| Forfatter |
|
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej don lækker plov du kører bare stilen derude af ..
mvh Mono __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mono.. jo tak.. er også mega glad for den!! vi må altså snart lave den vinyl aften der
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja for pokker den er jeg med på når jeg lige er flyttet og er på plads så holder jeg noget, så skal der sgu trykkes noget vinyl af..
__________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
kanon det lyder bare godt! det er en aftale så!!
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kan du tro det er jeg havde lige et spørgsmål hvordan renser man sin pu  __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvordan renser??? fjerne skidt støv??
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja præcis støv og den slags så det ikke går ud over lyden...  __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen man kan købe nogle små børster, men HUSK du må børste inde fra hvor nåle fanen sidder i huset og ud!!! ikke ude fra nålen og ind!!!!
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok det råd vil jeg lige tage til mig, og hvad koster sådan en børste forresten sådan cirka  __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
10-20 kr
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monolake skrev:
ok det råd vil jeg lige tage til mig, og hvad koster sådan en børste forresten sådan cirka  |
|
|
En rigtig god børste er denne. Er beregnet til kameraer, men er fremragende til pickupper også idet at hårene er meget bløde . Ved dog ikke hvad den koster i dag. .

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hjælp søges.
Har i Nogen friske bud på en pick-up til en SME III med dæmpekar(Thorens td 160 super),
og SME 3009 improved(thorens td 124 mkII).
overvejer at købe en Graham slee riaa,
.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 00:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
MM eller MC?
Budget?
Er din 3009 med fast eller aftageligt hoved?
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
PS.: Anyways sig hej til min nye PU:
 |
|
|
Hej Dorian.
Captain Jean-Luc Picard:
"Space... The final frontier. These are the voyages of the starship Enterprise. It's continuing mission, to explore strange new worlds. To seek out new life and new civilizations. To boldly go where no one has gone before."
De Lyra pick-up'er ligner noget fra en science fiction serie.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
this is earth calling Krenzler - we are loosing you - is there something wrong - can your hear us Krenzler - blpr beep doing boing - frit efter bowie
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 01:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 07:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor absolut "nedern" at du lige skulle henvise til en sang der henviser til en sang -  Det er i øvrigt et flot nummer på en flot plade - hvorimod Space Odyssy er en kender mere ulideligt jamrende omend det også har sine kvaliteter. For ikke at modtage eder og det der er værre for at gå off topic så erindre jeg Bowie i "the man who fell to earth" sætte en lille bitte kugle til at spille - Jeg har dog ikke set filmen siden den kom frem og der var jeg sku ikke særlig gammel! (håber jeg-senillitet har det jo med at komme snigende)
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 07:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Don Dario ja så skal jeg lige snakke med min bank rådgiver, det er jo mange penge vi snakker om   __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 08:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må jeg også komme med ..... ?
|
| Til top |
|
| |