sortere, og hvor lyttevinduet bliver enormt meget større. Men i bliver nok nødt til at afmontere vidundersikringerne først, for de er tilsyneladende så effektive, at alt baggrundsfnidder er væk, og lyttevinduet bliver snart til surround! Hvis nu I sætter de gamle sikringer i igen, kommer baggrundsfnidderet tilbage og lyttevinduet indskrænkes. Og så kan i finde et nyt tweak der kan fjerne det    
|
|
|
Nu vil jeg ikke dreje tråden til at omhandle HF, men jeg har da stor glæde ved at abonnere på bladet og har gjort det i en del år. Interessant at læse om tweaks og genrelt læse hvad der rør sig, især teknikken bag, komponent valg, konfiguration osv. Hvilke DAC's, hvilke transer, benyttes ZNFB, hvem laver hvilke designlinjer osv. Synes faktisk det er en fin idé at teste tweaks og andet voodoo. Om jeg er enig i testholdets konklusioner er en anden sag.
Hurtig, surf lige forbi http://www.soundimage.dk/  __________________ Mvh. MGP
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
MRC_Hans skrev:
Kim Petersen skrev:
| Har du egentlig beviser for din påstand om manglende objektivitet? |
|
|
Der er jo forskel på HIFI magasiner og man kan givet ikke skære alle over én kam, men der er jo publiceret utroligt mange artikler og anmeldelser, der netop indholder subjektive lyttetests, fulde af disse svævende udtryk, som vi har talt om (sort baggrund, lyttevindue, etc.). Og det er altså ikke objektivt. Dermed er ikke sagt, at alle sådanne beskrivelser er uden hold i virkeligheden, men objektive, det er de ikke. |
|
|
Det jeg siger er ikke at anmelderen ikke anvender subjektive udtryk og holdninger, for det kan slet ikke undgås - det er jo ikke en måling der foretages. At lytte til musik er en oplevelse baseret på de erfaringer man har gjort sig, det kendskab man har, og ikke mindst personlige præferencer.
Derimod forventer jeg at en professionel anmelders (og dermed bladets) indgang til det hele er objektiv, altså at de ikke nødvendigvis vil have en sikring til at lyde godt, at de ikke synes GamuT CD3 lyder bedre end produkt X fordi de bedre kan lide designet, at produktet vurderes pba. hvad det kan og ikke om producenten har sponsoreret en kasse sodavand til lytterummet, osv.
Når de så omtaler produktet i rosende vendinger skal de samtidig kunne holde produktets karakteristika op imod ikke kun deres egen smag men også andres - hvad der behager den ene er en flad oplevelse for den anden. En almindelig bruger-anmeldelse vil sjældent være objektiv, fordi den normale bruger kun taler udfra egen smag, og sjældent levner plads til at andre kan opfatte det anderledes. Det er netop denne kategori (IMHO) der gør at mange synes at der aldrig er negative anmeldelser i et blad; det er der sjældent fordi en anmelder skal være objektiv nok i sin vurdering til at levne plads til andres præferencer.
Som sådan synes nutidens produkter alle at være af pænt høj kvalitet, så det der primært adskiller dem er de prioriteter der er sat op og kompromisser der er indgået for at opnå den lyd som producenten ønsker, og det kan ikke behage alle.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Problemet er bare, at de altid er imponerede over nye produkter. Der er laannngt i mellem dårlige produkter, hvis man skulle tro HF og flere af deres kollegaer. Man kunne sælge dem lunkent vand som værende en ny type læskedrik, og så ville de alligevel synes det var utrolig dejligt forfriskende, især fordi det ikke var for koldt, og fordi smagen var god, og ikke for dominerende. De har ALTID noget positivt at sige, og det er absolut ikke noget værd! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
| Til top |
|
| |
MGPProjectS Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det kan jeg godt følge dig i - så derfor var min overraskelse også stor, da de testede Linn Majik setup'et; Det fik naturligvis mange roser, men blev beskrevet som mid-fi (som jeg læste det). __________________ Mvh. MGP
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|