| Forfatter |
|
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahh det havde jeg ikke lige tænkt over. Så kunne det godt være man skulle gå efter Ortofon MC 15 Super 2 istedet.... Men igen hvordan klarer den sig i bassen i forhold til Denon'en?
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 23 Februar 2008 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
det er så inkl. porto 953 kr. + evt udligning af moms 6% + Evt gebyr for valtua på creditkort ialt ca. 1050 kr. mod 1299 i hifi
klubben - sparet 250 kr. - det er selvfølgelig også en slags penge
|
|
|
den kan jeg godt slå.jeg har købt en denon 103 hos www.williamthakker.com inkl.alt 865.- Dkr
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 24 Februar 2008 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom min plov op!  Dejligt. http://www.hifi-musik.dk/?page=visgalleri&id=559En lidt sjov ting er, at den faktisk spiller bedre UDEN korkmåtte nu. Det hele bliver lidt for tight og kedeligt med kork på...det svinger lidt mere og er mere levende med den normale måtte fra TC på.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom den min nye spiller, fed fed lyd, temmelig overasket over dynamiken, selv med den sjove arm og gammel audio technica mm,
den virker næsten som ny bortset fra den kækkede knob. jeg tænker at beholde boxen på,
men måske lave en indre kasse af x-finer, og så skal der nok på et tidpunkt en anden arm
på, men først vil jeg prøve en denon103 på denne her gamle amerikanske shure arm.
 " border="0" align="middle" />
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
 "
Lige et billed mere af den sjove arm, med en ret mærkelig konstruktion og et mega tung lod.
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|

" border="0" />
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er flot!
Hvad er det for noget Dynaco der står ved siden af?
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så den på eBay så det må bestemt være dér at ehapa fik den fra. Jeg husker den Shure arm og den knækkede knap.
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak..tak
Det er korrekt den er fra det Tyske Ebay, Sælger bor i Hamburg så jeg tænkte fanden heller
så er det nu, 6K måtte jeg slippe, den er virkelig i god stand så pengene værd synes jeg.
Det er Dynacos lille st-35 røreffektforstærker spiller vidunderligt, det næste bliver en dynakit-pre fra
næsten samme årgang.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Welcome to
the "Society of British Heritage Transcription Turntables"! May your bearings be greased, your idler
wheel for ever soft and your high torque electric motor right on spot for you
to enjoy the exclusive feel of real vinyl satisfaction.
I friendly advice - get
rid of that awful yankee tonearm - It looks like an oil drill old chap.
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yeah...yankee go home.....undtagen Dynaco.
jeg har en origin live silver tonearm der kan komme på, det vil nok
hjælpe en del, headshell gevindet på shure-armen er af plastic .
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har jo 3012 på min 301'er men jeg overvejer lidt - da jeg har plads, at sætte en ekstra arm på - ligenu synes 3012eren jo vanvittig dyr - og på lager har jeg kun en rega 300 som egentlig er tiltænkt et lenco værk - og så lidt gammel arm fra en rega planet men den er sku ike rigtig så spændende. Jeg så en Denon 12" sag på ebay men den var buy it now til en bondegaard og den boede i Hong Kong - nå - sorry - for at gøre en kort historie lang: Findes der nogle 12" arme som er til at betale  - jeg må indrømme at jeg synes der kommer mere styr på lyden med 12" end med 9" Forresten så er jeg tilbage til denon 110eren efter en uge med SPU - strange men jeg synes SPU lyder bedst på td124 med den lille ortofon arm og Denon bedst på SME'en og (nu for jeg tæsk) så er jeg tibøjelig til at synes bedst om Denon'en alt i alt. Mærkeligt nok så er min riaa i L58eren også begyndt at spille fortryllende selv mc-delen sammen med SPU - jeg har da ellers udfordret den med alt fra phonobox mk II, specielt bygget SPU MC step up og Jørgen Schou trafoer - sådan er det med vintage - det lyder bare bedre nogle uge end andre.  ps. Ja behold Dynaco'en den er fed - hvilke HT spiller den på nu ?
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dynaco`en spiller på Monitor audio gr-10, en dejlig lille højtaler, men jeg vil gerne have
noget andet, gerne vintage såsom Tannoy.
Jeg har også en sme3009 men synes at originlive silver armen er langt bedre.
|
| Til top |
|
| |
Trond Kjetil Forum Bruger


Bruger siden: 30 Maj 2007 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du sender avsted den yankee, send den da endelig til meg
__________________ Vennlig hilsen
Trond Kjetil
Administrerer Norsk HifiPedia og Norsk Hififorum
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 28 Februar 2008 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 28 Februar 2008 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|

__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 05 Marts 2008 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så står Planar 3 på mit bord. Desværre er
støvlåget knækket, så det skal jeg lige have et nt af. Ellers er den i
tip top. Håber på at få den op og kører idag...
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 05 Marts 2008 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 05 Marts 2008 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Så står Planar 3 på mit bord. Desværre er støvlåget knækket, så det skal jeg lige have et nt af. Ellers er den i tip top. Håber på at få den op og kører idag... |
|
|
Støvlåget skal jo ikke "spille" - såehh...helt væk med det! 
Mvh.
Niels
|
| Til top |
|
| |