Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 01:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Ugens emne (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 10
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Det er helt underligt, at et branchemedlem skriver sådan noget personrelateret vrøvl. Hen er godt nok ikke bange for at ligne Simon Spies, hellere dårlig omtale end ingen. Klaphatten?  Jeg troede det var noget du havde manipuleret. Men det er virkelig på hans hjemmeside.

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

Syntes godt nok folk de tager tingene let til sig her inde på hih4all.
Man kan snart ikke sige noget uden det skal kommenteres.

Men det er da dejligt at pollemand har fået sit ejet debat forum, så slipper vi forhåbentlig for at høre mere om den såkaldte klaphat!

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:

Syntes godt nok folk de tager tingene let til sig her inde på hih4all.
Man kan snart ikke sige noget uden det skal kommenteres.

Men det er da dejligt at pollemand har fået sit ejet debat forum, så slipper vi forhåbentlig for at høre mere om den såkaldte klaphat!

Der tror jeg du tager fejl. Tænk på den reklameeffekt, det giver at vi skriver om ham. Vi kommer til at høre meget mere, desværre.

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Men synes godt nok ikke man kan kommentere derinde endnu? Eller er det bare mig der er bevisligt analfabet?
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

dtomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

Jovist kan man det...klik på "opret nyt indlæg" under det respektive emne...

Til top Vis dtomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dtomsen

Solformørkelsen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tidl. cvo2004

Bruger siden: 06 Oktober 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Det er helt underligt, at et branchemedlem skriver sådan noget personrelateret vrøvl. Hen er godt nok ikke bange for at ligne Simon Spies, hellere dårlig omtale end ingen. Klaphatten?  Jeg troede det var noget du havde manipuleret. Men det er virkelig på hans hjemmeside.

Åhh pjat, det spiller da bare musik .

Så blev det jo desværre ikke indlæggene omkring "polering af bananen" der ramte hans klumme, men derimod jer tre, Rip, Rap og Rup , jeg er sku' misundelig.

"Poul er Gud"

Hilsen  

Til top Vis Solformørkelsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Solformørkelsen

Mr.Antisilver
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

jeg kan ikke skrive på Pouls side..efter indlægget kom der noget med at jeg skulle AKTIVERE indlægget via min mailadresse.Der er dog intet kommet, jeg kan aktivere.Måske skal det igennem en "hattecensur" først
Til top Vis Mr.Antisilver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.Antisilver

Solformørkelsen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tidl. cvo2004

Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

Mr.Antisilver skrev:
jeg kan ikke skrive på Pouls side..efter indlægget kom der noget med at jeg skulle AKTIVERE indlægget via min mailadresse.Der er dog intet kommet, jeg kan aktivere.Måske skal det igennem en "hattecensur" først

Næ du, du skal ned i butikken og udvælge en "Australsk Stetson", og bæres denne ikke efterfølgende ved forsøg på logon på "Poul's Forum" kommer du ingen steder, Poul er nu lidt snild .

Hilsen

Edit 3 minutter senere: "Poul er selvfølgelig stadig Gud"

Til top Vis Solformørkelsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Solformørkelsen

Mr.Antisilver
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

Solformørkelsen skrev:

Mr.Antisilver skrev:

Næ du, du skal ned i butikken og udvælge en "Australsk Stetson", og bæres denne ikke efterfølgende ved forsøg på logon på "Poul's Forum" kommer du ingen steder, Poul er nu lidt snild .

Hilsen

hmmmmmmmmmmmmm..når man er vant til at ens indlæg kommer ind med det samme..er det da noget forbandet skod at sidde her og vente på ..at censuren har virket. Men han sover vel nu

Til top Vis Mr.Antisilver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.Antisilver

Solformørkelsen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tidl. cvo2004

Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Mr.Antisilver skrev:
Solformørkelsen skrev:

Mr.Antisilver skrev:

Hilsen

hmmmmmmmmmmmmm..når man er vant til at ens indlæg kommer ind med det samme..er det da noget forbandet skod at sidde her og vente på ..at censuren har virket. Men han sover vel nu

Nu har du vel husket hatten ??

Mr.Antisilver
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 00:17 | IP-adresse registreret  

Solformørkelsen skrev:
Mr.Antisilver skrev:
Solformørkelsen skrev:

Mr.Antisilver skrev:

Hilsen

Nu har du vel husket hatten ??

hold da op..kan jo ikke tjekke om Hatten kom med og om jeg fik skrevet mailadressen korrekt..sikke da en omgang indianerhovedpynt

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Har Antisilver ikke lavet et indlæg i pouls debatter, jeg kan ikke se det. Det er godt, at de første 2 indlæg, er rygklapperi til hattemanden selv. Kunne i ikke se hvis det var kritik.  Jeg er også kun rip, rap eller rup.

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Fatter ikke i gider spilde så meget som et sekund mere på poul....lad ham dog dø i fred

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
Fatter ikke i gider spilde så meget som et sekund mere på poul....lad ham dog dø i fred

Lad ham leve i fred, men lad hans platte spydigheder og gentagne personfnidder dø stille hen...

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Mr.Antisilver
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Har Antisilver ikke lavet et indlæg i pouls debatter, jeg kan ikke se det. Det er godt, at de første 2 indlæg, er rygklapperi til hattemanden selv. Kunne i ikke se hvis det var kritik.  Jeg er også kun rip, rap eller rup.

Lavede et, synes jeg selv, fænomenalt indlæg igår, der var ret langt...men desværre .så var hans system ikke helt op på tæerne-så det gik tabt. Nuvel..Poul har, som et plaster på såret skrevet til mig om, at det virker nu(ja..han har  min hovedmailadresse!!! som en af de få...!!!!)..så jeg må hellere få det indlæg skrevet ved lejlighed. Jeg har ikke helt samme anstrengte forhold til den gode Poul, som mange i denne tråd har...måske fordi jeg godt kan li' den lidt "skæve" tilgang Poul har til mange emner...

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

tror i poul er skæv eller lader han bare som om ?  Må sgu håbe han er kommet over hans  hunde-fobi og trang til at røre dem på udsatte steder 

Japer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 00:44 | IP-adresse registreret  

Det var godt nok kedeligt at sidde og lave alle de smiley..eller klappyer

Til top Vis Japer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Japer

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 01:23 | IP-adresse registreret  

Japer skrev:

Det var godt nok kedeligt at sidde og lave alle de smiley..eller klappyer

Har du hørt om cut & paste?

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 04:38 | IP-adresse registreret  

Mr.Antisilver skrev:

Lavede et, synes jeg selv, fænomenalt indlæg igår, der var ret langt...men desværre .så var hans system ikke helt op på tæerne-så det gik tabt. Nuvel..Poul har, som et plaster på såret skrevet til mig om, at det virker nu(ja..han har min hovedmailadresse!!! som en af de få...!!!!)..så jeg må hellere få det indlæg skrevet ved lejlighed. Jeg har ikke helt samme anstrengte forhold til den gode Poul, som mange i denne tråd har...måske fordi jeg godt kan li' den lidt "skæve" tilgang Poul har til mange emner...

Må jeg til en anden gang foreslå at du "laver en back-up" af en sådan tekst (copy/paste til tekst dokument f.eks.) indtil du er sikker på at indlægget har nået sin destination? Så slipper du for at skulle sidde og skrive det hele en gang til...

Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Carsten S Chr skrev:
tarup 13 skrev:

Det er utroligt, at han ikke vil deltage i debatten. Han udtrykker imellem linierne, at han er klogere en mange af brugerne her i forummet. En meget snæversynet holdning til hifi, efter min mening.

Prøv at se hvor meget mere vægt, hans "ugens emne" får når Carsten S Chr linker til den. Han ved der er mange tusinde som læser det, men de kan ikke debatere med ham. Så det bliver lidt en envejskommunikation.

vh. Henrik

Jeg kan ikke rigtigt se hvad du har imod denne form for information - envejs eller ej !....... Man bør helt bestemt læse "Ugens Emne" - det er så efterfølgende op til hver enkelt hvad han/hun så vil bruge det til !..... Men en ting er sikkert - det eneste man risikerer, er at få nogle nye indtryk - til og med formuleret i et humoristisk skær !...... Det er vel ikke så ringe endda !........

Mvh

Jo det er meget ringe. Hvorfor er viborg hifiklub trætte af dig?????  Det er da pga. dine holdninger.

vh. Henrik

<< Forrige Side af 10 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes