| Forfatter |
|
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend skrev:
|
Hej Gert - High End Sound!
Flot - og formentlig velspillende grammofon. De Amazon grammofoner kunne være sjove at høre. Hvad ville du sige til at være centrum for en lytteaften/dag med udstyr fra High End Sound - meget gerne med dine grammofoner og tilbehør?
Jeg kunne forestille mig at flere på dette link ville være interesseret i at deltage?
Måske kunne det blive en lille event, hvor vi kunne invitere flere spændende forretninger/personer. Måske vill Jan Nielsen holde et lille oplæg over de erfarringer han har gjort. Prøv at se siden her!
http://www.soundimage.dk/
Til andre på linket!
Var dette noget der kunne støttes op om? Send gerne en personlig besked - så vil jeg gerne være med til at få en sådan dag op at stå.
|
|
|
Jeg deltager også gerne - forudsat datoen passer og der kan arrangeres noget transport. Kan helt sikkert finde noget at snakke om 
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend skrev:
Hej Gert - High End Sound!
Flot - og formentlig velspillende grammofon. De Amazon grammofoner kunne være sjove at høre. Hvad ville du sige til at være centrum for en lytteaften/dag med udstyr fra High End Sound - meget gerne med dine grammofoner og tilbehør?
Jeg kunne forestille mig at flere på dette link ville være interesseret i at deltage?
Måske kunne det blive en lille event, hvor vi kunne invitere flere spændende forretninger/personer. Måske vill Jan Nielsen holde et lille oplæg over de erfarringer han har gjort. Prøv at se siden her!
http://www.soundimage.dk/
Til andre på linket!
Var dette noget der kunne støttes op om? Send gerne en personlig besked - så vil jeg gerne være med til at få en sådan dag op at stå. |
|
|
Lyder spændende! Morten
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er også med
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|

Så har jeg set landskamp og vasket plader samtidig. Det er faktisk en imponerende maskine. Kan anbefales til alle vinylfreaks.
vh. Henrik
| __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
mr highend Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 449
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen!
Det lyder godt! Så er der to inslag til en sådan dag! Jan NIelsen og High End Sound!!
Skulle man til en sådan dag også lave en pladebyttesceance, hvor man kunne bytte og handle med plader. Var det ligeledes interessant at invitere andre spændende mennesker - måske andre forhandlere og pladesælgere?? Jeg tror måske jeg kender et par stykker der ville være interesseret.
Skriv gerne nogle gode ideer ned og send gerne en personlig mail så det er muligt at lave et netværk i forbindelse med en indbydelse!
Morten __________________ vh Mr. High End
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 06:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er denne tråd ved at være dø ?
|
| Til top |
|
| |
mirland Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 07:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne tænkes at der sidder en del derude, der måske er blevet lidt intimiderede af de mange virkelig dyre setups og ikke har lyst til at vise deres billigere/ældre/anderledes setup frem. /Mirland
__________________ System | Mirland.dk | Bitter@MySpace
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
mirland skrev:
Det kunne tænkes at der sidder en del derude, der måske er blevet lidt intimiderede af de mange virkelig dyre setups og ikke har lyst til at vise deres billigere/ældre/anderledes setup frem.
/Mirland
|
|
|
Det var jo lige det som ikke måtte ske - syntes alle skal komme frem med deres foto af deres pladespiller o.s.v !
|
| Til top |
|
| |
mirland Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 07:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så tror jeg måske - uden lige at gennemtænkt det for meget (har ikke fået min morgenkaffe endnu  ) at man skulle oprette et galleri, hvor folk kan uploade et eller flere billeder af deres analoge gear. Det kunne måske få flere ud af busken. Lidt som det her: Fullrangedriver.comMen ellers har jeg da også fuldt tråden med interesse - uden at have vist mit gear frem... /Mirland
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
He - hvorfor oprette et galleri hvis man kan sætte sine foto her i tråden ?
|
| Til top |
|
| |
mirland Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld. Dårlig forklaring (jeg sagde jo jeg ikke havde fået kaffe). Men et galleri hvor man ikke kan kommentere billederne men kun uploade foto og evt. komme med en beskrivelse. Jeg tror måske folk med mindre potente setups kan være bange for at blive ristede lidt. For det er da interessant så få - for ikke at sige ingen- Pro-ject, Rega, Thorens (udover 124), Denon osv osv der ikke er repræsenterede i denne tråd. /Mirland
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 08:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
| Er denne tråd ved at være dø ? |
|
|
Tråde har det jo med at dø på et eller andet tidspunkt, for så at blive genoplivet af en ny bruger to år senere 
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 08:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var ude i går og høre et setup - hvor der blev spillet på en Rega P3 og regas blå MM pickup .. og holdkæft det kunne spille musik (unskyld jeg skriver musik !!!) 
Så glem om din pladespiller ikke koster 1million - det er lyden der tæller
|
| Til top |
|
| |
mirland Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu var det heller ikke mig selv, jeg tænkte på  Men jeg er enig. Det er musikken det handler om. /Mirland
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
mirland skrev:
Undskyld. Dårlig forklaring (jeg sagde jo jeg ikke havde fået kaffe). Men et galleri hvor man ikke kan kommentere billederne men kun uploade foto og evt. komme med en beskrivelse. Jeg tror måske folk med mindre potente setups kan være bange for at blive ristede lidt. For det er da interessant så få - for ikke at sige ingen- Pro-ject, Rega, Thorens (udover 124), Denon osv osv der ikke er repræsenterede i denne tråd.
/Mirland
|
|
|
Jeg er hverken flov over min Thorens 160 ,Rega Planar3 eller Revox B790 - jeg er bare lidt flov over at jeg ikke har hittet ud af at poste billeder endnu* - og over at jeg ikke har haft et digikamera til rådighed.  Giv det en uges tid så sker der noget! fra low-end-hifi-land  Denne tråd skal ikke dø i synden !  * Jeg kender godt Sveske billedopload vejl. - har bare ikke sat mig ind i den endnu!  __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal ikke være flov over det med uploading, det kan jeg heller ikke, så hvis jeg ikke havde billeder på min web i forvejen, så ................
Det er en appel til sitens redaktører.... en forståelig billed upload guide.....tak 
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vinyl er da den eneste rigtige måde og høre musikken på  . Er selv vinyl tosse, ved ik noget bedre. Spiller selv pt på en ClearAudio Bluemotion, med direct wire arm og Alpha Nål i træhus, hele musikken smides over i nok den mest musikalske MM Riaa jeg til dags dato har hørt, en ny Thorhauge MM Riaa, tilpasset spændningen på PU´en. Fik min nye Riaa igår, og den spillet min gamle riaa under bordet, en Audio Note M2. Der så meget mere gang i musikken, alt kommer hurtigere ud. Og der spilles på stor flot baggrund  Tak til Thorhauge, for at gøre min vinyl oplevelse mere komplet. Nu mangler vi bare en nu rillefræser, men det kommer nok med tiden. Synes helt klart den Riaa fortjener bedre... __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hurtigere ud. Og der spilles på stor flot baggrund Tak til Thorhauge, for at gøre min vinyl oplevelse mere komplet. Nu mangler vi bare en nu rillefræser, men det kommer nok med tiden. Synes helt klart den Riaa fortjener bedre...[/QUOTE skrev:
]
Rillefræser, plov, spille, hvad har du i en spillen etc. Vi har snart brug for en hifi slang ordbog herinde - ikke at jeg har noget i mod det - men ofte blande de sammen
fx. tråden "hvad har du i spillen" referere til vinyl medens what are you spinning right now ref |
|
|
Rillefræser, plov, spille, hvad har du i en spillen etc. Vi har snart brug for en hifi slang ordbog herinde - ikke at jeg har noget i mod det - men ofte blande de sammen fx. tråden "hvad har du i spillen" referere til vinyl medens what are you spinning right now referere til CD - Det er ikke logisk når det hedder på gramofonen må det vel også hed på spillen og ikke i - fordi i henleder tanken til i "cd skuffen" eller blot "i CDen" Jeg bryder mig ikke meget om plov og rillefræser i det der implicit ligger noget destruktivt i ordene hvilket skulle være lige det modsatte når vi tale high end __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå ja, sorry for udtrykket. De fleste følger jo strømmen og giver kært barn mange navne. Men så pladespiller, grammofon eller som jeg selv synes lyder sjovt. Vinyloversætter  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye Lp med Nephew - Interkom ..... kan man rolig købe hvis man kan lige musikken 

|
| Til top |
|
| |