Forfatter |
|
High-End ATW Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 70
|
Sendt: 14 August 2006 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
tma86 skrev:
Nu er det jo ikke en Azur serie dvd afspiller, men jeg bruger ikke mpeg/avi filer, så jeg ved det ikke. |
|
|
nåh nej, det er det jo ikke. Den hedder bare dvd89. mpg/avi er videoformater, som bruges på computeren, men også kan bruges på nævnte dvd afspiller. DVD er faktisk mpg2 filer skjult under navnet .vob. Men hvis du ikke skal bruge de formater, og bare skal se dvd'er så er det også ligegyldigt. __________________ System Powered by: Vienna Acoustic - B&W - Cambridge Audio - Classic
|
Til top |
|
|
Antaeus Forum Bruger

Bruger siden: 06 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 84
|
Sendt: 14 August 2006 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
tma86 skrev:
Nu er det jo ikke en Azur serie dvd afspiller, men jeg bruger ikke mpeg/avi filer, så jeg ved det ikke. |
|
|
Jeg troede faktisk den også hed Azur (er det da ekstra godt?) - men det kan jeg da godt se at den ikke gør efter jeg lige kiggede efter - ikke at det gør nogen forskel hvis bare den er god.
|
Til top |
|
|
Antaeus Forum Bruger

|
Sendt: 14 August 2006 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
High-End ATW skrev:
tma86 skrev:
|
|
nåh nej, det er det jo ikke. Den hedder bare dvd89. mpg/avi er videoformater, som bruges på computeren, men også kan bruges på nævnte dvd afspiller. DVD er faktisk mpg2 filer skjult under navnet .vob. Men hvis du ikke skal bruge de formater, og bare skal se dvd'er så er det også ligegyldigt.
|
|
|
Ja, kender godt de formater fra min computer, men hvordan får du de formater over til dvd afspilleren - brænder dvd eller....? tma brændte jo uden de nævnte problemer - men det er måske et andet format?
|
Til top |
|
|
tma86 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
Sendt: 14 August 2006 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du kigger meget grundigt efter på billedet af sættet, kan du se at de ikke er 100% ens i finishen. Jeg mener det er fordi de ikke er i samme serie.
|
Antaeus Forum Bruger

|
Sendt: 14 August 2006 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, nå jeg er næsten på vej ned til klub-manden - ja altså hifiklubben....
|
Til top |
|
|
High-End ATW Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 70
|
Sendt: 15 August 2006 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Antaeus skrev:
High-End ATW skrev:
tma86 skrev:
|
|
nåh nej, det er det jo ikke. Den hedder bare dvd89. mpg/avi er videoformater, som bruges på computeren, men også kan bruges på nævnte dvd afspiller. DVD er faktisk mpg2 filer skjult under navnet .vob. Men hvis du ikke skal bruge de formater, og bare skal se dvd'er så er det også ligegyldigt.
|
|
|
Ja, kender godt de formater fra min computer, men hvordan får du de formater over til dvd afspilleren - brænder dvd eller....? tma brændte jo uden de nævnte problemer - men det er måske et andet format?
|
|
|
ja, ganske simpelt, du brænder det bare på en dvd, via et brænde program såsom nero. Så kører det. __________________ System Powered by: Vienna Acoustic - B&W - Cambridge Audio - Classic
|
Til top |
|
|
ZeuZdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 03 September 2006 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved godt det er lidt OT, men hvilken tysk netshop er god til at købe denon billigt og sikkert?
|
Til top |
|
|