Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 10 November 2006 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
du har sq ret, hans moster vovse sidder og gør på væggen, men dumt ser det ud alligevel - er det desuden ikke blamsefi at have en thorens baldestrammer på en 301'er
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Sendt: 10 November 2006 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
er det ikke en thorens strammer ? jeg troede at det var blasfemi at sætte noget fra det prøjsiske krigsmaskineri på et engelsk fuldblodsværk men det er nok mig der er gammeldags
Sendt: 10 November 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
Jeg skal nok poste billeder- men kort tilbage til Preussen - og Thorens - og pengegriske Svejtsiske pengemænd med ligeså lidt ryggrad som de neutrale svenskere - og for at frit citere mr. Fawlty "We have forgotten all about the war" bare ikke lige når der er nogen der dumper sådan en pladestramme ned hvor den ikke hører hjemme - og King nu har jeg lånt et digitalt aparat så der skal nok komme noget op snart - af to tysk-svejsiske maskiner - fårk hvor flovt for at bruge drukmåsen sismofyts udtryk
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum