| Forfatter |
|
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser sku rigtig godt ud...
jeg er desværre ikke til "bedstefartræ" så i sort piano så er den hjemme
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Jakobsen skrev:
Milu skrev:
krenzler skrev:
Det er heller ikke sikkert det overhovedet er nødvendigt. HFN test pladen skal man ikke tage alt for bogstaveligt. Her er en brugeranmeldelse af den kontravægt som king anbefalede dig. Music Direct. Her er en (kort) ditto for AS anordningen. "jdaniel" lader heller ikke til at have de mindste problemer uden. Music Direct (intet billede). Men du overvejer også at opgradere armen eller hvad? Signature armen har mekanisk AS som standard. Er du forresten sikker på at du kan smide en 10.5 eller en 12.5 på som det er nu? Er det ikke noget der skal vælges fra starten eller har jeg misforstået noget? |
|
|
Den kontra vægt sidder på nye VPI'er, så den sidder på min. Men det kunne interessant om der fandtes en lettere model. Jeg kan nemlig ikke bruge letvægts pu'er. De anbefaler selv 7-12 g. pu'er, Dynavector 10x5 på 6,6 g. går LIIIIGE med skruer. Men så er kontraloddet osse helt oppe. Jeg mener godt man kan opgradere armen, men 100% sikker er jeg ikke. Forøvrigt så koster det kassen så det bliver ikke de næste 100 år (cirka). Men 9" er fin for mig ingen problemer nogle steder, heller ikke aller inderste spor. Mvh. |
|
|
jeg er lidt i tvivl... menes der kontraloddet til justering af nåletryk eller menes der... som jeg har forstået... den stabiliseringvægt som sidder som 2 små "dutter" originalt ... hvor på den arm er der er på billedet.... er det en ring der sidder neden under det hele..der gør dæmpefuntionen mere effektiv

|
|
|
Hmm... På min standart 9" sidde de to dutter/øreboller, som vises på øverste billede. Det lille billede viser en af de større arme med VTA "on the fly", det mangler de øreboller... Taler vi forbi hinanden?
Mvh. |
|
|
Ja vi snakker lidt forbi hinanden.. de 2 små dutter er væk og nedenunder er der en ring.. den med talskala på der giver den dæmpende funktion sidehverts... er du med nu ???
Eller er det bare en gammel model VPI arm ???
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
Milu skrev:
Jakobsen skrev:
Milu skrev:
krenzler skrev:
Det er heller ikke sikkert det overhovedet er nødvendigt. HFN test pladen skal man ikke tage alt for bogstaveligt. Her er en brugeranmeldelse af den kontravægt som king anbefalede dig. Music Direct. Her er en (kort) ditto for AS anordningen. "jdaniel" lader heller ikke til at have de mindste problemer uden. Music Direct (intet billede). Men du overvejer også at opgradere armen eller hvad? Signature armen har mekanisk AS som standard. Er du forresten sikker på at du kan smide en 10.5 eller en 12.5 på som det er nu? Er det ikke noget der skal vælges fra starten eller har jeg misforstået noget? |
|
|
Den kontra vægt sidder på nye VPI'er, så den sidder på min. Men det kunne interessant om der fandtes en lettere model. Jeg kan nemlig ikke bruge letvægts pu'er. De anbefaler selv 7-12 g. pu'er, Dynavector 10x5 på 6,6 g. går LIIIIGE med skruer. Men så er kontraloddet osse helt oppe. Jeg mener godt man kan opgradere armen, men 100% sikker er jeg ikke. Forøvrigt så koster det kassen så det bliver ikke de næste 100 år (cirka). Men 9" er fin for mig ingen problemer nogle steder, heller ikke aller inderste spor. Mvh. |
|
|
jeg er lidt i tvivl... menes der kontraloddet til justering af nåletryk eller menes der... som jeg har forstået... den stabiliseringvægt som sidder som 2 små "dutter" originalt ... hvor på den arm er der er på billedet.... er det en ring der sidder neden under det hele..der gør dæmpefuntionen mere effektiv

|
|
|
Hmm... På min standart 9" sidde de to dutter/øreboller, som vises på øverste billede. Det lille billede viser en af de større arme med VTA "on the fly", det mangler de øreboller... Taler vi forbi hinanden? Mvh. |
|
|
Ja vi snakker lidt forbi hinanden.. de 2 små dutter er væk og nedenunder er der en ring.. den med talskala på der giver den dæmpende funktion sidehverts... er du med nu ???
Eller er det bare en gammel model VPI arm ??? |
|
|
Hej Jakobsen.
Så bliver jeg dig svar skyldig!
Det eneste jeg kan sige er, at det er en større arm end standard 9".
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
Bruger siden: 02 August 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 833
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
error. words do not compute
|
| Til top |
|
| |
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Hvordan fungerer det med spambots? Der er jeg ikke helt med?  |
|
|
software der kravler nettet rundt for finde email addresser anywhere. nu er tim's helt sikkert komme på listen ligesom min er .... arghhhh! 
mere :
http://en.wikipedia.org/wiki/Spam_Bot
eta : nå, jeg kan se at der er svaret 
|
| Til top |
|
| |
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
elsker træ, mere end metal, men det der er ikke min smag. dårlige propotioner, way too macho 
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gæt hvilket land den kommer fra. Bigger IS Better!
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bangladesh
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
den øverste er grim den nederste er mere spiseligt - den øverste er der gået vandrørs ingenør kunst i
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der ryger lidt træ til sådan et monster!
|
| Til top |
|
| |
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad betyder en regnskov eller to når man har en lille pik?
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Jakobsen skrev:
Milu skrev:
Jakobsen skrev:
Milu skrev:
krenzler skrev:
|
|
|
|

|
|
|
Hmm... På min standart 9" sidde de to dutter/øreboller, som vises på øverste billede. Det lille billede viser en af de større arme med VTA "on the fly", det mangler de øreboller... Taler vi forbi hinanden? Mvh. |
|
|
Eller er det bare en gammel model VPI arm ???
|
|
|
Hej Jakobsen.
Så bliver jeg dig svar skyldig! Det eneste jeg kan sige er, at det er en større arm end standard 9".
Mvh. |
|
|
ved nærmere syn er det noget vrøvl det jeg siger....... jeg har kigget på det igen og "ringen" sidder på alle armene...det er de små dutter der er ekstra på de nye og det er kontravægten der er underhængt men det er jo standard nu og vægten må have været centreret førhen
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
sismofyt skrev:
| hvad betyder en regnskov eller to når man har en lille pik? |
|
|
det staves pickup __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jan Graffo Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
sismofyt skrev:
fik disse forleden :

solgte min 1210 og TD160'eren, TD125 + SME3012 .. mums  |
|
|
Hvordankan du bpåde få dem og sælge dem? Hvad med TD125 - er den til salg? __________________ "There's no substitute for experience"
|
| Til top |
|
| |
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er bare fordi jeg vrøvler solgte en af mine technics 1210'ere, TD160'eren og SME 3009 armen (era'en virker ikke)
TD125 + SME 3012 er ikke til salg
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 08 November 2006 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der har lidt overskydende klatpenge i bunden af lommerne de ikke ved hvad de skal gøre med?
eBay...
|
| Til top |
|
| |
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
|
| Sendt: 08 November 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|