| Forfatter |
|
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 22 November 2006 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Tillykke med spillen Scatcat.
Hvad er sådan en Platter Matter lavet af? Er det noget silikone-halløj eller gummi?
|
|
|
Hej Krenzler
Har droppet Platter Matter. Beholdt det originale. PU er sat korrekt nu. Havde en Vincent RIAA hjemme, da den anden ikke var kommet hjem endnu. Vincent sucks Men selv med denne var der dømt spilleglæde
Torsdag skulle jeg gerne få min Project Tube box Mk II. Hvad kan det ikke blive til
Tak for dine inputs. __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 22 November 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
ehapa skrev:
Tak for svarene..
Ok, køber en mc-pickup, Men hvad med de originale sme kabler er de noget værd?,
eller skal den have nogle vdh-501 eller 201 eller andet?.
|
|
|
Husk at SME III armen er let og derfor behøver en så højkompliant pickup som muligt (tror jeg det hedder -correct me if I am wrong -please) Min MC pickup lød dårligt med Riaa fra project og vincent - men den indbyggede MC indgang på min luxman var straks bedre - Kablerne på SME armen fejler efter min mening ikke noget - er der en mc indgang på 3020? __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 22 November 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er 7.2 , men har lige købt 9.1 som er på vej fra Tyskland.
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 22 November 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, ingen MC indgang på 3020. men det er der på exposuren .
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 22 November 2006 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
|
Nu bliver det jo ikke specificeret hvilke Diamond det drejer sig om. Generelt synes jeg de flytter sig fint, Selv 8.1 modellen.
|
|
|
Ups! Min fejl ... kender kun en Diamond og det er nogle små 2 vejs med 4" bas og en dome:

Kan dog se på deres hjemmeside, at der nu er hele 9 modeller i Diamond 9-serien! __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 22 November 2006 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
ehapa skrev:
Nej, ingen MC indgang på 3020. men det er der på exposuren . |
|
|
      den overså jeg __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exposure VI og VII kan ses her.
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har skrevet forkert , det er XI og XII exposure jeg har..!!!.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik lige Oasis - Stop the clocks.. Best off ! som kommer i en fed box med 3stk 180grams vinyl og en tyk bog !
Den er et must hvis du er til Oasis - og prisen er kun 190kr 
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej King jeg ville lige høre for er meget nysgerrig om hvilekn avid model du har.... __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej King det er godt nok en lækker plov spiller sikkert også derefter ....
__________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne Avid har super stram dyb bas som på store tunge pladespiller og rhythm and Timing som på dyre fjedere pladespiller 
Her høres der ting som man ikke høre på andre pladespiller - men det skal nok først opleves inden man kan snakke med om det !!!
Prøv at tage ned til Jensen og opleve det - så er der nok mange der taber kæben over hvor godt vinyl kan lyde 
Hilsen King-)
|
| Til top |
|
| |
Mulleblop Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 256
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så køb 14 stk - og lyt om ? mdr - hvis din plov kommer
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mulleblop... når din VPI The HR-X kommer så kan du ikke stå stille på et ben - så smider du din CDer ud af din dør 
Du kan ikke engang bære den op af trappen 
|
| Til top |
|
| |
Mulleblop Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 256
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Savle savle Den er f****e lækker. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Mulleblop... når din VPI The HR-X kommer så kan du ikke stå stille på et ben - så smider du din CDer ud af din dør 
Du kan ikke engang bære den op af trappen  |
|
|
Jep kan kun være enig, jeg HAR smidt CD spilleren ud! (Desværre også forforstærkeren - det bliver en laaang weekend  )
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger


Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
king skrev:
Mulleblop... når din VPI The HR-X kommer så kan du ikke stå stille på et ben - så smider du din CDer ud af din dør 
Du kan ikke engang bære den op af trappen  |
|
|
Jep kan kun være enig, jeg HAR smidt CD spilleren ud! (Desværre også forforstærkeren - det bliver en laaang weekend )
Mvh. |
|
|
Byg en volumenkontrol hurtigt  Morten
|
| Til top |
|
| |