| Forfatter |
|
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gad faktisk ikke at have den stående. Så ville jeg til enhver tid foretrække en Garrard 301 med en god arm eller noget helt tredje.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
| Hej analogfreaks: Har I set Thorhauges nye Pladespiller.. Den er forrygende... |
|
|
Og det er tilfældigvis også dig der har den til salg i k/s/b?? Hmm.....
Læs her.
"For debatforummet og chat gælder:
at der ikke må formidles salg af produkter eller ydelser (privat såvel som kommercielt) - reklame og salg er ikke tilladt!"
Din salgsannonce burde måske indrykkes i Tilbudsavisen her på siden istedet?
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den Thorhauge ting blvet jeg også irreteret over Krenzler - men på en eller anden måde var det et eksempel på kikset product placement at jeg lod det fare - hvis manden havde været lidt subtil - men det var med store røjsere, mudder og ferguson traktoren stående i firgear.
Clear audios demo video - det er dårligt doku tv - men den ydre pladestrammer tror jeg jeg vil prøve at få lavet til min diy lenco - den er næste mere relevant end den inde i midten
hvorfor laver de altid de tangentialarme så korte ?
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han har lavet samme nummer i en anden tråd så jeg tænkte at han lige havde brug for at få genopfrisket reglerne for brug af dette forum.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er helt enig Krenzler
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Han har lavet samme nummer i en anden tråd så jeg tænkte at han lige havde brug for at få genopfrisket reglerne for brug af dette forum.
|
|
|
Jamen dog,,jeg undskylder mange gange.. men jeg kunne ikke oploade billede her, og til orientering har jeg den ikke selv.. det var ment som en venlig oplysning til analogfolket.. det skal ikke ske oftere...  __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brutalis47 Gå ind i en af de tråde hvor Sveske har skrevet brug hans guide til" www.imageshack.us" Så smide du bare dit billede up der og loader det her over Den måde du have lavet dit stunt på skulle man tro at du var Thorhauges bedstemor der prøvede at hjælpe ham til at markedsføre den ny pladespiller - Derfor reagerer vi fred på jord og vi glæder os til at se nogle gode billeder af den ny pladespiller her i tråden
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Hej Brutalis47
Gå ind i en af de tråde hvor Sveske har skrevet
brug hans guide til"www.imageshack.us"
Så smide du bare dit billede up der og loader det her over
Den måde du have lavet dit stunt på skulle man tro at du var Thorhauges bedstemor der prøvede at hjælpe ham til at markedsføre den ny pladespiller - Derfor reagerer vi
fred på jord og vi glæder os til at se nogle gode billeder af den ny pladespiller her i tråden 
|
|
|
Takker mange gange.. Jeg er godt nok gammel nok til at være bedste, men så skal det være bedstefar..  Men jeg var bare så begejstret at nyheden måtte bare ud..desværre har jeg erfaret at han i første omgang ikke vil lancere den.. Han beholder den for sig selv...  http://img442.imageshack.us/my.php?image=diyplsp005fi2.jpg __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Gad faktisk ikke at have den stående. Så ville jeg til enhver tid foretrække en Garrard 301 med en god arm eller noget helt tredje.
|
|
|
Det gad jeg godt nok heller ikke! Hvis det var så besværligt ved jeg at jeg villle høre mindre musik. Desuden ville kæresten nok aldrig sætte noget på... Det her er et klart eksempel på at tekniken fuldstændigt har overtaget glæden ved musik.  Tænk hvis man skulle rense sin PU hver gang man hørte en side!  Denne derimod er smuk: http://www.youtube.com/watch?v=jj80jep42oI&feature=relat ed__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
krenzler skrev:
Gad faktisk ikke at have den stående. Så ville jeg til enhver tid foretrække en Garrard 301 med en god arm eller noget helt tredje.
|
|
|
Det gad jeg godt nok heller ikke! Hvis det var så besværligt ved jeg at jeg villle høre mindre musik. Desuden ville kæresten nok aldrig sætte noget på... Det her er et klart eksempel på at tekniken fuldstændigt har overtaget glæden ved musik.  Tænk hvis man skulle rense sin PU hver gang man hørte en side! 
Denne derimod er smuk:
http://www.youtube.com/watch?v=jj80jep42oI&feature=relat ed
|
|
|
Indrømmet...Jeg har plader jeg ikke lige har fået vasket og derfor renser pickuppen efter en pladeside. Men det er jo et spørgsmål om temperement.
Mvh. Troels
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
krenzler skrev:
Gad faktisk ikke at have den stående. Så ville jeg til enhver tid foretrække en Garrard 301 med en god arm eller noget helt tredje.
|
|
|
Det gad jeg godt nok heller ikke! Hvis det var så besværligt ved jeg at jeg villle høre mindre musik. Desuden ville kæresten nok aldrig sætte noget på... Det her er et klart eksempel på at tekniken fuldstændigt har overtaget glæde for musik. 
|
|
|
Nu er det jo også Clearaudios statement for hvad de kan præstere uden skelen til omkostningerne. Det er ren porno og ikke specielt betjeningsvenligt. Nej jeg ville sgu heller ikke eje den uanset hvor godt den så lød. http://tv.jubii.co.uk/video/iLyROoaftAR5.html
Pris 100.000 Euro  __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå men så stil den hos mig ,så skal jeg nok pudse den
|
| Til top |
|
| |
Steen Thorhauge Branchemedlem

Thorhauge Audio
Bruger siden: 02 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg har absolut ingen planer om at sælge min ufærdige diy pladespiller, eller sætte den
i produktion, og har ikke bedt/givet Brutalis lov til at skrive om den.
MVH Steen
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Steen Thorhauge skrev:
Hej Jeg har absolut ingen planer om at sælge min ufærdige diy pladespiller, eller sætte den
i produktion, og har ikke bedt/givet Brutalis lov til at skrive om den.
MVH Steen |
|
|
Hej Steen - jeg tror vi har tilgivet brutalis - håber ikke at debatten har kastet skår i glæden får dig og dit projekt - fortsat god arbejdsprocess med udviklingen __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 16 Marts 2008 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
krenzler skrev:
Gad faktisk ikke at have den stående. Så ville jeg til enhver tid foretrække en Garrard 301 med en god arm eller noget helt tredje.
|
|
|
Det gad jeg godt nok heller ikke! Hvis det var så besværligt ved jeg at jeg villle høre mindre musik. Desuden ville kæresten nok aldrig sætte noget på... Det her er et klart eksempel på at tekniken fuldstændigt har overtaget glæden ved musik.  Tænk hvis man skulle rense sin PU hver gang man hørte en side! 
Denne derimod er smuk:
http://www.youtube.com/watch?v=jj80jep42oI&feature=relat ed
|
|
|
Nålen skal renses ved hver pladeside !! __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 20 Marts 2008 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så sidder man her og surfer lidt og så bliver man fristet af en Clearaudio Nano Riaa også lige når man ikke har råd!
Aktiv hifi har den billigt Pt.
De har også en Smart Phono billig...åhh nej! He he.
http://www.activhifi.dk/tilbud1.html
Den har jo fået god omtale i tyskland....
http://www.clearaudio.de/index1.html
MUST RESIST!! 
For resten så synes janils ikke at man skal rense PUen... http://www.soundimage.dk/DANSK/Pladespiller.htm
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 20 Marts 2008 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Så sidder man her og surfer lidt og så bliver man fristet af en Clearaudio Nano Riaa også lige når man ikke har råd! Aktiv hifi har den billigt Pt. De har også en Smart Phono billig...åhh nej! He he.
http://www.activhifi.dk/tilbud1.html
Den har jo fået god omtale i tyskland.... http://www.clearaudio.de/index1.html MUST RESIST!! 
For resten så synes janils ikke at man skal rense PUen... http://www.soundimage.dk/DANSK/Pladespiller.htm
|
|
|
Den Smart Phono er garanteret ikke billigere end den jeg købte her på KSB
Den spiller fantastisk til den pris ( 900,-) __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 20 Marts 2008 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desuden rigtig smart at CA har subsinisk filter.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 20 Marts 2008 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye arm fra Funk Firm.
ANTI.
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 20 Marts 2008 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er min 103 afsendt
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |